رئیسی: درباره عدالت «خط قرمز» نمی‌شناسیم

گروه اجتماعی الف،   3980702116 ۱۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگوی مجلس خبرگان به نقل از حجت‌الاسلام رئیسی در اجلاسیه امروز این مجلس گفت: رئیس دستگاه قضا در رابطه با عدالت تاکید خاصی داشتند و فرمودند ما خط قرمز نمی‌شناسیم و در حقیقت با این کار مدیران صالح و ناصالح شناخته می‌شوند. حرف‌شان این بود که برخی می‌گویند مبارزه با مفسد و یا فساد که باید مبارزه با هر دو را داشته باشیم.

رئیسی: درباره عدالت «خط قرمز» نمی‌شناسیم

به گزارش میزان، آیت‌الله سید احمدخاتمی در حاشیه هفتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم، درباره برنامه‌های این اجلاس بیان داشت: اولین برنامه این اجلاس، سخنرانی آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان حول محور‌های اربعین سالار شهیدان، مقاومت و مسائل کشور بود.

وی ادامه داد: بعداز سخنرانی آیت الله جنتی نوبت به نطق‌های قبل از دستور رسید، محور اصلی این نطق‌ها درباره حادثه عطیم عاشورا، کربلا و مشکلات کشور بخصوص در عرصه معیشتی و فرهنگی بود. ناطقان گله شدیدی از بد، شل و بی‌حجابی‌ها داشتند.

سخنگوی مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: شخصیت مدعو در این اجلاس، حجت‌الاسلام رئیسی بودند که ایشان نیز سخن‌شان را از اینجا شروع کردند که اعتماد مردم سرمایه نظام است و اینکه مدام طی این سال‌ها فساد‌ها اعلام شد، اما اقدام‌ها کم یا ناگفته ماند، به اعتماد مردم آسیب وارد کرد.

آیت الله خاتمی گفت: رئیسی در سخنرانی خود، اعتماد سازی و بازگرداندن اعتماد آسیب دیده به مردم را به‌عنوان راهبردی اساسی مطرح کردند که فرمایش درستی بود. رئیس دستگاه قضا در رابطه با عدالت نیز تاکید خاصی داشتند و فرمودند ما خط قرمز نمی‌شناسیم و در حقیقت با این کار مدیران صالح و ناصالح شناخته می‌شوند. حرف‌شان این بود که برخی می‌گویند مبارزه با مفسد و یا فساد که باید مبارزه با هر دو را باید داشته باشیم.

وی بابیان اینکه بحمدلله این یک واقعیت است که جامعه ما امیدوار شده و به این نکته رسیده‌اند که نظام عزم حدی در مبارزه با فساد دارد، افزود: در ماه‌های اخیر دو نکته درکشور جلوه برجسته دارد، یکی حمایت از مقاومت است. مقاومت درمنطقه، همه مردم را به تحسین واداشته است؛ همه مردم به مقاومان در یمن، سوریه و دیگر نقاط آفرین می‌گویند.

خطیب موقت نمازجمعه تهران با تاکید براینکه مسئله مبارزه با فساد به عنوان یک فرهنگ مطرح است و این کار قوه قضاییه است که امیدواریم این حرکت ادامه یابد، تصریح کرد: در تائید این مطالب آقای رئیسی، سه ناطق صحبت کردند و دو ناطق هم عصر امروز، سخنرانی خواهند داشت.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۱۰۶۱۵۸۱۴:۰۷:۴۲ ۱۳۹۸/۷/۲
با اجرایی شدن قانون از کجا اورده ای بسیاری از فساد ها حل میشود
میلاد حمیدی۱۱۰۶۳۵۹۱۶:۱۸:۱۱ ۱۳۹۸/۷/۲
تا وقتی قانون درستی نباشد عدالتی وجود نخواهد داشت. ووقتی قوانین غلط تری هم روز به روز تصویب می شود، عدالت بیشتر به رویا شبیه می شود.
ناشناس۱۱۰۶۶۴۷۲۰:۲۵:۰۸ ۱۳۹۸/۷/۲
اقامت خانواده ها و فرزندان مسئولین در خارج کشور چندین مخاطره بالقوه دارد اولا هزینه سنگین آنجا قطعا مسئولان را به سمت فساد و تبانی در جهت درآمد نامشروع برای تامین هزینه خانواده در آن سمت سوق داده و قابلیت ارزیابی اموال نامشروع نیز توسط واحد های نظارتی وجود نخواهد داشت ثانیا در صورت بودن خانواده و فرزندان راه همواری جهت انتقال اموال نامشروع به آن سمت و خروج ارز از کشور فراهم می‌شود .‌ثالثا امکان جذب خانواده و فرزندان در سرویسهای جاسوسی بیگانه وجود خواهد داشت رابعاً اعتماد مردم به نظام را بجهت اطلاع بواسطه تبلیغات رسانه ای خارجی از سکونت فرزندان و خانواده مسئولان از نظام سلب و تضعیف مینماید خامسا کسی که خانواده و فرزندانش آن سمت هستن نشان دهنده آنست که این کشور را شایسته زندگی نمی‌داند و برای آن دلسوزی نخواهد کرد سادسا امکان جذب خود فرد جهت سرویسهای جاسوسی خارجی فراهم خواهد شد
ناشناس۱۱۰۶۶۵۱۲۰:۲۶:۲۴ ۱۳۹۸/۷/۲
قانونی وضع شود که هر کسی برای مدیریت با نمایندگی مجلس یا هر سمت کشوری کاندید و گزینه شود ابتدا اموالش و اموال بستگان و ..زاده هایش توسط قوه قضاییه مشروعیت سنجی شود
ناشناس۱۱۰۶۲۰۷۱۴:۴۴:۱۹ ۱۳۹۸/۷/۲
جلوي دزديها و خروج ارز از كشور به سمت كانادا را بگيريد در يك شهر تورونتو بيش از دويست صرافي ايراني بوجود آمده و تتمه ثروت كشور روانه آنجا است ، قوه قضاييه براي پيشگيري از مفاسد اقتصادي بايد راهي پيدا كند و تابعيت مضاعف را ممنوع كند راهي جز اين نيست مفسدين اقتصادي با داشتن تابعيت براحتي دزديها را انتقال ميدهند .
سیروس مهدوی۱۱۰۶۲۴۶۱۵:۰۸:۰۳ ۱۳۹۸/۷/۲
خط قرمز ها فقط وقتی از بین می روند که هزینه فساد از منافعش بیشتر شود و این ممکن نیست مگر آنکه هزینه افشای فساد از دوش افشا کننده فساد و خانواده هایشان برداشته شود .
ناشناس۱۱۰۶۶۲۷۲۰:۱۶:۱۰ ۱۳۹۸/۷/۲
پس چرا محاکمه برادر رئیس جمهور و برادر معاون اول را علنی آغاز نمی کنید تا این خط قرمز بشکند
ناشناس۱۱۰۶۲۵۴۱۵:۱۵:۰۷ ۱۳۹۸/۷/۲
لطفا قوه قضاییه یک سامانه و شماره تلفن برای گزارشات مردمی معرفی کند و افراد گزارش دهنده از هر حیث مورد حمایت واقع شوند تا مفسدین نتوانند آنها را تهدید و ارعاب کنند لطفا گزار شات مردمی را به عنوات سر خط بطور محرمانه پیگیری کنید و تحقیق و بررسی محرمانه و آشکار بکنید در صورت واقعیت پیگیری کنید . جلو بروید نگویید باید مستندات باشد مستندات را بازرسین با تحقیق پنهان و آشکار باید پیدا کنند آنها اجازه ورود و تحقیق دارند
ناشناس۱۱۰۶۲۷۱۱۵:۳۳:۵۵ ۱۳۹۸/۷/۲
پس چرا قانون از کجا اورده ای را عملیاتی نمی کنید
ناشناس۱۱۰۶۲۹۳۱۵:۴۶:۳۶ ۱۳۹۸/۷/۲
جناب رییسی ایا می دونید که باز ورود به باستی هیلزممنوع شده؟؟؟؟اینها کی هستن که اینقدر قدرت دارن
ناشناس۱۱۰۶۷۰۵۲۱:۱۶:۰۸ ۱۳۹۸/۷/۲
..ممنون از اطلاع رسانیتون.. الان میریم باهاشون مبارزه میکنیم!
ناشناس۱۱۰۶۷۳۴۲۲:۰۳:۴۳ ۱۳۹۸/۷/۲
نبود .. مطبوعات آزاد همراه با اقتصاد دولتی باعث رشد فساد شده.
ناشناس۱۱۰۶۷۵۱۲۲:۱۵:۵۸ ۱۳۹۸/۷/۲
.. عمل کنید
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین