زادمهر: پرسپولیس نان تجربه‌اش را خورد و دستش را برای استقلال «رو» نکرد/ دربی مساوی می‌شود

گروه ورزشی الف،   3980626014

محمدرضا زادمهر، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است این تیم در دیدار برابر صنعت نفت آبادان، از حرفه‌ای‌گری و تجربه‌اش بهره برد.

محمدرضا زادمهر در گفت‌وگو با تسنیم، درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: نیمه اول که نکته فنی نداشت و خیلی سرد دنبال می‌شد. بازی در نیمه دوم بهتر بود و هر چه به پایان مسابقه نزدیک می‌شدیم، کیفیت بازی هم بهتر می‌شد. صنعت نفت برای یک امتیاز به تهران آمده بود و پِرس شدیدی انجام می‌داد.

وی افزود: پس از گل، صنعت نفت تاکتیکش را تغییر داد و همین موضوع باعث شد فضاها و موقعیت‌های گلزنی برای پرسپولیس ایجاد شود. کار مهم دیگری که کالدرون انجام داد، بازی دادن همزمان به انصاری و نادری بود. این دو بازیکن حدود 25 دقیقه به صورت همزمان در زمین بودند که فکر می‌کنم سرمربی تیم می‌خواهد از این ترکیب در بازی‌های بعدی استفاده کند. این دو در کنار هم می‌توانند در کار حفظ توپ، دفاع و نفوذ از کناره‌ها به پرسپولیس کمک کنند و استفاده از این دو برای دربی در ذهن کالدرون است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به عملکرد جونیور براندائو تصریح کرد: چیز خاصی از او ندیدیم مگر اینکه در آینده بخواهد خودش را نشان دهد، البته نمی‌توان با یکی دو بازی درخصوص یک بازیکن قضاوت کرد. پرسپولیس در این مسابقه نان حرفه‌ای‌گری و تجربه‌اش را خورد. این تیم یک گل زد و با حفظ آن، سه امتیاز مهم پیش از دربی به دست آورد. این بازی نشان داد که کالدرون کاملاً حرفه‌ای است. او به برخی بازیکنان استراحت داد و دستش را برای دربی «رو» نکرد.

زادمهر درمورد جایگاه پرسپولیس در جدول گفت: با توجه به اینکه تیم‌های حریف نتایج خوبی گرفته بودند، پرسپولیس به سه امتیاز این مسابقه نیاز داشت تا در کورس بالای جدول حضور داشته باشد. صنعت نفت هم نتوانست عملکرد خوب خود را در دو دیدار قبلی ارائه کند. چون این مسابقه یک دیدار بزرگ برای صنعت نفت بود و این تیم نتوانست فضاهای لازم را به دست بیاورد. پیروزی در آستانه دربی در روز وسط هفته، آن هم با شرایطی سخت و عدم حضور کامل هواداران به خاطر بلیت‌فروشی الکترونیکی قابل احترام بود.

وی در مورد عملکرد تیم استقلال در هفته‌های اخیر خاطرنشان کرد: استقلال را در سه هفته اخیر تیم خوبی دیده‌ام. این تیم موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریفان خود ایجاد می‌کند و تنها در دفاع مشکل دارد. 16 بازیکن استقلال جابجا شده‌اند که این تغییرات زیاد، کار تاکتیکی را سخت می‌کند. نکته دیگری که باید به آن اشاره کنم، این بود که در همه بازی‌ها، آمادگی جسمانی تیم‌ها خوب بود. شاید این به خاطر تعویق لیگ برتر و فرصت بیشتر برای بدنسازی بازیکنان باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درمورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی 90 پایتخت که یکشنبه آینده (31 شهریور) برگزار می‌شود به تسنیم گفت: فکر می‌کنم دربی مساوی شود چون هر دو تیم زنجیره میانی خود را قوی می‌کنند که گل نخورند و روی ضدحملات تمرکز می‌کنند. هدف اول مربیان دو تیم، گل نخوردن است و درگیری بر سر میانه میدان و حفظ توپ خواهد بود مگر اینکه گلی روی ضربه کاشته به ثمر برسد. فکر می‌کنم دربی مانند نیمه اول دیدار پرسپولیس - صنعت نفت کسل‌کننده شود اگر چه امیدوارم این اتفاق رخ ندهد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین