محسنی اژه‌ای: دشمنان نظام به شکست خود اذعان کرده‌اند

گروه اجتماعی الف،   3980627134

معاون اول رییس قوه قضاییه گفت: آنهایی که مدعی بودند با تمام امکانات رسانه ای همه دنیا را تحت تاثیر و سیطره خود قرار می دهیم و می خواستند همه افکار نسل جدید را در دست بگیرند؛ کانون تبلیغاتی خود را جمهوری اسلامی قرار داده بودند و امروز به صراحت به شکست خود اذعان می کنند و شبکه های مجازی و رادیویی و تلویزیونی خود را که برای آنها میلیارد ها دلار خرج کرده بودند سرزنش می کنند.

محسنی اژه‌ای: دشمنان نظام به شکست خود اذعان کرده‌اند

به گزارش مهر غلامحسین اژه‌ای صبح امروز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه اظهار داشت:  مردم ما امروز واقف هستند که در چه شرایط جهانی قرار دارند.

وی افزود: آنهایی که داعیه داشتند که همه چیز تحت سیطره قدرت تبلیغاتی، اطلاعاتی و امنیتی آن ها است، می‌بینید که امروز چطور با حرکت تعدادی پهپاد و موشک که می روند و به آنها ضربه می زنند و سالم بر می گردند تمام تبلیغاتشان باطل می شود.

معاون اول رییس قوه قضاییه بیان داشت: آنهایی که ادعا می کردند همه چیز زیر چتر اطلاعاتی آنها هستند هنور نمی توانند این موضوع را درست تحلیل کنند و باطل بودن این ادعای قدرت اطلاعاتی را نشان می دهد.

دشمنان نظام اسلامی امروز به صراحت به شکست خود اذعان می کنند

وی عنوان کرد: آنهایی که مدعی بودند با تمام امکانات رسانه ای همه دنیا را تحت تاثیر و سیطره خود قرار می دهیم و می خواستند همه افکار نسل جدید را در دست بگیرند؛  کانون تبلیغاتی خود را جمهوری اسلامی قرار داده بودند و امروز به صراحت به شکست خود اذعان می کنند و شبکه های مجازی و رادیویی و تلویزیونی خود را که برای آنها میلیارد ها دلار خرج کرده بودند سرزنش می کنند.

حجت الاسلام اژه‌ای با بیان اینکه ستاره قدرت استکبار رو به افول است، تصریح کرد: آنها می دانند که با این همه اقداماتشان چطور انقلاب اسلامی ایران و جوانان ما پرشور تر و باغیرت تر از قبل هستند و هرسال مساجد و حسینیه ها و تکایای ما پرشورتر است.

وی با اشاره به اربعین حسینی نیز عنوان کرد: امروز یک پدیده جدید به برکت خون امام حسین (ع) و نظام جمهوری اسلامی و البته جبهه مقاومت شکل گرفته است که آنها از درک آن عاجز ماندند.

معاون اول رییس قوه قضاییه با بیان اینکه دشمنان ادعا می کردند در قدرت نظامی در مرحله ای هستیم که ما دستور می دهیم و بقیه باید بپذیرند ، ادامه داد: اگر اقتدار و ابتکار نیروهای مسلح ما با تیکه و اعتماد به خودشان نبود  امروز صد بار دشمن به ما حمله کرده بود و صد بار بیشتر مردم را تحت فشار قرار داده بود.

قدرت بازدارندگی امروز با تکیه بر ولایت فقیه و اتکای به مردم به دست آمده است

این مسئول خاطر نشان کرد: امروز می بینیم که چه کسی در منطقه حرف اول را می زند  و چه چیزی باعث شده  آنها قدرت این را نداشته باشند که در منطقه حرفی برای گفتن داشته باشند این قدرت بازدارندگی با تکیه بر ولایت فقیه و اتکای به مردم به دست آمده است.

حجت الاسلام اژه ای تصریح کرد: امروز دشمنان ما برای بر هم زدن امنیت اجتماعی چه نقشه ها که نکشیدند و چه پول هایی که خرج نکردند ولی به اعتراف دوست و دشمن و همت نیروهای امنیتی و روحیه با ایمان مردم ما، کشور با آن همه توطئه ها در بهترین وضعیت امنیتی در بین اکثر کشورهای دنیا قرار دارد.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان تمام مراحل را طی کردند و به این نتیجه رسیدند و  مکرر اعلام می کنند که از بعد اقتصادی و معیشت به مردم ما فشار می آورند و می گویند که آنها را از این ناحیه تحت فشار قرار می دهیم زهی خیال باطل.

وی ادامه داد: با هدایت ولی امر مسلمین و همت مردم و مسئولان از این مرحله نیز عبور خواهیم کرد.

توجه به دسیسه های دشمن در داخل و خارج از کشور

معاون اول رییس قوه قضاییه بیان داشت: آنها فکر می کنند اگر نفت را از ما بگیرند فلج می شویم اما ما به آنها می گوییم نفت را  بگیرند، ما به غیر از نفت متکی می شویم همان گونه که با گرفتن چند اسلحه رده پایین ما را تحریم کردند و امروز ما از تجهیزات به روز استفاده می کنیم.

این مسئول عنوان کرد: ما راه هایی را پیدا می کنیم که هم نفت را بفروشیم و هم  به درآمدهای غیر نفتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی به دنبال آن بودند، دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش دشمن این بود تا با فشار حداکثری بر اقتصاد کشور صبر مردم را لبریز کنند و شکاف و اختلاف میان مردم ایجاد کند، گفت:  دشمن قصد داشت تا مردم را نسبت به نظام بدبین کند تا خواسته هایی که در جنگ نظامی و تحریم ها به دست نیامد با این فشار به دست آورد.

حجت الاسلام اژه ای تاکید کرد: در مرحله اول باید هوشیار باشیم و به نقشه هایی که در داخل کشور طراحی می کنیم توجه داشته باشیم.

این مسئول عنوان کرد: شیطان بزرگ دارای جنود است و از جنود خود در داخل کشور برای تضعیف روحیه مردم و ایجاد شکاف و نفاق استفاده می کند که نباید از آنها غافل باشیم.

وی بر  توجه به دسیسه های دشمن در داخل کشور و خارج تاکید کرد و گفت: هم اکنون که دشمن جنگ اقتصادی را شروع کرده و با این حربه به میدان آمده است باید تمرکزمان را روی آن بگذاریم.

معاون اول رییس قوه قضاییه تصریح کرد: اگر می خواهیم بر این موضوع تمرکز کنیم باید از همه ظرفیت ها استفاده کنیم و به صنایع داخلی بها دهیم.

در برنامه تحول به تظلم خواهی مردم و مشکلات قضایی سریع‌تر رسیدگی می‌ شود

این مسئول تصریح کرد: قوه قضاییه امروز با یک برنامه که در دوره جدید به خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز ارسال شده و مورد موافقت قرار گرفته است تحت عنوان برنامه تحول رو به رو است که زیر فصل های این برنامه در حال تدوین است.

وی گفت: در این برنامه تحول، به تظلم خواهی مردم و مشکلات قضایی سریعتر رسیدگی می‌ شود و در آن اطاله دادرسی را کوتاه می‌کنیم.

حجت الاسلام اژه ای تصریح کرد: دست استمداد خود را  به سمت نخبگان و مردم برای کمک در اجرای بهتر این طرح دراز می کنیم.

همت قوه قضاییه بیشتر بر پیشگیری و صلح و سازش است 

معاون اول رییس قوه قضاییه تاکید کرد: باید تلاش کنیم ورودی پرونده ها را کم کنیم و همت ما بیشتر برای پیشگیری و صلح و سازش باشد.

این مسئول با بیان اینکه بالا بودن پرونده های ورودی مشکلاتی را برای دستگاه قضا به دنبال دارد، گفت: یکی از موضوعات، مشکلات خانوادگی از جمله بحث مهریه، نفقه و تعهدات مالی است که عدد بسیار بزرگی را دارد و باید تلاش کنیم که مسائل خانوادگی از طریق غیر دادگاه حل و فصل کنیم و به مردم آموزش دهیم که خیری که در صلح و سازش وجود دارد در حکم دادگاه نیست.

حجت الاسلام محسنی اژه ای گفت: در برخی از دادسراها حکم 70 درصد از پرونده ها قرار منع تعقیب خورده است و این یک اشکال از ناحیه شکایتی است که ثبت کردیم لذا باید پیگیری کنیم تا چنین پرونده هایی از ابتدا ثبت نشوند.

وی ضمن تقدیر از تلاش های چشمگیر عدالتخواه رئیس پیشین دادگستری استان کرمانشاه گفت: وی مدیر موفقی بود و به پاس همین موفقیت ها به سمت مدیرکل استان دیگری منصوب کردیم.

معاون اول رییس قوه قضاییه همچنین خطاب به توسلی زاده گفت: توفیق بر چند امر استوار است استعانت از خدا، پیامبر(ص) و اهل بیت(ع)، مشورت در امورات، صیانت از زیرمجموعه که باید نسبت به آنها اهتمام ویژه داشته باشید و اگر در زمینه کاری با کمبود قاضی یا نیرو مواجه هستید ما کمک می کنیم.

حجت الاسلام محسنی اژه ای ابراز داشت: اجازه ندهید شیطان و شیطان صفتان در مجموعه رخنه پیدا کنند و متوجه باشید اگر کمترین ناخالصی در قوه قضاییه پیدا شود خود را نشان می دهد.

وی افزود: با درستکاری و صداقت جلوی کجی ها و انحرافات را بگیرد و در خدمتگزاری به مردم هیچگونه کوتاهی نداشته باشید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین