سردرگمی سرمربی استقلال برای دربی

گروه ورزشی الف،   3980627033 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

سرمربی ایتالیایی استقلال بدون شک با توجه به شرایط بازیکنان تیمش کار آسانی برای چیدن ترکیب آبی‌ها در دربی نخواهد داشت.

سردرگمی سرمربی استقلال برای دربی

به گزارش خبرآنلاین، پیش از شروع دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر با وجود اینکه استقلالی از مصدومان و محرومان تیم شان در بازی هفته آینده مقابل پرسپولیس خبر داشتند، باز هم به ستاره های حاضر در ترکیب تیم در بازی مقابل نفت دل خوش بودند و خیال شان راحت بود استراماچونی از اکثر آنها در بازی یکشنبه هفته آینده استفاده خواهد کرد. اتفاقات عجیب بازی با نفت مسجدسلیمان اما باعث شد حالا حداقل یکی‌، دو بازیکن به لیست مصدومان و غایبین استقلال برای بازی مقابل رقیب سنتی اضافه شود و این یعنی سخت شدن کار برای استراماچونی در انتخاب ترکیب آبی ها در روز دربی.

اخراج فرشید اسماعیلی، مصدومیت شیخ دیاباته و مهدی قائدی اتفاقاتی بودند که در بازی روز یکشنبه مقابل نفت مسجدسلیمان به ضرر استقلال رخ دادند. علاوه بر اینکه فرشید باقری هم پیش از این یکی از مصدومان استقلال بود و نرسیدنش به دربی قطعی است. روزبه چشمی هم با توجه به اینکه به تازگی به تمرینات استقلال اضافه شده، بعید است یکی از گزینه های استراماچونی سخت گیر باشد. محمد بلبلی هم که محروم این روزهای استقلال است و فعلا فرصت بازی در لیگ را پیدا نمی کند.

همه این ها بدون شک باعث خواهند شد که ترکیب استقلال در بازی روز یکشنبه آینده دست خوش تغییرات زیادی شود. شاید بزرگ ترین خوش شانسی استراماچونی و آبی ها این است که در عقب زمین آنها مصدوم یا محرومی ندارند و ترکیب شان تغییر نخواهد کرد. یعنی حسین حسینی مطمئنا دروازه بان فیکس استقلال در دربی خواهد بود. حضور وریا غفوری، محمد دانشگر و سیاوش یزدانی هم تا حد زیادی حتمی است و در سمت چپ هم احتمالا استراماچونی باز هم از میلیچ استفاده کند.

از خط هافبک به بعد معادلات پیچیده می شوند. در پست هافبک دفاعی حضور علی کریمی در دیدار مقابل پرسپولیس قطعی به نظر می رسد اما اینکه با توجه به نبود فرشید باقری، استراماچونی از کدام بازیکن در کنار باقری استفاده کند هنوز مشخص نیست. آرش رضاوند بازیکنی بود که در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان کنار علی کریمی بازی کرد و ضمن اینکه خودش گزینه ای برای تکرار این کار است، مسعود ریگی هم می تواند به خط هافبک استقلال اضافه شود. جلوتر از هافبک دفاعی های استقلال سه بازیکن هجومی بازی می کنند که با توجه به شرایط فعلا فقط حضور داریوش شجاعیان قطعی به نظر می رسد. سجاد آقایی، علی دشتی و محسن کریمی هم بازیکنانی هستند که توانایی بازی در پست مهدی قائدی و فرشید اسماعیلی را دارند. در نوک حمله هم این روزها تنها گزینه استراماچونی برای استفاده به جای دیاباته، مرتضی تبریزی است. گزینه ای که البته استراماچونی بارها در صحبت هایش گفته از جهات مختلف تفاوت های زیادی با دیاباته دارد.

دیدگاه کاربران

م۱۰۹۸۱۶۳۱۰:۴۸:۱۰ ۱۳۹۸/۶/۲۷
یه 6 تایی دیگه داره اینبار فیلمش تا ابد میمونه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین