اژه‌ای: برهم‌زنندگان بازار ‌ارز زیر نظر بانک مرکزی فعالیت می‌کردند/ اینکه با بگیر و ببند فساد از بین نمی‌رود را رد نمی‌کنیم

گروه اجتماعی الف،   3980612138 ۲۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون‌اول قوه قضائیه گفت: در مقاطعی گفته می‌شود که شرایط جنگ اقتصادی است و با بگیر و ببند سعی نکنید بر سرمایه‌گذاری تاثیر منفی داشته باشد یا با این اقدام کارها درست نشده، فساد از بین نمی‌رود و مرحله ورود دستگاه قضا باید آخر باشد. ما این موارد را رد نمی‌کنیم و درست است.

اژه‌ای: برهم‌زنندگان بازار ‌ارز زیر نظر بانک مرکزی فعالیت می‌کردند/ اینکه با بگیر و ببند فساد از بین نمی‌رود را رد نمی‌کنیم

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در سالن همایش دادگستری این استان، اظهار کرد: جلوه‌های قیام و حرکت امام حسین(ع) در اوج و فوق‌العاده بوده همه ابعاد قیام و نهضت ایشان عبرت‌آموز و تا ابد الگویی برای همگان است.

وی افزود: یک بعد از قیام امام حسین به خصوص در این شرایط می‌تواند مورد توجه ما باشد و اینکه اگر چنانچه انحرافی در اصل دین به وجود آید، اقل دین در خطر قرار گیرد، شیاطین و طاغوتان کوچک قصد داشته باشند حق را از مدار خود خارج کرده، نااهلان در مقام حق قرار گیرند و بر مردم و ارزش‌های دینی سیطره یابند، آنجا بر همگان لازم است به عنوان نهی از منکر بلکه از منکر بزرگ و انکر منکرات، در مقابل آن بایستند و همه چیز خود را در راه استقامت بگذارد که امام حسین(ع) این کار را کرد، از جان، آبرو، حیثیت، حریم و هرآنچه داشت در طبق اخلاص و در مقابله با ظلم و منکر قرار داد و در راه خدا ایثار کرد.

محسنی اژه‌ای ادامه داد: امروز نمونه‌ای از این عزت و افتخار آفریده شده و جبهه مقاومت و به خصوص نظام که مادر این مقاومت است، در عصر حاضر کمر طاغوت‌ها را به زمین می‌زند و ابهت آن‌ها را می‌شکند، یک کشور و جبهه مقاومت در مقابل تمام آن‌ها در دنیا می‌ایستد، روز به روز پیروزتر می‌شود، قدم به قدم بالا و بالاتر می‌رود و دشمن ضعیف و ضعیف‌تر می‌شود.

معاون‌اول قوه قضائیه بیان کرد: آن ترامپی که شیطان بزرگ و راس شیطان‌ها بوده، امروز پیغام می‌دهد که حاضر هستیم سلام و احوال‌پرسی کنیم. چرا اینگونه شد؟ به دلیل استقامت، ایستادگی، بصیرت، همدلی و هماهنگی بود. امیدواریم بتوانیم در مسیر تاسی از امام حسین همه با هم همدل شده و با روحیه انقلابی، جهادی، بصیرت، شناخت اولویت‌ها، شناخت اصول از فروع، دوست از دشمن و منافق از صادق، به مردم و کشور خود خدمت کنیم.

وی اضافه کرد: این صفا، صمیمیت، صداقت، همدلی و همراهی در ایمان، قلب و مهم‌تر عمل نقطه و اتکایی می‌خواهد که همه را دور هم جمع کند و آن ولایت و ولی فقیه است. اگر امروز همه حول محور ولایت و ولی فقیه چشم باز کنیم ببینیم، گوش باز کنیم بشنویم و فکر خود را به کار بیندازیم که امروز ولی فقیه ما چه می‌گوید، علم او به کدام سمت می‌رود.

اژه‌ای خاطرنشان کرد: اگر زیر این پرچم حول این محور گرد بیاییم، بسیاری از مسائل حل می‌شود والا در لفظ ممکن است بگوییم همدل باشیم. امام زمان واسطه بین خلق و خالق بوده، نایب بر حق او نماینده امام زمان امروز حجت ما است و این حجت از طرف خدا و امام زمان نمایندگانی دارد. اگر حول این محور عمل کنیم پیروز خواهیم بود.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه نقش مدیر در هر دستگاه و مجموعه‌ای فوق‌العاده حایز اهمیت است، عنوان کرد: ما مرتب در قوه قضاییه می‌گوییم و من نیز تاکید دارم که باید نقش مدیر را جدی بگیریم. اگر در یک مجموعه مدیران خوب، شایسته، کاردان، با روحیه انقلابی، هادی و خیرخواه انتخاب کنیم، با همان امکانات، قوانین و مقررات کار را به یک گونه پیش می‌برند و اگر مدیر دیگری را انتخاب کنیم، کار را به گونه دیگری پیش برده یا پیش نمی‌برد.

وی افزود: وقتی می‎خواهیم مدیر انتخاب کنیم باید بدانیم نقش مدیر چقدر در انجام امور بهتر و سرعت بخشیدن به کارها موثر است و با توجه به آن مدیر انتخاب کنیم. کسی باید انتخاب شود که با وجود مشکلات کار را پیش ببرد. به طور مثال اگر قرار است دادستان شهر مشهد را انتخاب کنیم، باید ابتدا بفهمیم که نقش مدیر چقدر مهم است.

محسنی اژه‌ای گفت: نقش مدیر بسیار مهم است. استاندار استان خراسان رضوی به موفقیت‌های خود اشاره کردند، آیا قانون عوض شده است؟ مشکلاتی که در کل کشور وجود دارد در استان هم هست. بخش اعظم آن به روحیه یک مدیر برمی‎گردد از حاشیه زده و به اولویت بپردازد. مقام معظم رهبری بیان می‌کنند که اکنون مساله مهم اقتصاد بوده و نقطه کلیدی است. دشمن اقتصاد و معیشت مردم را هدف قرار داده، بنابراین باید از حاشیه زد و این موضوع را در اولویت قرار داد. تلاش می‌کنیم دادستان خوبی برای مشهد انتخاب کنیم که در همین مجرا و مسیر کار را جلو ببرد.

معاون اول قوه قضائیه بیان کرد: در مقاطعی گفته می‌شود که شرایط جنگ اقتصادی است و با بگیر و ببند سعی نکنید بر سرمایه‌گذاری تاثیر منفی داشته باشد یا با این اقدام کارها درست نشده، فساد از بین نمی‌رود و مرحله ورود دستگاه قضا باید آخر باشد. ما این موارد را رد نمی‌کنیم و درست هستند. قوه قضاییه از این امر که در آخرین مرحله وارد شود، استقبال می کند تا جایی که سایر دستگاه‌ها خصوصا دستگاه‌های اجرایی کار خود را به نحو احسن انجام دهند و نیازی نباشد قوه قضاییه وارد شود.

وی ادامه داد: ما از این قضیه استقبال می‌کنیم اما اگر به درستی عمل نکردند و مشکلی در جهت مسایل انقلاب، ارزش‌های دینی و انقلابی و مسائل اقتصادی، فرهنگی و امنیتی پیش آمد، نمی‌توانیم وارد نشویم که خلاف وظیفه و وجدان ما است. اگر نوبت به قوه قضاییه نمی‌رسید خوب بود و ما استقبال می‌کنیم.

۳۰ میلیارد دلار ارز برای کنترل بازار ارز کشور هزینه شد

اژه‌ای با بیان اینکه در یکی دو سال اخیر به خصوص در سال ۹۷ و با استجازه از مقام معظم رهبری قرار شد که از قوانین دست و پاشکسته عبور کنیم، تصریح کرد: محاکمات تا امروز چند موضوع بیشتر نبود. یک مورد مساله ارز بوده که در دو موضوع است. در سال ۹۵ و ۹۶ و اوایل سال ۹۷، حدود ۳۰میلیارد دلار برای کنترل بازار ارز کشور هزینه شد که عمدتا در سال ۹۶ و حدود ۱۸ میلیارد دلار بود. از این مبلغ چقدر برای کار مردم گره‌گشا بوده، در سال ۹۶ چقدر به دست مصرف‌کننده رسیده و چقدر غیر قانونی از کشور خارج شده است؟

معاون اول قوه قضاییه اضافه کرد: زمانی خود مسئولان از بانک مرکزی و غیر بانک مرکزی به نیروی انتظامی و قوه قضاییه متوسل شدند که نظم بازار در خصوص ارز ملتهب است، قاچاقچیان ارز را می‌برند و برخی مسئولان نیز می‌گفتند که چمدان چمدان خارج می‌کنند. اگر چنانچه درست تدبیر می‌شد و دست مردم می‌رسید، نباید وارد می‌شدیم.

وی خاطرنشان کرد: ما ورود پیدا کردیم و تعداد قابل توجهی از نیروهای آگاهی و عملیاتی خود را در تهران و برخی استان‌ها اختصاص به این کار دادیم. این نیروهای جان بر کف انتظامی تلاش کردند تا این عناصر بر هم زننده بازار را پیدا کرده و دستگیر کنند، در نهایت به یک نقطه رسیدند و آن نقطه دستگیر و معلوم شد که مستقیم زیر نظر بانک مرکزی این کار را انجام می‌دهد، بعد مشکلات و گله‌مندی‌هایی پیش آمد.

اژه‌ای گفت: از جمله مسائل دیگر ارز این بود در شرایطی که شیطان بزرگ شاخ و شانه می‌کشد و مشکلات بانکی ایجاد می‌شود، باید به بهترین وجه از ارز موجود خود استفاده کنیم. این بخش کنترل بازار را از قوه قضاییه و نیروی انتظامی درخواست کردند تا وارد شود. در بخش واردات بخشی از پرونده‌ها متعلق به افرادی است که ارز دولتی را گرفتند اما یا مطلقا جنسی وارد نکردند یا جنسی را وارد کرده و نگه داشتند و با وجود اینکه با ارز دولتی وارد کرده بودند اما کالا را نفروخته و یا با قیمت ارز روز و حتی بیشتر به مردمی تحت فشار فروختند و فشار بیشتری بر آن‌ها وارد کردند و بر آن‌ها نیز نظارتی نشد.

معاون اول قوه قضاییه بیان کرد: اگر این ارز را به درستی به افرادی که کالای ضروری و مورد نیاز مردم و کشور را وارد می‌کنند، تخصیص داده و به همه ارز نمی‌دادیم، نظارت می‌کردیم و می‌خواستیم بدانیم که کالایش کجاست و آیا وارد و توزیع کرده یا نه، در این صورت به قوه قضاییه نمی‌رسید.

وی با بیان اینکه یکی از مسایل عمده پرونده‌های بسته شده در سال ۹۷ افرادی هستند که تسهیلات بانک که باید به سمت تولید و سرمایه‌گذاری پیش رود را در این مسیر استفاده نکردند، عنوان کرد: تسهیلات در جای خود ننشست، به نیازمند نرسید، به تولید نرفت و بازار سکه و ارز را به هم زد، در آن شرایط که نیاز به صیانت از ذخایر داریم، با این پول ۳۸ هزار عدد سکه می‌خرند که پولش از تسهیلات بانک تهیه شده، به تولید نرفته و بازار سکه را به هم زده است.

اژه‌ای افزود: ما استقبال می‌کنیم که مرحله آخر باشیم و قوه قضاییه تا جایی که‌ ممکن است بگیر و ببند انجام ندهد اما اگر بخشی از دستگاه‌های ما کار خود را انجام ندادند، نمی‌توانیم وارد نشویم، این وظیفه ملی قوه قضاییه است و اگر وارد نشود، باید از او سوال کنند که چرا این کار را انجام نداده است.

معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: به طور مثال برای اقدام فرهنگی مجوز داده می‌شود اما اقدام ضد فرهنگی صورت می‌گیرد، بررسی کردند که مجوز ضرورت دارد یا نه و بعد نظارت کنند که در پوشش این مجوز اقدامات ضد ارزشی، مردمی و امنیتی صورت نگیرد؟ اگر متعهد نمی‌شود، قوه قضاییه نمی‌تواند ورود پیدا نکند. نمی‌توان به صرف صدور مجوز گفت که چون مجوز دارد، هر اقدام خلاف قانون و شرعی انجام داد، کاری نداشته باشیم. قوه قضاییه نمی‌تواند ورود پیدا نکند. امروز بخشی از مسائلی ما که بر اساس آن ما را مورد انتقاد قرار می‌دهند، این است.

وی با بیان اینکه مساله عمده پرونده‌های ما تغییر کاربری و تصرفات غیر مجاز منابع طبیعی است، تصریح کرد: چه کسی مسئول این قضیه است؟ قوه قضاییه باید وارد شود. یک نمونه را در استان مشاهده کردید که دادگستری خراسان علاوه بر مسائل حقوقی تلاش کرد. پرونده به دلیل کم‌کاری معضل اجتماعی شده بود و هزار نفر مشکل داشتند. اگر دیگران کار خود را به خوبی انجام می‌دادند، قوه قضاییه وارد نمی‌شد. قوه قضاییه تنها وظیفه حقوقی ندارد، بلکه وظیفه انقلابی و مردمی نیز دارد. امروز قوه قضاییه در پرونده‌ها فراتر از وظیفه اداری رفته و وظیفه انقلابی و مردمی نیز انجام می‌دهد.

اژه‌ای خطاب به رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: اولین کار شما این است که ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضا را کم کنید، اگر این تعداد پرونده را داشته باشیم، هر قدر هم کار کنیم فایده‌ای ندارد. برای دقت، سرعت، خدمت بی‌منت به مردم و رسیدگی به محرومان و مستصعفان سازوکاری ایحاد کنیم که بیشتر برسیم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۷۸۰۸۸۱۳:۴۲:۰۸ ۱۳۹۸/۶/۱۲
خود کارمندان بانک مرکزی باید مدیران خائن را به همه معرفی کنند.
ناشناس۱۰۷۸۲۲۶۱۴:۵۱:۴۸ ۱۳۹۸/۶/۱۲
کار بانک مرکزی کاهش قیمت دلار با وارد کردن دلار به بازار ازاد ! چرا هر چی میگن باور میکنید ؟
ناشناس۱۰۷۸۲۵۲۱۵:۱۱:۲۲ ۱۳۹۸/۶/۱۲
بانک مرکزی سال 97 چندین با وارد کردن میلیاردها دلار جلوی افزایش قیمت دلار رو گرفت که حتی سر و صدای همین اقایان اصولگرا درامد . در مرحله پایانی بعد از تحریم ها حریف صف خریدارن دلار مقابل صرافی ها نشد . این وصله ها به بانک مرکزی نمی چسبد
ناشناس۱۰۷۸۳۸۱۱۶:۲۹:۰۰ ۱۳۹۸/۶/۱۲
اتفاقا باید اموال همه مسعولان و بستگان را ،راست و چپ و محافظه کار و همه و همه آنها یی که مسعولیت داشته اند را ارزیابی مشروعیت و بدون تبعیض انهایی را که دست در جیب مردم و اموال کشپر برده‌اند ،به زندان و اعدام سپرد
ناشناس۱۰۷۸۵۱۲۱۸:۲۸:۲۰ ۱۳۹۸/۶/۱۲
بعضی دست پیش میگیرند پس نیافتند
mostafa.kamali95@yahoo.com۱۰۷۸۱۱۱۱۳:۵۶:۴۸ ۱۳۹۸/۶/۱۲
پس چرا معاونت نظارتی بانک مرکزی را پس عزل گذاشته اند ریس موسسه بانکداری ایا نباید با وی و عراقچی بشدت برخورد شود
ناشناس۱۰۷۸۱۷۶۱۴:۲۹:۰۱ ۱۳۹۸/۶/۱۲
اتفاقا باید اموال همه را راست و چپ و محافظه کار و همه م همه آنها بی را که مسعولیت داشتند ارزیابی مشروعیت و بدون تبعیض هاینان دست در جیب مردم را به زندان و اعدام سپرد
ناشناس۱۰۷۸۲۶۳۱۵:۱۶:۰۶ ۱۳۹۸/۶/۱۲
ظاهرا دیگه مبارزه با مفاسد و بگیر و ببند تموم شد!!!!
ناشناس۱۰۷۸۳۲۵۱۵:۵۱:۳۸ ۱۳۹۸/۶/۱۲
بهتر دادگاه اقتصادی که هیچ اقتصاد دانی درش نیست .. الان سلطان سکه اعدام شد سکه ارزون شد ؟
ناشناس۱۰۷۸۷۶۱۲۳:۱۳:۴۱ ۱۳۹۸/۶/۱۲
اعدام مفسد یک چیز است و اصلاح سیاست اقتصادی چیز دیگر ،هر چیز جای خودش ...مثل اینکه دزدان منازل را زندانی نکنیم بگوییم مگر با زندانی کردن دزدی از بین می رود پس ولشان کنیم اموال مردم را ببرند
ناشناس۱۰۷۸۱۱۷۱۴:۰۰:۴۱ ۱۳۹۸/۶/۱۲
اینو که همه میدونم دولت جیب مردمو زد آیا برخود شما باعث برگشتن ارزش ریال میشه ؟ جواب : نه؟
ناشناس۱۰۷۸۲۲۲۱۴:۴۹:۰۹ ۱۳۹۸/۶/۱۲
فروش نفت از 1.5 میلیون بشکه شده 300 هزار دلار کمتر وارد میشه و گرون میشه . خیلی ساده هست حالا شما نظر بده
ناشناس۱۰۷۸۳۶۹۱۶:۲۰:۳۶ ۱۳۹۸/۶/۱۲
اون موقع که دلار قیمتش رفت بالا فروش نفت مشکلی نداشت و همه این افزایش ارزها در زمان رییس سابق بانکمرکزی بود
ناشناس۱۰۷۸۶۰۸۲۰:۱۸:۲۱ ۱۳۹۸/۶/۱۲
عمو جان مردم مثل شما نبودن فکر این روزها رو میکردن که رفتن در صف های صرافی !!
ناشناس۱۰۷۸۶۷۷۲۱:۴۰:۰۰ ۱۳۹۸/۶/۱۲
در شرایط تحریم بانک مرکزی نمیتونه همه دلار هاشو به مردم در صف صرافی ها بفروشه . افتاد ؟
ناشناس۱۰۷۸۶۸۲۲۱:۴۲:۲۷ ۱۳۹۸/۶/۱۲
مثل اینکه یادت رفته مردم دم صرافی ها صف بسته بودن هر چی دلار بود میخریدن ! اگر همه ارزها با دلار 4200 می فروختن باز شماها غر میزدید
ناشناس۱۰۷۸۷۵۴۲۲:۵۹:۱۴ ۱۳۹۸/۶/۱۲
شما هم خوب است بدانید رشد نقدینگی 25 درصد ی وتولید 3 درصد یعنی سه برابر شدن ارز. بالاتر از این مربوط میشه به عوامل روانی و تحریم و...
ناشناس۱۰۷۸۱۴۳۱۴:۱۳:۲۵ ۱۳۹۸/۶/۱۲
زیر نظر بانک مرکزی یعنی مستقیما زیر نظر دولت!!!!!
ناشناس۱۰۷۸۲۱۵۱۴:۴۵:۱۸ ۱۳۹۸/۶/۱۲
چرا هر چی میگن باور میکنید ؟
ناشناس۱۰۷۸۲۴۳۱۵:۰۵:۴۰ ۱۳۹۸/۶/۱۲
ببخشید اقای روحانی شما بفرمایید صحبت کنید
ناشناس۱۰۷۸۳۱۸۱۵:۴۵:۳۷ ۱۳۹۸/۶/۱۲
هر کس راجب مفاسد اقتصادی حرف بزنه حق با اون هست این زمینه ساز سوء استفاده سیاسی هست . نباید هر حرفی رو باور کرد
ناشناس۱۰۷۸۲۴۸۱۵:۱۰:۲۳ ۱۳۹۸/۶/۱۲
دولت سال 97 چندین بار با وارد کردن میلیاردها دلار جلوی افزایش قیمت دلار رو گرفت که حتی سر و صدایی ...درآمد . در مرحله پایانی بعد از تحریم ها حریف صف خریدارن دلار مقابل صرافی ها نشد . این وصله ها به دولت نمی چسبد
فلانی۱۰۷۸۳۰۴۱۵:۳۳:۳۴ ۱۳۹۸/۶/۱۲
هرچقدر بگیرن و ببندن،فایده اش خیلی کمتر از ایجاد یک سیستم یکپارچه و شفاف مالیاتی هست،که بتواند هر نوع ارزی را از ورود تا خروج رصد کنه. امیدوارم بازار ایران به مسکن(mosakken)عادت نکنه!
ناشناس۱۰۷۸۳۲۱۱۵:۴۷:۲۶ ۱۳۹۸/۶/۱۲
.. قاضی باید اقتصاد دان باشد تا تصمیم درستی بگیرد
م۱۰۷۸۵۲۱۱۸:۳۶:۰۶ ۱۳۹۸/۶/۱۲
برهم زدگان بازار سکه و ارز زیر نظر بانک مرکزی بودند. بانک مرکزی زیر نظر رییس جمهور بود. ..در نتیجه همگی در این آشفته بازار شریک اند
ناشناس۱۰۷۸۵۸۸۲۰:۰۴:۴۷ ۱۳۹۸/۶/۱۲
حالا مثلا اگه سکه و دلار توزیع نمیشد الان قیمت ها کمتر بود ؟ نه بیشتر هم بود
ناشناس۱۰۷۸۶۲۷۲۰:۳۲:۳۲ ۱۳۹۸/۶/۱۲
قیمت ها بخاطر هجوم مردم به صرافی ها از ترس تحریم ها بالا رفت نه چیز دیگری ! دولت نمیتونه در شرایط تحریم کل دلارهاشو بفروشه !
ناشناس۱۰۷۸۵۵۲۱۹:۱۸:۳۴ ۱۳۹۸/۶/۱۲
گزیده ی مطلب این که کاری از دست کسی بر نمیاد فقط دعا کنید که امام زمان زودتر ظهور کنه تا بتونه دست دزدان را کوتاه کنه
ناشناس۱۰۷۸۶۸۵۲۱:۴۴:۵۰ ۱۳۹۸/۶/۱۲
با این بگیر ببندها هیچ مشکلی حل نشده و نخواهد شد چون مشکل اقتصاد اول تحریم و بعد مفاسد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  3. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  4. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  5. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  12.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  13. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  14. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

  15. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  12. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  13. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  14. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  15. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  16. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  17. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  18. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  19. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

آخرین عناوین