لوکس ترین و مجهزترین اتوبوس های دنیا چه امکاناتی دارند

گزارش بازرگانی،   3980701124

ما ایرانی ها مانند تمام مردمان دنیا عاشق سفر و گشت و گذار هستیم. به دلیل وجود بناهای تاریخی بسیار شگفت انگیز، جاذبه های طبیعی، مراکز تفریحی و رفاهی مختلف در سراسر کشور عزیز ایران اشتیاق مسافرت در ما بیشتر می شود. اگر هر ایرانی چشم بچرخاند در شهر خود می تواند حداقل یک گزینه از جاذبه های گردشگری را پیدا کند و به تفریح خود بپردازد. بسیاری از ما در پی سفری ارزان و مقرون به صرفه هستیم. در اکثر این مواقع به اولین وسیله ای که برخورد می نماییم، اتوبوس است. سفر با اتوبوس همیشه برای انسان ها ارزان و بدون دغدغه می باشد.

 

دسترسی آسان، تجهیزات کافی برای سفر و لذت بردن از مسیرهای پیش رو از جمله مزایای خرید بلیط اتوبوس محسوب می شود. اتوبوس ها همیشه جز ارزانترین و مقرون به صرفه ترین وسیله نقلیه به شمار نمی روند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی های مختلف و تطبیق اتوبوس ها با این نوع تکنولوژی، تحولات عظیمی در این صنعت رخ داده است. باطبع با افزایش امکانات اتوبوس ها قیمت بلیط اتوبوس نیز افزایش خواهد یافت. برخی از اتوبوس ها نیز در سراسر دنیا وجود دارند که استفاده شخصی داشته و تجهیزاتی بسیار بالاتر از اتوبوس های عادی را ارائه می دهند. ما در این مطلب 3 اتوبوسی که امکاناتی بی نظیر و لوکس را ارائه می دهند را مورد بررسی قرار خواهیم داد. اگر می خواهید با خدمات این اتوبوس های بی نظیر آشنا شوید، با ما همراه شوید.

اتوبوس Prevost H3-45

اولین اتوبوس بی نظیری که مورد بررسی قرار خواهیم داد، اتوبوس Prevost مدل  H3-45 است. این اتوبوس که ساخته کشور کانادا بوده زیر مجموعه شرکت ولوو می باشد. اتوبوس Prevost مدل  H3-45 مجهزترین اتوبوس شرکت ولوو بوده که توانسته با امکاناتی بی نظیر خود را در جمع گرانترین و لوکس ترین اتوبوس های جهان جای دهد. قیمت این اتوبوس در بازار کنونی ایران حدود 7 میلیارد است. نکته قابل توجه اتوبوس Prevost مدل H3-45 ارتفاع 3.8 متری است. این اتوبوس توانسته نام خود را به عنوان مرتفع ترین اتوبوس جهان نیز به جهانیان بشناساند.

 

با این امکانات اتوبوس Prevost مدل H3-45 انگشت به دهان می مانید

از جمله امکانات این اتوبوس می توان به زاویه دید بسیار وسیع سرنشینان ، آشپزخانه مجهز، محفظه بسیار بزرگ برای قرار دادن بارها در بخش زیرین بدنه، مبلمان مدرن، فضای خوابی بی نظیر، پوشش‌های چوب درجه 1، سرویس حمام و دستشویی مجزا اشاره کرد. گفتنی است، خرید بلیط اتوبوس در این نوع اتوبوس ها در هیج جای دنیا برای افراد میسر نمی باشد، مگر در مواقع خاص.

 

اتوبوس Featherlite Vantare Platinum Plus

اگر با صنعت اتوبوس سازی اندکی آشنایی داشته باشید، حتما نام شرکت FeatherLite  را شنیده اید، این شرکت توانسته با خدمات خود و ارائه اتوبوس هایی لوکس و بی نظیر نام خود را در بین سایر شرکت های تولیدکننده مشهور کند.  اتوبوس Featherlite Vantare Platinum Plus لوکس ترین اتوبوس این شرکت بوده و با استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب ساخته شده است. قیمت تقریبی این اتوبوس در بازار ایران حدود 10 میلیارد است.

 

اتوبوس یا هتل سیار؟ خودتان قضاوت کنید

مهمترین خصوصیت این اتوبوس استفاده از چرم مخصوص ایتالیایی، مرمر و تزیینات با برند سواروفسکی است. این هتل سیار امکاناتی نظیر سالن ورزش با تردمیل، تلویزیون پلاسما که در کف اتاق خواب، اسباب و اثاثیه کامل زندگی اعم از هود، گاز، مبلمان شیک و کابینت، سرویس‌های بهداشتی در آمیخته با شیشه و کریستال اشاره کرد. جالب است بدانید، در این اتوبوس بخشی برای حمل خودرو شخصی نیز در نظر گرفته شده است.

اتوبوس Marchi Mobile eleMMent Palazzo

اتوبوس Marchi Mobile eleMMent Palazzo ساخت کشور اتریش می باشد. اتوبوس eleMMent Palazzo ساخت شرکت اتریشی Marchi Mobile می باشد. لازم به ذکر است، نام اتوبوس ها و شرکت هایشان را با یکدیگر ذکر می نمایند. این اتوبوس ظاهری کاملا علمی و تخیلی داشته و هیچگونه شباهتی با مدل های قبلی خود ندارد. طرح این اتوبوس بر اساس طرح های کامیون ‌های آیرودینامیک بوده و ارتفاعی بیشتر از ارتفاع عادی دیگر اتوبوس ها دارد.

 

 

چه امکاناتی در لوکس ترین اتوبوس جهان به کار رفته است؟

چه چیزی باعث شده تا اتوبوس Marchi Mobile EleMMent Palazzo  رتبه نخست بهترین، گرانترین و لوکس ترین اتوبوس های جهان  را به خود اختصاص دهد؟ با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

محفظه مخصوص نگهداری نوشیدنی‌ها به همراه یخ ساز، 2 تلویزیون هوشمند با صفحه نمایش 42 اینچی، بالکن جمع شونده، صندلی ‌های مخصوص آفتاب گرفتن بر روی سقف، اتاق خواب با تجهیزات کامل برای 2 نفر، سیستم گرمایش از کف، بار اختصاصی، سرویس بهداشتی با سامانه تمیزکننده خودکار و  آشپزخانه مجلل تنها گوشه ای از امکانات این اتوبوس غول پیکر می باشد. برای اطلاعات بیشتر از امکانات و دیگر اتوبوس های لوکس دنیا به سایت فروش بلیط اتوبوس تیک بان و بخش مجله آن مراجعه کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین