شهردار اسبق صدرا از ایران فرار کرد/ تلاش برای بازگرداندن متهم از طریق اینترپل

گروه اجتماعی الف،   3980623036 ۷۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

منوچهر قائدی شهردار اسبق شهر جدید صدرا (شیراز) که به جرم ارتشا محکوم شده بود از کشور فرار کرد.

شهردار اسبق صدرا از ایران فرار کرد/ تلاش برای بازگرداندن متهم از طریق اینترپل
 

به گزارش مهر، روز 25 آبان سال 94 یکی از معاونان و رییس یک کمیسیون شهرداری صدرا دستگیر شدند و در همان زمان شایعاتی درباره قریب الوقوع بودن بازداشت منوچهر قائدی شهردار صدرا شنیده می شد که این شایعه سرانجام رنگ واقعیت به خود گرفت و رسانه ها آن زمان اعلام کردند که در پی بازداشت دو نفر در شهرداری صدرا ، شهردار این شهر نیز بازداشت شد.

پرونده مربوط به این افراد در دادسرای شیراز رسیدگی و با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد. در شهریور ماه سال ٩٧ علی القاصی مهر رییس کل سابق دادگستری فارس در نشستی خبری اسامی تعدادی از مفسدان اقتصادی استان را که حکم آنها قطعی شده بود اعلام کرد.

القاصی در همان نشست خبری اعلام کرد: به استناد تبصره ماده 36 قانون مجازات اسلامی، آن دسته از جرایمی که اقتصادی و امنیتی هستند اگر حکمشان قطعی باشد دستگاه قضایی موظف است اسامی افراد را اعلام کند که اسامی شهردار صدرا و دیگر همدستانش نیز رسانه ای شد.

براساس این پرونده، اتهامات اعضای این باند، ارتشا، مداخله در معاملات و مناقصات شورای شهر، مشارکت در جعل پروانه های ساختمانی و ... بود.

1- براساس این حکم، منوچهر قائدی شهردار وقت صدرا فرزند محمد به اتهام ارتشا به مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان وجه نقد، 210 عدد سکه بهار آزادی و یک دستگاه آپارتمان به ارزش 3 میلیارد ریال به 15 سال حبس تعزیری، جزای نقدی معادل وجوه اموال محصله و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شد. وی به اتهام عدم اطلاع رسانی وقوع بزه در حوزه محل خدمت به 3 سال حبس تعزیری و 3 سال انفصال موقت از خدمات دولتی، به اتهام مداخله در معاملات و مناقصات شورای شهر به 6 سال حبس تعزیری، ابطال کلیه معاملات ناشی از شرکت وی در مناقصه و به اتهام مشارکت در جعل پروانه های ساختمانی به 7 سال و 6 ماه حبس تعزیری، امحا و معدوم کردن کلیه اسناد مجعول و از جهت تتمیم کیفر به 2 سال منع اقامت در شهرستان شیراز و 2 سال منع خروج از کشور محکوم شد.

2- ابراهیم فریدونی فرزند آزاد مدیر اجرایی وقت شهرداری صدرا به اتهام ارتشا به مبلغ یک میلیارد و 5 میلیون تومان و 15 عدد سکه بهار آزادی به 10 سال حبس تعزیری، جزای نقدی معادل وجوه اموال محصله و انفصال دائم از خدمات دولتی، به اتهام جعل اسناد نظام مهندسی به 5 سال حبس تعزیری، معدوم کردن اسناد مجعول و از جهت تتمیم کیفر به 2 سال منع اقامت در شهرستان شیراز و 2 سال منع خروج از کشور محکوم شد.

3- امین کشاورزی فرزند عبد الله معاون فنی وقت شهرداری صدرا به اتهام ارتشا به 10 سال حبس تعزیری، جزای نقدی معادل وجوه و اموال محصله ناشی از ارتشا به میزان دو میلیارد و 590 میلیون تومان و انفصال دائم از خدمات دولتی، به اتهام جعل پروانه های ساختمانی به 5 سال حبس تعزیری و معدوم کردن کلیه اسناد و پروانه های مجعول و به اتهام استفاده از اسناد مجعول به 3 سال حبس تعزیری و از جهت تتمیم کیفر به 2 سال اقامت اجباری در شهرستان ایرانشهر و منع خروج از کشور به مدت 2 سال محکوم شد.

4- حسن دهقانی فرزند الخاص، دبیر وقت کمیسیون ماده 100 شهرداری صدرا به اتهام ارتشا به مبلغ 8 میلیارد و 320 میلیون ریال به هفت سال حبس تعزیری و جزای نقدی معادل وجوه ماخوذه و انفصال دائم از خدمات دولتی و از جهت تتمیم کیفر به 2 سال اقامت اجباری در شهرستان ایرانشهر و منع خروج از کشور به مدت 2 سال محکوم شد.

5- مسعود محمودی فرزند نورالله عضو سابق شورای شهر صدرا به اتهام ارتشا به مبلغ یک میلیارد و 900 میلیون ریال و 16 عدد سکه بهار آزادی به 5 سال حبس تعزیری، جزای نقدی معادل وجوه ماخوذه و انفصال موقت از خدمات دولتی به مدت 3 سال و از جهت تتمیم کیفر به منع اقامت در شهرستان شیراز به مدت 2 سال و منع خروج از کشور به مدت 2 سال محکوم شد.

6- حشمت الله شفیعی فرزند فرج، عضو سابق شورای شهر صدرا به اتهام ارتشا به مبلغ 3 میلیارد و 950 میلیون ریال به هفت سال حبس تعزیری، جزای نقدی معادل وجوه ماخوذه و انفصال دائم از خدمات دولتی و از جهت تتمیم کیفر به دوسال ممنوعیت اقامت در شهرستان شیراز و دوسال ممنوعیت خروج از کشور محکوم شد.

7- حسن فریدونی فرزند آزاد، عضو سابق شورای شهر صدرا به اتهام ارتشا به مبلغ یک میلیارد و 900 میلیون ریال و 25 عدد سکه بهار آزادی به 5 سال حبس تعزیری و جزای نقدی معادل وجوه ماخوذه و انفصال دائم از خدمات دولتی و از جهت تتمیم کیفر به 2 سال ممنوعیت اقامت در شهرستان شیراز و 2 سال ممنوعیت خروج از کشور محکوم شد.

8- امید ترک زاده فرزند عبد الله به اتهام پرداخت رشوه به متهم امین کشاورزی در قالب انتقال یک دستگاه خودروی ب.ام.و به 3 سال حبس تعزیری، ضبط مال ناشی از ارتشا و از جهت تتمیم کیفر به 2 سال ممنوعیت اقامت در شهرستان شیراز و 2 سال ممنوعیت خروج از کشور محکوم شد.

9- سید حسن انجوی نژاد فرزند سید محمد به اتهام فراهم نمودن موجبات تحقق ارتشا به 3 سال حبس تعزیری و از جهت تتمیم کیفر به 2 سال ممنوعیت اقامت در شهرستان شیراز و 2 سال ممنوعیت خروج از کشور محکوم شد.

فرار به خارج از کشور

حال پس از گذشت یک سال از قطعی شدن احکام مربوط به این پرونده  اکنون خبر رسیده که منوچهر قائدی شهردار وقت صدرا به خارج از کشور گریخته است.

بر این اساس مهر موضوع را از دادستان عمومی و انقلاب شیراز جویا شد.

حیدر آسیابی ضمن تایید خبر فرار شهردار صدرا گفت: احکام مربوط به این پرونده در شهریور ماه سال گذشته قطعی و از سوی دستگاه قضایی اسامی افراد و محکومیتشان اعلام شده است.

وی ادامه داد: همان زمان یعنی در شهریور ماه در حالی که دستور جلب محکومان این پرونده صادر و ماموران برای بازداشت آنها وارد می شوند پی می برند که منوچهر قائدی از کشور گریخته است.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز با تاکید بر اینکه از همان زمان اقدامات لازم برای بازگرداندن این فرد به کشور انجام شده، گفت: بر این اساس با وزارت دادگستری و امور بین الملل قوه قضاییه مکاتبه ای انجام شده و از طریق اینترپل نیز در حال پیگیری است.

آسیابی افزود: با توجه به اینکه وی ممنوع الخروج بوده امکان خروج از مبادی قانونی وجود ندارد از این رو با بررسی های لازم مشخص شد که وی آخرین بار که از مبادی قانونی از کشور خارج شده مربوط به سال 91 است بر همین اساس نامبرده سال گذشته از طریق غیر قانونی از کشور خارج شده است.

وثیقه های ضامنان به مزایده می رود

وی بیان کرد: در حال حاضر وثیقه های مربوط به ضامنین این فرد که یکی در داخل استان و دیگری خارج از استان است به مزایده گذاشته شده است.

دادستان شیراز تاکید کرد: به طور حتم موضوع بازگرداندن این فرد به صورت ویژه پیگیری می شود.

دیدگاه کاربران

علی۱۰۹۱۴۷۹۱۱:۱۹:۳۱ ۱۳۹۸/۶/۲۳
چجوری هست اگه من هزار تومن قسط بانکم عقب بیفته ممنوع الخروج میشم و هیچ راهی واسه خروج از کشور ندارم . بعد آقایون خییییییلی راحت از کشور خارج میشن؟ اندکی تفکر
حمیدرضا۱۰۹۱۵۱۴۱۱:۴۷:۴۳ ۱۳۹۸/۶/۲۳
کی گفته ۱۰۰۰ تومن قسطت عقب بیفته ممنوع الخروج میشی؟ چرا حرف بی سند میزنی و شایعه درست میکنی؟
ناشناس۱۰۹۱۵۹۰۱۲:۲۹:۵۳ ۱۳۹۸/۶/۲۳
اصل مطلب و ول کردی چسبیدی به جزییات بی اهمیت مشکل اینه مسئول راحت فرار می کنند مثل آب خوردن
ناشناس۱۰۹۲۲۷۷۱۷:۲۶:۳۴ ۱۳۹۸/۶/۲۳
بقیه را که گرفتند و اینکه وثایق را به اجرا گذاشتند و طرف را محکوم کردن و .. همه را ول کردید و فقط به قسمتی که یکی از متهمین فرار کرده چسبیدید ؟!!! مثل مگس نباشید که .. فقط به قسمت کثیفی می چسبد طرف محکوم شده ، وثیقه به اجرا گذاشته شده و پیگیر بازگردادنش هم هستند
ناشناس۱۰۹۲۴۶۳۲۰:۱۸:۴۱ ۱۳۹۸/۶/۲۳
چشم‌ ما تکرارکننده های امیدیها روشن
س.علی۱۰۹۱۸۷۳۱۳:۵۹:۴۳ ۱۳۹۸/۶/۲۳
حالا مثلاً گفت،شما جوش نیار اخوی ببین منظور چیه.
مهران۱۰۹۱۸۷۴۱۴:۰۰:۱۱ ۱۳۹۸/۶/۲۳
آرایه‌ ادبی میدونی چی هست؟ در دیدگاه ایشون از صنعت اغراق استفاده شده تا قدرت تفهیم موضوع رو بالا ببره. وگرنه همه میدونن که با 1000 تومن بدهی کسی ممنوع الخروج نمیشه!
ناشناس۱۰۹۱۸۹۰۱۴:۰۶:۴۶ ۱۳۹۸/۶/۲۳
1000 نه ولي 1200 ديگه ممنوع الخروجي داره واقعا
ناشناس۱۰۹۱۸۹۱۱۴:۰۶:۵۴ ۱۳۹۸/۶/۲۳
باهوش کنایه زده که چرا سخت گیری و بگیر و ببند فقط واسه مردم عادیه وگرنه همه میدونن واسه هزار تومن کسی ممنوع الخروج نمیشه ،اینجا چند هزارمیلیاردیاشم با پرواز فرست کلاس میرن کانادا
ناشناس۱۰۹۱۹۱۳۱۴:۱۵:۳۳ ۱۳۹۸/۶/۲۳
ولی من با یک سهم از یک شرکت به علت بدهی مالیاتی به اندازه مدیران 70 سهمی و 20 سهمی به صورت مساوی محکوم شدم و آنها رفتند و بدهی همه را از من و 2 نفر دیگر یک سهمی میخواهند.علی آقا اینو به عنوان یک مزاح تلخ فرمودند.
امیرعلی محسنی ساری۱۰۹۲۰۱۵۱۴:۵۹:۵۲ ۱۳۹۸/۶/۲۳
نکنه تو خودتم از اختلاس گرانی یا بستگان درجه یک شهردار اسبق یا اصلا شاید تو یه آقازاده خاص باشی
ناشناس۱۰۹۲۰۱۹۱۵:۰۴:۲۳ ۱۳۹۸/۶/۲۳
مثال زده . منظورش این بوده که قانون چرا برای طبقه پایین هاست فقط؟
ناشناس۱۰۹۲۰۳۰۱۵:۰۹:۳۲ ۱۳۹۸/۶/۲۳
اینو برای مثال آورده و تبعیضی که بعضی بانکها قائل میشن
ناشناس۱۰۹۲۰۸۲۱۵:۴۱:۵۲ ۱۳۹۸/۶/۲۳
از اینکه شما همه نکات رو بیخیال شدی و به این نکته مهم اشاره فرمودی ممنون
ناشناس۱۰۹۲۱۱۵۱۵:۵۷:۵۹ ۱۳۹۸/۶/۲۳
این رو شاید یکی از مختلسین نوشته بعضی ادعای مخلصی دارند و بعد مختلس ازآاب در می‌آیند.اگر ارزیابی و مشروعیت سنجی اموال از سالها قبل اجرایی میشد اینهمه فجایع اتفاق نمی افتاد .عوامل منع اجرایی شدن آن محاکمه و سریعا اجرایی شود .‌ آقای رییسی قول اجرایی شدن آن چه شد
ضعیف۱۰۹۲۱۲۹۱۶:۰۶:۴۸ ۱۳۹۸/۶/۲۳
آقای محترم هراز تومان قسط اصطلاح است از اینکه قانون بانک برای افراد ضعیف اجرا میشه ،افتاد؟
محمود۱۰۹۲۱۵۱۱۶:۱۵:۴۴ ۱۳۹۸/۶/۲۳
سلام ، بزرگوار در مثل مناقشه ای نیست . ولی اگر پرداخت قسط وام تاخیر داشته باشد ، بانک به شما پیامک میدهد که تاخیر دارید و جریمه می شوید
ناشناس۱۰۹۲۱۸۷۱۶:۳۸:۴۱ ۱۳۹۸/۶/۲۳
متوجه منظورشون نشدی
ناشناس۱۰۹۲۳۰۱۱۷:۳۹:۴۹ ۱۳۹۸/۶/۲۳
کل داستان ول کردی گیر دادی به این 1000 تومان بعنوان مثال واقعا که ؟
ناشناس۱۰۹۲۴۱۰۱۹:۱۶:۴۲ ۱۳۹۸/۶/۲۳
آقا درمثل مناقشه نیست توچقدر جدی هستی برو دنبال قاضی که چرا مفسدان را باوثیقه ..بجای بازداشت آزاد میگذارد .. حالا گیردادی به 1000تومن دوستمون؟
ناشناس۱۰۹۱۶۱۰۱۲:۳۴:۵۷ ۱۳۹۸/۶/۲۳
چون تو فقط تویی اونا نیستی! می خواستی بری اونا بشی تا راحت باشی!
ناشناس۱۰۹۱۶۲۸۱۲:۴۲:۲۳ ۱۳۹۸/۶/۲۳
آخه تو مسئول نیستی و پست و مقام نداری
ناشناس۱۰۹۱۹۳۳۱۴:۲۰:۲۰ ۱۳۹۸/۶/۲۳
شورای امیدی و شهردار امیدی جز این انتظار نیست جاهای دیگه دولت و شوراها هم وضع بهتر نیست
ناشناس۱۰۹۲۱۹۲۱۶:۴۵:۲۳ ۱۳۹۸/۶/۲۳
اتفاقا این آقا اصولگراست (یک شیرازی)
ناشناس۱۰۹۲۱۰۷۱۵:۵۵:۲۲ ۱۳۹۸/۶/۲۳
چطورررر...عوامل فرار هم دستگیر شوند
ناشناس۱۰۹۲۱۲۷۱۶:۰۳:۴۴ ۱۳۹۸/۶/۲۳
طرف غیر قانونی رفته. متن رو مطالعه کنید
ناشناس۱۰۹۲۱۸۱۱۶:۳۳:۱۸ ۱۳۹۸/۶/۲۳
..خوب شد گفتی !!! پس غیر قانونی رفته ! پرفسور ! نباید اجازه میدادن غیر قانونی بره توره خدا یه ذره بفهم در فرار کردن این بابا به خارج ، مراجع مسئول کم کاری کردن متوجهی ؟!!!!
ناشناس۱۰۹۲۲۶۲۱۷:۱۸:۵۹ ۱۳۹۸/۶/۲۳
ممنوع الخروج کردن هم برای آدمهای بی کس و ضعیف هست نه غارتگران بیت المال
ناشناس۱۰۹۲۴۴۹۲۰:۰۲:۵۷ ۱۳۹۸/۶/۲۳
منظور ده میلیونه چون قراره چهار تا صفر حذف بشه!!!!
ناشناس۱۰۹۱۶۲۱۱۲:۳۹:۰۲ ۱۳۹۸/۶/۲۳
متهم بازم گریخت :-)
سازنده درب های ضد سرقت۱۰۹۱۶۲۳۱۲:۴۰:۰۶ ۱۳۹۸/۶/۲۳
توره خدا یه ذره در و پیکر بذارید برای این مملکت !
ناشناس۱۰۹۱۶۲۶۱۲:۴۱:۲۷ ۱۳۹۸/۶/۲۳
بعضی از مسئولان دارن سهم خودشون رو از سفره نظام بر میدارن و در میرن خارج مردم ! حواستون باشه !
ناشناس۱۰۹۱۶۳۶۱۲:۴۵:۵۳ ۱۳۹۸/۶/۲۳
متاسفانه گر حکم شود که دزد گیرند .. هر آنچه هست گیرند
ناشناس۱۰۹۱۶۳۹۱۲:۴۷:۲۴ ۱۳۹۸/۶/۲۳
قیافشو نیگا چی جوری خودشو درست کرده ! متاسفانه توی مملکت ما هم بعضیا به قیافه ، پست و مقام میدن
علی۱۰۹۲۴۰۱۱۹:۰۷:۴۲ ۱۳۹۸/۶/۲۳
بزرگوار نون خیلی ها تو همین دلقک سازی هست . خودشون رو بزک میکنند تا بدزدند
ناشناس۱۰۹۱۶۴۳۱۲:۵۰:۳۵ ۱۳۹۸/۶/۲۳
یاور همیشه اختلاسگر تو برو سفر ( کانادا ) سلامت ..
ناشناس۱۰۹۱۶۶۳۱۲:۵۷:۲۱ ۱۳۹۸/۶/۲۳
با همین منوال ( فرمون ) پیش بریم تا سال دیگه همین موقع ، 3 میلیون نفر از کشور در رفتن !
ناشناس۱۰۹۱۶۶۹۱۲:۵۹:۳۸ ۱۳۹۸/۶/۲۳
اون که در رفته دیگه رفته، هیچ وقتم بر نمیگرده تا موقعی که گزینش براساس چیزای الکی و ریا بازی باشه نه براساس لیاقت وتوانایی،نتیجش همینه و لا غیر
ناشناس۱۰۹۱۶۷۵۱۳:۰۰:۵۹ ۱۳۹۸/۶/۲۳
خوش به سعادتش
ناشناس۱۰۹۱۷۰۱۱۳:۰۸:۰۰ ۱۳۹۸/۶/۲۳
زرنگ بود نوش جونش
ناشناس۱۰۹۱۷۳۱۱۳:۱۹:۱۶ ۱۳۹۸/۶/۲۳
چرا خارجی ها بخورن این نخوره ؟!!!
ناشناس۱۰۹۲۱۶۳۱۶:۲۳:۱۴ ۱۳۹۸/۶/۲۳
واقعا . بازم آدم دلش نمیسوزه که یه ایرانی خورده . داداش نوش جونت
ناشناس۱۰۹۱۷۳۸۱۳:۲۱:۰۲ ۱۳۹۸/۶/۲۳
یک قانون بگذارید هر کسی شغل دولتی دارد ممنوع الخروج است تا پایان کارش
ناشناس۱۰۹۱۷۶۴۱۳:۲۶:۱۹ ۱۳۹۸/۶/۲۳
یا تو دبی است یا تو ترکیه و شاید هم کردستان عراق راحت میشه گرفتش اگر بخوان مثل امریکا باید برای زنده یا مرده آن جایزه گذاشت تا بقیه حساب کار خود را بکنند
ناشناس۱۰۹۱۷۷۸۱۳:۳۰:۴۶ ۱۳۹۸/۶/۲۳
فساد اقتصادی در مملکت ما ریشه دوانده .. طرف میگه : چرا فلانی و اطرافیانش بخورن ، من نخورم ؟ اون چی کار کرده که من نکردم ؟ اون ایرانیه ؛ منم ایرانیم . سهم من از بردن ، باید برابر اون باشه خوب ..
ناشناس۱۰۹۱۷۹۳۱۳:۳۳:۳۵ ۱۳۹۸/۶/۲۳
تا اطلاع ثانوی تمام مسئولان کشور از صدر تا ذیل ممنوع الخروج شوند احتمال فرار زیاد است
ناشناس۱۰۹۱۷۹۷۱۳:۳۴:۰۶ ۱۳۹۸/۶/۲۳
چرا ایران اینجوری شده ؟!!!!!!!!!!!!
ناشناس۱۰۹۲۲۲۲۱۶:۵۹:۰۸ ۱۳۹۸/۶/۲۳
برای اینکه از دید مسئولین ما از همه تو دنیا بهتریم..
ناشناس۱۰۹۱۸۴۰۱۳:۴۹:۳۶ ۱۳۹۸/۶/۲۳
شتر در خواب بیند پنبه دانه
ناشناس۱۰۹۱۸۴۶۱۳:۵۰:۵۸ ۱۳۹۸/۶/۲۳
هرچی خاوری را برگردوندن اینم برمی گردونن
ناشناس۱۰۹۱۸۵۳۱۳:۵۴:۵۶ ۱۳۹۸/۶/۲۳
اول یارو رو میگیریم! بعد یک وثیقه سنگین می بندیم و آزادش می کنیم بره! بعد طرف نصف مبلغ دزدی را وثیقه می گذارد! بعد که در رفت وثیقه اش را علیرغم میل باطنی!! توقیف می کنیم! تمام!
مو۱۰۹۱۸۶۵۱۳:۵۷:۴۵ ۱۳۹۸/۶/۲۳
حمید جان، علی آقو مثال آورده گفته 1000. دلشون پره از بی عدالتیها گفته مثلندش من اینجور اونا اونجور. یعنی جوری که عموم مردم با اندک بدهی، هفت جدشون حالا یا قپونی میشن یا جریمه، چطوره که نظارتی محکمتر رو خواصِ گنده بر و گنده خور نی!؟ البته علی هم دقت نکرده که شهردارو خروج قانونی نداشته.
ناشناس۱۰۹۱۸۷۶۱۴:۰۱:۳۳ ۱۳۹۸/۶/۲۳
ایران بهشت مفسدان مالی
حميد۱۰۹۱۸۸۷۱۴:۰۵:۵۸ ۱۳۹۸/۶/۲۳
واضحه كه طرف ميره يه جايي كه رابطه با ايران نداشته باشه و اينترپل هم كاري ازش برنياد. اسم بردن از اينترپل فقط كاركرد داخلي داره.
ناشناس۱۰۹۱۸۹۳۱۴:۰۷:۴۲ ۱۳۹۸/۶/۲۳
چه راحت فرار می کنند!!............
عمار۱۰۹۱۹۱۱۱۴:۱۵:۲۲ ۱۳۹۸/۶/۲۳
این یک مورد استثناء هست بزرگش نکنید لطفا.
ناشناس۱۰۹۱۹۴۷۱۴:۲۷:۴۷ ۱۳۹۸/۶/۲۳
نکنه طفلی نتونسته اسباب واثاثیه را با خودش ببره ترا خدا اگه نتونسته ببره براش بفرستی . اونجا بهش نیاز داره
م۱۰۹۱۹۵۳۱۴:۳۱:۱۵ ۱۳۹۸/۶/۲۳
الان ناراحت ترین فرد نسبت به این قضیه، شخص دکتر توکلی است. هرچه داد می زند و نامه می نویسد، متاسفانه باز فساد و دزدی و رانت هست. ...بقیه مسئولین کشور یک ذره هم ناراحت این موضوع نیستند. فقط ناراحتند که چرا ...
سید۱۰۹۱۹۸۵۱۴:۴۲:۱۹ ۱۳۹۸/۶/۲۳
علی برکت الله
ناشناس۱۰۹۲۰۷۰۱۵:۳۷:۴۷ ۱۳۹۸/۶/۲۳
هر وقت خاوری و بقیه برگردوندید این هم بر می گرده
ناشناس۱۰۹۲۰۸۴۱۵:۴۳:۱۷ ۱۳۹۸/۶/۲۳
آره اینترپل هم حتما تحویل ما میده بخاطر روابط بدی که با دنیا داریم دنیا باهامون کاری نداره اینم میره پناهنده میشه
ناشناس۱۰۹۲۱۶۴۱۶:۲۳:۴۲ ۱۳۹۸/۶/۲۳
خاوري منو بگير اومدم
ناشناس۱۰۹۲۳۰۸۱۷:۴۲:۳۸ ۱۳۹۸/۶/۲۳
خاوری را برگرداندید اینم برمیگردانید
ناشناس۱۰۹۲۳۴۵۱۸:۰۴:۳۲ ۱۳۹۸/۶/۲۳
خدا را شکر بقول مهران مدیری در سریال هیولا
ناشناس۱۰۹۲۳۴۶۱۸:۰۵:۳۸ ۱۳۹۸/۶/۲۳
جالبه همچین میگیم از کشور فرار کرد که انگار از یه جوب آب پرید اونور وکسی نتونست رو هوا بگیردش باید تمام مسئولینی که با بخش مالی سروکاردارند با مجوز از مملکت بیرون بروند چرا بعد از اینکه رفت میگویند فرار کرد
ناشناس۱۰۹۲۳۶۰۱۸:۱۸:۴۵ ۱۳۹۸/۶/۲۳
براي اينكه دزدهاي ديگه از كشور فرار نكنند بهتر است بقيه مديران وشهرداران وروساي بانكها وكساني كه دستشان به پول مردم وصل است اول محاكمه شوند بعد اگر دزدي نكرده بودند به كار خودشان ادامه دهند چون تعداد اختلاس گران از پاكدست ها خيلي بيشتر شده
ناشناس۱۰۹۲۳۸۸۱۸:۵۵:۴۲ ۱۳۹۸/۶/۲۳
فرار کرد یا فرارش دادن ، ارزش کارشناسی وثیقه ها چند برابر ارزش واقعی آنها می باشد ، برای این متهم چه میزان وثیقه ای معین شده ، این متهم فردی عادی بود ؟
ناشناس۱۰۹۲۳۹۱۱۸:۵۹:۲۷ ۱۳۹۸/۶/۲۳
برای اینکه پای ( آدمهای خوب خوب خوب ) هم به این پرونده باز نشود ..
ناشناس۱۰۹۲۴۵۶۲۰:۱۰:۱۷ ۱۳۹۸/۶/۲۳
باز هم سناریوی تکراری. فرار مفسد و تلاش برای برگرداندن توسط اینترپل و آخرش هم هیچی. البته به قول یکی از بزرگان وجود فساد عادی است و اگر نباشه باید شک کرد.
ناشناس۱۰۹۲۵۲۱۲۱:۲۳:۲۲ ۱۳۹۸/۶/۲۳
این قدر مملکت بی در و پیکر. بعد میگن امریکا جرات نداره به ایران حمله کنه. حمله نمیکنه چون از داخل مسئولین دارن بهمون حمله میکنن. امریکا به این خوبی بلد نیست
ناشناس۱۰۹۲۶۸۲۲۳:۱۶:۱۴ ۱۳۹۸/۶/۲۳
خدا رو شکر که عموم مردم به علت یک بدهی ساده مالیاتی سریعا ممنوع الخروج میشن اما شهردار و مسوول فاسد که فساد اون رسما اعلام شده اول موفق!!! به فرار میشه بعد هم اعلام میشه که فرار کرده پیدا کردن شبکه فراری دادن مسوولان خاطی از خود فساد این مسوولان واجب تر و ضروری تر است
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین