رئیس صدا و سیما تغییر می‌کند؟/ چرا احمدی‌نژاد تولد مایکل جکسون را تبریک گفت؟/ قالیباف در انتخابات مجلس لیست مستقل نمی‎دهد

گروه سیاسی الف،   3980611177 ۴۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

رئیس صدا و سیما تغییر می‌کند؟/ چرا احمدی‌نژاد تولد مایکل جکسون را تبریک گفت؟/ قالیباف در انتخابات مجلس لیست مستقل نمی‎دهد

رئیس صدا و سیما تغییر می‌کند؟

برخی رسانه‌ها درباره پایان ریاست عبدالعلی علی‌عسگری بر صدا و سیما و گزینه‌های جایگزی، گمانه‌زنی‌هایی مطرح کردند. تابناک نوشت: «محمد سرافراز ۱۵ آبان ۱۳۹۳ به ریاست سازمان صداوسیما منصوب شد و با استعفایش در ۲۲ اردیبهشت ۹۵ جای خود را در ساختمان شیشه‌ای صداوسیما به عبدالعلی علی عسگری داد. رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکم انتصاب علی لاریجانی، عزت الله ضرغامی و محمد سرافراز به ریاست صداوسیما، به «دوره پنج ساله» مسئولیت اشاره کرده بودند اما در حکم علی عسگری مدت دوره مسئولیت مشخص نشده و این نکته نشان می‌دهد دوره رئیس کنونی رسانه ملی لزوماً پنج ساله نیست.

با لحاظ کردن این موضوع که دور‌ه‌های مدیریت در سازمان صداوسیما پنج ساله در نظر گرفته شده و در نظر گرفتن اینکه علی عسگری تکمیل کننده و پیش‌برنده دوره پنج ساله‌ای بود که با سرافراز آغاز شد اما او رهایش کرد، اکنون این دوره رو به پایان است و واپسین ماه‌های آن پیش‌رو است. در همین شرایط گمانه‌زنی‌هایی درباره انتصاب هفتمین رئیس سازمان صداوسیما نیز مطرح شده و عمده تمرکز بر روی یک نام است: سید محمد حسینی وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی.»

انتشار این اخبار با واکنش سید محمد حسین همراه شد. حسینی در توییتی نوشت: «خبر تغيير رئيس صداوسيما را در فضاى مجازى ديدم كه معلوم نيست از چه منبعى ذكر شده! اينگونه خبرها را كه هرازچندى داغ مى‌شود تأييد نکرده و نمى‌دانم دامن‌زنندگان به آن چه هدفى را دنبال مى‌كنند؟ از اهالی رسانه تقاضا مى‌كنم از نشر شايعاتى كه سبب تضعيف مديريت رسانه ملى مى‌شود اجتناب كنند.»

 

***

تاکید مسئولان بر اجرای گام سوم

امروز سه تن از مقامات رسمی کشور در اظهارنظرهای جداگانه بر اجرای گام سوم کاهش تعهدات برجامی توسط ایران تاکید کردند. محمدجواد ظریف در نشست خبری پس از گفت‌وگو با لاوروف گفت: دوست داریم اروپایی‌ها تعهدات خود را اجرا کنند و موظفند این تعهدات را اجرا کنند و دوستان من امروز در پاریس درباره نحوه اجرای این تعهدات صحبت می‌کنند، در هیأت ما هم مسئولان سیاسی، مالی و نفتی حضور دارند که تعهدات اروپا را مورد بررسی قرار دهند.

وزیر خارجه تصریح کرد: گام سوم ما طبق برنامه پیش خواهد رفت، کاملا شفاف عمل کردیم، بند 36 برجام حقوق ایران را تعریف می‌کند و به این حقوق پایبند هستیم و اقداماتمان را انجام دادیم و اگر اروپایی‌ها نتوانند تعهداتشان را اجرا کنند گام سوم اجرا خواهد شد. همانطور که تصریح کردیم همواره آماده مذاکره هستیم و اقدامات ما هم در صورت اجرای تعهدات طرف مقابل قابل برگشت است.

بیشتر بخوانید:

ظریف: اجرای تعهدات اروپا در برجام برای ما اهمیت دارد/ گام سوم طبق برنامه پیش خواهد رفت

علی ربیعی، سخنگوی دولت در نشست خبری خود درباره گام سوم سخن گفت. سخنگوی دولت با بیان این که ما آغاز سوم کاهش تعهدات برجامی را در پیش رو داریم، گفت: ما با استناد به مواد ۲۶ و ۳۶ برجام در درون توافق هسته ای کاهش تعهد هسته ای خود را اعلام کردیم. از همان ابتدا هم اعلام کردیم هدف نهایی ما اجرای کامل تعهدات طرفین برجام است. ما تعهدات را کم نکردیم که برجام را از بین ببریم. بلکه برای این که طرف مقابل هم به تعهدات برجامی برگردد ما سیاست تعهد در قبال تعهد را دنبال کردیم.

وی گفت: تا روز جمعه فرصت برای برداشتن گام سوم است و این که ما به سمت گام سوم حرکت نکنیم کاملا بستگی به واکنش طرف اروپایی و مذاکرات فشرده ای است که نمایندگان ما در حال انجام آن هستند. اگر تعهدات برجامی اجرا شود ایران از گام سوم کاهش تعهدات صرف‌نظر خواهد کرد البته مشروط به میزان رضایت تهران از اقدامات اروپا است وحتی امکان بازنگری در سایر اقدامات هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

ربیعی: برای گام سوم کاهش تعهدات برجامی تصمیم گیری شده/ استراتژی ما تعهد در مقابل تعهد است

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما، با تاکید بر اینکه گام سوم جمهوری اسلامی ایران طراحی و آماده اجراست، گفت: گام سوم از گام اول و دوم محکم‌تر است تا توازنی بین حقوق و تکالیف جمهوری اسلامی ایران در برجام به وجود آورد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: همزمان با فرصتی که جمهوری اسلامی ایران به دیپلماسی و تعامل و گفتگو در راستای اجرای تعهدات طرف‌های مقابل و باقیمانده در برجام داده، همزمان خودش را آماده کرده که گام سومی را که طراحی شده است، به موقع بردارد.

بیشتر بخوانید:

سخنگوی وزارت خارجه: گام سوم از گام اول و دوم محکم‌تر خواهد بود

در عین حال برخی رسانه‌ها درباره عدم اجرای گام سوم و پیشنهادات فرانسه گمانه‌زنی‌هایی کردند. تابناک نوشت: «به نظر می رسد، توافق کلی میان ایران و فرانسه با سفر ظریف به این کشور در بحبوحه نشست گروه ۷ و همچنین در تماس تلفنی مکرون و روحانی حاصل شده است و سفر عراقچی برای توافق فنی و نهایی خواهد بود.

اینکه به صورت دقیق مفاد توافق میان ایران و فرانسه چیست چندان مشخص نیست. اما احتمالا این توافق می تواند منجر به آن شود که ایران گام سوم کاهش تعهدات خود را برندارد. در واقع، احتمالا یکی از مفاد توافق این خواهد بود که ایران اجرای گام سوم تعهدات خود در برجام را عملیاتی نکند.»

بیشتر بخوانید:

وساطت فرانسه و تبعات دور زدن برجام توسط ایران!

***

چرا احمدی‌نژاد تولد مایکل جکسون را تبریک گفت؟

چند روز پیش احمدی‌نژاد در توییتر تولد مایکل جکسون را تبریک گفت. روزنامه سازندگی در این‌باره نوشت: «محمود احمدی‌نژاد عوض شده است؟ اگر رفتارهای این‌چنین او را به جمله‌ی از ترانه‌ی مایکل که از مرد درون آینه می‌خواهد خود را تغییر بدهد، گره بزنیم، می‌توانیم استنباط کنیم که احمدی‌نژاد می‌خواهد از خودش فرار کند. از چهره‌ای که از او می‌شناسند یا به نامش شناخته شده است، می‌خواهد عبور کند و آن دیگری باشد...

احمدی‌نژاد که در سال ۸۴ با حمایت از اصولگرایان و سران آنها و با شعارهای اسلامی-انقلابی و ضدتوسعه، علیه اصلاح‌طلبان قیام کرد و پست ریاست جمهوری را از آن خود نمود، بعدتر ضداصولگرایان و سران آنها شد و تصویر دیگری از خود ارائه کرد. تصویر او که آغشته به پوپولیسم سرخ بود، این روزها آلوده به آنارشیسم سیاه شده و تصویر «مردی بریده از همه چیز که علیه همه چیز قیام کرده» را از خود نشان می‌دهد...

هر کسی می‌تواند با کلی‌گویی و انتقاد از همه کس و همه چیز، هم به کسی تعرض نکرده باشد و هم علیه همه ساختارها سخن گفته باشد. می‌تواند از دامان پوپولیسم به بساط آنارشیسم بغلتد و به همین دلیل است که می‌توان گفت او که امروز هیچ چیز را قبول ندارد آلوده به «آنارشیسم سیاه» شده است. در شرایط فعلی شاید تنها کسی که فکر می‌کند، می‌تواند همه چیز را امیرکبیروار تغییر دهد، او باشد. ایران امروز ما قطعا به امیرکبیر جدیدی برای عبور از فساد برخاسته از مدیران نیاز دارد، اما دل بستن به کسی چون احمدی‌نژاد سم مهلک است.»

***

صدا و سیما و قوه قضائیه حقوق مدیران را در سامانه وارد نکرده‌اند

فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه علنی عصر امروز مجلس در پاسخ به سؤال محمدرضا صباغیان درباره علت عدم اجرای ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه درباره راه اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایای شاغلان دستگاه های اجرایی، گفت: سازمان اداری و استخدامی در سال ۹۶ این سامانه را ایجاد کرده است و دستگاه های اجرایی باید به این مصوبه قانونی توجه کنند، چرا که طبق قانون همه دستگاه ها مکلف شدند اطلاعات حقوقی خود را بارگذاری کنند اما برخی از دستگاه ها در انجام این کار مقاومت کردند.

در ادامه جلسه، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به دژپسند، گفت: قوه مقننه و قوه مجریه اطلاعات حقوقی کارکنان خود را در سامانه ثبت حقوق و مزایا بارگذاری کرده اند و بهتر است شما بگویید کدامیک از دستگاه ها این اقدام را انجام نداده اند.

دژپسند بیان کرد: قوه قضائیه یکی از نهادهایی است که تاکنون این اطلاعات را در سامانه ثبت حقوق و  دستمزد بارگذاری نکرده است که تشخیص مدیریت قبلی این بود که این اقدام به پس از نقل و انتقال و تحول مدیریتی موکول شود.

وی ادامه داد: البته در سال جاری و طبق گفته وزیر دادگستری، رئیس جدید قوه قضائیه دستور داده است که در این زمینه اقدام شود اما هنوز این بارگذاری صورت نگرفته است، ولی دستگاه هایی چون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و روزنامه رسمی که ذیل قوه قضائیه هستند، اطلاعات خود را ثبت کرده اند.

وزیر امور اقتصادی و  دارایی گفت: همچنین شهرداری ها و برخی از بنیادها و مؤسسات با این اظهار که از نظر قانونی در زمره و تحت نظارت دفتر مقام معظم رهبری هستند و باید برای قرار دادن اطلاعات حقوقی و مزایا إذن خاص دریافت کنند، هنوز مبادرت به این کار نکرده اند.

دژپسند تصریح کرد: سازمان صدا و سیما یکی از این نهادهاست که هنوز اقدام به ثبت حقوق و دستمزد کارکنان خود نکرده است که سازمان اداری و استخدامی در حال پیگیری است که این اقدام صورت گیرد.

وی اظهارداشت: همچنین ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، قرارگاه های سازندگی و اشخاص حقوقی وابسته به آنها هم تاکنون هیچ اطلاعاتی را درباره حقوق و مزایای خود بارگذاری نکرده اند.

بیشتر بخوانید:

چرا نهادهای زیرنظر رهبری، دستور رهبری را اجرا نمی‌کنند؟

***

قالیباف در انتخابات مجلس لیست مستقل نمی‎دهد

محسن پیرهادی، دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت و از نزدیکان محمدباقر قالیباف، شهردار اسبق تهران به ایرناپلاس می‎گوید: بعید می‎دانم آقای قالیباف لیست جداگانه‎ای به‎صورت کشوری برای انتخابات آینده بدهند.

پیرهادی ادامه می‎دهد: اما در حوزه‎هایی که شورای ائتلاف دچار عدم تفاهم در مصادیق اعلامی با شاخص‎های انقلابی بودند، ممکن است از کاندیدایی که تطبیق بیشتری با جوان‎گرایی، مردم‎باوری و کارآمدی که گفتمان و منش نواصولگرایی است، دارد، حمایت کنیم.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۷۷۰۹۸۲۰:۳۵:۳۶ ۱۳۹۸/۶/۱۱
ایران باید گام سوم کاهش تعهدات برجامی اش را محکم بردارد تا طرف مقابل را وادار به اجرای تعهداتش نماید گام های اول و دوم خیلی سست و لرزان بود.
ناشناس۱۰۷۷۲۳۶۲۲:۳۱:۰۸ ۱۳۹۸/۶/۱۱
گام سوم ما باید بستن تنگه هرمز باشه علی برکت الله
ناشناس۱۰۷۷۲۹۴۲۳:۳۱:۳۲ ۱۳۹۸/۶/۱۱
احمدی‌نژاد هرچه بیشتر در باتلاق اصلاحاتی‌ها فرو میره ، دلمون بیشتر میسوزه حیف از احمدی‌نژاد ۸۴ تا ۹۰ که وقیحان و خائنان را ناامید و ملت محروم را امیدوار کرد
ناشناس۱۰۷۷۳۰۱۲۳:۴۲:۱۱ ۱۳۹۸/۶/۱۱
بازنده های برجام الان مردم را مقصر اعلام میکنند! روحانی: مردم در ۹۶ مجددا به برجام رای دادند؟؟؟ فقط دروغ و فریبکاری
ناشناس۱۰۷۷۰۹۹۲۰:۳۸:۳۱ ۱۳۹۸/۶/۱۱
دکتر احمدی نژاد طرفدار هنرمندان بوده و هست فراموش نکنیم که مرحوم حبیب در دولت قبل مجوز ورود به کشور را گرفت و بعد از سال ها زندگی در دیار غربت به ایران بازگشت.
ناشناس۱۰۷۷۳۰۳۲۳:۴۸:۲۰ ۱۳۹۸/۶/۱۱
کارشان شده فقط تخریب محمود چرا به فکر مردم نیستن رسانه ها
ناشناس۱۰۷۷۳۳۸۰۰:۳۲:۳۸ ۱۳۹۸/۶/۱۲
چه شما خوشتان بیاید و چه نیاید هشتاد درصد مردم ایران حامی احمدی نژاد هستند وبهترین چهره سیاسی ایران احمدی نژاد است
ناشناس۱۰۷۷۴۳۹۰۶:۰۷:۳۲ ۱۳۹۸/۶/۱۲
دکتر بهاری هستش،عاشق مایکل هستش
ناشناس۱۰۷۷۱۰۴۲۰:۴۲:۰۳ ۱۳۹۸/۶/۱۱
احمدی نژاد در سال 84 بر علیه صاحبان قدرت و ثروت قیام کرد و فتنه 88 کودتای باند ثروت و قدرت بود که دست شون از حقوق های نجومی و پست های مدیریتی کوتاه شده بود.
ناشناس۱۰۷۷۴۴۲۰۶:۱۰:۲۲ ۱۳۹۸/۶/۱۲
رحیمی،بقایی،مرتضوی،خاوری،زنجانی و...
ناشناس۱۰۷۷۱۰۷۲۰:۴۳:۵۴ ۱۳۹۸/۶/۱۱
تغییر رئیس صدا و سیما از نان شب واجبتر به نظر می رسد علی عسگری برای اینکار ساخته نشده
ناشناس۱۰۷۷۲۴۶۲۲:۳۹:۲۲ ۱۳۹۸/۶/۱۱
100 رحمت به سرافراز
ناشناس۱۰۷۷۲۸۳۲۳:۱۱:۵۱ ۱۳۹۸/۶/۱۱
لابد حسین فریدون باید رئیس صدا و سیما بشود؟!!!
ناشناس۱۰۷۷۶۴۲۰۹:۴۳:۲۹ ۱۳۹۸/۶/۱۲
چرا فریدون ؟! اینهمه آدم جوان و با سواد به درد بخور و لایق
ناشناس۱۰۷۷۳۴۸۰۰:۳۶:۳۸ ۱۳۹۸/۶/۱۲
بذرپاش بهترین گزینه است
ناشناس۱۰۷۷۱۱۰۲۰:۴۵:۱۳ ۱۳۹۸/۶/۱۱
احمدی نژاد تولد مایکل جکسون را تبریک گفت حالا چرا اصلاح طلبان غربگدا آتش گرفته اند ؟!
ناشناس۱۰۷۷۱۱۱۲۰:۴۵:۲۱ ۱۳۹۸/۶/۱۱
کار از گام سوم و چهارم و .... گذشته آقایون باید بدوئند :-)
ناشناس۱۰۷۷۱۱۲۲۰:۴۷:۰۳ ۱۳۹۸/۶/۱۱
احمدی نژاد دوست داشته به مایکل جکسون تبریک گفته باید جواب پس بده که چرا تبریک گفته ؟!
ناشناس۱۰۷۷۲۷۱۲۳:۰۱:۳۳ ۱۳۹۸/۶/۱۱
پس چرا تولد آقایون مداح رو تبریک نمیگه ؟ 150 هزار تا مداح رسمی داریم !
mostafa.kamali95@yahoo.com۱۰۷۷۱۱۳۲۰:۴۸:۵۸ ۱۳۹۸/۶/۱۱
این مموتی هم اب و روغن قاطی کرده و هر طوری که بتونه خودش را مضحکه عام و خاص میکنه
ناشناس۱۰۷۷۲۴۱۲۲:۳۵:۴۶ ۱۳۹۸/۶/۱۱
ایشون چطوری رویش میشود صحبت هایش را با سلام به صاحب الزمان اغاز میکنه در ماه رمضان هم با مشتی بی حجاب عکس یادگاری انداخت همه چیز را به سخره گرفته
ناشناس۱۰۷۷۲۹۸۲۳:۴۰:۳۵ ۱۳۹۸/۶/۱۱
طرفداران بی بندباری و بی حجابی هر طرفی باد بیاد بادش میدهند
ناشناس۱۰۷۷۱۱۵۲۰:۵۰:۳۵ ۱۳۹۸/۶/۱۱
ظاهرا اروپایی ها برای گام های ما تره هم خورد نمیکنن من میگم 16 - 17 تا گام رو یه دفعه برداریم شاید فرجی بشه یه گام یه گام فایده نداره ایندفعه باید تا گام سی و هفتم یه دفعه برداریم
ناشناس۱۰۷۷۱۲۸۲۱:۰۰:۲۱ ۱۳۹۸/۶/۱۱
جوادجان بفهم اروپا بدون اجازه آمریکا نفس هم نمیکشد
خدا شاهده من نه چپی ام نه راستی . فقط نگران بیکاری جوانان تحصیلکرده هستم۱۰۷۷۱۴۰۲۱:۰۸:۱۲ ۱۳۹۸/۶/۱۱
برای رضای خدا هم که شده قالیباف بازنشسته شود که البته این به تقوی نزدیکتر است
ناشناس۱۰۷۷۱۴۱۲۱:۰۹:۱۳ ۱۳۹۸/۶/۱۱
دکتر قالیباف بعنوان هشتمین شهردار برتر دنیا انتخاب شد اصلاح طلبان عمرا"همچنین گزینه ای برای تصدی شهرداری تهران ندارند.
ناشناس۱۰۷۷۱۴۷۲۱:۱۱:۴۰ ۱۳۹۸/۶/۱۱
خانم ابتکار ربیس صدا و سیما شود . اونم از دیوار سفارت آمریکا بالا رفته
ناشناس۱۰۷۷۲۲۴۲۲:۲۲:۱۲ ۱۳۹۸/۶/۱۱
اون به درد ریاست نمیخوره چون سریع اومد پائین از دیوار
ناشناس۱۰۷۷۱۴۹۲۱:۱۲:۴۵ ۱۳۹۸/۶/۱۱
چه خبر از روحانی ؟
کارگر تله کابین توچال۱۰۷۷۲۲۰۲۲:۱۵:۲۳ ۱۳۹۸/۶/۱۱
اینجا که نیست
ناشناس۱۰۷۷۱۵۶۲۱:۱۶:۵۸ ۱۳۹۸/۶/۱۱
کارنامه ی حسینی در وزارت ارشاد اسفبار بوده؟!!!! یعنی سه تا وزیر در دولت 11 و 12 در وزارت ارشاد امدند و به وضعیت نهادهای تحت نظر وزارت ارشاد یه نگاه بندازید تعریف اسفبار بودن رو بهتر متوجه میشید، این از وضعیت موسیقی خصوصا سنتی، وضعیت نشر و کتاب، وضعیت سینما و.. شاید تعریف اسفبار تغییر کرده!
رحیم۱۰۷۷۱۶۲۲۱:۲۳:۳۱ ۱۳۹۸/۶/۱۱
خدا وکیلی کی به قالیباف رای میده؟؟؟؟
ناشناس۱۰۷۷۲۱۸۲۲:۱۴:۰۶ ۱۳۹۸/۶/۱۱
جلیلی
ناشناس۱۰۷۷۳۲۵۰۰:۲۰:۵۲ ۱۳۹۸/۶/۱۲
ملت ۹۸ درصدی
ناشناس۱۰۷۷۲۱۹۲۲:۱۴:۲۹ ۱۳۹۸/۶/۱۱
خودش
ناشناس۱۰۷۷۲۲۷۲۲:۲۳:۰۱ ۱۳۹۸/۶/۱۱
شاید میر سلیم
علی۱۰۷۷۳۶۲۰۱:۰۲:۳۸ ۱۳۹۸/۶/۱۲
من
ناشناس۱۰۷۷۱۶۸۲۱:۲۸:۳۱ ۱۳۹۸/۶/۱۱
برای آذری جهرمی یه تور مسافرتی به سمنان بذارید با ربیعی بره سکو رو ببینه آخه تکذیب کرده بود پری روز
ناشناس۱۰۷۷۱۷۴۲۱:۳۰:۵۵ ۱۳۹۸/۶/۱۱
احمدی نژاد برای اصولگرایان ولایی مرده است با این راهی که در پیش گرفته خدا عاقبتش را به خیر کند بد جوری از راه حضرت مهدی خارج شده خدا از مشاعی نگذرد
ناشناس۱۰۷۷۴۰۷۰۲:۳۹:۱۵ ۱۳۹۸/۶/۱۲
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
ناشناس۱۰۷۷۱۹۵۲۱:۴۳:۳۹ ۱۳۹۸/۶/۱۱
تا پیدا شدن یه گزینه به درد بخور و یه مدیر باسواد برای صدا و سیما ؛ پیشنهاد میدم ، مدت زمان ریاست سازمان ، ، حداکثر دو دوره 45 روزه باشد
ناشناس۱۰۷۷۲۰۵۲۱:۵۹:۰۸ ۱۳۹۸/۶/۱۱
در فیلم پژمان، پژمان جمشیدی برای مطرح شدن اگهی تسلیت در روزها چاپ می کرد تا لااقل اسمش در روزنامه ورزشی باشد تا فراموش نشود . اقای احمدی نژاد هم همین طور اگهی تبریک و تسلیت می فرسته مخصوصا برای امریکایی ها تا فراموش نشه و هر روز اسمش در رسانه ها باشد . همین
ناشناس۱۰۷۷۲۱۰۲۲:۰۸:۴۷ ۱۳۹۸/۶/۱۱
بهترین غذای دنیا برفرض قرمه سبزی باشه اگر هرروز به خورد ادم بدن میشه عذاب این چه رسم صدا وسیماست ۲۴ ساعت الیس وچوین ووووو اینم از سریالهاش یکی بدتر از دیگری رییس صدا وسیما باید تغییر کنه فریاد مارو به این سازمان برسونید
ناشناس۱۰۷۷۲۶۱۲۲:۵۳:۰۰ ۱۳۹۸/۶/۱۱
تغيير رييس صدا وسيما هيچ تغييري در روش صدا وسيما ايجاد نمي كند همانگونه كه در سالهاي گذشته مشاهده كرديم قاليباف هنوز پاسخ خيلي از رانت هايي كه براي أعضاء خانواده وفاميل در شهرداري ايجاد كرده مانند زمينهاي نجومي ووامهاي بلا عوض داده پليس نداده لذا شركت ايشان در انتخابات غير موجه ونتبجه ان ان از الان معلوم است بويژه اگر در تهران باشد
ایرانی۱۰۷۷۳۵۴۰۰:۵۰:۲۰ ۱۳۹۸/۶/۱۲
هر حرکت احمدی نژاد خاری شده برای دور و بریهای شما!نه!؟
ناشناس۱۰۷۷۴۹۴۰۷:۵۹:۳۱ ۱۳۹۸/۶/۱۲
احمدی نژاد چقدر راحت مخ اصلاح طلب ها را به کار میگیرد الان چند روز سایت ها و روزنامه های اصلاحاتچی ها کلا در مورد مایکل جکسون مطلب مینویسند
صمصام۱۰۷۷۵۰۰۰۸:۰۲:۴۸ ۱۳۹۸/۶/۱۲
خدا رو صد ها هزار بار شکر که کسی که تولد مرحم م-ج رو تبریک گفته از اصلاح طلبها نبوده ..خیلی رحم کرده... والله الان کیهان و رجا نیوز و بقیه بر و بچ اصولگرا توپخانه توهین راه مینداختند!
ناشناس۱۰۷۷۵۰۵۰۸:۰۵:۴۱ ۱۳۹۸/۶/۱۲
احمدی نژاد از هاله نور تا تبریک برای تولد مایکل جکسون. چقدر تغییر؟خدا عاقبت همه رو ختم به خیر کند.
ناشناس۱۰۷۷۵۷۷۰۹:۰۲:۰۹ ۱۳۹۸/۶/۱۲
آقای رئیس از مجوعه خودت شفافیت رو شروع کن و حقوق ها را در سامانه ثبت کن
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

    4. این صدای اقتدار ایران است ...

    5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    7. وحدت ملی با وعده صادق

    8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    11. کمی دیر نیست؟

    12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    21. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

    23. اسراییل چه باید بکند؟ 

    24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

    25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    آخرین عناوین