هدست بی‌سیم Huawei FreeBuds 3 برنده 11 جایزه در نمایشگاه IFA 2019 شد

گزارش بازرگانی،   3980702058

هدست بی‌سیم هوآوی FreeBuds 3 با کارایی مثال‌زدنی، همراه با چیپست بسیار کارآمد و طراحی صوتی نوآورانه خود توانست به کانون توجه رسانه‌های مختلف حاضر در نمایشگاه IFA 2019 تبدیل شود.

هدست بی‌سیم Huawei FreeBuds 3  برنده 11 جایزه در نمایشگاه IFA 2019 شد

هوآوی توانست با کسب 11 تقدیرنامه و جایزه برتر از سوی رسانه‌های مختلف در رویداد IFA 2019 در شهر برلین آلمان، جایگاه خود به عنوان یکی از پیشروهای صنعت فناوری در طراحی و نوآوری را مستحکم‌تر کند.

هوآوی در این رویداد از چیپست Kirin 990، هدست بی‌سیم‌ مجهز به سیستم حذف نویز فعال Huawei FreeBuds 3، نسخه جدید از گوشی‌ Huawei P30 Pro و روتر بی‌سیم WiFi Q2 Pro رونمایی کرد. این محصولات توانستند در بخش‌های مختلف جوایز متعددی را نصیب خود کنند. این موفقیت را باید نتیجه توجه هوآوی به طراحی متناسب محصول و منطبق بر نیازهای کاربر دانست.

هدست بی‌سیم Huawei FreeBuds 3 در نمایشگاه ایفا 2019 موفق به کسب عناوین زیر شد:

عنوان Best of IFA  توسط وب‌سایت Android Authority. FreeBuds 3 یک هدست بی‌سیم واقعی با پشتیبانی از ارتباط بلوتوث 5.1، چیپست کم‌مصرف Kirin A1 و همچنین تأخیر بسیار اندک است که به لطف این ویژگی‌ها موفق به کسب این عنوان شده است. وب‌سایت Android Authority از رسانه‌هایی با مخاطب بین‌المللی است که در زمینه فناوری‌های موبایل فعالیت می‌کند.

عنوان Best of IFA 2019 توسط وبسایت Android Headlines. هدست FreeBuds 3 در بررسی این وب‌سایت به این دلیل مورد توجه قرار گرفته که توانسته است برای اولین بار یک هدست بی‌سیم واقعی را ارائه کند که باب طبع عاشقان صدا باشد. سیستم حذف نویز فعال، شارژ بی‌سیم  و کیفیت بالای صوت منتقل شده، دیگر دلایلی بوده‌اند که باعث اعطای این عنوان به FreeBuds 3 شده‌اند.

عنوان Best of IFA 2019 توسط SoundGHuys. این رسانه در بررسی خود اعلام کرده که هوآوی با عرضه FreeBuds 3 با قابلیت حذف نویز فعال توانسته رقبای خود را به یک سطح پایین‌تر از خود منتقل کند. سرعت انتقال 2.3 مگابیت بر ثانیه و کاهش زمان پاسخ‌دهی نیز از دیگر ویژگی‌های این هدست بی‌سیم هستند. SoundGuys انتشاراتی بین‌المللی است که در زمینه معرفی بهترین ابزارهای صوتی برای کاربری عمومی فعالیت می‌کند.

عنوان Best of IFA 2019 توسط Gadget Match به این دلیل به FreeBuds 3 اعطا شده که این هدست بی‌سیم به قابلیت جذاب حذف نویز فعال و بدنه‌ای جذاب و چشم‌نواز که در عین حال توانایی شارژدهی و کار تا 20 ساعت را دارد، مجهز شده است.

عنوان Best of IFA 2019 توسط Gear Diary. استفاده از ارتباط بلوتوث دو کاناله با تأخیر اتصال 30 درصد کمتر، مصرف انرژی 50 درصد کمتر و مهم‌تر از همه آنها، سیستم حذف نویز فعال عواملی بوده‌اند که متخصصان این رسانه را به اعطای عنوان بهترین‌ها به این هدست بی‌سیم ترغیب کرده‌اند.

عنوان Best of IFA 2019 توسط GEEKSPIN. در مطلب بررسی این رسانه آمده که ارائه کارایی بسیار بالاتر در مقایسه با رقبا دلیل اعطای این عنوان بوده است. این هدست بی‌سیم از دید متخصصان GEEKSPIN به دلیل راحتی استفاده، طول عمر باتری 20 ساعته همراه با استفاده از محفظه نگهداری و سیستم حذف نویز فعال با کنترل هوشمند نویز‌های محیطی، موفق به کسب عنوان بهترین‌ها شده است. GEEKSPIN یک موسسه آمریکایی است که روی معرفی سبک زندگی روز با توجه به تمایل علاقه‌مندان به فناوری تمرکز دارد.

عنوان Best of IFA 2019 توسط Popular Mechanics. ویژگی‌های منحصر به فرد مانند سیستم حذف نویز فعال برای کاهش صدای محیط و استفاده از چیپست هوشمند A1 برای مدیریت مصرف انرژی به صورت کارآمد از مواردی بوده  که در بررسی این رسانه منجر به اعطای این عنوان شده‌ است.

عنوان Best of IFA 2019 توسط Stuff. این وب‌سایت نیز هر دو وجه کیفیت صدا و کارایی را عوامل برتری این هدست بی‌سیم دانسته‌ است. پشتیبانی از سیستم حذف نویز فعال و سرعت شارژ دو برابر سریع‌تر از دیگر رقبا هم از عواملی بوده که Stuff را که یکی از رسانه‌های مشهور در حوزه گجت‌های الکترونیکی است، مجاب به اعطای عنوان بهترین‌ها به این هدست بی‌سیم کرده است.

عنوان Best of IFA 2019 توسط Talk Android. ترکیب بلوتوث 5.1، بلوتوث LE، سیستم حذف نویز فعال و شارژ بی‌سیم عواملی بوده‌اند که این وب‌سایت را به اعطای عنوان بهترین‌ها به FreeBuds 3 در دسته بهترین ابزارهای جانبی در نمایشگاه IFA 2019 وادار کرده است.

عنوان Best in Show at IFA 2019 توسط TechAdvisor نیز به دلیل سیستم حذف نویز فعال همراه با قابلیت‌های دیگری مانند مجرای میکروفون با طراحی جدید برای ارائه صدایی شفاف‌تر و عمر باتری بیش از 20 ساعت به آن اعطا شده است. این رسانه را باید یکی از محبوب‌ترین رسانه‌های فناوری در سطح دنیا دانست که بیش از 21.45 میلیون مخاطب داشته و دارای بخش‌های متعددی مانند اخبار، بررسی سخت‌افزاری، بازارچه و غیره است.

عنوان Best of IFA 2019 توسط SlashGear نیز به دلیل عمر باتری طولانی و همچنین محفظه مجهز به سیستم شارژدهی داخلی با درگاه ارتباطی USB-C و فناوری شارژ بی‌سیم Qi اعطا شده که باعث شده این هدست بی‌سیم بلوتوثی بتواند عملکردی بسیار عالی را از خود نشان دهد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین