از آژانس هواپیمایی سام سیر و آژانس ایمنی هوانوردی اروپا بدانید

گزارش بازرگانی،   3980623133

آژانس هواپیمایی سام سیر با مالکیت خصوصی در سال 1383 (2004) در تهران تاسیس گردید. این آژانس دارای مجوز بند «الف» از سازمان هواپیمایی کشوری و دارای مجوز بند «ب» از سازمان گردشگری و جهانگردی و عضو سازمان بین المللی حمل و نقل هوایی (یاتا) و مجهز به شبکه بین المللی آمادئوس و گابریل (سیستم رزرواسیون در شبکه حمل و نقل هوایی و بین المللی) و جزء 10 آژانس برتر ایران از لحاظ فروش می باشد.

بخش عمده ای از فعالیت های این آژانس به شرح زیر است:
1- تهیه بلیط های داخلی و خارجی از کلیه ایرلاین ها
2- برگزار کننده مستقیم تورهای داخلی و خارجی
3- رزرو هتل و اخذ ویزا
4- تهیه بلیط های مسافرتی قطار
5- تهیه بلیط های فوری و ضروری داخلی و خارجی
6- ایجاد پکیج خصوصی انواع تور بنا به درخواست مسافران
از بدو تاسیس این آژانس خدمات مسافرتی، همیشه تلاش بر این بوده است که خدمات ارائه شده با بالاترین سطح کیفیت ممکن، جامع و متنوع مطابق با نیاز روز جهانی در صنعت گردشگری به مسافران عزیز، ارائه شود
در عصر ارتباطاتی که ما در حال حاضر، در آن حضور داریم و به دلیل سرعت بالای زندگی امروزه و نیاز انسان ها به خدماتی با سطح بالا و سرعت انجام بیشتر، این آژانس برای جلب رضایت مشتریان خود کوشیده است که سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما داخلی و خارجی، هتل در سراسر نقاط دنیا، بیمه، اجاره یا رنت ماشین در هر کشوری از دنیا، ترانسفر و بسیاری از خدمات گردشگری را به صورت آنلاین و پشتیبانی شبانه روزی در اختیار مسافران قرار بدهد که در هر ساعتی از شبانه روز قادر به خرید بلیط های پرواز داخلی و خارجی و هتل های خود، بدون نیاز به حضور در محل آژانس باشند

. آژانس هواپیمایی سام سیر تخصصی حرفه ای در زمینه انواع سفرهای سیاحتی (گروهی یا انفرادی) به آفریقا، استرالیا، اروپا، آسیای جنوب شرقی، هند، آمریکای لاتین و اخذ ویزا دارد و همچنین در زمینه برگزاری تورهای بین المللی و تخصصی نمایشگاهی جزء یکی از آژانس های برتر و پیشرو می باشد. یکی از نقاط قوت این آژانس، داشتن کادری مجرب و حرفه ای در زمینه مشاوره، فروش انواع بلیط های هواپیمایی و قطاری چه در داخل ایران و اروپا و یا سایر کشورهای جهان، رزرواسیون، پشتیبانی و همینطور تور لیدرهای مجرب در تمامی مسیرهای تورهای گروهی می باشد.

شرکت خدمات مسافرت هوایی سام سیر، به بهره گیری از کارشناسان حرفه ای و همکاری کارگزاران قابل اعتماد و مجرب، توانایی اقدام و دریافت ویزای مسافرتی به اکثر کشورهای دنیا را دارد. همچنین ما برای آن دسته از توریست ها و علاقه مندانی که خواهان اکتشاف ایران، این کشور پهناور و کهن می باشند، خدمات ویژه ای در نظر گرفته ایم. پس از همین امروز با سام سیر همراه باشید!

 

بخش عمده ای از فعالیت های این آژانس مسافرتی به شرح زیر است:
1- تهیه بلیط تک های داخلی و خارجی از کلیه ایرلاین ها
2- برگزار کننده مستقیم تورهای داخلی و خارجی
3- رزرو هتل و اخذ ویزا
4- تهیه بلیط تک مسافرتی قطار
5- تهیه بلیط تک فوری و ضروری داخلی و خارجی
6- ایجاد پکیج خصوصی انواع تور بنا به درخواست مسافران
از بدو تاسیس این آژانس خدمات مسافرتی، همیشه تلاش بر این بوده است که خدمات ارائه شده با بالاترین سطح کیفیت ممکن، جامع و متنوع مطابق با نیاز روز جهانی در صنعت گردشگری به مسافران عزیز، ارائه شود.
در عصر ارتباطاتی که ما در حال حاضر، در آن حضور داریم و به دلیل سرعت بالای زندگی امروزه و نیاز انسان ها به خدماتی با سطح بالا و سرعت انجام بیشتر، این آژانس هواپیمایی برای جلب رضایت مشتریان خود کوشیده است که سامانه خرید اینترنتی بلیط تک هواپیما داخلی و خارجی، هتل در سراسر نقاط دنیا، بیمه، اجاره یا رنت ماشین در هر کشوری از دنیا، ترانسفر و بسیاری از خدمات گردشگری را به صورت آنلاین و پشتیبانی شبانه روزی در اختیار مسافران قرار بدهد که در هر ساعتی از شبانه روز قادر به خرید بلیط های پرواز داخلی و خارجی و هتل های خود، بدون نیاز به حضور در محل آژانس هواپیمایی باشند.

آژانس مسافرتی سام سیر تخصصی حرفه ای در زمینه انواع سفرهای سیاحتی (گروهی یا انفرادی) به آفریقا، استرالیا، اروپا، آسیای جنوب شرقی، هند، آمریکای لاتین و اخذ ویزا دارد و همچنین در زمینه برگزاری تورهای بین المللی و تخصصی نمایشگاهی جزء یکی از آژانس هواپیمایی های برتر و پیشرو می باشد. یکی از نقاط قوت این آژانس مسافرتی ، داشتن کادری مجرب و حرفه ای در زمینه مشاوره، فروش انواع بلیط تک هواپیمایی و قطاری چه در داخل ایران و اروپا و یا سایر کشورهای جهان، رزرواسیون، پشتیبانی و همینطور تور لیدرهای مجرب در تمامی مسیرهای تورهای گروهی می باشد. شرکت خدمات مسافرت هوایی سام سیر، به بهره گیری از کارشناسان حرفه ای و همکاری کارگزاران قابل اعتماد و مجرب، توانایی اقدام و دریافت ویزای مسافرتی به اکثر کشورهای دنیا را دارد. همچنین ما برای آن دسته از توریست ها و علاقه مندانی که خواهان اکتشاف ایران، این کشور پهناور و کهن می باشند، خدمات ویژه ای در نظر گرفته ایم. پس از همین امروز با سام سیر همراه باشید!

آژانس هواپیمایی سام سیر، در زمینه ویزای توریستی شنگن و پرواز داخلی و خارجی تور استرالیا از طریق سفارت بالی در تهران و برگزاری تورهای انفرادی و گروهی به هر مقصدی در اروپا و حوزه شنگن، سوابق درخشان و نظرات مثبت مسافران این مسیر که با این آژانس هواپیمایی سام سیر افتخار همراهی را داده اند، را دارا می باشد.

سام سیر با داشتن کادر حرفه ای و مجرب و مطلع در زمینه پرواز داخلی و خارجی و تور استرالیا می باشد و می تواند بهترین خدمات ویزای اروپا، ویزای شنگن، تور اروپا، تور استرالیا، تور ایتالیا، تور فرانسه، تور پاریس و تور برزیل و پرواز داخلی و خارجی... را به شما در کمترین زمان ممکن این آژانس هواپیمایی سام سیر ارائه بدهد. 

 

آژانس ایمنی هوانوردی اروپا

از آژانس های حائز اهمیت و موثر در صنعت هواپیمایی اروپا و کل دنیا، می توان آژانس هواپیمایی ایمنی هوانوردی اروپا را نام برد. به این نام EASA معروف است مخفف اسم لاتین آن است.هدف این سازمان تنظیم قوانین در رابطه با مسائل هوانوردی غیر نظامی است و امروزه نیز قدرتمند تر از همیشه به عملکرد خود ادامه می دهد.

آشنایی با انواع هواپیماهای جنگی

از زمانی که دستگاهی به اسم هواپیما ساخته شد و به سرعت همه ی خواسته های بشر را در رابطه با حمل و نقل هوایی پیدا کرد و به موفقیت رسید، از همان وقت یا ممکن است با گذشت زملن کمی بعد از آن سازمان های متفاوتی شکل گرفتند تا به منظور استفاده از این شبکه بزرگ ، مقررات و حقوق هایی را مشخص کنند تا صنعت هواپیمایی بتواند در آخر به مطلوب ترین شکل ممکن در خدمت بشریت باشد.

 

آژانس هواپیما هایی مثل یاتا، ایکائو و تعداد بیشتری  از سازمان ها ی هواپیمایی  هستند که کاملا جهانی ولی اجباری شده اند. آژانس EASA  همچنین از این سازمان های جهانی محسوب می شود. آژانس ایمنی هوایی اروپا در اصل سازمانی حرفه ای است که زیر نظر اتحادیه ی اروپا است و هدف آن این است که قوانین را تنظیم کند و آن ها را در زمینه ی امنیت هوانوردی غیرنظامی اجرا کند. این سازمان در ۱۵ ژوئیه ی سال ۲۰۰۳ میلادی ساخته شده‌ است. این آژانس در شهر کلن  و در کشور آلمان واقع شده است.

 

5 سال پس از این که این سازما شروع به فعالیت کرد آن هم به شکل رسمی درواقع در سال 2008 میلادی، توانست با اجرا کردن به روز رسانی ها و کامل کردن قوانین امنیتی هوانوردی از آژانس هواپیمایی های مشابه هوانوردی (Joint Aviation Authorities) که از حائز اهمیت ترین آنها سازمان های هوایی اروپا بوده اند،جلو زده است.

EASA PART 66 چیست؟

قابل توجه است که بدانید این آژانس هواپیمایی اروپا  که کشورهایی که در انجمن تجارت آزاد این کشور عضو هستند (EFTA) الزام دارند که با این سازمان مشارکت کنند و شرکت نکردن در آن باعث ایجاد عواقبی برای آن ها می شود. وظیفه آن همچنین دارای استدلال و پژوهش در مسائل امنیتی، ارسال مجوزهای ضروری به متصدی های بیرون از آژانس هواپیمایی، به منظور تهیه پیش نویس، اجرا کردن و نظارت بر درستی مقررات مشاوره می دهد.

 مثل چک کردن آن در کشورهایی که عضو هستند و آنهایی که گواهینامه بر اساس مدل هواپیما و اجزاء مربوطه اعطا شده و نیزمورد تایید  سازمان‌ های عضو در قسمت طراحی شده اند، تولید و تعمیر و نگهداری تولیدات هوانوردی تعریف شده ‌است. ضمن دقت به قسمتی از مقررات آسمان بخش اروپای 2، مسوئلیت زیادتری به آژانس هواپیمایی داده شده ‌است. اضافه بر آن آژانس هواپیمایی ایمنی هوانوردی اروپا میتواند حریم هوایی بیشتر از سه عضو (Functional Airspace Blocks) را مورد تایید قرار دهد.

مقررات

یکی از فرق ‌هایی که بین آژانس ایمنی هوانوردی اروپا با آژانس های مشابه هوانوردی وجود دارد این است که این آژانس هواپیمایی مسئولیت تنظیم قوانین و مقررات بر اساس اتحادیه یی اروپا و اجرای آن را دارد در صورتی که تعداد زیادی از مقررات تصویب شده ی نظارتی در سازمان ‌های مشابه هوانوردی به شکل خودجوش تایین شده‌ اند. علاوه بر آن، بعضی از کشورهای عضو سازمان ‌های مشابه هوانوردی مثل ترکیه که بیرون از اتحادیه اروپا وجود دارد همچنین به شکل اختیاری، قانون هایی تایین شده ی آژانس هواپیمایی ایمنی هوانوردی اروپا را قبول کرده اند و آن راه های را دنبال می ‌کنند.

اعضای این آژانس، کشورهایی هستند در اتحادیه ی اروپا عضوهستند. اضافه بر آن، کشورهایی که در انجمن تجارت آزاد اروپا عضو هستند مثل نروژ، لیختن اشتاین، ایسلند وسوئیس که بایستی اجرای قوانین ماده ی ۶۶ را به درستیی انجام دهند. همچنین از اعضای تشکیل شده اند که فقط ناظر هیئت مدیره هستند حق رأی ندارند. علاوه بر این دقت داشته باشید که این آژانس هواپیمایی رابطه های کاری زیادی با دیگر کشورها دارد.

منبع: آژانس هواپیمایی

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین