مرکز استعدادیابی در کرج / جزیره ماد اگاسکار

گزارش بازرگانی،   3980703145
مرکز استعدادیابی در کرج / جزیره ماد اگاسکار

 

خوشبختانه نیازی به تست های گران قیمت برای اینکه بفهمید فرزندتان به چه فعالیت هایی گرایش دارد نیست. روشهای استعدادیابی کودک شما در شهر مشاغل جزیره ماداگاسکار به رایگان موجود است.مرکز استعدادیابی در کرج بسیار کم است اما ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا با فراهم آوردن فضایی کارآمد،پویا و شاد با روشهای جدید و نوین روز دنیا امکانات استعدادیابی کودک شما را در کرج فراهم کنیم.

استقبال بینظیر شما عزیزان باعث افتخار این مجموعه بوده و این را نشانه خوبی از آگاهی خانواده از اهمیت توجه به آینده کودک از همان روزهای ابتدایی حضور در جامعه میدانیم و دلیل مباحات مرکز استعدادیابی جزیره ماداگاسکار است که شما را در این امر مهم یاری میکند.

"ما در شهر مشاغل جزیره ماداگاسکار با حداقل هزینه هوش

و استعداد کودک شما را میسنجیم و در مسیر درست هدایت میکنیم"

روشهای استعدادیابی کودک شما

قوه تخیل و روان کودک را آنقدر فعال و تحسین کنید که خودش فعالیت هایی که علاقه دارد را بشناسد و آنهارا تمرین کند؛ بدون اینکه کسی چیزی به آنها بگوید. تنها کاری که باید بکنید، این است که مشاهده کنید.

 

  1. فعالیت های کودک خود را تماشا کنید

آیا فرزند شما به طور طبیعی علاقه به فعالیت های گروهی را دارد یا بیشتر فعالیت های تکی را می پسندد؟ آیا معمولاپرجنب و جوش است یا که اکثر اوقات درگوشه ای می نشیند؟ اول از همه سراغ کدام یک ازاین وسایل می رود:

دفتر نقاشی، تبلت، یا اسکوتر ؟ تماشای اینکه فرزندتان چه چیزی را برای خود انتخاب می کند، باعث می شود که دریابید استعدادش در کدام زمینه بیشتر است.

در مرکز استعدادیابی کودک جزیره ماداگاسکار شما میتوانید با زیر نظر گرفتن کودک خود در ارتباط برقرار کردن با کودکان دیگر، میزان جنب و جوش کودک و ... کودک خود را آنالیز کنید و یا با سپردن به مشاوران کودک ما درمرکز استعدادیابی در کرج / جزیره ماداگاسکار به توانایی ها او پی ببرید و با کلاسهای آموزش مهارت،آنها را در مسیری درست هدایت کنید

 

  1. حق انتخاب هایی واقعی به او بدهید

این مسئله قابل درک است: شما می خواهید که فرزندتان موسیقی را دنبال کند، پس او را در کلاس های آموزش نوازندگی پیانو ثبت نام می کنید. اما واقعا این چیزی است که خود کودک به آن علاقه دارد و استعدادهایش در آن زمینه نهفته شده اند؟ اگر از خوانندگی و طبل زنی خوشش آمد چه؟ و یا اگر بیشتر درگیر نوازندگی شد؟ یا حتی اگر تنها به موسیقی گوش دهد و فعالیت دیگری نکند؟ بچه ها تبدیل به کسانی می شوند که باید بشوند، نه کسی که شما می خواهید باشند. کلید موفقیت این است که اجازه دهیدفرزندتان ار زوایای مختلف، فعالیت های مختلفی را تجربه کند تا بلاخره بیابید به کدام بیشتر جذب میشود.

مثلا اگر فکر می کنید که کودکتان می خواهد، اورا درکلاس های پیانو ثبت نام کنید، ولی به او بگویید که اگر بعد از شش ماه آموزش و نواختن پیانو ازآن لذت نمی برد، می تواند ساز خود را تغییر دهد. یا اصلا سراغ فعالیت دیگری رود. در مرکز استعدادیابی کرج / جزیره ماداگاسکار با طراحی منحصر بفرد مجموعه که شامل یک شهر کوچک با تمام مشاغل مختلف است، همه امکانات لازم را برای مشاهده کودک و بررسی تمایل و استعداد او در اختیارش گذاشته میشود تا احتمالات ما در تشخیص استعداد بیشتر به واقیت نزدیک باشد.

بطور مثال ما در مرکز استعدادیابی خود یک اتاق مجهز به آلات موسیقی داریم که کودک میتواند تمام آنها را بنوازد و مربیان مشاهدات خود را یاداشت میکنند و به متخصص استعدادیابی میدهند تا آنها نیز با انجام تعدادی تست  استعداد کودک را در دام بیندازند. 

استعدادیابی در شهر مشاغل جزیره ماداگاسکار

 

  1. علاقه هایش را تایید و تحسین کنید.

شاید فکر کنید که بازی های ویدئویی تنها اتلاف وقت هستند، اما اگر فرزندتان علاقه به گرافیک، انیمیشن، داستان پردازی، و حل مشکلات دارد، این فعالیت ها می توانند استعدادهای ذاتی او را تسریع و بهبود بخشند. معمولا والدین فعالیت هارا به صورت بیش از حد جامع، دسته بندی می کنند که باعث می شود بسیاری از جزئیات را از دست بدهند. بجای نقد کردن مهارت فرزند خود، او رابا گفتن:

 

" متوجه شدم که به بازیهای ویدئویی علاقه داری و خیلی هم خوب عمل می کنی؛ آفرین "

 

تحسین کنید. تنها گفتن اینکه این فعالیت اتلاف وقت است، ممکن باعث سرکوبی اراده کودک برای دنبال کردن علاقه هایش شود.

استعدادیابی کودک در کرج توسط مرکز استعدادیابی جزیره ماداگاسکار با جدید ترین متد روز دنیا صورت میگیرد

 

  1. ابراز تشویق

اگر فرزند شما زمانی که از مدرسه بازگشت، دفترش را درآورد و بدون هیچ دلیل خاصی شروع به نوشتن داستانی کوتاه کرد، شایدبسیار خوشحال و هیجان زده شوید. اما اگر دیدید که او نشست و شروع به طراحی و نقاشی انیمیشن کرد چه؟ یا چیستان نوشت چه؟ اگر ساعت ها صرف مشغول طراحی پازل کلمات شد چه؟ به هرنحوی که می توانید او را تشویق کنید! اگر علاقه به نوشتن داردو شما او را به این کار تشویق کنید، ارتباط نزدیک تری با شما پیدا خواهد کرد.

اما درست زمانی که یک کودک احساس محدودیت و سانسور شدن بکند، ممکن  دست از بروز دادن خلاقیتش بردارد. رویکرد آموزشی مرکز استعدادیابی مجموعه ماداگاسکار روش های_اسکوپ است. بازی در های_اسکوپ یه عنصر اساسی،اصلی و مرکزی است و زندگی و کار کودکان بازی است.

در های اسکوپ باید در بازی کودکان مشارکت کرد در واقع مربیان در ارتفاع کودکان قرار میگیرند یعنی در کنارآنها میشینند و جزیی از بازی آنها میشوند سپس بازی را در جهتی میبرند تا مطالب مورد نظر را طی بازی به کودکان آموزش دهند در واقع مربی هم تبدیل به یک کودک میشود تا در کنار سایر کودکان بازی کند و تجربه کسب کند .هیچ آموزش مستقیم و اجبار در کار نیست ،در شیوه آموزش ما اولویت شادی ،روان سالم ،بازی است و در جایگاه بعد آموزش قرار میگیرد ، در های اسکوپ اولویت، احترام به کودک (روان،عمل،رفتار)است

 

  1. خودتان را فراموش کنید

اگر کودکتان فعالیتی که شما دوست دارید یا دوست داشته باشد یا نداشته باشد، نباید تاثیری برروی شما بگذارد. یادتان باشد که علایق، تعصب، و عقیده هایتان را کنار بگذارید. بهترین کار این است که به فرزندانتان حق انتخاب بدهید، او را محدود نکنید و مورد تشویق قرار دهید.

کتاب ها کافی نیست، آموزش را به دنیای واقعی ببرید. نقش شغل های مختلف را با کودکان بازی کنید، نمایش دو نفره داشته باشید، کودک را با جامعه آشنا کنید. درکلامتان به همه شغل ها و افراد احترام بگذارید. بازی را باید «جدی» گرفت.

تهیه شده توسط:

خانم دکتر الهام زارع مدیر و مشاور مرکز استعدادیابی در کرج / جزیره ماداگاسکار

سرکار خانم سحر مددیان مدیر آموزش مرکز استعدادیابی در کرج / جزیره ماداگاسکار

سرکار خانم رویا ریاضی مشاور آموزش کودک مرکز استعدادیابی در کرج / جزیره ماداگاسکار

 

مرکز استعدادیابی در کرج / جزیره ماداگاسکار

ما عاشق همه کودکان دنیا هستیم

تماس با ما: 02632750640

 

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین