تلاش فوق‌لیسانسه‌ها برای رسیدن به آنتن ۹۸

گروه فرهنگی الف،   3980624038 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

تهیه‌کننده سریال «فوق‌لیسانسه‌ها» درباره زمان پخش این مجموعه تلویزیونی گفت که تلاش ما بر این است هرچه زودتر «فوق‌لیسانسه‌ها» به آنتن برسد اما زمان پخش را تلویزیون مشخص می‌کند.

تلاش فوق‌لیسانسه‌ها برای رسیدن به آنتن ۹۸

به گزارش تسنیم، «فوق‌لیسانسه‌ها» اواخر فروردین‌ 98 در دانشگاه خوارزمی کلید خورد. سریالی که این روزها بعد از میدان انقلاب به بیمارستان جم رسیده‌اند و رضا جودی تهیه‌کننده آن خبر از گذراندن 50 درصدی تصویربرداری «فوق‌لیسانسه‌ها» می‌دهد.

رضا جودی تهیه‌کننده این سریال 40 قسمتی گفت: این سریال قطعاً جذاب‌تر از فصل‌های قبلی است و همزمان با تصویربرداری که به نیمه رسیده است، مراحل فنی مثل تدوین و ساخت موسیقی در حال انجام است.

سریالی که پیش از آن نامش «لیسانسه‌ها» بود و در دو فصل به تولید رسید و فصل سوم آن با نام «فوق‌لیسانسه‌ها» برای تولید در شبکه سه سیما تصویب شد. هوتن شکیبا، امیرحسین رستمی، کاظم سیاحی، بیژن بنفشه خواه، امیر کاظمی، متین ستوده، رویا میرعلمی، عزت‌الله مهرآوران، پریسا مقتدی، افشین سنگ چاپ، سیاوش چراغی‌پور، مریم سرمدی، فرخنده فرمانی‌زاده و عرفان برزین از بازیگران این پروژه هستند.

تهیه‌کننده «فوق‌لیسانسه‌ها» در پاسخ به این سوال که بازیگر جدیدی به پروژه اضافه نشده است، گفت: هنوز بازیگر جدیدی به عنوان بازیگر نقش اصلی اضافه نشده و همه‌چیز را سِیر داستان «فوق‌لیسانسه‌ها» مشخص می‌‌کند.

رضا جودی درباره لوکیشن جدید «فوق‌لیسانسه‌ها» گفت: فوق‌لیسانسه‌ها بعد از بیمارستان جم در شهرک همای تهران به کار خودش ادامه می‌دهد.

وی در خصوص زمانِ پخش «فوق لیسانسه‌ها»، تصریح کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است هرچه زودتر «فوق‌لیسانسه‌ها» را به آنتن برسانیم؛ چون مردم منتظر تماشای آن هستند. احتمالاً اواخر پاییز یا زمستان، «فوق‌لیسانسه‌ها» آماده شود اما تلویزیون باید تصمیم‌گیری کند چه زمانی این سریال روی آنتن برود؛ ما امیدواریم «فوق‌لیسانسه‌ها» به آنتن 98 برسد.

جودی در خصوص سریال «زیر همکف» توضیح داد: «زیر همکف» تحویل شبکه یک داده شده  و اختیار آن دست شبکه است؛ زمانِ پخش را آن‌ها به تناسب زمان و موقعیت‌های نمایشی تلویزیون تعیین می‌کنند.

در خلاصه داستان این سریال که در ابتدا با عنوان «چندراه» کلید خورد، آمده است: «زندگی قانون‌های زیادی داره. ولی به نظر من مهم‌ترینش اینه که راحت، نه بگی و هیچ‌وقت از نه گفتن نترسین. موافقین؟ نه؟» این سریال یک طنز اجتماعی است و فکر می‌کنم مردم هم آن را دوست داشته باشند. چراکه این سریال نیز در همان راستای کارهای سینمایی که داشتم، انجام شده است. چه از لحاظ نوع روایت و قصه و همچنین برگزاری و اجرا. در واقع امیدوارم که اتفاق خوبی برای آن بیفتد.

هومن شاهی، خاطره حاتمی، بهادر مالکی، عزت‌الله مهرآوران، محمود جعفری، نادر داهیم، پریسا مقتدی، یزدان فتوحی، ویدا جوان، پریسا گل دوست، نگین معتضدی و سامان دارابی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال زیر همکف به ایفای نقش می‌پردازند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۹۳۱۷۸۰۹:۳۶:۵۲ ۱۳۹۸/۶/۲۴
یکی از برترین مزیت های کشورمان نسبت به سایر کشورها روحیه علم افزایی جوانان بود که با سریال لیسانسه ها و .. به کلی زیرسوال رفت و جوانان کشور را انسانهایی بی عرضه معرفی کرد مخصوصا در شات پایانی با ارائه تصویری از بیابان بی آب و علف و یک شمعدانی و طرح توهم توسعه و آبادانی. از این.. که انتظاری نیست الهی دست کسانی که این قبیل فیلمنامه ها را تصویب میکنند برای همیشه خردو شکسته شود.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین