آیت‌الله جنتی: پولدارها و غارتگرها تلاش می‌کنند تا مردم علیه نظام شورش کنند/ به مدیران فعلی امیدی ندارم

گروه سیاسی الف،   3980702051 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: بی تعارف من به مدیران فعلی هیچ امیدی ندارم. ما برای روزی کار می‌کنیم که اینها با مدیران جوان و انقلابی جایگزین شوند.

آیت‌الله جنتی: پولدارها و غارتگرها تلاش می‌کنند تا مردم علیه نظام شورش کنند/ به مدیران فعلی امیدی ندارم

به گزارش ایسنا، آیت‌الله احمد جنتی طی سخنانی در مراسم افتتاحیه هفتمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری (دوره پنجم) با بیان اینکه امسال سال فوق العاده‌ای است که با هیچ سالی قابل مقایسه نیست، گفت: در این سال پیروزی های زیادی نصیب انقلاب اسلامی شده و رخدادهای زیادی در آن به وقوع پیوسته است.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی اربعین ادامه داد: این حرکت صد در صد مردمی است و همه افراد عادی هستند و دشمن هم هیچ غلطی درباره آن از دستش بر نمی آید. دشمن در این زمینه به زانو درآمده است و خدا را شکر که امنیت آن همیشه محفوظ بوده است که جای تشکر دارد.

جنتی با تاکید بر اینکه اربعین برای دشمن پیام دارد و نشان از وحدت مسلمانان است، اظهار کرد: امام حسین (ع) برای خدا و مبارزه با ظلم و بر افکندن ظالم قیام کرد و به همه دنیا درس آزادگی داد و حرکتی انقلابی را سامان داد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن در برابر عاشورا و اربعین توان ایستادگی ندارد، افزود: امید دارم که همه، پیام های اربعین را دریافت کنند.

وی با اشاره به محوریت مقاومت در موضوع اربعین اظهار کرد: امام حسین (ع) همه خانواده خود را فدا کرد تا تسلیم نشود و این پیام مقاومت است. دفاع مقدس ما هم پیام عاشورایی داشت و جوانان ما با عشق عاشورا به میدان رفتند و شهادت را که به فراموشی سپرده شده بود، احیا کردند.

جنتی با تاکید بر اینکه ایران در برابر دشمن سر تا پا امکانات در جنگ ایستاده بود، یادآور شد: نیروهای ما سابقه جنگیدن نداشتند و جوانان ما تازه با تفنگ آشنا شده بودند اما به میدان رفتتد و با دشمن جنگیدند. هر چند ما دنبال جنگ و درگیری نبودیم به خصوص که دشمن ما نیز مسلمان بود و نمی خواستیم کسی از ما یا آنها از دست برود.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در حوادث انقلاب می توان درس خداشناسی را آموخت، اظهار کرد: آن روز به ندرت بخشی از کشورها به ما خصومتی نشان نمی دادند و آنها هم که این کار را نمی کردند، کمک چندانی هم به ما نکردند تا جایی که دشمن تصور می کرد این انقلاب را نابود می کند، اما خدا نخواست تا این اتفاق بیفتد و کشور ما به دست اشرار بعثی بیفتد.

جنتی با بیان اینکه مسئله مقاومت مسئله مهمی در اسلام و تاریخ نبوت است، اظهار کرد: می دانیم که دشمنان انبیا با همین مقاومت شکست خوردند و اگر دفاع مقدس نبود ما نیز به این زودی به قدرت نظامی نمی رسیدیم، اما این جنگ به ما اسلحه‌سازی یاد داد.

وی تصریح کرد: همین موشک هایی که امروز دشمن را ترسانده و پهپاد آنان را هدف قرار می‌دهد از قبل دفاع مقدس به دست ما رسیده است و ما را توانمند ساخته است.

رئیس مجلس خبرگان با بیان اینکه پولدارها و پولخوارها و غارتگرها در داخل و خارج تلاش می کنند تا مردم مستمند باشند و علیه نظام شورش کنند، تصریح کرد: دشمنان به دنبال این هستند که مردم به نظام آسیب بزنند و به عنوان عاملی در جهت تحقق اهداف دشمن مورد استفاده قرار گیرند، اما امسال سال رونق تولید است و ما باید نیازهای مردم را تامین کنیم ولی جای این سیاست در ایران امروز خالی است.

جنتی تاکید کرد: برخی نمی خواهند این امر تحقق یابد تا جایی که سال گذشته هجده میلیارد دلار به جیب دلالان ریخته شده است و اروپایی‌ها نیز وعده سر خرمن به ما می دهند و کمکی به ما نمی کنند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اما مردم نباید بی تفاوت باشند و نباید اجازه دهیم که ناامید شوند. مردم باید مطالبه گر باشند؛ چرا که اگر ایستادند و مطالبه گری کردند دیگران مجبور می شوند به حرفشان گوش دهند، هر چند که بی تعارف من به مدیران فعلی هیچ امیدی ندارم. ما برای روزی کار می کنیم که اینها با مدیران جوان و انقلابی جایگزین شوند تا از این خفت و گرفتاری که دچارش شده ایم رها شویم.

وی با تاکید بر اینکه هدف قرار دادن پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی سبب شد ترامپ در برابر ایران عقب نشینی کند، گفت: امروز دوران ما دوران خوب و عجیب و غریبی است. امروز در یمن مردم ایستادگی کردند و با موشک تشکیلات آرامکو را هدف قرار دادند و این نتیجه ایستادگی است که قدرت لعنتی آل سعود را تضعیف کرده است.

جنتی با تاکید بر اینکه در ایران هم برخی آدمهای نادان و جاهل دنبال مذاکره با آمریکا هستند، گفت: در مذاکره ما برنده نیستیم، بلکه باید حرف شنوی آنان را بکنیم. می خواهند دست ما را بندند و تسلیم مان کنند و یکی یکی توان های ما را محدود کنند، از توان موشکی گرفته تا سایر موارد. پس سخنان رهبری در این زمینه که در شرایط فعلی اهل مذاکره نیستیم نشان دهنده هدایت داهیانه و مقاومت کردن نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه ما باید قدر قدرت ایران را بدانیم، اظهار کرد: ما امسال انتخابات را داریم که سرنوشت مملکت را تعیین می‌کند. پس نمایندگان خبرگان هم نباید نسبت به آن بی‌تفاوت باشند بلکه باید کمک کنند تا افراد خوبی وارد مجلس شوند و کار مردم را دنبال کنند و مشکلات‌شان را رفع سازند وگرنه جز این شود همین است که الان می ببینم.

جنتی با اشاره به خط قرمزهای شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها، تصریح کرد: یک عده با پول های کثیف می خواهند وارد مجلس شوند و این خط قرمز ما در شورای نگهبان است. ما تحت تاثیر افکار جریان های سیاسی قرار نمی گیریم. پس کسی انتظار نداشته باشد ما کسانی را به دلیل اینکه عده‌ای با آنها دشمن هستند ردشان کنیم یا کسانی را که عده‌ای با آنان دوست هستند، تایید کنیم ما برای رضایت خداوند کار می کنیم نه خوشامد افراد.

وی در پایان اظهار کرد: راه برای کسانی که نظام، اسلام، قانون اساسی و ولایت فقیه را قبول دارند برای حضور در انتخابات باز است ولی ما حتما جلوی کسانی را که می خواهند با پول‌های کثیف وارد انتخابات شوند را می گیریم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۱۰۵۷۲۲۰۹:۵۸:۵۲ ۱۳۹۸/۷/۲
آقای جنتی صحبت کارشناسی دقیق میکنند. به امید گسترده شدن این دست صحبت ها بین مسئولان
ناشناس۱۱۰۵۸۷۲۱۱:۲۱:۴۱ ۱۳۹۸/۷/۲
مگر به مدیران قبلی امیدی بود اگر بود که کشور به این روز بدست مدیران فعلی نمی افتاد !
ناشناس۱۱۰۶۲۵۰۱۵:۰۹:۳۲ ۱۳۹۸/۷/۲
به هر حال این مدیران فعلی دیگه نوبر اند...
ناشناس۱۱۰۶۱۰۰۱۳:۳۰:۰۵ ۱۳۹۸/۷/۲
چرا قانون از کجا اورده ای را اجرایی نمی کنید
ناشناس۱۱۰۵۷۸۹۱۰:۳۵:۰۶ ۱۳۹۸/۷/۲
پولدارها و غارتگرها هیچ سیستمی به این خوبی برای غارت خود پیدا نمیکنند ، مطمئن باشید چنین کاری نمیکنند.
ناشناس۱۱۰۵۸۰۱۱۰:۴۱:۵۳ ۱۳۹۸/۷/۲
البته ایشان منظورشان مدیران دولتی می باشد والا مدیران در سایر جاها مثل نیروهای نظامی و انتظامی و صنایع دفاعی و قوه قضائیه و برخی نهادها مثل کمیته امداد و ... خوب کار کرده اند.
م۱۱۰۵۸۸۷۱۱:۲۸:۳۴ ۱۳۹۸/۷/۲
اون موقع هرچه داد زدیم و گفتیم باندبازی نکنید. تبعیض قائل نشوید . همشهری بازی در نیاورید . اما کسی گوش نداد. نتیجه اش این همه مدیر دزد و اختلاسگر و رانت خوار و...شد.
اونقدر۱۱۰۶۱۰۷۱۳:۳۲:۴۲ ۱۳۹۸/۷/۲
اونقدر مسولان بی توجه شده اند که طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی پس از سال ها در مجلس تصویب شده ولی باز هم افراد پر نفوذ جلوی انرا را گرفته اند
ناشناس۱۱۰۶۱۴۸۱۳:۵۸:۳۰ ۱۳۹۸/۷/۲
راستی چند سال قبل رهبر معظم انقلاب مجلس خبرگان را موظف فرمودند که با تشکیل گروه های اندیشه ورزی راهکارهایی برای حل مشکلات کشور از جمله مسائل جوانان و مسائل اقتصادی ارائه نمایند. و آیت الله خاتمی هم از تشکیل این گرو ه ها خبر دادند . کماکان چشم به راه اطلاع از نتیجه اجرای اوامر رهبری هستیم.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

    15. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    16. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    17. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    18. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    19. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    20. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    21. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    22. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    23. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    24. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    25. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    آخرین عناوین