نتانیاهو: ما از کشورهای عربی دفاع می‌کنیم!

گروه جهان الف،   3980616041 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ادعای افزایش گرایش‌ها در جهان عرب برای عادی سازی روابط با این رژیم، همچنین مدعی شده که اسرائیل از کشورهای عربی محافظت می‌کند.

به گزارش مهر به نقل از ام.بی.سی، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگو با بی بی سی عربی مدعی شد که کشورها و مردم جهان عرب متوجه اهمیت عادی سازی روابط با تل آویو شده‌اند.

نتانیاهو همچنین مدعی شد که تعدادی از رهبران کشورهای عربی مشتاقانه عادی سازی روابط را دنبال می‌کنند و از این منظر اسرائیل دیگر نه دشمن اعراب بلکه متحد آن‌ها به شمار می‌رود.

نتانیاهو در حالی که روزانه در حال مقابله با اعتراضات و نارضایتی‌های فلسطینی‌ها در مناطق اشغالی است و روند شهرک سازی و اشغال گری این رژیم همچنان ادامه دارد، در عین حال این ادعا را نیز مطرح کرده که اسرئیل نه فقط از خود، بلکه از کشورهای عربی منطقه نیز در برابر آنچه او تجاوزگری ایران در منطقه نامیده، دفاع می‌کند.

این ادعاهای نتانیاهو در حالی مطرح شده که به تازگی عراق و لبنان به نقض حریم هوایی‌شان از سوی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داده و عراق تجاوزگری رژیم صهیونیستی را در سازمان ملل مطرح کرده است.

با این حال به نظر می‌رسد طرح چنین ادعاهایی از سوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در راستای انحراف افکارعمومی داخلی این رژیم از موقعیت متزلزل کابینه نتانیاهو در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام صورت می‌گیرد.