صفار هرندی: اصلاح‌طلبان از رای‌آوردن لیست‌شان در تهران پشیمانند

گروه سیاسی الف،   3980627150 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حتی اصلاح‌طلبان که از رأی‌آوری لیست خود در تهران خوشحال بودند، الان پشیمانند و اعتراف می‌کنند که این‌ها (نمایندگان فعلی مجلس) دیگر چه کسانی هستند؟

صفار هرندی: اصلاح‌طلبان از رای‌آوردن لیست‌شان در تهران پشیمانند

به گزارش ایسنا، محمدحسین صفار هرندی طی سخنانی در جمع دانشجویان یازدهمین دوره خط امام استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به احتمال وقوع رویداد تاریخ‌ساز در سال جاری، گفت: باید بیمناک باشیم چراکه اگر قرار باشد بار دیگر مثل سال های قبل بدون برنامه‌ریزی مدون و عاری از اتحاد وارد میدان شویم، شرایط کشور همچون شرایط موجود خواهد شد و چه بسا با توطئه‌های شبانه‌روزی دشمنان نظام، شرایط بدتر شود.

وی افزود: خوشبختانه مردم ما روز به روز و سال به سال در مسائل مهم کشوری آگاه‌تر و ریزبین‌تر می‌شوند و امیدواریم در انتخابات امسال  مانند گذشته در بازی رسانه‌ای قرار نگیرند و فریب دورغ‌پردازی‌های خبرگزاری‌های زنجیره‌ای داخل و رسانه‌های معاند را نخورند.

صفار هرندی اظهار کرد: باید از داشتن مجدد چنین مجلسی بیمناک باشیم و از تکرار آن اجتناب کنیم. مجلس باید قدرتمند شود، باید کسانی وارد مجلس شوند که دغدغه‌شان مردم و مشکلات کشور باشد نه کسانی که به فکر معامله‌گری و جیب خود هستند.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: الان به عینه شاهد هستیم حتی اصلاح‌طلبان که از رأی‌آوری  لیست خود در تهران خوشحال و خندان بودند، الان پشیمانند و اعتراف می‌کنند که این‌ها (نمایندگان فعلی مجلس) دیگر چه کسانی  هستند؟، چطور می‌شود کسانی که باید برای ملت و جامعه قانون‌گذاری کنند، با مسائل روز  اینقدر بیگانه باشند و شأن مجلس و نماینده ملت بودن را تا این حد پایین بیاورند؟ کار به جایی رسیده است که در  جلسه ای که خود آقایان تشکیل داده بودند و آقای تاج‌زاده سخنران آن بود، یکی از  نمایندگان همین لیستِ جویای‌نام سخنران می‌شود که این برای آنان یک فاجعه است.

عضو تشخیص مصلحت نظام با اشاره به برخی طرح برخی احتمالات از اختلاف‌نظرها در جریان اصولگرایی، گفت: وقتی دوستان خودی و کسانی که هم مردم روی آنان حساب باز می‌کنند و هم خواص ما، حواسشان جمع نیست و به خود ضربه می‌زنند و در پازل طرف مقابل حرکت می‌کنند باید بیمناک باشیم. ما باید این را بدانیم روش مقابله قهری با مسائل و مشکلات جواب نخواهد داد.

وی با ادعای ارسال نامه‌های متعدد وزرا به رهبری گفت: مردم ما آگاهند و این آگاهی را در همه صحنه‌های حساس جامعه نشان داده‌اند، کم‌کاری‌ها و بی‌کفایتی‌ها را می‌بینند. پس مسئولان با این حربه‌ها نمی‌توانند از زیر اهمال‌کاری خود فرار کنند، این‌ها اصلاً به دنبال پیدا کردن راه خروج از بن‌بست نیستند بلکه می‌خواهند با بهانه و توجیه، بی‌کفایتی خودشان در مدیریت امور را پنهان کنند.

صفار هرندی ادامه داد: اما مهمترین بیم، نگاه بدبینانه به صحنه و دیدن نیمه خالی لیوان است تا فقط ناکامی‌ها و بن‌بست‌ها دیده شود. همان کاری که رسانه‌های معاند و متأسفانه عده‌ای در داخل، شبانه‌روز در تلاش هستند تا به مردم و جوانان ما بقبولانند. اما وقتی درست به صحنه نگاه کنیم دلایل امیدواری زیادی وجود دارد و مردم نیز این را به وضوح در چندماه گذشته نشان داده‌اند که یکی از همین امیدواری‌ها نزدیک‌بودن انتخابات است، خودم مردم نیز به این نتجیه رسیده‌اند که در انتخابات قبلی فریب وعده‌های دروغین را خورده‌اند،جایی که به لیست انتخاباتی رأی دادند و به سلبریتی‌ها و وعده‌ها دل بستند. اما الان منتظرند که اسفند ماه از راه برسد تا با مشارکت آگاهانه در انتخابات آتی مجلس، خانه ملت را از وجود نمایندگان بی‌کفایت خالی کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا تأکید کرد: انتخاب شایسته حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه از طرف رهبری که با کنشگری خود مردم را به مبارزه جدی با فساد و صاحبان ثروت و قدرت بالاخص محاکمه مفسدان اقتصادی امیدوار کرده است. با یک مقایسه ساده می‌توان متوجه شد که آقای رئیسیِ سال 96 با آقای رئیسی حال حاضر بسیار متفاوت است ؛ وقتی کنشگری ایشان را سوا از جریانات سیاسی می‌بینیم حتی مخالفان آن زمان هم متمایل به این رویه می‌شوند. البته برخی از دوستان  با دیدن عملکرد ایشان بازهم با استفاده از قدرت رسانه‌ای که در دست دارند سعی می‌کنند عملکرد وی را در برخورد با مفسدان سیاسی قلمداد کنند، اما الان می‌بینیم که حتی مخالفان آقای رئیسی از جدیت و نگاه یکسان ایشان در برخورد با مفاسد قدردانی می‌کنند.

وی افزود: اگر دشمن تحریم را در یک حوزه و آن هم حوزه نفتی وارد کرده است آیا عقل و درایت حکم نمی‌کند ما در این حوزه و حوزه‌های دیگر خودکفا و مستقل شویم؟ جز اقتصاد که لنگ می‌زند، مسئولان ما تا نگاهشان از خارج به داخل معطوف نشود و روی به اقتصاد بومی و بهره‌گیری از توان جوانان ایرانی نیاورند در این حوزه پاسخ قابل قبولی نمی‌گیریم. اما در حوزه‌های دیگر درایت رهبری و جریان انقلابی بود که ما در تقویت بنیه دفاعی رشد کردیم و این بنیه دفاعی بود که باعث قدرتمندی اقتصادی ما نیز شده و خواهد شد.

صفارهرندی با بیان اینکه باید در مقابل دیوانگی و هوچیگری عاقلانه و قاطعانه برخورد کرد، اظهار کرد: ما این را با ساقط‌کردن پهباد آمریکایی و یا توقیف نفتکش انگلیسی ثابت کردیم و آنان هیچ غلطی نتوانستند بکنند، امروزه قدرت دفاعی ما و همچنین توانایی موشکی ما مایه امید و مباهات مردم است.

وی افزود: چرا امیدوار نباشیم؟ بیم‌ها جای خود و امیدواری‌ها جای خود. از دل بیم‌ها نیز می‌توان امیدواری بیرون کشید، همین‌ بیم‌ها هستند که به ما انگیزه و امید حرکت می‌دهند و جوانان ما را برای مقابله با آنها به میدان می‌آورند.

عضو تشخیص مصلحت نظام در پایان تاکید کرد: خیلی از کشورها که تا پیش از این خواهان ارتباط راهبردی با ما بودند اما از ترس، در عمل کژدار و مریض گام برمی‌داشتند، الان مستقیماً به ما پیام داده‌اند و خواهان این ارتباط هستند، کشورهایی همچون چین، روسیه، هند همه اینگونه‌اند، اما حیف که افرادی سر کار هستند که این را باور نمی‌کنند و انگیزه‌ای برای استفاده از این فرصت ندارند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    15. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    16. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    17. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    18. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    19. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    20. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    21. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    22. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    23. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    24. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    25. اظهارات پزشکیان درباره رئیس احتمالی مجلس آینده

    آخرین عناوین