تبدیل شماره‌های اعتباری همراه اول به دائمی ممکن شد

گروه اقتصادی الف،   3980611178

تبدیل شماره های تلفن همراه از اعتباری به دائمی در اپراتور اول ارتباطات سیار کشور ممکن شد.

تبدیل شماره‌های اعتباری همراه اول به دائمی ممکن شد

به گزارش الف به نقل از شرکت ارتباطات سیار ایران، این سرویس که مختص مشترکان اعتباری است از امروز (۱۱شهریور) فعال خواهد شد تا مشترکان اعتباری نیز با تبدیل سیم کارت خود قادر به دریافت صورتحساب، مانند مشترکان دائمی در پایان هر ماه باشند و از سرویس ها و مزایای سیم کارت های دائمی برخوردار شوند.

تمامی مالکان سیم کارت های اعتباری همراه اول می توانند بدون خرید سیم کارت جدید و تنها با در دست داشتن کارت ملی و سیم کارت فعال به فروشگاه ها، مراکز تلفن ثابت و نمایندگی های این اپراتور مراجعه کرده و نسبت به تبدیل سیم کارت خود با هزینه یکصد هزار تومان که ۳۶هزار تومان آن بابت تضمین پرداخت است، اقدام کنند.

مشترکانی که علاقه مند به تبدیل سیم کارت خود هستند، باید هزینه مذکور را به عنوان اعتبار اصلی در حساب سیم کارت اعتباری شان داشته باشند؛ در صورتیکه اعتبار موجود در سیم کارت اعتباری بیش از هزینه تبدیل شماره تلفن همراه باشد، مبلغ مازاد در نخستین دوره صورتحساب به حساب بستانکاری مشترک انتقال خواهد یافت.

گفتنی است در صورت وجود هرگونه بسته مصرفی فعال با مدت زمان باقیمانده (در حالتی که حجم مصرفی هم به پایان نرسیده است) روی سیم کارت اعتباری مشترک، در صورتی که آن بسته برای سیم کارت های دائمی نیز قابل ارائه باشد، پس از تبدیل، به شماره دائمی متقاضی منتقل می شود ولی اعتبار هدیه انواع شارژ اعم از شارژ فوق العاده، جوانان و بانوان و همچنین سرویس چتر اضطراری، جمعه های رویایی و بسته های ترکیبی دلخواه به شماره تلفن همراه دائمی منتقل نخواهد شد.

یکی از شرایط لحاظ شده برای استفاده از این سرویس (تبدیل شماره های اعتباری به دائمی)، این است که حداقل می بایست شش ماه از زمان فعالسازی شماره تلفن همراه سپری شده باشد و از سوی دیگر مشترکی که اقدام به تبدیل شماره کرده است، حداقل به مدت شش ماه نمی تواند شماره تلفن همراه دائمی خود را نقل و انتقال دهد.

همچنین پس از تبدیل شماره تلفن همراه اعتباری به دائمی، امکان تبدیل مجدد به هیچ وجه وجود نخواهد داشت و پس از آن تمامی مفاد قرارداد اشتراک تلفن های همراه دائمی دارای تضمین پرداخت بر روابط مابین شرکت ارتباطات سیار ایران و مشترکان حاکم خواهد بود.

معرفی طرح:

اگر مشترک اعتباری همراه اول هستید و به هر دلیل از جمله دریافت صورتحساب به جای تهیه شارژ مایل به تبدیل سیمکارت خود به دائمی هستید کافی است به فروشگاههای همراه اول، مراکز تلفن ثابت یا نمایندگی های همراه اول مراجعه کنید و بدون نیاز به خرید سیمکارت جدید، سیمکارت اعتباری فعلی خودتان را به دایمی تبدیل کنید. در هنگام مراجعه لازم است مالک خط با همراه داشتن کارت ملی و سیمکارت فعال نسبت به تکمیل و امضای فرم مربوطه اقدام کند. هزیته تبدیل شماره تلفن همراه از اعتباری به دائمی مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال است که ۳۶۰.۰۰۰ ریال آن بابت تضمین پرداخت منظور می گردد. لطفا در نظر داشته باشید برای تبدیل شماره تلفن همراه اعتباری به دائمی ، حداقل می بایست ۶ ماه از زمان فعالسازی شماره تلفن همراه  اعتباری سپری شده باشد.

طرح برای چه کسانی قابل استفاده است؟

کلیه مشترکین اعتباری شامل این طرح می شوند.

شرایط و قوانین طرح:

۱. در زمان تغییر، سیمکارت اعتباری باید در شرایط فعال و نرمال باشد.

۲. مدارک لازم جهت دریافت خدمت عبارتند از : حضور مالک بهمراه اصل کارت ملی و سیمکارت فعال و تکمیل و امضای فرم مربوطه.

۳. فقط شخصی که شماره تلفن همراه در سیستم اطلاعات مشترکین، به نام او ثبت شده است(مشترک تلفن همراه) اجازه تبدیل شماره تلفن همراه از اعتباری به دائمی را دارد. در صورتی که شخصی غیر از مشترک نسبت به تبدیل شماره تلفن همراه اعتباری به دائمی اقدام نماید، شرکت ارتباطات سیار ایران مجاز است که شماره تلفن مزبور را بدون بازگشت هیچ یک از هزینه های تبدیل، به حالت اعتباری تغییر وضعیت دهد. در هر حال شخص مزبور ضمن داشتن مسئولیت حقوقی و کیفری در خصوص تلفن همراهی که به طور غیرمجاز تبدیل وضعیت شده، در مقابل شرکت ارتباطات سیار ایران، مراجع قانونی و به ویژه مشترک تلفن همراه راسا مسئول و پاسخگو بوده و می بایست خسارات وارده به مشترک و شرکت ارتباطات سیار ایران را جبران نماید.

۴. در صورت داشتن اعتبار بیش از هزینه تبدیل شماره تلفن همراه ، مبلغ مذکور در اولین دوره صورتحساب ، به حساب بستانکاری مشترک انتقال خواهد یافت.

۵. درصورت وجود هرگونه بسته مصرفی فعال با مدت زمان باقی مانده (که حجم مصرفی آن پایان نیافته است) ، در صورتی که آن بسته با شماره تلفن همراه دائمی مشترک قابل ارائه باشد، پس از تبدیل، به شماره تلفن همراه دائمی منتقل می¬گردد ولی اعتبار هدیه انواع شارژ اعم از شارژ فوق العاده ، جوانان و بانوان و همچنین سرویس چتر اضطراری و جمعه های رویایی و بسته های ترکیبی دلخواه به شماره تلفن همراه دائمی منتقل نمی گردد.

۶. برای تبدیل شماره تلفن همراه اعتباری به دائمی ، حداقل می بایست ۶ ماه از زمان فعالسازی شماره تلفن همراه اعتباری سپری شده باشد.

۷. مشترک پس از تبدیل شماره تلفن همراه اعتباری حداقل به میزان ۶ ماه امکان نقل و انتقال شماره تلفن همراه دائمی را ندارد.

۸. پس از تبدیل شماره تلفن همراه اعتباری به شماره تلفن همراه دائمی، امکان تبدیل مجدد شماره تلفن همراه دائمی شده به اعتباری به هیچ وجه وجود ندارد. به بیان دیگر، تبدیل شماره تلفن همراه اعتباری به دائمی بازگشت ناپذیر می‌باشد .

۹. با توجه به اینکه پس از طی فرآیند تبدیل، مشترک تلفن همراه اعتباری به مشترک تلفن همراه دائمی تبدیل می گردد، لذا ، کلیه مفاد قرارداد اشتراك تلفن های همراه دائمی دارای مبلغ سپرده یا تضمین پرداخت بر روابط مابین شرکت و مشترک حاکم خواهد بود. مشترک مکلف است قبل از امضای این فرم نسبت به مطالعه کامل و دقیق مفاد قرارداد اشتراک بند فوق در سایت همراه اول اقدام نماید و امضای این فرم به منزله پذیرش مفاد قرارداد مزبور و إصلاحات بعدی آن است.

۱۰. پس از تغییر مشترک به دائمی کلیه قوانین حاکم بر مشترکین دائمی اعم از چرخه عمر سیمکارت (سلب امتیاز ، استرداد ودیعه ، قطع و ...) بر این دسته از مشترکین نیز اجرایی می شود.

۱۱. مشترکین دارای سیمکارت های دیتا ، درسا و انارستان ، سازمانی ، گردشگری ، زائر ،حقوقی ، همگانی و روستایی امکان تغییر به دائمی را ندارند.

۱۲. امکان مشاهده و یا پرداخت صورتحساب و یا فعالسازی سرویس های مختلف از درگاههایی مانند *۱۰# ، *۱# و همچنین سامانه ۹۹۹۰ ، ۲۴ ساعت پس از تبدیل ممکن می گردد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین