انصاری‌فرد: برای باشگاه استقلال متاسفم

گروه ورزشی الف،   3980631105 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

مدیرعامل پرسپولیس گفت :حتی یک برگه بلیت هم به باشگاه پرسپولیس نداده اند، این اتفاق سابقه نداشته و برای باشگاه استقلال و دیگر مسوولان ذیربط متاسفم. اگر برخورد لازم صورت نگیرد همه چیز را خواهم گفت.

به گزارش الف به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمد حسن انصاری فرد اظهار داشت: مایه تاسف بسیار است که شاهد هستیم برای دربی پیش رو، حتی یک برگه بلیت هم به باشگاه پرسپولیس نداده‌اند. چنین اتفاقی هرگز سابقه نداشته است. در گذشته، شاید مواردی بود که به باشگاه میهمان تعداد کمی بلیت داده باشند، اما متاسفانه به رغم پیگیری‌های مکرر در طی دو سه روز گذشته، فقط وعده‌های پوچ و توخالی و دروغین تحویل گرفته‌ایم و امروز و فردا کردن‌های بسیاری را شنیدیم. حالا باید بگوییم حتی یک برگه بلیت هم به باشگاه پرسپولیس نداده‌اند.

انصاری فرد تصریح کرد: شرکت توسعه و نگهداری به ما می‌گوید؛ سهمیه شما را به باشگاه استقلال داده‌ایم و باید از آنها بلیت بگیرید و باشگاه استقلال می‌گوید؛ خودمان مراجعه کننده داریم، بلیت کم می‌آوریم و نمی‌توانیم به شما بلیت بدهیم. مسبب این بی‌نظمی و بی‌اخلاقی، هر فرد یا گروهی باشد برایشان متاسف هستم و این شرایط را نشان دهنده بی‌اخلاقی آنها می‌دانم.

ما شکایت رسمی خود را به کمیته اخلاق ارسال خواهیم کرد. از شخص وزیر ورزش و جوانان درخواست می‌کنم به این ماجرا ورود کنند و با مسببان این اتفاق برخورد نمایند. همچنین جا دارد از رییس شورای تامین که امروز برای تهیه بلیت سهم باشگاه پرسپولیس، تکاپو و پیگیری زیادی داشتند تشکر کنم. بنده در این باره  کوتاه نخواهم آمد و اگر با مسببان این اتفاق برخورد نشود تصمیم خواهم گرفت و آنوقت ریز ماجرا را به مردم می‌گویم.

انصاری فرد گفت: رسم بر این است که باشگاه به مربیان، بازیکنان و دیگر اعضای تیم، اهالی رسانه، پرسنل و مدیران باشگاه، اسپانسرهای خود و دیگر ارباب رجوع و بویژه پیشکسوتان گرانقدر بلیت می‌دهد. هر باشگاه چه میزبان و چه میهمان در دربی سهمیه‌ای دارد و مایه تاسف است که در یک بازی بچه‌گانه و یک بی‌نظمی آشکار، شاهد آن هستیم که حتی یک برگه بلیت عادی و حتی طبقه دوم هم به باشگاه پرسپولیس تحویل داده نشده است، چه رسد به این که بلیت وی ای پی و یا جایگاه در اختیار پرسپولیس بگذارند. به خاطر این شرایط ما به ناچار حضور میهمانان اقتصادی، ویژه و پیشکسوتان خود را هم کنسل کردیم.

انصاری فرد در پایان گفت: بنده این اتفاق را ناشی از بی‌نظمی می‌دانم و نمی‌دانستم کارشکنی‌ها علیه پرسپولیس بعد از این قهرمانی‌ها تا این حد شدت خواهد گرفت. این را با صدای بلند بگویم که اولا انصاری فرد با این اتفاقات تخریب نمی‌شود و درثانی پرسپولیسی‌ها هم ما را درک کرده و از ما دلگیر نخواهند شد و این بی‌اخلاقی را  هم باید در کنار بعضی اتفاقات دیگر در کارنامه دربی‌ها ثبت کرد. حالا خوب درک می‌کنم که موفقیت‌های سرخ‌های با غیرت چه ترسی  به جان بسیاری انداخته است.

متاسفم و باید بگویم این بازی‌ها نخ‌نما شده است و هیچ تاثیری در روند کار ما نخواهد داشت. بنده به سهم  خود از اعضای تیم پرسپولیس و پیشکسوتان گرانقدر عذر می‌خواهم که چنین اتفاقی رخ داده است. برای بنده ناراحت کننده  است که می‌شنوم آقای پروین نصف شب برای دو  میهمان خود و دیگر پیشکسوتان عزیز دنبال بلیت بوده‌اند و حتی به بلیت عادی هم قناعت کرده‌اند اما... این اتفاق باید پیگیری شود و برخورد قاطع و لازم صورت گیرد وگرنه خودم با ذکر جزیی‌ترین مسایل، حرف‌هایی خواهم زد که از برخورد قاطع هم موثرتر باشد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین