روزنامه اینترنتی رأی الیوم گزارش داد؛ جمهوری‌خواه و دموکرات فرقی ندارد دشمن، دشمن است

گروه سیاسی الف،   3980705030

رأی الیوم در گزارشی نوشت: فرقی ندارد در انتخابات آتی آمریکا نامزد چه حزبی بر سر کار بیاید چون آمریکایی‌ها در جبهه صهیونیسم قرار دارند و با اعراب و مسلمانان دشمن هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه اینترنتی رأی الیوم با اشاره به تلاش‌ دموکرات‌ها برای برکناری دونالد ترامپ از ریاست جمهوری آمریکا به خصوص پس از رسوایی اخیر وی در خصوص اوکراین نوشت: تفاوتی نمی‌کند که جمهوری خواهان یا دموکرات‌ها بر سر کار باشند چرا که هر دوی آن‌ها حامی رژیم صهیونیستی هستند.

رأی الیوم در سرمقاله خود نوشت: دو فرد برجسته نژادپرست در جهان با بحران‌های سیاسی بسیار بزرگی روبه‌رو شده‌اند که ممکن است آنان را از قدرت و حکمرانی به زیر بکشد. این دو نیز دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس هستند. تحقیقات مجلس نمایندگان آمریکا درباره عرف‌شکنی‌های ترامپ در تلاش برای خارج کردن رقیب دموکراتش یعنی جو بایدن و همچنین همکاری ترامپ با رئیس‌جمهور اوکراین در این زمینه آغاز شده است، اما دومی نیز بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس است که دادگاه قانون اساسی این کشور به اتفاق آراء حکم وی برای تعلیق تقریبا یک ماهه فعالیت‌های پارلمان به منظور خارج کردن بدون توافق انگلیس از اتحادیه اروپا را ابطال کرد.

اگر جانسون به عنوان نخست وزیر و رئیس حزب محافظه‌کار انگلیس به پایان قدرت خود نزدیک شده باشد، اما انتظار نمی‌رود تلاش‌های نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای سرنگونی ترامپ که به تقویت فرصت‌های همکار دموکراتش یعنی سناتور بایدن منجر شود به نتیجه برسد زیرا آغاز تحقیقات به این معنا نیست که شانس برکناری ترامپ حتی در صورت محکومیت وی زیاد است چرا که برای برکناری وی باید موافقت دو سوم یکصد عضو مجلس سنای آمریکا که اکثر آن‌ها جمهوری‌خواه هستند، کسب شود.


اقدام ترامپ به نقض قوانین و همچنین قانون اساسی آمریکا تازگی ندارد و از همان روز اول راهیابی به کاخ سفید، وی به بازی با انتخابات و نقض قانون انتخابات خواه با دخالت‌های خارجی برای کمک به پیروزی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری یا پرداخت رشوه به عنوان حق‌السکوت به بازیگر فیلم‌های مستهجن که ترامپ با وی روابط نامشروع برقرار کرده بود، متهم است.

تماس تلفنی ترامپ با ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین -بازیگر مشهور فیلم‌های کمدی- برای کسب اطلاعاتی درباره فعالیت‌های تجاری هانتر بایدن، پسر جو بایدن در مقابل دریافت کمک مالی ۴۰۰ میلیون دلاری که البته این تماس تلفنی ضبط شده است و یک جاسوس سازمان اطلاعات آمریکا از آن سخن گفت، باعث افشای این رسوایی شد.

هم‌پیمانان ترامپ در منطقه خلیج فارس نگران برکناری وی از قدرت یا ناکامی وی در انتخابات هستند زیرا در این صورت ضربه دردناکی به آن‌ها به ویژه پس از ناکامی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کسب اکثریت آراء در انتخابات پارلمانی اخیر و همچنین احتمال برکناری یا استعفای دیگر متحدشان یعنی بوریس جانسون وارد خواهد شد.

مشکل ترامپ افتادن به آغوش اسرائیل و پیروی کامل از دستورات لابی اسرائیل در آمریکا (آیپک) است. اگر بحران ترامپ عمیق‌تر شود یا تلاش‌ها برای برکناری وی به ثمر بنشیند به هیچ وجه ناراحت نخواهیم شد و از راهیابی رقیب وی یعنی جو بایدن به کاخ سفید نیز خرسند نخواهیم شد زیرا هیچ یک از آن‌ها چندان با اعراب و مسلمانان دوست نیستند و هر دو در جبهه صهیونیسم قرار دارند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین