چرخنده: سلبریتی‌ها توخالی اند اهل بیت رادریابیم/ ۸ هزار نفر را چادری کردم

گروه اجتماعی الف،   3980613199 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

بازیگر سابق سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: سلبریتی‌ها عمق ندارند هر کس در مسیر اهل بیت(ع) و قهرمانان واقعی چون زینب کبری(س) و فاطمه زهرا(س) قرار گیرد زندگی و آخرت خود را بیمه کرده است.

به گزارش مهر، الهام چرخنده در اجتماع بزرگ بانوان زینبی با عنوان همایش حجاب و عفاف که عصر چهارشنبه با حضور جمعی از خانواده‌ها در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد اظهار داشت: امروز بسیار خدا را شاکرم که با لطف اهل بیت توانستم از مسیرگناه و خطا بازگردم و زندگی جدیدی را آغاز کنم.

وی بیان کرد: در سریال‌های مختلفی بازی کردم، سفرهای خارجی زیادی رفتم در معبد هندوها حاضر شدم و دنبال چیزهایی رفته بودم که هیچ ارزشی نداشت اما آنچه لذت و ارزش واقعی بود تنها در نزد امیر مؤمنان و اهل بیت بود که من دیر متوجه شدم.

الهام چرخنده تصریح کرد: در مالزی در معبد بودا بودم که یک نفر گفت شما مسلمانان که حضرت علی (ع) را دارید در معبد هندوها چه می‌کنی و گمشده ات اینجا نیست که تلنگری بود و کلید تحول زده شد تا اندیشه کنم.

وی بیان کرد: امروز همه خانواده‌ها باید نگران و مراقب باشند و بدانند ماهواره‌ها بشدت در حال تغییر فرهنگ ایرانی و اسلامی و رواج بی بند و باری و سست کردن بنیان خانواده‌ها هستند و از زمانی که متحول شده‌ام اجازه نداده‌ام فرزندانم بیننده ماهواره باشند و آسیبببیند.

این بازیگر سابق سینما، تئاتر و تلویزیون یادآور شد: متأسفانه خرید سریال‌های ترکیه‌ای که با فرهنگ ما مغایر است و روابط نامشروع و خیانت را تبلیغ می‌کند در شبکه‌ها ادامه دارد و بی توجهی به مخاطرات آن به بنیان خانواده‌ها آسیب جدی می‌رساند.

یک سلام ساده و یک پارچه ساده مرا متحول کرد

وی با بیان داستان تحول خود اظهار داشت: به خون ثارالله من از طرف کسی نیامده‌ام و نانخور کسی جز اهل بیت نیستم و اگر بتوانم به تقویت باورهای دینی کمک کنم افتخار خواهم کرد و پس از تحول و تغییر پوشش و دیدگاهم بیش از ۷ سال است بایکوت سینما هستم.

چرخنده یادآور شد: شبکه‌های معاند میلیاردها دلار هزینه کرده‌اند تا عروسک من را بسازند و در شبکه نیم مرا مسخره کنند چون نام ولایت و ولی خود را به زبان آوردم و به آن افتخار می‌کنم.

وی گفت: همه چیز در کربلاست، شهامت، شجاعت، غیرت، مردانگی، گذشت و صبر و پایمردی همه در کربلاست و حماسه کربلا یک درس زندگی است.

چرخنده اضافه کرد: من که کسی نیستم اما چون حجاب را تبلیغ می‌کنم در فضای مجازی علیه من در حال دسیسه و نابودی اعتقادات هستند لذا همه باید مراقب باشیم و بدانیم دشمنان با اصالت‌های دینی جنگ دارند.

وی به برخی مشکلات ناشی از تحول درونی و تغییر پوشش خود اشاره کرد و گفت: بارها هم خودم و هم فرزندم کتک خوردیم و می دانم حفظ این حجاب و حسینی بودن سخت است ولی من راهم را انتخاب کرده‌ام چون از یک «پاپتی پرگناه» برگشته‌ام و از حضرت زینب (س) و حسین (ع) کمک گرفته‌ام و فکر می‌کنم در برابر سختی‌های حضرت زینب که ایشان را در خار مغیلان کشیدند من کسی نیستم و این سختی‌ها چیزی نیست و همه می‌توانیم زینب زمان خود باشیم.

این بازیگر سابق سینما، تئاتر و تلویزیون اضافه کرد: امروز شبکه‌های معاند با یک جوجه اردک زشت با به راه انداختن کمپین می‌خواهند پوشش اسلامی و حجاب و عفاف زن مسلمان را خدشه دار کنند و دنبال تخریب باورها هستند اما با وجود زنان محجبه ما باید عفاف و حجاب را تبلیغ کنیم و نگذاریم بین ما تفرقه ایجاد کنند.

وی گفت: به دلیل این تحول من را در جشنواره فیلم فجر راه ندادند و این فشارها را تحملمی‌کنم و ناراحت نیستم.

چرخنده اضافه کرد: شاید اول ترک گناه برایم سخت بود اما اتفاقات زیادی افتاد و معنای یک نفر در برابر همه را فهمیدم، هرچند ۷ سال کار نکردم اما ممنونم که دوران گذر را با همه فشارها سپری کردم.

کمک به چادری شدن ۸ هزار نفر

وی در ادامه گفت: به دیدار رهبری رفتم و قرآنی هدیه گرفتم که مطالعه آن تحول دیگری در من ایجاد کرد و تاکنون بیش از ۳۷۸ سخنرانی کرده‌ام و توانسته‌ام در چادری شدن ۸ هزار نفر نقش داشته باشم و امروز با صدای بلند می گویم کشور صاحب دارد و باید تربت شناس باشید تا از لطف الهی برخوردار شوید.

الهام چرخنده تصریح کرد: امروز زنان ایران می‌توانند الگوی جهانی باشند و پرچم زینب (س)را بالا ببرند چون در خون همه ما شیعیان عشق حسین و زینب و اهل بیت جریان دارد.

وی گفت: ایام محرم یعنی بیعت دوباره با سالار شهیدان و هر کس دنبال زیبایی واقعیاست باید سراغ اهل بیت برود زیرا دنیا مجاز است و باید قبل از مرگ در خود بمیریم تا سعادتمند شویم.

خط کشی را کنار بگذاریم

بازیگر سابق سینما و تلویزیون اظهار داشت: مراقب باشید تا به لشکر حسین (ع) لبیک بگویید و مبادا وارد لشکر یزیدیان زمانه شوید، علی را بشناسیم، دین اسلام را مطالعه کنیم و بدانیم اگر دختران را درست هدایت نکنیم خودفروختگان لانه کرده در شبکه‌های معاند این دختران را جذب مرام خود خواهند کرد.

وی بیان کرد: خط کشی را کنار بگذاریم، بین دختر چادری و غیر چادری خط کشی نکنیم بلکه روشنگری کنیم و نگذاریم بین ما فاصله بیفتد همه ما می‌توانیم همین لحظه با اهل بیتبیعت کنیم و در مسیر حضرت زینب گام برداریم.

الهام چرخنده اظهار داشت: دیگر نمی‌خواهم بین قطعه هنرمندان دفن شوم، من باید درسعبرت برای دختران جوان کشورم باشم و راه رفته به سوی دنیای غرب را که به سمت تباهی است به دختران سرزمینم نشان دهم و از عواقبش بگویم تا شاید نفر دومی وارد آن نشود و امروز هر ضربه‌ای که دشمن وارد می‌کند من در مسیرم مصمم‌تر می‌شوم.

وی خطاب به بانوان حاضر در این نشست گفت: اقتدار و عفاف بانوی ایرانی را حفظ کنید، با همه افراد خیمه گاه بیعت کنید و پنجره حرمت‌های زندگی خود را به روی بیگانگان ببندید و نگذارید بیگانگان و دشمنان غریبه وارد خانه‌های شما شوند و بدانید حرکت در مسیر اهل بیت شیرین است.

سلبریتی ها توخالی هستند / اهل بیت را دریابید

وی اضافه کرد: ما مسلمانان و شیعیان بزرگانی چون حضرت خدیجه و زینب و فاطمه (س) را به عنوان قهرمانان واقعی داریم و نباید اسیر سلبریتی ها که هیچ عمقی ندارند و توخالی هستند شویم، اگر چشمانمان به حقیقت سالار شهیدان روشن شود سعادتمند می‌شویم و زندگی همه ما بیمه می‌شود و ماه محرم فرصت خوبی برای پاکسازی روح و روان است.

دیدگاه کاربران

علیرضا۱۰۸۰۱۹۸۲۲:۴۰:۰۶ ۱۳۹۸/۶/۱۳
مثل خواهران منصوریان
ناشناس۱۰۸۰۳۶۱۰۱:۵۵:۳۰ ۱۳۹۸/۶/۱۴
شبکه ها میلیاردها دلار علیه شما خرج کردن؟ اصلا معنی میلیارد دلار رو می دونی؟
ناشناس۱۰۸۰۴۸۴۰۷:۵۴:۵۹ ۱۳۹۸/۶/۱۴
نظر خاصی در مورد این خانم نیست . تندروی خاصی دارند .
هیربد۱۰۸۰۶۳۹۱۰:۱۰:۳۶ ۱۳۹۸/۶/۱۴
خانم چرخنده. اینقدر ازدیگران بدگویی نکنید. دراین ماه پربرکت بتزکیه نفس بپردازید وفقط بخودتان بپردازید. دیگران رابخودشان.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین