راهنماي خريد تخت خواب/ ایران میز

گزارش بازرگانی،   3980610063

همه ما در زندگی خود روزهای سختی را سپری کرده‌ایم, پس از گذراندن روز سخت کاری استراحت در یک فضای مناسب می‌تواند باعث ایجاد آرامش در افراد شود. ما در این نوشته می‌خواهیم به شما راهنمای خرید تخت خواب را بیان کنیم. اگر بخواهید خواب راحتی داشته باشید می‌بایست ابزارهای فیزیکی آن را فراهم کنید. یکی از ابزارهایی که برای داشتن یک خواب راحت و لذت بخش مناسب است تخت خواب می باشد. در بازار انواع تخت خواب‌ها وجود دارد که هرکدام دارای ویژگی‌های خاص خود است. کاهش کیفیت محصولات و بالا رفتن قیمت‌ها باعث می‌شود تا در انتخاب کمی وسواس بیشتری به خرج دهیم.

زندگی امروزی به گونه‌ای می‌باشد که در خانه‌هایی با متراژ کم و وسایل زیاد در حال زندگی هستیم، پس انتخاب درست در این بین از اهمیت بالایی برخوردار است. هدر ندادن پول در زمان‌هایی که درآمدها و خرج‌ها تناسب چندانی ندارد یک هنر محسوب می شود. بهتر است قبل از خرید وسایل با تحقیق خرید خوبی داشته باشید. خیلی از افراد در خرید تخت خواب دچار مشکل هستند و فروشگاه‌های بزرگی وجود دارد که انواع تخت خواب‌ها را به شما ارائه می دهد. شما با دیدن تنوع محصولات قطعاً گیج خواهید شد چرا که انتخاب مناسب می‌تواند باعث حفظ شدن وسایل شما برای مدت زمان زیادی می شود. در ادامه به ویژگی‌های تخت خواب مناسب اشاره خواهیم کرد و راهنمای خرید تخت خواب را به‌صورت مفصل برای شما به زبان ساده بیان می کنیم.

خدمات مناسب فروشگاه های اینترنتی تخت خواب

یکی از موضوعات مهمی که باید هنگام خرید تخت خواب به آن توجه کنیم آن‌ست که تخت خواب را از کجا خرید کنیم. امروزه با توجه به فراوانی سلیقه مشتریان خرید حضوری تخت خواب کار مشکلی شده است. و بهتر است محصولات چوبی را اینترنتی خرید کنیم. از مزیت‌های خرید آنلاین تخت خواب میتوان صرفه جویی در وقت و همچنین تنوع زیاد محصولات را نام برد. البته از خدمات خوبی که برخی از فروشگاه‌های اینترنتی محصولات چوبی ارائه می کنند نیز نمیتوان چشم پوشی کرد.

فروشگاه اینترنتی محصولات چوبی ایران میز یکی از این نمونه هاست. زمانی که شما اقدام به خرید تخت خواب از ایران میز خرید می کنید دغدغه ای برای تحویل کالا و حمل و نصب آن ندارید. ارسال محصولات به سراسر کشور رایگان می باشد. خدمت جالب و در خور توجه ایران میز حمل و نصب رایگان محصولات از جمله تخت خواب می باشد. شما سفارش خود را اینترنتی ثبت می کنید. و آنها محصول را به منزل و محل کار شما آورده و برایتان مونتاژ و نصب می کنند بدون آنکه مبلغی دریافت کنند. البته این خدمات در حال حاضر ویژه استان تهران و البرز می باشد.

مبل تخت خواب شو!

فرض کنید در محل کار خود می‌خواهید استراحت کنید و در عین حال مناسب نیست در فضای اتاق کاری خود تخت خواب استفاده کنید.  امروزه راه حل ساده ای برای این مشکل وجود دارد و آن خرید مبل تخت خواب شو است. این محصول بسیار کاربردی بوده و مزایای بسیاری دارد. به راحتی میتوانید هر زمان این محصول را به مبل راحتی برای نشستن و یا تخت خوابی برای استراحت کردن تبدیل نمایید. مبل های تخت خواب شو نمونه های متنوعی دارند. این محصولات به صورت یک نفره و دو نفره در ابعاد متنوعی تولید می‌شوند.

 

سایز مناسب تخت خواب

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین موضوعات مهم زمان خرید تخت خواب ارتفاع و اندازه آن می باشد. اندازه استاندارد عرض تخت‌های یک نفره بین 90 تا 150 سانتی‌متر و اندازه استاندارد تخت خواب دونفره بین 160 تا 200 سانتی‌متر می‌باشد و طول آن نیز 190 سانتی‌متر تا دو متر است. ارتفاع تخت خواب نیز باید مناسب باشد که در حالت استاندارد چیزی بین 35 تا 40 سانت می باشد. برخی نکات مهم در هنگام خرید وجود دارد که باید به آن توجه کنید. قطعاً قبل از خرید تخت خواب باید نیازهای خود را به‌صورت دقیق مشخص کرده تا بتوانید مطابق با آن‌ها بهترین تخت خواب را انتخاب کنید، توجه به استاندارد بودن آن از دیگر نکاتی است که دقت کردن به آن ضروری است. علاوه بر زیبایی تخت خواب باید ابعاد و اندازه اتاق خود را نیز در نظر بگیرید تا در هنگام قرار دادن تخت دچار مشکل نشوید. استحکام تخت خواب از جمله مواردی است که باید به آن توجه کنید. ارتفاع مناسب تخت خواب نیز دارای اهمیت است چر اکه باید از زمین ارتفاع مناسبی داشته که گردش هوا به شکل ویژه‌ای در آن انجام شود. قطعا قیمت سرویس های خواب و تخت خواب با توجه به جنس به کار رفته در آن و همچنین طرح و رنگ استفاده شده متفاوت می باشد که شما بنا بر سلیقه ی خود می توانید انتخاب درست تری داشته باشید. انتخاب رنگ و ست کردن آن با دکوراسیون منزل خود می تواند به زیبایی تخت خواب و حس آرامشی که به شما می دهد بسیار موثر باشد.

راهنماي خريد تخت خواب

 برای این‌که بتوانید خرید تخت خواب مناسبی را داشته باشید قطعاً باید برخی نکات را توجه کنید، شیوه‌های زندگی انسان به نسبت زمان‌های گذشته دچار تغییرات بزرگی شده است. تخت خواب هایی که با هوا پر می‌شوند یکی از انواع تخت خواب‌های استراحت بوده که با ضرورت‌های زندگی معاصر تناسب داشته و بسیار راحت می باشد. زمانی که کودکان بزرگ‌تر می‌شوند نیاز به وسایل بیشتری پیدا می‌کنند و درنتیجه فضای منزل کاهش پیدا می کند، یکی از تخت خواب‌هایی که می‌‌توان آن را خریداری کرد تخت خواب بادی است.

تخت خواب‌های بادی دارای ویژگی‌های مناسب می باشد که شما هر زمان که به آن نیاز ندارید می توانید باد آن را خالی کرده و فضای زیادی در منزل خود در دسترس داشته باشید. این تخت خواب ها برای مسافرت یا زمانی که مهمان برای شما می‌آید بسیار کاربردی می باشد. نوع دیگری از تخت خواب ها وجود دارد که به نام تخت خواب‌های طبقاتی معروف است، شما در آنِ واحد به کمک این نوع از تخت خواب ها می‌توانید دو یا سه تخت داشته باشید که به‌صورت طبقاتی روی هم قرار گرفته‌اند. این تخت‌ها برای اتاق‌های کوچک طراحی شده است که فضای خالی برای قرارگیری چند تخت به صورت مجزا را ندارند. این‌گونه تخت ها را بیشتر برای اتاق کودکان استفاده می‌کنند. در خرید این نوع تخت ها باید به برخی از نکات ایمنی توجه داشته باشید چراکه امکان سقوط از بالای تخت خواب وجود دارد.

 از دیگر تختخواب هایی که می‌‌توان به آن اشاره کنیم تختخواب‌های متحرک می باشد که بسیار کاربردی است زمانی که شما مهمان دارید که شب نیز پیش شما می‌ماند با داشتن تخت های متحرک می توانید مشکل کمبود فضا را حل کنید این تخت‌ها که دور تا دور خود دارای حفاظ می باشند در هر جای منزل قابل نصب هستند. از دیگر مدل‌ها می توان به تخت خواب‌های فلزی اشاره کرد، در هنگام خرید تخت توجه به موادی که در آن بکار می رود دارای اهمیت فراوانی می باشد. یکی از مدل هایی که امروز بسیار طرفدار دارد تخت‌های فلزی است چرا که دارای مقاومت بیشتری نسبت به سایر مدل‌ها می‌باشد. امکان خراب شدن یا ضربه دیدن آن کمتر از ویژگی های تخت های فلزی می باشد. تخت های فلزی نسبت به تخت خواب‌های چوبی ارزان‌تر هستند ولی دارای وزن سنگین تر می باشند. از دیگر مدل هایی که می‌‌توان برای خرید تخت انجام داد تخت کاناپه‌ای بوده که باعث صرفه‌جویی در فضای منزل شده و همچنین هزینه‌های خانواده را کاهش می دهد. استفاده از کاناپه‌هایی که به‌صورت تخت در می‌آید امروزه بسیار متداول است این کاناپه‌ها را در هر قسمت از منزل که می‌خواهید می‌توانید استفاده کنید.

 زمانی که میهمان دارید و فضای بیشتری نیاز دارید می توانید تخت را به صورت کاناپه در آورید. برای کسانی که دارای فضایی بسیار کوچک بوده می‌تواند بسیار مفید و مؤثر باش.د شما با توجه به بودجه خود و همچنین فضای منزل می‌توانید انتخاب مناسبی را از بین مدل‌های گفته شده داشته باشید. راهنمای خرید تخت خواب در این نوشته به زبان ساده بیان شده است تا بتوانید انتخاب مناسب تری داشته باشید.

 

برای خرید انواع تخت خواب ، سرویس خواب  و مبل تخت خواب شو توصیه میکنیم از فروشگاه اینترنتی ایران میز به آدرس iranmiz.com بازدید کنید.

هدیه خرید از ایران میز:
در صورتی که تمایل به خرید از ایران میز داشتید می توانید از کد تخفیف iranmiz40  استفاده کرده و به ازای خرید هر محصول 40000 تومان تخفیف دریافت کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین