پیوس: الان زمان انتقاد کردن از پرسپولیس نیست

گروه ورزشی الف،   3980612003 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه اکنون وقت انتقاد نیست گفت: پرسپولیس ۴ فصل خیلی خوب را با برانکو داشت و حالا تفکرات جدیدی به این تیم آمده و طبیعی است که این تیم نیاز به زمان داشته باشد.

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با تسنیم در مورد برخی انتقادات از پرسپولیس پس از شکست برابر تراکتور اظهار داشت: وقتی تیمی کادرفنی‌اش را تغییر می‌دهد طبیعی است که زمان نیاز است تا تفکرات جدید در این تیم جا بیفتد آن هم مربی که تا به حال به ایران نیامده بوده و هیچ شناختی از فوتبال و فرهنگ کشورمان نداشت. کارنامه کالدرون نشان می‌دهد که مربی با دانشی است و باید بپذیریم تفکرات جدیدی به پرسپولیس و حتی فوتبال کشورمان آورده است. از این‌رو باید به این مربی آرژانتینی و تیمش زمان داد تا به شرایط ایده‌آل برسند.

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس 4 سال با تفکرات برانکو کار کرده‌اند و شاید برای‌شان سخت باشد که با سبک دیگری بازی کنند. به همین خاطر به زمان نیاز دارند تا با شرایط جدید آشنا شوند. این شناخت برای کالدرون هم لازم است. او هنوز با سبک بازی تیم‌های ایرانی آشنا نیست و شاید چند هفته دیگر هم فرصت می‌خواهد. در این شرایط نقش هواداران خیلی مهم است. آنها باید صبور باشند و با یکی دو باخت و تساوی اعتراض و انتقاد نکنند. یک تیم در هر سطحی که باشد وقتی با تغییرات تاکتیکی مواجه می‌شود ناخودآگاه دچار افت خواهد شد. پرسپولیس 4 فصل خیلی خوب با برانکو داشت اما باید به کالدرون هم وقت بدهیم تا تیمی بسازد که خودش می‌خواهد.

پیوس عنوان کرد: از دوستان خودم که همگی به پرسپولیس علاقه خاصی دارند می‌خواهم در شرایط فعلی سعی کنند با مصاحبه‌های‌شان به تیم آرامش بدهند. الان زمان انتقاد کردن نیست. ما هم ایراد‌ها را می‌بینیم اما همان طور که گفتم کالدرون مربی با دانش و با تجربه‌ای است و خودش این ایراد‌ها را برطرف کرده و تیم را به شرایط ایده‌آل خواهد رساند. هر گونه مصاحبه انتقادی می‌تواند برای پرسپولیس حاشیه و تنش ایجاد کند و من از پیشکسوتان می‌خواهم فقط حمایت کنند.

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به انتقاداتی که از سوی هواداران پرسپولیس متوجه علی علیپور شده و عنوان می‌شود که او اشباع شده و دیگر علاقه‌ای به بازی در فوتبال ایران ندارد، گفت: علیپور پسر خوب و نجیبی است و در چند فصل اخیر هم از بهترین مهاجمان لیگ بوده است. بعید می‌دانم علیپور با دو فصل آقای گلی اشباع شده باشد. او حداقل باید 5،6 دوره آقای گل و بعد اشباع شود که با این مسئله هم مخالفم. فوتبالیست و مهاجم همیشه باید انگیزه بهتر شدن و گلزنی داشته باشد.

وی ادامه داد: برای فوتبالیست حرفه‌‌ای بی‌انگیزگی و اشباع شدن  معنایی ندارد. شاید برای علیپور رفتن به فوتبال اروپا هدف است اما هنوز برای او دیر نشده و با سن و سالی که دارد می‌تواند در پایان این فصل بعد از کسب عنوان آقای گلی به خواسته خود برسد. هواداران هم از علیپور دلخور نباشند و با تشویق‌های‌شان به او روحیه بدهند تا از بازی آینده برای آقای گلی استارت بزند.

پیوس در پایان راجع به حضور همبازی قدیمی‌اش محمد‌حسن انصاری‌فرد در پرسپولیس به عنوان مدیرعامل خاطرنشان کرد: انصاری‌فرد به خانواده پرسپولیس تعلق دارد و سال‌‌های زیادی  در این تیم بوده است. به این خاطر خیلی خوب مشکلات پرسپولیس را درک کرده و قبلا هم که مدیرعامل باشگاه بود بد عمل نکرد. به عنوان یک دوست و همبازی قدیمی به محمدحسن تبریک می‌گویم و هیچ خواسته‌ای جز عملکرد خوب در پرسپولیس از وی ندارم. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۷۷۴۱۸۰۴:۱۷:۵۵ ۱۳۹۸/۶/۱۲
کلا از نظر فرهنگی انتقاد پذیر نیستیم. آقای پیوس، کی وقت انتقاد کردن هست؟ اول فصل که میگید الان وقت انتقاد نیست چون اول فصل هست و باید صبر کرد، وسط فصل که میشه میگید الان وقت انتقاد نیست چون تیم قراره ریکاوری کنه و بازیکن جدید بگیره و باید صبر کرد، آخر فصل هم که میشه باز میگید وقت انتقاد نیست چون بازی های آخر فصل خیلی حساسه و همه باید ساکت بشن. بعد از اتمام فصل هم که میگید دیگه بازی ها تمام شده و وقت انتقاد نیست چون باید صبر کرد و دید تیم مدیریتی برای فصل بعد میخواد چیکار کنه، آقای پیوس کلا کی باید انتقاد کرد؟!!!!!!!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین