آندره استراماچونی: همه دیدارها سخت است/ باید با همین بازیکنان به کارمان ادامه دهیم

گروه ورزشی الف،   3980703190

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه لیگ ایران سخت و فشرده است گفت: با توجه به بسته بودن پنجر نقل و انتقالات باید با همین بازیکنان به کارمان ادامه دهیم.

به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر روز پنجشنبه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تیم ذوب آهن خواهد رفت. آندره استراماچونی عصر چهارشنبه در نشست خبری قبل از این بازی شرکت کرد و در مورد شرایط تیمش توضیح داد.

وی در مورد دیدار با پرسپولیس گفت: بازی استقلال و پرسپولیس یکی از مهم‌ترین بازی‌های لیگ است. برای تمام طرفداران هم مهم‌ترین مسابقه سال است. همه ما بابت نتیجه‌ای که در دربی گرفتیم ناراحت هستیم و از تمام طرفداران عذرخواهی می‌کنیم چون می‌خواستیم یک نتیجه خوب به آن‌ها هدیه کنیم. همان‌طور که من به بازیکنانم گفتم، نگرش من نگرشی متفاوت است.

استراماچونی ادامه داد: بلافاصله بعد از مسابقه ذهنیت‌مان را از دربی خارج کردیم و به مسابقه بعدی فکر کردیم. چون فردا ما یک مسابقه سخت با یک حریف خیلی سخت و  یک مربی خیلی خوب داریم. چیزی که اهمیت دارد این است که تیم ذوب آهن مسابقات را از ما زودتر شروع کرد چون در کوران مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بود. من می‌دانم که ما در مسابقات قبلی نتایجی گرفتیم که واقعا مستحقش نبودیم. کمترین گلی هم که می‌توانستیم به ثمر رساندیم. 

وی افزود: الان پنجره نقل و انتقالات بسته است و به عنوان یک مربی تنها می‌توانم روی بازیکنانم تمرکز کنم. نمی‌دانم که باشگاه به تمام بازیکنانی که در خارج، در دسترس هستند آگاه است یا نه. این یک چیز طبیعی و نرمال است که باشگاهی به بازیکنان خارج از کشور هم توجه داشته باشد. اما این وظیفه باشگاه است و تمرکز من فقط روی بازیکنان خودم است. تلاش من این بوده که در بازی با پرسپولیس با دو عنصر تهاجمی به حریف حمله کنیم و این هدف ما برای مسابقه فردا هم هست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اسماعیلی گفت: او از یک محرومیت قبلی آمده است و قطعا در ترکیب ما بازی می‌کند. چشمی هنوز به صد در صد آمادگی نرسیده است اما می‌تواند بازی کند.

وی در مورد شرایط تیم حریف نیز گفت: من درباره فصل قبل ذوب‌آهن چیزی نمی‌دانم اما در مسابقات آخرشان با یک مهاجم بازی می‌کنند. آقای منصوریان یکی از مربیان واقعا آماده هستند. چیزی که از آن‌ها انتظار داریم این است که با سیستم ۲-۳-۱-۴ بازی کنند.

استراماچونی در مورد عملکرد مرتضی تبریزی نیز گفت: او یک بازیکن خیلی خوب است و البته که بعد از یک عملکرد خوب در ذوب‌آهن به استقلال آمد. در تیم استقلال هم انتظار داریم عملکردی که در ذوب‌آهن داشت را در این‌جا هم اجرا کند. البته بازی کردن در استقلال ساده نیست چون رقابت خیلی سختی بین بازیکنان و فشار زیادی وجود دارد. تبریزی از جمله بازیکنانی است که برایش رسیدن به موفقیت و کمک کردن به استقلال مهم است. می‌خواهم از انرژی بازیکنانم در بهترین حالت استفاده کنم چون ۳ بازی پشت سر هم داریم که اولین بازی برابر پرسپولیس بود. فردا هم با ذوب‌آهن و در جام حذفی هم با گل ریحان مسابقه داریم.

این سرمربی ایتالیایی در مورد ارزیابی اش از لیگ برتر ایران گفت: به نظر من لیگ ایران یکی از سخت‌ترین لیگ‌های آسیا است چون خیلی متعادل است و در هر مسابقه‌ و مقابل هر حریفی ممکن است شما امتیاز از دست بدهید. هیچ مسابقه ساده‌ای وجود ندارد. امیدوارم که به خاطر همسان بودن مسابقات و حالا که من عضوی از لیگ فوتبال ایران هستم، از فدراسیون می‌خواهم که زودتر کمک داور ویدئویی را به ما معرفی کنند چون ایران از سطح بالایی از فناوری برخوردار است و با معرفی کردن این سیستم همه چیز برای تمشاگران جالب و دیدنی می‌شود.

استراماچونی در مورد اخطارهایی که بازیکنانش گرفته اند گفت: ما ۳ کارت قرمز در ۴ مسابقه دریافت کردیم و اگر داور تشخیص داده که این‌ها مستحق دریافت کارت قرمز بوده‌اند ما به تصمیم داور احترام می‌گذاریم اما از نظر من ۲ یا ۳ تا از آن‌ها مستحق کارت قرمز نبوده‌اند. به خاطر همین است که می‌گویم که اگر فناوری VAR زودتر وارد کشور شود، لیگ‌ ایران زیبا و جالب می‌شود.

استراماچونی در مورد وضعیت مصدومان تیمش نیز گفت: دیاباته مشکلی از ناحیه دنده دارد. ما فکر می‌کردیم مصدومیتش کمتر از این باشد. مطمئن هستیم تا قبل از تعطیلات و بازی‌های ملی، او در بازی‌ها حاضر نمی‌شود. امیدواریم که بعد از تعطیلات او را داشته باشیم. فرشید باقری هم از ناحیه مچ پا در بازی با فولاد مصدوم شد. من نظری ندارم چون پزشکان روی او کار می‌کنند. این‌ها مصدومیت‌های بلند مدت بازیکنان ما بود و برای مصدومیت‌های کوتاه مدت من ترجیح می‌دهم که پزشکان ما صحبت کنند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  21. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  22. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  23. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  24. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  25. اسراییل چه باید بکند؟ 

آخرین عناوین