ادغام صندوق ذخیره فرهنگیان در بانک فرهنگیان

گروه اقتصادی الف،   3980627211 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

نایب‌رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از ادغام صندوق ذخیره فرهنگیان با همه قوانین و سرمایه فرهنگیان در بانک فرهنگیان خبر داد و گفت: بانک مرکزی بر بانک جدیدالتاسیس فرهنگیان نظارت خواهد کرد.

به گزارش فارس، جبار کوچکی‌نژاد امروز در شورای آموزش‌وپرورش استان گیلان در سالن شهید انصاری استانداری با اشاره به بزرگی دستگاه آموزش‌وپرورش اظهار کرد: هرچقدر به آموزش‌وپرورش توجه شود به اهداف بلند آن راحت‌تر دست پیدا می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تعادل نیروی انسانی، هم به لحاظ جنسیتی و هم نفر در آموزش‌وپرورش برهم‌خورده، افزود: تعادل در آموزش‌وپرورش برهم‌خورده به‌گونه‌ای که معاونین و مدیران نیز باید در کلاس درس حاضر شوند و به‌اجبار 6 ساعت را تدریس کنند.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تغییر نگاه متمرکز از پیکره آموزش‌وپرورش گفت: شورای آموزش‌وپرورش برخی از پیشنهاد‌ها را می‌تواند به وزارتخانه دهد و نگاه متمرکز وزارتخانه به آموزش‌وپرورش را تغییر دهد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان نمی‌تواند نیروی انسانی موردنیاز خود را در دانشگاه فرهنگیان تربیت کند، تصریح کرد: با ضعف‌هایی که در زمینه مدیریتی و فرهنگی در دانشگاه فرهنگیان وجود دارد آیا ظرفیت تربیت نیروی انسانی لازم در این دانشگاه وجود دارد؟

کوچکی‌نژاد با تأکید بر اینکه دانشگاه شهید رجایی و تربیت فرهنگیان مکلف به تربیت‌معلمان موردنیاز هستند، خاطرنشان کرد: واحدی از دانشگاه شهید رجایی در استان گیلان باید تأسیس شود تا علاوه بر ارتقای علمی فرهنگیان و تدریس در دانشگاه بتواند معلم موردنیاز استان را تربیت کند.

وی با تأکید بر اینکه مدارس در کشور باید دولتی و یا غیردولتی باشند، گفت: ما نباید در کشور بین دولتی و غیردولتی مدرسه دیگری داشته باشیم چون کارکنان و معلمان در مدارس هیئت‌امنایی دو بار حقوق می‌گیرند و فلذا باید تبعیض آموزشی در مدارس از بین برود.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم با انتقاد از وجود تبعیض در نظام آموزش کشور بیان کرد: در دنیا مدارس استثنایی به‌هیچ‌وجه وجود ندارد بلکه دانش آموزان استثنایی را نیز در داخل مدارس عادی ثبت‌نام می‌کنند.

کوچکی‌نژاد از تشکیل بانک فرهنگیان خبر داد و افزود: صندوق ذخیره فرهنگیان با همه قوانین و سرمایه فرهنگیان در بانک فرهنگیان ادغام می‌شود و بانک مرکزی بر آن نظارت می‌کند تا معضل مشابه صندوق ذخیره فرهنگیان پیش نیاید.

وی با اشاره به معافیت مدارس کشور از پرداخت بهای انرژی گفت: مدرس از پرداخت بهای آب و گاز و برق معاف هستند اما باید الگوی مصرف را رعایت کنند.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه بالغ‌بر 1000 میلیارد تومان به نوسازی تخصیص پیداکرده، افزود: در ناحیه یک رشت، بحران نوسازی وجود دارد و هم‌اکنون در مسکن مهر رشت اگر چهار نوبت نیز کلاس درس فعال باشد باز نیز کمبود فضای آموزشی احساس می‌شود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۹۹۱۰۳۲۱:۴۸:۰۴ ۱۳۹۸/۶/۲۷
بانک سرمایه چی شد؟ تو این مملکت چه خبره؟؟؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین