معرفی بهترین نمایشگاه های بین المللی

گزارش بازرگانی،   3980706049

فناوری اطلاعات در بیشتر بخش های مختلف زندگی ما تاثیر گذاشته است. نمایشگاهی که در این زمینه فعالیت میکند نمایشگاه جیتکس دبی نام دارد. تورهای نمایشگاهی آماده حضور در یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های فناوری اطلاعات هستند. نمایشگاه جیتکس دبی در ماه اکتبر و اوایل پاییز برگزار شده و به عنوان یکی از بزرگ ترین نمایش های IT در خاورمیانه شناخته می شود. امسال سی و نهمین دوره این ایونت بزرگ، معتبر و بین المللی است.  این نمایشگاه از بخش های مختلفی نیز تشکل شده است که عبارت است از : رایانش ابری، بلاک چین ها، انواع برنامه ها نرم افزاری و سخت افزارها، تکنولوژی های مرتبط با مصرف کنندگان، موضوعات مربوط به امنیت شبکه و پلت فرم های تجاری مرتبط با موبایل فعالیت حرفه ای دارد. نمایشگاه جیتکس دبی در بازه زمانی سه روزه در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار میشود. زمان حدودی هرساله این نمایشگاه در ماه مهر میباشد که در ماه میلادی در اکتبر میباشد. نمایشگاه جیتکس دبی  جزو بزرگترین نمایشگاه های فناوری اطلاعات میباشد. در بخش سخت افزار نیز به تلفن همراه و روباتیک نیز میتوان اشاره کرد.

جدید ترین متد های ساختمان سازی

از جمله جدید ترین نمایشگاه های ساختما نمیتوان به نمایشگاه ساختمان آلمان اشاره کرد که چیزی بالغ بر 30 کشور دنیا در این نمایشگاه حضور موثر دارند. از جمله بخش ها و موضوعات مختلف این نمایشگاه میتوان به انواع ماشین آلات، سیستم های ایمنی و تهویه، سیستم سرمایش و گرمایش، تکنولوژی های مربوطه و ترندهای مرتبط اشاره کرد. شرکت در نمایشگاه ساختمان آلمان از جمله اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا که جدید ترین اطلاعات روز در زمینه ساختمان در این نمایشگاه رویت میشود و شرکت ها و یا افرادی که در این زمینه ها فعالیت دارند در این نمایشگاه حضور پیدا میکنند. بخش مهم این نمایشگاه تبادل اطلاعات نام دارد زیرا که افراد و یا گروه های مختلف میتوانند جدید ترین متد ها و روش های ساخت و ساز را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.این نمایشکاه فقط در زمینه ساختمان فعالیت ندارد و در زمینه هایی مانند معدن , ماشین الات ساختمانی و مصالح نوین فعالیت دارد. این نمایشگاه تقریبا تمامی موضوعات مرتبط با صنعت ساختمان را پوشش می دهد. شرکت کنندگان اصلی این نمایشگاه عبارت اند از شرکت های ساختمانی، سازندگان و انبوه سازان، معماران، مهندسان، فعالان در زمینه املاک و هر شخص یا مجموعه ای که به نوعی در عرصه ساخت و ساز فعالیت می کند، می باشد. جدید ترین متد های پزشکی نیز در نمایشگاه عرب هلث میباشد.

انواع فرش و کفپوش در دموتکس آلمان

نمایشگاه دموتکس آلمان با بیست سال سابقه درخشان در زمینه های مختلف فرش و کفپوش فعالیت مستمر داشته است.موضوعات مختف این نمایشگاه عبارت است از : انواع فرش ها ماشینی و دستی، موکت، سنگ، سرامیک و پارکت و دیگر کفپوش ها میباشد. این نمایشگاه فرصتی عالی برای متخصصین حوزه کفپوش و تزئینات است. ممزیت شرت در نمایشگاه دموتکس بسیار زیاد است که در این بخش به این مزایاااشاره میکنیم. مزایایی مانند : فرصت خوب برای عرضه محصولات , مطرح شدن در بخش بین الملل , آشنایی با تکنولوژی انواع کفپوش ها, آشنایی با رقبا و دیگر مزایای بسیار بالا برای فعالان در زمینه فرش و کفپوش را دارا میباشد.این نمایشگاه معمولا در ماه بهمن و یا اواخر دی برگزار میشود.در زمینه فرش , موکت , پارکت , لمینت و غیره فعالیت میکند.

جدیدترین اطلاعات پزشکی در نمایشگاه عرب هلث

از جمله نمایشگاه های معتبر در زمینه پزشکی و تجهیزات آن میتوان به نمایشگاه عرب هلث اشاره کرد.این نمایشگاه در شهر دبی کشور امارات برگزار میشود و علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرده است. شروع این نمایشگاه از سال 1975 بوده و قدمت بالایی را دارا میباشد. نمایشگاه عرب هلث که یک گردهمایی بزرگ برای تاجران و متخصصان پزشکی نیز میباشد هر ساله در ماه بهمن برگذار میشود. جدید ترین تجهیزات و روش های درمان نوین پزشکی در این نمایشگاه ارائه میشود. در سال 2018 بیش از 4200 شرکت فعال در زمینه پزشکی و تجهیزات پزشکی از بیش از 70 کشور دنیا در این نمایشگاه شرکت کرده بودنند. که آمار نشان میدهد بیش از 32 درصد بازدید کنندگان معاملاتی بالغ بر 250 هزار دلار انجام داده اند که این امر خود نشان دهنده اهمیت بالای نمایشگاه عرب هلث دبی میباشد.

موضوعات نمایشگاه عرب هلث

-سلامت عمومی

- چاقی

- مدیریت کیفی

- چاپ سه بعدی پزشکی

- پزشکی اورژانسی

- زخم ها و جراحی هایی که به مراقبت شدید نیاز دارند

- فشارخون

- بیهوشی

- گوارش

- داروهای تنفسی

- مهندسی پزشکی

طب خانواده

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. کمی دیر نیست؟

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  15. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  19. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  23. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  24. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  25. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

آخرین عناوین