حسین عبدی: خدا را شکر دشمن‌شاد نشدیم / فتنه‌گران بهتر است بروند قایم شوند

گروه ورزشی الف،   3980631200

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با تشکر از میزبانی خوب شهر همدان گفت: خدا را شکر می‌گویم دشمن شاد نشدیم، فتنه‌گران بهتر است بروند جایی قایم شوند تا ترکش برد ما به آنها نخورد.

به گزارش فارس از همدان حسین عبدی امشب در نشست خبری پایان دیدار ایران و افغانستان با اشاره به برد تیمش و صعود به مرحله نهایی اظهار کرد: بچه‎های تیم من نشان دادند توانایی برد برابر هر تیمی را دارند و خدا را شاکرم به خاطر عنایتش به تیم ما.

وی ادامه داد: در این سن هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست، بچه‌ها تلاش زیادی کردند و غیرت به خرج دادند زیرا این تیم تنها 6 هفته بود که دور هم جمع شده‌ بودند.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران بیان کرد: ما ملتی هستیم بزرگ، با فرهنگی کهن و غنی و سرشار از استعداد و پتانسیل و امروز همین فرزندان ایران کاری کردند که نشان دادند در اوج تحریم‌ها و مشکلات مالی هم می‌شود در فوتبال هر کاری انجام داد.

وی با گلایه از کسانی که به دنبال به حاشیه بردن تیمش بودند افزود: خدا را شکر دشمن‌شاد نشدیم زیرا عده‌ای به دنبال هرج و مرج بودند و برای منافع خودشان تلاش می‌کردند و امروز تیرشان به سنگ خورد.

عبدی تأکید کرد: کسانی که پشت پا به ما زدند، تمام مدت به دنبال ایجاد حاشیه بودند چون خود را صاحب فوتبال می‌دانند و منتظر بودند تیم ما امروز موفق نشود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه همه فتنه‌های آنها به خودشان برگشت و ما با برد خود در رأس قرار گرفتیم، فتنه‌گران باید بروند جایی قایم شوند تا ترکش برد به آنها نخورد.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان گفت: باخت در یک بازی دوستانه و آن هم با تیم دوم چیزی نبود که آنها تیم کشورشان را بکوبند زیرا مهم بازی‌های رسمی بود که دیدید چگونه برنده شدیم.

وی ادامه داد: ما با تیم دوم و سوم خود هم می‌توانستیم در این بازی تیم افغانستان را ببریم و دیدید در 90 دقیقه بدون تعویض بازی خوبی ارائه دادیم و این مهم را اثبات کردیم.

عبدی گفت: ما یک گروه 50 نفری هستیم که امروز سه بازیکن آن در این بازی‌ها حضور داشتند، 27 بازیکن دیگر منتظر شروع تمرینات هستند و باید دوباره کار را شروع کنیم زیرا هنوز اول راه هستیم.

وی با تشکر از مسوولان فدراسیون اظهار داشت: از آقایان مهدی تاج، ساکت، شکوری، ماجدی، استیلی، صوفی و ... بابت حمایت از تیم ملی نوجوانان تشکر می‌کنم، از همه ایران عزیز هم تشکر می‌کنم که مرا تحمل کرده و به بنده اعتماد کردند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان با اشاره به آینده تیم نوجوانان ایران گفت: من تا ساعت 12 امشب با فدراسیون قرارداد دارم و از فردای خود خبر ندارم اما این را باید بگویم که این بازیکنان سرمایه‌های فوتبال ایران هستند و در آینده‌ای نزدیک بخش اعظمی از بدنه تیم ملی بزرگسالان خواهند بود.

وی تصریح کرد: ما در تیم ملی سعی داشتیم که پنجره‌ای رو به آینده را به این بازیکنان نشان دهیم و فوتبال و لذت بازی آن را به آنها نشان دهیم.

عبدی اضافه کرد: ما یک استراتژیک در تیم ملی داشتیم که با کمترین گل خورده یک فوتبال شناور و رو به جلویی بازی کنیم و از زدن زیر توپ و به نوعی علی‌اصغری بازی کردن پرهیز کنیم.

وی گفت: امیدوارم ایرانی آباد داشته باشیم و همواره کشورم در زمینه‌های ورزشی، علمی، اقتصادی و ... در قله‌های جهانی حضور داشته باشد.

سرمربی تیم‌ نوجوانان ایران در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که روزی آرزو عکس گرفتن با ما را داشتند امروز علیه ما و تیم ملی توطئه می‌کنند، باید کسانی که فضای فوتبال را مسموم می‌کنند از آن بیرون بروند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین