امروز؛ آخرین مهلت پزشکان برای ثبت‌نام کارتخوان

گروه اقتصادی الف،   3980615062 ۳۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

اگرچه مطابق با بودجه ۹۸ پزشکات باید از ابتدای سال دستگاه کارتخوان در مطب‌ها نصب می‌کردند اما با اغماض سازمان امور مالیاتی این امر به مهر ماه موکول شد.

امروز؛ آخرین مهلت پزشکان برای ثبت‌نام کارتخوان

به گزارش مهر، طی دو ماه گذشته یکی از اصلی‌ترین موضوعات در حوزه مالیات‌ستانی کشور، بحث اخذ مالیات حقه از صاحبان حرف پزشکی بود؛ موضوعی که در قانون بودجه به آن اشاره و تاکید شده بود که صاحبان تمام مشاغل پزشکی باید با نصب پایانه فروشگاهی در مطب‌های خود، مالیات بپردازند.

در این راستا، مطابق با آنچه که سازمان امور مالیاتی اعلام کرد، همه صاحبان مشاغل یاد شده مکلف شدند که حداکثر تا ۲۳ مرداد ماه امسال برای ثبت درخواست تخصیص شماره شناسه پایانه فروشگاهی (کارت‌خوان) اقدام کنند و حتی این هشدار داده شد که در صورت عدم استفاده از از کارتخوان بانکی، مشاغل پزشکی مشمول جریمه خواهند شد.

در این بین، سازمان امور مالیاتی بیستم مرداد ماه اعلام کرد که به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم، مهلت پزشکان تا ۳۱ مرداد ماه تمدید شد؛ با این حال این زمان دوباره تمدید و اعلام شد که مهلت ثبت نام پزشکان در سامانه سازمان امور مالیاتی با توجه به مشکلات فنی موجود تا پانزدهم شهریور تمدید می‌شود. این در حالی است که متولیان سازمان امور مالیاتی پیش بینی کرده بودند که از ابتدای مهر ماه، صاحبان مشاغل پزشکی به پایانه‌های فروشگاهی و کارت خوان‌ها مجهز خواهند شد.

این در حالی است که امیدعلی پارسا، رئیس سازمان امور مالیاتی چندی پیش در گفتگویی با خبرنگار مهر گفته بود که این سازمان باید پاسخگوی نهادهای نظارتی به دلیل تأخیر در نصب دستگاه کارتخوان در مطب‌های پزشکی باشد چرا که مطابق با قانون بودجه سال ۹۸، این امر باید از ابتدای سال جاری صورت می‌پذیرفت.

حال امروز مصادف با ۱۵ شهریور ماه و پایان مهلت پزشکان برای ثبت نام در سامانه سازمان امور مالیاتی است و اگرچه هنوز آمار دقیقی از میزان ثبت‌نام کنندگان منتشر نشده اما مطابق با آنچه که نوری، رئیس اداره مالیاتی تهران چند روز پیش اعلام کرد تنها ۳ هزار پزشک که یک تا دو درصد پزشکان کشور را در برمی گیرد در سامانه سازمان امور مالیاتی ثبت نام کرده‌اند که البته قطعاً تا به امروز به این تعداد افزوده شده اما با توجه به مقاومت‌هایی که از سوی صاحبان حرف مختلف پزشکی برای نصب کارتخوان صورت گرفت نباید امید چندانی برای فراگیر شدن اجرای این قانون در میان پزشکان داشت.

نقدی که بر این عدم برنامه ریزی دقیق برای ثبت نام پزشکان وجود دارد این است که اگر قرار باشد روند اجرای قانون به شکل موجود باشد، قطعاً راه‌های فرار زیادی نیز از آن وجود خواهد داشت؛ به عنوان نمونه قطع عمدی اینترنت پایانه‌ها و الزام مراجعه کننده به پرداخت نقدی به بهانه عدم اتصال به شبکه و یا دریافت بخشی از وجه به صورت نقدی می‌تواند از جمله این راه‌های فرار باشد.

لازم است سازمان امور مالیاتی این بار بدون اغماض و با معرفی پزشکانی که از اجرای قانون سر باز زده‌اند به مراجع ذی‌ربط، گام‌های رسیدن به شفافیت و بهبود وضعیت مالیات‌ستانی کشور را سریع‌تر بردارند.

دیدگاه کاربران

پزشک عمومی۱۰۸۲۳۹۳۲۰:۳۷:۲۳ ۱۳۹۸/۶/۱۵
این طرز رفتار با نخبه ترین و فرهیخته ترین قشر جامعه ایران درست نیست و در نهایت پزشکان رو وادار میکنه به گزینه هایی مثل مهاجرت فکر کنند. اینکه سطح متوسط درآمد مردم پایین هست به هیچ وجه تقصیر پزشکان نیست. متاسفانه شاهد این موضوع هستیم که پزشکان عمومی که غالب جامعه پزشکان رو تشکیل میدهند درآمدی روزانه معادل 50 دلار دارند. یعنی از یک نظافت چی و یا کارگر معمولی در امریکا و اروپا کمتر به نظر ..
مالکی۱۰۸۲۴۳۹۲۲:۰۰:۲۹ ۱۳۹۸/۶/۱۵
اگر مهاجرت کنند آیا در کشور دیگر معاف از مالیات میشوند؟
هوشمند ایرانی۱۰۸۲۴۵۱۲۲:۱۰:۲۸ ۱۳۹۸/۶/۱۵
بهترین راه حل در مورد فرار مالیاتی مرفه ترین قشر جامعه کشور و پر درآمد ترین قشر جامعه کشور یعنی پزشکان از یک طرف ایجاد سامانه گزارش دهی مردمی در خصوص مراکز و مطب های فاقد دستگاه کارتخوان و دوم افزایش ظرفیت رشته های پزشکی در دانشگاهها و سوم اعزام بازرسان نامحسوس به مراکز پزشکی و مطب پزشکان جهت شناسایی و جریمه سنگین پزشکان متخلف که یا از دستگاه کارتخوان استفاده نمی کنند و یا یک دستگاه دکوری در مطب قرار می دهند و از یک دستگاه بی سیم یا باسیم مخفی به نام غیر پزشک استفاده می نمایند
ناشناس۱۰۸۲۵۳۶۲۳:۳۳:۴۸ ۱۳۹۸/۶/۱۵
چه ربطی به فرار مالیاتی این چیزیه که دایم میگویید و تکرار می کنید و با‌روتان شده عزیزم فرار مالیاتی یعنی کسی کار مالی می کند ولی پرونده مالیاتی در اداره مالیات ندارد هر پزشکی می بایست جهت اخذ پروانه مطب در اداره مالیات پرونده داشته باشند ضمن آنکه عزیز من هر زمان اداره مالیات اراده کند با زدن یک شماره ملی کل حسابهای بانکی فرد و افراد تحت تکفلش را می تواند ببیند این همه بحث فقط یک شانتاژ است
فرشاد۱۰۸۲۵۲۱۲۳:۱۸:۲۳ ۱۳۹۸/۶/۱۵
خب مگه الان که هستند، چقدر کار مفید انجام میدن؟؟؟؟؟ الانم بعضا هزار و یک آزمایش تو مطب خودشون و یا در آزمایشگاهای مورد نظرشون انجام میدن و درآمد دارند. وقتی م که حال یک مریض خراب حال ندارند بیان بیمارستان یه نگاه بندازند. آمار تلفات و مرگ و میرهای بیمارستان ها بگیرید تا متوجه عرایض بنده میشوید.
ناشناس۱۰۸۲۵۲۷۲۳:۲۵:۱۷ ۱۳۹۸/۶/۱۵
نخبه‌ترین؟ چقدر خوب خودتان را تحویل می‌گیرید؟ برترین دانش‌آموزان دهه شصت در رشته برق، کامپیوتر و دیگر رشته‌های فنی تحصیل کرده‌اند و پس از آن کسانی که درک پایینی از ریاضیات و دیگر درس‌های پیچیده فنی داشته‌اند به سراغ پزشکی رفته‌اند و اکنون به یمن انحصار عامدانه و کمبود شدید پزشک (یک دهم مقدار لازم در مقایسه با کشورهای همسایه مثل کویت، قطر، عربستان و..) به طور میانگین 10 برابر میانگین رشته‌های مهندسی درآمد دارند. شما مگر خرجتان دلاری است که به دلار حساب می‌کنید؟ دروغ از این بزرگ‌تر؟ درآمد شما از ارزش افزوده، یارانه‌های مردم و دیگر منابعی تأمین می‌شود که بیت المال است و بنابراین هر چقدر بیشتر از حق خودتان ببرید از جیب مردم برده‌اید. به حق خودتان راضی باشید و نان حلال بخورید.
ناشناس۱۰۸۲۵۳۱۲۳:۲۸:۲۰ ۱۳۹۸/۶/۱۵
به عنوان دانشجوی درجه دو وارد دانشگاه شدید، با کیفیت .. و .. خدمات پزشکی ارائه می‌دهید و انتظار دارید به نرخ اروپا و آمریکا پول بگیرید که می‌گیرید و باز هم طلبکارید؟
ناشناس۱۰۸۲۵۷۸۰۰:۲۰:۱۴ ۱۳۹۸/۶/۱۶
عزیزم در هیچ جامعه ای پزشکان نخبه ترین و فرهیخته ترین نیستند افکار خودتون رو تحویل جامعه ندین نخبگان غالبا در رشته های فنی و مهندسی هستند که تولید حقیقی دارند و مانند پزشکان مصرف کننده تجیزات پزشکی نیستند کافیست از برخی پزشکان ایرانی دستگاههای پزشکی رو بگیریم تا معلوم بشه سطح سواد شما در حد دانشجوی پزشکی کشوری مثل افغانستان هم نیست فرهیختگان هم غالبا در میان علوم انسانی هستند که تولیدات فکری دارند و سطح فکر و دانششون در حدی هست که بفهمند وقتی در جامعه ای با پول مردم، مفت و مجانی پزشکی خوانده اند، هدف جامعه، تربیت تاجر پزشک نبوده بلکه هدف جامعه مانند بسیاری از جوامع پزشکانی در خدمت جامعه با حقوق مشخص و بدون ادعاهای متوهمانه بوده ..
میثم۱۰۸۲۵۹۲۰۰:۴۶:۵۶ ۱۳۹۸/۶/۱۶
اول این ... نخبه و فرهیخته رو کی داده به شما؟ دوم این قشر به قول شما فرهیخته نمیتونه بفهمه که مالیات لازمه توسعه کشور هستش؟
ناشناس۱۰۸۲۶۱۱۰۱:۲۲:۱۷ ۱۳۹۸/۶/۱۶
50 دلار میشه 550 هزار تومن درآمد روزانه اگر ماهی 26 روز کار کنن میشه 14 میلیون تومن آیا این درآمد کمه؟ آیا شما نخود و لپه رو به دلار میخری یا ریال؟
ناشناس۱۰۸۲۶۴۱۰۳:۵۸:۱۶ ۱۳۹۸/۶/۱۶
والله بالله اونوقت كه ما مدرسه ميرفتيم زرنگ ترين دانش آموزان ميرفتن رياضي بعد رتبه اول ميرفت برق كي نخبه ترين قشر جامعه پزشكها شدن كه ما بي خبريم ؟؟
ناشناس۱۰۸۲۶۴۳۰۳:۵۹:۴۷ ۱۳۹۸/۶/۱۶
پزشك جان هيج جاي دنيا بنزين ليتري ١٠ سنت نميزنن كه تو ايران ميزنن . قياس درستي نكرديد
ناشناس۱۰۸۲۶۸۳۰۷:۲۰:۳۳ ۱۳۹۸/۶/۱۶
نوع نگاه به مالیات در کشور ما مشکل آفرین هست. تجربه سایر کشورها نشون میده که بهترین راه برای تعیین مالیات کنترل حساب بانکی افراد هست صندوق فروشگاهی و سایر موارد هیچ کمکی به این امر نمی کنه فقط زمینه فرار رو دور زدن قانون رو فراهم میکنه. نکته ساده در مالیات این هست که هر واریز وجهی به حساب بانکی افراد باید منشاء مشخصی داشته باشه (حقوق، فروش کالا و خدمات و .. ) و هر خریدی هم باید پول با منشاء مشخص انجام بشه این دیگه نه صندوق می خواد نه تمرکز روی مشاغل خاص
شهریار۱۰۸۲۷۴۴۰۸:۲۱:۲۹ ۱۳۹۸/۶/۱۶
آقای دکتر، من هر دکتری که می شناسم چندین ملک گرانقیمت و بالاترین رفاهیات مالی را دارد اصلا با این درآمد روزانه ای که گفتی چنین سطح رفاهی ممکن نیست، دانشجویان پزشکی برای آینده شون فقط صحبت از درآمدهای میلیاردی می کنند، خدا به داد ما برسه که بعضی پزشکان به چشم کالا به ما نگاه می کنند!
ناشناس۱۰۸۲۷۴۵۰۸:۲۱:۳۰ ۱۳۹۸/۶/۱۶
این پزشکان بهتر که بروند
علی۱۰۸۲۷۷۹۰۸:۴۵:۱۱ ۱۳۹۸/۶/۱۶
مطمئن باش هیچ جای دنیا اندازه ایران درآمد ندارند، شاید برای تفریح چند روزه و چند ماه بروند ولی وقتی جیبشان خالی شد با کله بر می گردند.
پزشک۱۰۸۲۴۰۱۲۰:۵۲:۵۲ ۱۳۹۸/۶/۱۵
دوست عزیزکارت خوان با سامانه فروشگاهی متفاوت است . پزشکان با اولی مشکلی ندارند وبا دومی مخالفند چون تبعیض آمیزاست . رسالت شما روشنگری است نه تخریب . چرا واقعیت را نمی گویید.مطمئن باشیددودآتشی که در افروختن آن اصرارداریدچشم همه را خواهد گرفت.حق را بگوییدودرانعکاس اخبارخدا را در نظربگیرید تاحقی بر گردن شما نماند روزی همه ما دربرابرحقتعالی پاسخگوی اعمال خود خواهیم بودوآن روز خیلی دور نیست
ناشناس۱۰۸۲۶۴۵۰۴:۰۳:۵۷ ۱۳۹۸/۶/۱۶
همه كارمندان و حقوق بگيران ماليات ميدهند شما هم ماليات بدهيد ناراحتي دارد ؟؟ حالا يه سري أصناف هم بعدا ازشون ميگيرن شماي فرهيخته خودتو با دلال يكي ميدوني ؟؟؟
ناشناس۱۰۸۲۴۲۱۲۱:۳۰:۵۶ ۱۳۹۸/۶/۱۵
خجالت بکشید چقدر دارید این را تو مغز مردم می کنید وقتی لایحه پایانه های فروشگاهی شورای نگهبان هنوز تاییدش نکرده بر چه منطقی باید فقط پزشکان آن را انجام دهند هر تبعیض و مغایرت با قانون اساسی در این ابلاغیه است یا نه من که مطمئن شدم پشت این پیگیری شما غرض است و بس
ناشناس۱۰۸۲۵۲۹۲۳:۲۶:۵۳ ۱۳۹۸/۶/۱۵
شما خجالت بکشید که درآمد نجومی دارید اما زورتان می‌آید درصد اندکی از آن را به عنوان مالیات بدهید، در حالی که از کارگر گرفته تا کارمند و استاد دانشگاه مالیات می‌دهند.
ناشناس۱۰۸۲۵۰۸۲۳:۰۰:۵۷ ۱۳۹۸/۶/۱۵
مشکل اینه که آقایان با بی تدبیری در مدیریت مملکت در مانده شده اند حالا با قانون یا بی قانون دست در جیب مردم کرده اند ، غافل از اینکه بنگاههای بزرگ اقتصادی تحت عناوین بنیادها و آستانها و.. مالیات نمیدهند ،کجای این عدالت است
ناشناس۱۰۸۲۵۲۳۲۳:۲۱:۴۲ ۱۳۹۸/۶/۱۵
خیلی از قانونها اجرا نمیشه
علی۱۰۸۲۵۲۴۲۳:۲۱:۴۵ ۱۳۹۸/۶/۱۵
یه سامانه ثبت تخلف پزشکان طراحی کنید که قابلیت پیگیری هم داشته باشه.
ناشناس۱۰۸۲۵۲۸۲۳:۲۶:۴۴ ۱۳۹۸/۶/۱۵
پزشکان متخصص واقعا درآمدی خارج عرف کشور دارند و باید زودتر از اینها مورد بررسی مالیاتی قرار میگرفتند. خانه های لوکس و ماشین میلیاردی و سفرهای اروپایی وجه اشتراک همه پزشکان متخصص هستش.
ناشناس۱۰۸۲۵۳۴۲۳:۳۰:۱۶ ۱۳۹۸/۶/۱۵
درود بر دیدبان شفافیت. خواهشا این مسئله را پیگیری جدی بفرمایید تا این اختلاف درآمدی ده برابری پزشک و غیرپزشک از بین بره.
ناشناس۱۰۸۲۵۴۲۲۳:۴۱:۱۹ ۱۳۹۸/۶/۱۵
فرار مالیاتی یعنی کسی فعالیت اقتصادی دارد ولی پرونده مالیاتی در سازمان مالیات ندارد کدام پزشک می تواند بدون داشتن پروانه مطب در مطب فعالیت کند و ضمن اینکه داشتن پروانه مطب منوط به داشتن ‌پرونده مالیاتی است پس اینهمه بحث بیخود است اگر هم منظور کم اظهاری است که این هم برای تمام مشاغل است و راهکار آنهم بررسی حساب های بانکی افراد است
ناشناس۱۰۸۲۵۵۷۲۳:۵۰:۴۳ ۱۳۹۸/۶/۱۵
من بعنوان یک پزشک ۲۰ روزه کارتخوان بانک شهر مطبم را نمی توانم به سامانه وصل کنم شما اگر صادقید و نیتان خیر است این امر را پی گیری کنید که چرا زیرساخت آماده نیست آدرس هم دادم .. ! ولی چون نیت شما این امر نیست می دانم این امر نه پخش و نه پی گیری خواهید کرد چون چند بار قبلا هم پیغام گذاشته ام
ناشناس۱۰۸۲۵۶۰۲۳:۵۳:۳۶ ۱۳۹۸/۶/۱۵
قبلا فقط پول ویزیت میدادیم، الان هر مطب سه چهارتا دستگاه داره که باید همه رو تست کنی که حداقل 300 هزار پیاده میشی. به چشم خودم دیدم میانگین درآمد یه متخصص قلب در .. بین 120 تا 150 میلیون تومن در ماه هستش.
ناشناس۱۰۸۲۵۶۴۲۳:۵۵:۳۴ ۱۳۹۸/۶/۱۵
باعث و بانی تورم همین مشاغل با درآمد نجومی هستن، نباید اجازه داد هیچ پزشکی بیشتر از ماهی 20 میلیون ببره خونه.
استاد دانشگاه۱۰۸۲۵۷۰۰۰:۰۴:۱۱ ۱۳۹۸/۶/۱۶
به نظر بنده، ضمن انجام مکانیزم مالیاتی اساسی برای پزشکان، بایستی بطور خاص بازرس نامحسوس بصورت دوره ای به مطب ها فرستاد و با مشاهده هر تخلفی جریمه ای سنگین و عبرت آموز تدارک دید.
ناشناس۱۰۸۲۶۲۶۰۲:۱۶:۲۵ ۱۳۹۸/۶/۱۶
من یک پزشک عمومی هستم کارت خوان هم بجای یکی دوتا دارم تا اگه یکیش مشکل داشت مریض مشکل پیدا نکنه هر دوتاش هم بنام خودمه بااینکه پس از کسر هزینه ها درآمدم حتی شامل مالیات نمیشه اما هرگز حاضر نیستم زیر بار زور برم و صندوق بذارم تا دینش هم پاش واستادم
ناشناس۱۰۸۲۶۷۰۰۷:۰۹:۳۸ ۱۳۹۸/۶/۱۶
رسما سنگ .. به مطبوعات مصاحبه می کنند و می گویند چون تعرفه گران نشده (که البته هیچکدامشان طبق آن عمل نمی کنند)، ما هم دلمان می خواهد در مالیات تقلب کنیم. ماشاالله بعضی پزشکها با این همه ادعای پرکاربودنشون کاردیگه ای ندارن جز اینکه ببینن توی کدوم سایت به مطلب درموردشون نوشته تا بیان با منطق خاص ومنفعت پرستانه خودشون ، خطاهای خودشونو توی کامنتها ماسمالی کنن .
ناشناس۱۰۸۲۶۷۸۰۷:۱۵:۰۹ ۱۳۹۸/۶/۱۶
ﺗﺒﻌﻴﺾ اﺳﺖ و ﻣﺎ ﭘﺰﺷﻜﺎﻥ ﺯﻳﺮ ﺑﺎﺭ ﺣﺮﻑ ﺯﻭﺭ ﻧﻤﻴﺮﻭﻳﻢ.اﻭﻧﻢ ﻻﻳﺤﻪ اﻱ ﻛﻪ ﺷﻮﺭاﻱ ﻧﮕﻬﺒﺎﻥ اﻭﻧﻮ ﺧﻼﻑ ﺷﺮﻉ ﺩاﻧﺴﺘﻪ.
ناشناس۱۰۸۲۷۵۲۰۸:۲۸:۲۷ ۱۳۹۸/۶/۱۶
اگر پزشكان انجام ندهند شما مي خواهيد چكار كنيد؟مطبشان را پلمپ مي كنيد؟يا از كار بيمارستان اخراجشان مي كنيد؟اداره دارايي چون به بازاريان وكاسب كارها وصنعت گران زياد زور گفته عادت كرده حالا هم داره براي پزشكان خط ونشان ميكشد البته پزشكان هم تا كنون اهميتي ندادند
ناشناس۱۰۸۲۷۶۷۰۸:۳۸:۳۶ ۱۳۹۸/۶/۱۶
من نمی دانم چرا پزشکان عزیز مخالف این طرح هستند؛ عزیزان مالیات شما باید صرف امنیت و سلامت جامعه شود تا شما عزیزان با خیالی آسوده تر به درمان بپردازید. باید در هر مطب یک سیستم نوبت دهی الکترونیکی قرارداده شود که با قراردادن کارت ملی هر بیمار به راحتی به او شماره الکترونیک روزانه ثبت شود و با کشیدن کارت بانکی در آن مبلغ ویزیت ثبت شود. ناظر امور مالیاتی به آسانی آمار مراجعین به هر دکتر را به صورت روزانه رصد کند. در صورت دریافت پول نقدی و بیشتر از مبلغ حق ویزیت پزشک با مبلغ 85000000مبلغ ویزیت جریمه نقدی شود. بهترین راه کار قانونی کردن داشتن یک کارت بانکی برای هر شماره ملی است؛ یعنی هر ایرانی می تواند فقط یک کارت بانکی داده باشد( انتخاب بانک برای هر فرد به دلخواه اوست). تمام پول های واریزی در طول سال کاملا رصد شود و همچنین خروج های بزرگ ( بیش از 10 میلیون تومان) نیز پیگیری شود. میزان مالیات براساس میزان درآمد سالیانه به صورت تصاعد هندسی محاسبه شده و دریافت شود. برای خروج از کشور هم به صورت تصاعد هندسی مالیات محاسبه و دریافت شود. برای مالکیت خودرو بیش از 1 عدد برای خانواده ، مالکیت مسکن بیش از یک عدد برای افراد خانوار و همچنین بر البسه برند و خارجی مالیات وضع شود. مهرداد رادمهر
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین