بهترین مدل طراحی دکوراسیون داخلی منزل + عکس

گزارش بازرگانی،   3980612117

چیدمان داخلی منازل کار بسیار جذابی است زیرا شما می توانید تمام فانتزی های ذهن خودتان را با خرید وسایل مناسب و قرار دادن آنها در جایگاه مناسب پیاده سازی کنید و چیزی که در این راه نیاز دارید داشتن آگاهی در مورد قوانین چیدمان و دکوراسیون دکوراسیون داخلی است.

ابتدا هدف خودتان را تعیین کنید و مشخص کنید که تمایل دارید خانه شما و دکوراسیون شما چه سبکی داشته باشد بعد از اینکه سبک مورد نظر را انتخاب کردید خرید وسیله ها را متناسب با آن انجام می دهید.

طراحی دکوراسیون خانه های کوچک

ساکنین منازل کوچک همیشه به دنبال یافتن راهی برای چیدمان بهتر وسایل در خانه خود هستند و چیدمان دکوراسیون داخلی منازل با متراژ پایین همیشه برای صاحبخانه ها کار نسبتاً دشواری بوده است زیرا می خواهند در یک فضای محدود همه وسایلی که مورد نیازشان است را جا بدهند. برای این که بتوان این کار را به درستی انجام داد باید در اولین گام خرید وسایل را به درستی انجام دهند تا متناسب با فضایی باشد که در اختیار آن ها قرار دارد.

اگر خانه کوچکی دارید قرار دادن مبل های کلاسیک و استیل در آن کار چندان مناسبی نیست زیرا این گونه مبل ها متناسب فضاهای بزرگتر می باشد و برای خانه های کوچک تر بهتر است از مبل های راحتی و مدرن استفاده کنید و در مورد رنگ دیوارها و پرده و همچنین طرح فرشی که انتخاب می کنید باید طوری باشد که به بزرگتر به نظر رسیدن فضا کمک کند و معمولاً رنگ های روشن و خنثی این کار را برای شما انجام می دهند.

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی خانه ها تاثیر زیادی در انرژی موجود در خانه دارد و اگر این کار به درستی انجام شود باعث می شود که حس و حال خوبی در خانه برقرار باشد و انرژی مثبت در فضا پخش شود. سعی کنید وسایلی که برای چیدمان دکوراسیون خریداری می‌کنید در تناسب با یکدیگر باشند و از یک سبک مشخص پیروی ‌کنند. به طور مثال اگر مبل های خانه را در سبک مدرن خریداری کرده‌اید نمی‌توانید پرده ها را در سبک کلاسیک و اشرافی خریداری کنید زیرا این عدم تناسب باعث می‌شود که دکوراسیون زیبا بنظر نرسد.

 

 دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها یکی دیگر از مواردی است که در زیبایی خانه ها تاثیر زیادی دارد و معمولا خانم های خانه دار که وقت زیادی را در این جا سپری می کنند تمایل دارند که برای چیدمان دکوراسیون آشپزخانه سنگ تمام بگذارند و کابینت ها و یخچال و نوع چیدمان میز ناهارخوری در ظاهر آشپزخانه تاثیرگذار است. مخصوصاً خانه های امروزی که معمولا آشپزخانه های اپن دارند و تمام ظاهر آشپزخانه از قسمت پذیرایی هم قابل مشاهده است.

دکوراسیون اتاق خواب

 معمولاً اتاق خواب ها به قسمتی از خانه معروف هستند که برای استراحت و آرامش به آنجا پناه میبرید و اتاق خواب مثل سرویس خواب و تختخواب باید طوری باشد که این آسایش و آرامش را برای شما فراهم کند. بهتر است با توجه به فضایی که در اختیار دارید تختخواب مناسب را انتخاب کنید و پیشنهاد میکنیم از قوانین فنگ شویی برای چیدمان دکوراسیون اتاق خواب استفاده کنید تا انرژی مثبت بیشتری در گردش باشد و حس و حال بهتری با قرار گرفتن در اتاق خواب به شما دست دهد.

 علاوه بر سرویس خواب، پرده ها و فرش هایی که در اتاق خواب قرار دارند می توانند تاثیر زیادی در روحیه شما داشته باشند همچنین رنگ و طرح دیوار ها و سقف در این زیبایی نقش مهمی دارند.

اگر بخواهیم به طور کلی در مورد دکوراسیون داخلی محیط های اداری و منازل صحبت کنیم باید بگوییم که در اولین گام شما باید هدف خود را از چیدمان مشخص کنید و متناسب با محیطی که در اختیار دارید سبک و نوع چیدمان را تعیین کنید.

 چنانچه تمایل دارید در منزل خود دکوراسیون کلاسیک و یا مجلل و اشرافی داشته باشید باید همه وسایلی که خریداری می کنید در این راستا باشند و علاوه بر سبک در طرح و رنگ نیز با هم هارمونی داشته باشند.

 به طور مثال اگر برای قسمت پذیرایی و نشیمن مبل های کلاسیک یا استیل خریداری کردید باید از فرش ها و پرده های سنگین استفاده کنید که ظاهر مجلل و اشرافی پذیرایی حفظ شود و در کنار آن از فرش های پر نقش و نگار دستباف ایرانی می توانید استفاده کنید و این جذابیت را چند برابر کنید.

برای آشپزخانه و اتاق خواب هم چیدمان دکوراسیون را طوری انتخاب کنید که هماهنگی در همه بخش‌های خانه وجود داشته باشد. اگر تصمیم گرفته اید از یک رنگ مشخص به عنوان تم اصلی دکوراسیون استفاده کنید پیشنهاد می کنیم که در کنار آن از رنگ های مکمل آن نیز برای بعضی از وسایل خاص استفاده کنید و از یک رنگ تک و به خصوص در کل خانه استفاده نکنید زیرا این یکنواختی باعث می شود که فضا خیلی زیبا به نظر نرسد. به طور مثال اگر رنگ کرمی را برای کل خانه انتخاب کردید پیشنهاد می کنیم کوسن های مبل را از رنگ قهوه ای یا رنگ زرشکی استفاده کنید که این یکنواختی را بشکند و باعث زیباتر شدن فضا بشود.

یکی دیگر از مواردی که می تواند در چیدمان دکوراسیون داخلی تاثیر بگذارد و باید به آن توجه کنید دکوراسیون داخلی با توجه به تغییر فصل ها است. شما می توانید با توجه به تغییر فصل و یا نو شدن سال وسایل را مطابق با فصلی که می آید تعویض کنید تا حس و حال درونی منزل شما با فصل هایی که وجود دارند مطابقت داشته باشد.

 در کنار تمام این موارد گذاشتن گلدان ها و گل های زینتی در خانه علاوه بر اینکه حس و حال طبیعت و انرژی آن را در خانه شما برقرار می‌کند می‌تواند باعث زیباتر شدن فضای خانه شما شود.

 

 تزیین دکوراسیون داخلی منازل

استفاده از قاب عکس ها و وسایل دکوری در دکوراسیون داخلی خانه ها تاثیر بسیار زیادی در زیباتر شدن فضا خواهد داشت مخصوصا اگر این وسایل و اکسسوری ها با آگاهی کامل و سلیقه شما انتخاب شده باشد و هر کدام در جایگاه مناسب خود قرار بگیرد.

 به این نکته توجه داشته باشید که ویژگی اصلی سبک مدرن خلوت بودن و ساده بودن سبک مدرن است و پیشنهاد می کنیم خیلی از وسیله های تزیینی و شلوغ در این سبک استفاده نکنید زیرا این وسایل علاوه بر این که قیمت بالایی دارند باعث می شوند سبک مدرن از قاعد خارج شود.

 در نظر داشته باشید که انتخاب فرش و پرده برای قسمت آشپزخانه و پذیرایی و نشیمن و همچنین قسمت اتاق خواب امر بسیار مهمی است اگر میز غذاخوری شما در آشپزخانه به شکل مستطیل است باید فرشی که انتخاب می‌کنید نیز از همین شکل تبعیت کند و اگر میز پذیرایی شما گرد است از فرش های گرد استفاده کنید و در همه قسمت های خانه این هماهنگی را حفظ کنید.

چیزی که تکمیل کننده این زیبایی برای دکوراسیون منزل شما است نورپردازی مناسب در قسمت‌های مختلف خانه است. اگر شما بتوانید برای خانه نورپردازی های خاص خودش را انجام دهید این زیبایی را چند برابر می کنید. اگر تابلو های قابل توجه و یا ارزشمندی در خانه دارید می‌توانید با یک نورپردازی ساده زیبایی و جلوه آن را چند برابر کنید.

مجله دکوراسیون آف دکور

مجله آف دکور offdecor.com/decormag برای راحتی افراد امکانی را فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند آخرین مطالب دکوراسیون را از طریق مجله آف دکور مطالعه کنند و بتوانند در خرید خود هوشمندانه عمل کنند و خرید بهتری را تجربه کنند

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  4. و ناگهان اخلاق!

  5. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  6. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  7. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  8. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  9. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  12. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  13. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  14. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  15. فریب نخوریم! 

  16. دبی؛ چند روز پس از سیل

  17. تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت جالب زمینی و هوایی رئیسی در لاهور

  18. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  19. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  24. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  25. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

آخرین عناوین