آغاز تولید «ارباب حلقه‌های» یک میلیارد دلاری

گروه فرهنگی الف،   3980627193

مرحله پیش تولید سریال تلویزیونی «ارباب حلقه‌ها» با بودجه هنگفت یک میلیارد دلاری در نیوزیلند کلید خورد.

 

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، تولید نسخه سریالی فیلم «ارباب حلقه‌ها» محصول آمازون در لوکیشن‌های پیشین این پروژه در اوکلند نیوزیلند آغاز شد.

 

عوامل این سریال، مرحله پیش‌تولید را براساس رمان‌های فانتزی جِی‌آر‌آر تالکین در کشور نیوزیلند که محل تولید فیلم‌های سینمایی نیز بوده آغاز کرده‌اند. انتظار می‌رود مرحله اصلی تولید از ماه‌های آینده در اوکلند آغاز شود.

 

تولید سریال‌های گران قیمت، نشان دهنده پیروزی قابل توجه برای نیوزلند است. آمازون نه تنها مبلغ ۲۵۰ میلیون دلار برای حقوق جهانی برای مالکیت پرداخت کرده است، بلکه تخمین زده‌اند که کل هزینه‌های این پروژه با احتساب بودجه تولید، جلوه‌های بصری و تیم‌های تولیدی و هنرپیشگان می‌تواند به یک میلیارد دلار برسد.

 

 

جِی‌دی پاین و پاتریک مک‌کِی مدیران تلویزیونی و تولید روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای گفتند: ما وقتی در جستجوی مکانی بودیم که بتوانیم خاستگاه زیبایی‌های عصر دوم میانه زمین(میدل ارت/مکانی در رمان‌های تالکین) را زنده کنیم، می‌دانستیم که باید جایی باشکوه، با سواحل بکر، جنگل‌ها و کوه‌ها پیدا کنیم، آن هم خانه‌ای که برای عواملی در سطح جهانی، استودیوها و کارکنان مجرب و باتجربه و سایر عوامل اجرایی مناسب باشد. خوشحالیم که می‌توانیم رسما اعلام کنیم نیوزیلند را به عنوان خانه‌مان برای ساخت این سریال انتخاب و تایید کرده‌ایم تا بر اساس رمان‌های «ارباب حلقه‌ها» نوشته جِی‌آر‌آر تالکین خلق کنیم. 

 

 

این دو در ادامه افزودند: ما از مردم و دولت نیوزلند و به خصوص مردم اوکلند تشکر می‌کنیم که از ما در این مرحله از پیشبرد کارمان حمایت کردند. 

 

اقتباس تلویزیونی «ارباب حلقه‌ها» با ویژگی‌های نمادین، داستان‌ها و ماجراهای جدیدی از «ارباب حلقه‌های» تالکین را در خود خواهد داشت. اقتباس‌های سینمایی این شاهکار به کارگردانی پیتر جکسون درآمدی ۶ میلیارد دلاری در سراسر جهان بدست آورد و توانست ۱۷ جایزه اسکار ازجمله جایزه «بهترین فیلم» را به چنگ آورد.

 

در این سریال، «جِی اِی بایونا» کارگردان فیلم موفق «پارک ژوراسیک: پادشاهی شکست خورده» کارگردانی دو قسمت اول آن را عهده‌دار خواهد بود و نیز در مقام مدیر تولید در کنار «بلن آتیِنزا» حضور خواهد داشت. 

 

 

لیندسی وبر تهیه‌کننده «شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد» بروس ریچموند مدیر تولید «بازی تاج و تخت» جین کِلی مدیر تولید «امپراتوری بوردواک» شارون تال ییگادو و جنیفر هاچینسون مدیران تولید «بریکینگ بد» جیسون کاهیل مدیر تولید «سوپرانو» و جاستین دابل مدیر تولید «چیزهای عجیب» از دیگر مدیران تولید این سریال میلیارد دلاری هستند.

 


yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین