واکنش آیت‌الله رئیسی به خصوصی‌سازی‌ها، باغ‌شهرها و پسماند روی در زنجان

گروه سیاسی الف،   3980614157

آیت‌الله رئیسی در شورای اداری استان زنجان به گزارش‌های دریافت شده در مورد خصوصی‌سازی‌ها، شامل روغن نباتی جهان، ایران‌ترانسفو و همچنین معضلات ناشی از باغ‌شهرها و پسماند روی در زنجان واکنش نشان داد.

به گزارش فارس از زنجان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز در شورای اداری استان زنجان با اشاره به اینکه نسبت به بحث اراضی جلسه‌ای برگزار شد، اظهار کرد:  قرار شد مسائل پیگیری شود و نباید به ثروت ملی و اراضی ملی تعرض شود باید جلوی این اقدامات گرفته شود.

رئیس قوه قضائیه با طرح این سوال که چرا باید چاه‌های غیر مجاز در کشور ما به میزان چاه‌های مجاز و یا بیشتر از آنها باشد، گفت: این موضوع تنها مربوط به یک دولت نیست و باید یک زمان و مکان این مسئله تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه چرا باید با تخلفات انجام شده در جلوی چشم مسؤولان برخورد نشود، گفت: باید با مدیرانی که در زمان مدیریت خود از تخلف چشم پوشی کرده‌اند برخورد شود.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه سوال از سازمان‌ها در مورد ساخت ساختمان بسیار جدی‌تر است، گفت: نقض قانون توسط سازمان‌ها و ادارات به مراتب سخت‌تر است.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه هیچ اداره‌‌ای نباید با قدرت خود اقدم به نقض قانون کند، تصریح کرد: چه زمان اداری بودن مجوز ساخت و ساز غیر مجاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این موضوع خود زمینه بی‌عدالتی را فراهم می‌کند، تاکید کرد: رفتار ما مقابل مردم است و آنها بی‌عدالتی را نمی‌پسندند.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به اینکه یک ماهه ساز و کاری برای باغ‌شهرها تعیین می‌شود، گفت: این موضوع تا یک ماهه تعیین تکلیف خواهد شد.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه پسماندها موضوع مهم محیط زیستی است، ادامه داد: مدیریت پرونده پسماند در زنجان به معاون اول قوه قضائیه محسنی سپرده می‌شود تا با همراهی استاندار پیگیر زنجان تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به اینکه باید اقدام و عمل صورت گیرد، گفت: تنها با حرف زدن مشکلات حل نمی‌شود.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به اینکه باید قانون اجرا شود، افزود: اگر ضعف در قانون یا اجرا وجود دارد باید رفع شود.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه مسئله قولنامه باید در کشور حل شود، تصریح کرد: باید اسناد در کشور باب شود و قولنامه در بسیاری موارد زمینه اختلافات و پرونده‌های قضائی می‌شود.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه در زنجان اگر کسی با دستگاه‌های مختلف و قضایی کار داشته باشد و پول نداشته و زبان حقوقی نداشته باشد باید بتواند حق خود را دریافت کنند، عنوان کرد: این موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه مسئله گاوازنگ و پسماند روی تا یک ماهه تعیین تکلیف می‌شود، ادامه داد: روحیه انقلابی در استان زنجان وجود دارد و کارها با این روحیه انجام شود.

رئیسی با اشاره به دیدار با کارگران روغن نباتی جهان ادامه داد: سؤال کارگران این بود که نتیجه خصوصی‌سازی این است که شرکت غیر فعال شده و کارگران بیکار شوند.

رئیس قوه قضائیه در واکنش به خصوصی‌سازی شرکت ایران ترانسفو با بیان اینکه کسی که آورده ندارد چگونه ممکن است صاحب بیش از یک هزار میلیارد تومان شود، گفت: این نظر مردم، خدا و قانون قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه مدیران و مسؤولان باید با قوت کار کنند، گفت: دستگاه قضا از این مدیران حمایت می‌کند.

 

آیت‌الله رئیسی اربعین حرکتی برنامه‌ریزی شده است که کربلا بماند و این یک برنامه عمیق و دقیق است تا عاشورا بماند و جوامع مبتنی بر عاشورا متحول شود.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه جلوه‌های عاشورا روز به روز بیشتر می‌شود‌، افزود: ما مبتنی بر عاشورا باید یک حرکت مدیریتی با تدبیر و با برنامه‌ریزی دقیق و با اعتقاد به اینکه ما می‌توانیم، حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال این بود که ما را زمین گیر کند و نتوانست و ما خواستیم و توانستیم، گفت: این که یک حرفی را سید حسن نصرالله اعلام کند مردم ساکن در سرزمین‌های اشغالی بیشتر به آن اعتماد دارند تا سران خود، یک واقعیت است که رخ می‌دهد و در واقع حرف اول را سید می‌زند و او نیز گفته است که معلم من مقام معظم رهبری است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین