مدیر مجموعه آزادی: فوت کودک ۸ ساله ربطی به گیت‌ها ندارد

گروه ورزشی الف،   3980626084

مدیرمجموعه ورزشی آزادی گفت: پیمانکار نصب داربست‌ها به واسطه خطای انسانی از یکی از تیرهای برق به عنوان ستون ا ستفاده کرده بود و اتصالی باعث شد فرزند یکی از زحمت‌‌کشانی که کسب روزی حلال می‌کرد دچار این حادثه شود.

مدیر مجموعه آزادی: فوت کودک ۸ ساله ربطی به گیت‌ها ندارد

قدرت‌الله سیف در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی درمورد درگذشت کودک هشت ساله در ورزشگاه آزادی گفت: ابتدا باید تسلیت عرض کنم خدمت این خانواده داغدار و از خداوند بزرگ برای آنها آرزوی صبر دارم این اتفاق باعث شد شیرینی نظم و انضباطی که بعد از دو هفته در ورزشگاه ایجاد شد به کام همه تلخ شود. بعد از اتمام بازی در فاصله‌ای حدود 50 متری از گیت‌ها، پیمانکار نصب داربست‌ها به واسطه خطای انسانی از یکی از تیرهای برق به عنوان ستون استفاده کرده بود و اتصالی باعث شد فرزند یکی از زحمت‌‌کشانی که در غرفه ها مشغول بود و از این راه کسب روزی حلال برای خانواده‌اش می‌کرد به خاطر دست زدن دچار این حادثه شود. 

سیف درمورد اینکه گفته می‌شود پیمانکار مربوطه بازداشت شده است گفت: بله دوستان قضایی به همراه ضابطین قضایی در ورزشگاه حاضر شدند آن پیمانکار احضار شد و بعد از ارائه اطلاعاتی در این مورد بازداشت شد و این پرونده در حال رسیدگی است. 

مدیر مجموعه ورزشی آزادی درمورد اینکه این داربست‌ها به چه منظور نصب شده‌اند گفت: در سالن 12 هزار نفری که مسابقات والیبال برگزار می‌شود این داربست‌ها به درخواست نهادهای امنیتی و نیروی انتظامی و توسط فدراسیون والیبال نصب شده که بتوانند نظم بهتری را برقرار کنند. 

وی درخصوص اینکه گفته می‌شود این حادثه به خاطر اشکال در گیت‌ها به وقوع پیوسته گفت: گیت‌ها به منظور ورود هستند و این اتفاق بعد از خروج انجام شده، حدودا 45 دقیقه تا یک ساعت از خروج هواداران گذشته بود و هیچ ربطی به گیت‌ها ندارد. فاصله گیت‌ها تا این داربست‌ها در حدود 50 متر است. همانطور که گفتم متاسفانه شیرینی نظم و انضباطی که بعد از دو هفته برقرار شده بود به کام همه ما تلخ شد. 

سیف درمورد حضور خانواده کودک جانباخته در ورزشگاه آزادی گفت: ما تا ساعت 3 صبح در مجموعه بودیم خانواده این کودک نیز حضور داشتند مقامات قضایی نیز بودند،‌خانواده او از بعضی سایت‌ها که اخبار غیرواقعی را منتشر کرده بودند گله داشتند، خواهشم از این سایت‌ها و رسانه‌ها این است که اگر اطلاع‌رسانی می‌کنند براساس واقعیت باشد که از مسئولین و مراجع ذی‌ربط می‌گیرند. متاسفانه اخباری منتشر کرده بودند که حالت خوبی نداشت و بیشتر روی زخم و آسیبی که رسیده بود نمک می‌ریخت. خواهشم این است که برای اطلاع‌رسانی از منابع موثق اخبار را دریافت کنند. 

مدیر مجموعه ورزشی آزادی درمورد اینکه چرا پیمانکار دچار چنین خطایی شده است، گفت : ما در مجموعه چند پیمانکار داریم،‌ پیمانکار برق جدا است و پیمانکار داربست هم جدا است این پیمانکار با صحبتی که با دوستان قضایی داشتند از جانب کسی که متولی داربست است دچار خطا شده بود این موضوع پیگیری می‌شود و ما هم همکاری با مراجع ذی‌ربط را وظیفه خودمان می‌دانیم. 

سیف درمورد اینکه گفته می‌شود سیم‌های برق پوسیده هستند، گفت: از عمر ورزشگاه 50-40 سال می‌گذرد، بخش‌هایی از آن بازسازی شده، در داخل ورزشگاه 100 هزار نفری 4 جایگاه بازسازی شده و آنهایی که تخصص دارند می‌گویند 50-40 سال به عمر  این سازه اضافه شده است اما نیاز است که بازسازی در همه جای آن انجام شود. صحبت درمورد بازسازی در تخصص من نیست، چند کارشناس دیشب در ورزشگاه حضور داشتند و مسائلی را یادداشت کردند انشاءالله این پیگیری‌ها باعث شود دیگر چنین  اتفاقاتی را شاهد نباشیم. 

وی در مورد اینکه آیا برای برگزاری دربی نگرانی‌هایی وجود دارد گفت: ما از قبل هم گفته‌ایم که تماشاگران بدون بلیت به ورزشگاه نیایند، دیشب در جلسه‌ای که با شورای تامین داشتیم تصمیم گرفته شد از ورود تماشاگرانی که بلیت ندارند ممانعت شود به همین خاطر حدود 3-2 هزار نفر نتوانستند وارد ورزشگاه شوند ما اسکوربورد را روشن کردیم تا آنها از تماشای بازی محروم نشوند از هواداران می‌خواهم برای تماشای دربی بدون بلیت به ورزشگاه نیایند تا شرمنده آنها نشویم و همچنین برای آنهایی که بلیت تهیه کرده‌اند مزاحمتی ایجاد نشود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین