مهاجرت فرزند خاتمی به خارج از کشور/ محاکمه فرزند فرمانده کل سابق ارتش/ پیش‌بینی یک جامعه‌شناس از رئیس‌جمهور آینده

گروه سیاسی الف،   3980609142 ۱۱۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

مهاجرت فرزند خاتمی به خارج از کشور/ محاکمه فرزند فرمانده کل سابق ارتش/ پیش‌بینی یک جامعه‌شناس از رئیس‌جمهور آینده

مهاجرت فرزند خاتمی به خارج از کشور

سایت رویداد۲۴ به نقل از یک عضو حزب اتحاد ملت ایران نوشت: عماد خاتمی فرزند رئیس دولت اصلاحات از چند روز پیش به خارج از کشور سفر کرده است. این عضو حزب اتحاد ملت ایران ضمن تأیید مهاجرت فرزند رئیس دولت اصلاحات به خارج از کشور گفت: عماد خاتمی برای ادامه تحصیل به همراه خانواده به خارج از کشور رفته است.

سیدعمادالدین خاتمی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران است که در کتابخانه ملی نیز مشغول فعالیت بود. لازم به ذکر است که لیلا خاتمی دختر رئیس دولت اصلاحات نیز از سال‌ها پیش در ایالات متحده آمریکا اقامت دارد.

***

نفوذ اسرائیل در مداحان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یوسف ارجونی رئیس سازمان بسیج مداحان کشور با بیان اینکه دشمن همواره در حال تخریب اسلام و خواستار تخریب محرم و عاشوراست اظهار داشت: فشارهای روانی و تبلیغات سوء علیه محرم و عاشورا هر چه که به ماه عزا نزدیکتر می‌شویم بیشتر می‌شود.

او با بیان اینکه در اسرائیل مداحانی برای تخریب عاشورا تربیت می‌شوند که عده‌ای از آن‌ها در کشور دستگیر شده‌اند، افزود: فوکویاما یکی از نظریه‌پردازان چندین سال قبل برای نابودی این انقلاب گفته است که شیعه بر دو بال سبز انتظار و سرخ عاشورا استوار است که باید این دو بال را نابود کنیم.

بیشتر بخوانید:

جزئیات نفوذ در مداحان برای تخریب عاشورا

***

توضیحات محمود صادقی درباره پیگیری پرونده مازیار ابراهیمی

صادقی درباره جزئیات سؤالش از وزیر اطلاعات درباره پرونده مازیار ابراهیمی و نتایج پیگیری‎هایش، به انتخاب می‎گوید: در حال حاضر این سؤالات به کمیسیون امنیت ملی فرستاده می‎شود و وقتی در کمیسیون نوبت به این سؤال رسید، وزیر اطلاعات باید در جلسه کمیسیون حاضر شود و به سؤالات پاسخ دهد.

نماینده مردم تهران توضیح می‎دهد: ما ابتدا از وزیر سؤال کردیم که محرز شود آیا درست است که اعترافات تحت فشار و شکنجه انجام می‎شده؟ چرا که در حال حاضر زوایای این موضوع مشخص نیست. سؤال بعدی من هم از وزیر اطلاعات این است که آیا با مسببان این موضوع و مراجع ذی‎ربط برخوردی صورت گرفته ‎است یا نه؟

او همچنین می‎گوید: اگر محرز شود که در ماجرای مازیار ابراهیمی اشتباهاتی صورت گرفته‎ است، دادسرای نظامی به‌عنوان نهاد ذی‎ربط می‎تواند به این موضوع وارد شود. ما قصد داریم به‌صورت سازنده و در راستای اصلاح سیستمی، این موضوع را پیگیری کنیم.

بیشتر بخوانید:

جزئیات سوال محمود صادقی از وزیر اطلاعات درباره پرونده مازیار ابراهیمی

***

بزرگترین مشکل لیست امید چه بود؟

روزنامه اعتماد نوشت: «وقت حساب‌كشي از «اميد» فرا رسيده است. اين‌ را آخرين مصوبه مهم‌ترين نهاد بالادستي جريان اصلاحات مي‌گويد. شوراي عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان كه چندي پيش از برگزاري انتخابات مجلس دهم در اسفندماه ۹۴ فعاليت خود را به عنوان نهاد بالادستي و تصميم‌ساز جريان اصلاحات و به‌ پشتوانه عضويت احزاب و اشخاص موثر در اين جريان سياسي آغاز كرده بود، از نخستين روزهاي مردادماه امسال با دريافت مجوز رسمي فعاليت از كميسيون ماده ۱۰ احزاب وزارت كشور، با نام جديد «جبهه اصلاح‌طلبان ايران» فعاليت خود را از سر گرفت؛ فعاليتي كه اين 4 سال، بارها بحث‌انگيز شده و در نتيجه آن، ناظران را در موقعيتي دوگانه در قبال موفقيت‌هاي انتخاباتي اين نهاد بالادستي از يكسو و عملكرد نه چندان موفق نامزدهاي برآمده از همان انتخابات موفق از ديگرسو قرار داده است. حالا اما «جبهه اصلاح‌طلبان ايران» در آخرين جلسه خود كه دوشنبه هفته گذشته برگزار شد، نحوه و چگونگي ارزيابي و پايش عملكرد نمايندگان مجلس و اعضاي شوراهاي شهر موردحمايت خود را مصوب كرد. هرچند اين مصوبه لااقل در مقطع فعلي بيشتر بر عملكرد «فراكسيون اميد» مجلس دهم كه در آخرين سال فعاليت خود قرار دارد، متمركز است و بعيد نيست زماني نه خيلي دور، نه خيلي نزديك، نوبت به اعضاي اصلاح‌طلب شوراهاي شهر و روستا نيز برسد. حالا اما دور، دور قضاوت و حساب‌كشي از اميدي‌هاي پارلمان است.»

اما مهدی شیخ، نماینده تهران و عضو فراکسیون امید در گفت‌وگویی با مهر از عملکرد این فراکسیون دفاع کرد و گفت: «ما فراموش کار هستیم و حافظه تاریخی نداریم. لیست امید برای تحقق یک استراتژی خاص ایجاد شد، این استراتژی برای چهار سال بود نه فقط برای پیروز شدن در انتخابات، نباید این استراتژی فراموش می شد اما برخی فراموش کردند.

بر اساس آن استراتژی لیست امید کاملا موفق عمل کرد. اسم فراکسیون را به این دلیل امید گذاشتیم که می خواستیم همان استراتژی ادامه پیدا کند وگرنه اسم فراکسیون را فراکسیون اصلاحات می گذاشتیم، می‌خواستیم استراتژی که بر اساس آن لیست امید تشکیل شد، در فراکسیون امید ادامه پیدا کند. نمی‌خواستیم این گونه تصور شود که لیست امید می‌خواهد حرف اصلاح طلبان را بزند. استراتژی لیست امید به صورت موفق انجام شد؛ استراتژی ما این بود که سوءتفاهمات اصلاحات با نظام برطرف شود.

خیلی‌ها می‌گفتند اصلاح‌طلبان ضد نظام هستند و سوار این موضوع شده بودند و حتی در برخورد با یک کارمند و یک مدیر ساده می‌گفتند این فرد اصلاح‌طلب و ضد انقلاب است و باید اخراج شود. من خودم مواردی را دیدم که افراد به جرم اصلاح‌طلبی اخراج شدند، این امر ضربه زیادی به جامعه و نظام وارد کرد. تلاش ما این بود که این سوءتفاهم برطرف شود. این سوءتفاهم مصنوعی بوده و جریان مقابل ایجاد کرده بود البته اتفاقات ناگوار و اشتباهاتی هم رخ داده بود. پیدایش این اشتباهات نیز از  جریان مقابل نشأت می‌گرفت که می‌خواست جریان اصلاحات را به این سمت سوق دهد.»

شیخ در ادامه به بزرگترین مشکل این لیست اشاره کرد: «بزرگترین مشکل لیست امید این بود که دو رئیس مجلس در لیست امید حضور داشتند، آقای لاریجانی که رئیس مجلس بود و آقای عارف قرار بود، رئیس مجلس بشود. مشکل اصلی لیست امید این بود اگر این مشکل وجود نداشت و امید اکثریت مجلس را در اختیار داشت، فراکسیون امید با اکثریت کار خود را پیش می‌برد.»

این عضو فراکسیون امید درباره ائتلاف با لاریجانی گفت: «یک ائتلاف[با لاریجانی] شکل گرفت و این ائتلاف اشتباه نبود، در روند کار اشتباهات ایجاد شد، عدم پایبندی به لیست امید اشتباه بود. فکر نمی کردند که آقای لاریجانی به لیست پایبند نباشد. شاید کسانی که لیست امید را بستند اصلاً چنین مشکلی را پیش‌بینی نمی‌کردند.

عین همین اتفاق در حمایت از آقای روحانی افتاد، اصلاحات از ابتدا به آقای روحانی اعلام نکرد که ما از شما حمایت می‌کنیم و در مقابل چه می‌گیریم؛ هیچ اتمام حجت و صحبتی نشد، اگر صحبتی می‌شد آقای روحانی نمی گفت که من خودم آمدم و شما من را نیاوردید و از این دست تعبیرات.»

***

محاکمه فرزند فرمانده کل سابق ارتش

سومین جلسه دادگاه گروه جهانبانی در پرونده بانک سرمایه صبح امروز (شنبه) ۹ شهریورماه در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد. در این جلسه دادگاه عمار صالحی فرزند فرمانده کل سابق ارتش هم از خود دفاع کرد.

در بخشی از این جلسه قاضی مسعودی مقام خطاب به متهم  عمار صالحی فرزند عطاءالله گفت: شما متهم به معاونت در نظام اقتصادی و دریافت بخشی از تسهیلات به مبلغ یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال هستی. آیا اتهامات وارده را قبول داری که متهم عمار صالحی گفت: خیر.

بیشتر بخوانید:

سومین جلسه دادگاه گروه جهانبانی/ بنز ۶۵۰ میلیونی و ملک لوکس در زعفرانیه برای عمار صالحی

عمار صالحی در دفاعیاتش گفت: آقای جهانبانی در سال های ۹۰ و ۹۱ تاجر متمکنی بود که هیچ سابقه کیفری هم نداشت. آقای جهانبانی پنج حَکَم عوض کرد و من پیگیر حل اختلافات مالی با ایشان بودم. جهانبانی می گوید ۱۵۰۰ میلیارد تومان کالای اساسی وارد کرده و اسناد گمرکی آن را دارد.

وی تصریح کرد: بنده در مقام اخذ تسهیلات هیچ نقشی نداشتم. نه کسی را می شناختم و نه در این باره با کسی صحبت کردم. اخذ تسهیلات یک امر قانونی است.

در ادامه جلسه دادگاه قهرمانی نماینده دادستان گفت: آقای صالحی می‌گوید من ملک شبهه دار از محل تسهیلات را استفاده نمی‌کنم. این در حالی است که برای او یک ملک لوکس در زعفرانیه و یک بنز ۶۵۰ میلیون تومانی از محل تسهیلات می‌خرند. او ملک را بر می‌گرداند. اما آقای صالحی چرا بنز را پس ندادید؟

قهرمانی گفت: در شرکت‌های زیرمجموعه به اسم هلدینگ متاسفانه برخی آقازاده‌ها و فرزند مسئولان حضور دارند آیا این‌ها به اصحاب ثروت نزدیک شده‌اند یا اصحاب ثروت به این‌ها نزدیک شده‌اند؟ در نهایت بحث بر سر تضییع حقوق مردم است. از شرکت تجارت نصر البرز، ۲ میلیارد به حساب شرکت نگر ابرار رفته است.

نماینده دادستان خطاب به آقازاده‌ها و فرزندان مسئولان، گفت: آقازاده‌ها که با پول مردم و بدون آورده سهامدار می‌شوند، بدانند اگر احساس تکلیف بهشان دست داد و قصد خدمت به کشور داشتند، افراد زیادی از نخبگان علمی و جهادی هستند که به آنها مراجعه کنند و راه ادای تکلیف را از آنها بیاموزند.

***

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور: دیداری بین روحانی و ترامپ صورت نمی‌گیرد

محمود واعظی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در گفت‌و‌گو با تسنیم،‌ درخصوص واکنش ها به اظهارت اخیر روحانی در همایش ارائه دستاوردهای دولت تدبیر و امید در توسعه زیرساخت های روستایی و برخی‌گمانه‌زنی‌ها درباره دیدار احتمالی‌ با ترامپ گفت: بحث دیدار با ترامپ به هیچ وجه مطرح نبوده و نیست. در آن سخنرانی هم آقای رئیس‌جمهور اقتدار ایران را مطرح کردند و درواقع بیانگر تلاشی بود که دولت در جهت حل مشکلات معیشتی از خود نشان می‌دهد.

وی افزود:‌ استنباط از سخنرانی آقای دکتر روحانی متفاوت است اما منظور ایشان از آن سخنرانی تلاش دولت برای رفاه بیشتر مردم بود. اصلا بحث سیاسی نبود و به نوعی نوع نگاه‌شان را به روابط بین‌الملل مطرح کردند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور درباره تعبیر رسانه‌های خارجی و آمریکایی درخصوص تمایل رئیس‌جمهور ایران برای ملاقات با ترامپ اظهار داشت: تفسیر آمریکایی‌ها برای خودشان مهم است،‌ ضمن اینکه رئیس‌جمهور روز بعد از آن سخنرانی پاسخ این تحلیل‌ها را دادند و اعلام کردند که عکس یادگاری با کسی نخواهد گرفت.

***

حمایت مسئولان از پوری‌حسینی چه توجیهی دارد؟

تسنیم نوشت: چندی قبل رئیس سازمان خصوصی‌سازی بعد از استعفا از سمت خود با حکم قضایی بازداشت می‌شود. موضوع خصوصی‌سازی در ایران از سالهای قبل محل مناقشه و اعتراض بسیاری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، کارشناسان، و گروههای مختلف مردمی و دانشجویی بوده است.

تسنیم در ادامه به حمایت مسيولان دولتی از پوری حسینی اشاره کرده و آورده است: «به‌نظر می‌رسد این موضع‌گیری تنها به ابهامات ماجرای خصوصی‌سازی در کشور دامن می‌زند و تنها عدم فضاسازی در فضای رسانه‌ای است که می‌تواند تضمین کننده شفافیت برای تشخیص عملکرد سنوات اخیر خصوصی‌سازی در کشور باشد.

همچنین یک ایده منطقی در این خصوص سکوت مسئولان و به‌تبع حمایت از رئیس سازمان خصوصی‌سازی بعد از تبرئه از اتهامات است موضوعی که در بسیاری از کشور جهان مسبوق به سابقه بوده و بایستی این نگاه بین مسئولان کشور نیز ایجاد شود.

صدور انواع و اقسام پالسهای رسانه‌ای به مخاطب مبنی بر نوعی برائت متهم اقتصادی در شرایط فعلی تا حدودی شائبه‌برانگیز است بر این اساس به مسئولان ارشد توصیه می‌شود حمایت از متهمان اقتصادی را به زمان بعد از تبرئه موکول کنند.»

***

پیش‌بینی یک جامعه‌شناس از رئیس‌جمهور آینده

ابراهیم فیاض، جامعه‌شناس به خبرآنلاین گفت: «افرادی اکنون به دنبال گذار از جریان های سنتی سیاسی ایران هستند و در واقع نوعی تکنوکراسی بومی در حال ظهور است. مجلس آینده را می‌توان دنباله‌روی تکنوکراسی بومی دانست و رئیس‌جمهور آتی نیز ممکن است یک تکنوکرات بومی باشد.

روش این افراد و این طیف را می‌توان ذیل جریان فردگرایی وابسته به شرایط ژئوپلتیک کشور تعریف کرد. برای نمونه افرادی نظیر سورنا ستاری، مهرداد بذرپاش و محمدجواد آذری جهرمی نمونه‌های عینی ظهور چنین جریانی در کشور هستند. اگر به عمل این افراد نگاهی بیندازید متوجه می‌شوید که آنها تکنوکرات‌های بومی هستند که قصد دارند تا کارهای زمین مانده در کشور را پیش ببرند.

اولویت نخست آن‌ها هم متوجه عملگرایی است بنابراین می‌توان این جریان را پراگماتیسم نیز لقب داد. من این افراد و تکنوکرات های بومی را هاشمی رفسنجانی های متاخر می‌دانم که در حال ظهور هستند.» 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۷۴۱۹۰۲۰:۳۸:۱۶ ۱۳۹۸/۶/۹
باباش مردمرا به حور پرشور در لنتخابات می کنه بچه هاش شکوهمندانه میرن خارج دیکشنری متحرک فقط حرف حرف حرف خدا لعنتت کنه
ناشناس۱۰۷۴۳۵۲۲۲:۵۸:۵۵ ۱۳۹۸/۶/۹
لعنت من تکرارچی و بر عاملش
ناشناس۱۰۷۴۳۶۵۲۳:۰۵:۵۵ ۱۳۹۸/۶/۹
بنازم قدرت خدا رو دست همشون داره رو میشه حرامخورهای ریا کار نفرین مردم بدرقه راه جهنمی تان
ناشناس۱۰۷۴۴۵۹۰۱:۰۳:۱۹ ۱۳۹۸/۶/۱۰
لعنت ناحق گریبان گوینده اش را می گیرد وبس...در ضمن فرزندی که از سنین بلوغ سالهاست دور شده،اختیارش دست خودش است و تصمیم گیرنده زندگیش.
ناشناس۱۰۷۴۷۰۱۰۹:۰۰:۴۸ ۱۳۹۸/۶/۱۰
110 میلیارد را از حلقوم عمار صالحی بیرون کشیده تا اطرافیان ایشان بفهمند که زرنگ نیستند و مملکت هردنبیل نیست و مردم حواسشون هست
علی۱۰۷۵۶۳۳۱۹:۳۲:۳۰ ۱۳۹۸/۶/۱۰
حالا بذارید اثبات بشه! عدالت‌طلبی خوبه اما آدم باید مواظب باشه یه وقت از اون ور بام نیفته که خودش ظلم و ضد عدالته!
ناشناس۱۰۷۴۱۹۱۲۰:۳۸:۳۳ ۱۳۹۸/۶/۹
آقازاده ها همه به خارج مهاجرت می کنند و به ریش ملت می خندند.
ناشناس۱۰۷۴۲۹۴۲۲:۱۸:۱۴ ۱۳۹۸/۶/۹
خدایا دامنه تحریم ها را شامل آقازاده مسئولان بگردان
ناشناس۱۰۷۴۳۵۱۲۲:۵۸:۴۱ ۱۳۹۸/۶/۹
به نظر بنده 45% مسئولان و 70 درصد فرزندان و عروس و دامادای مسئولان حال حاضر را باید سریعا به دریا ریخت تا خوراک کوسه ها شوند .
ناشناس۱۰۷۵۶۰۲۱۸:۴۸:۳۷ ۱۳۹۸/۶/۱۰
ما در قبال محیط زیست مسئولیم و نباید دریاها رو آلوده کنیم
ناشناس۱۰۷۴۵۹۳۰۷:۲۳:۴۹ ۱۳۹۸/۶/۱۰
ترامپ باید این کار را بکند که نمی کند چون این نکبت زاده ها میلیارد میلیارد پول مردم را هم با خودشان به آنجا می برند!!!
ناشناس۱۰۷۴۸۷۰۱۰:۳۷:۵۲ ۱۳۹۸/۶/۱۰
باید پولاشون رو بگیره و بعدش پرتشون کنه توی اقیانوس اطلس اینجوری هم بد نیست و به نفع مردم تموم میشه علی برکت الله
ناشناس۱۰۷۴۷۰۳۰۹:۰۲:۱۴ ۱۳۹۸/۶/۱۰
عمار صالحی به شکل وارونه جلوی پیکان پدرش آویزان گردد وای بر ریا کاران
ناشناس۱۰۷۴۴۰۳۲۳:۳۷:۴۳ ۱۳۹۸/۶/۹
آقازاده ها برن آمریکا برا تفریح ما مردم هم شب و روز بگیم مرگ بر آمریکا این هم شد عدالت به سبک آقایون
ناشناس۱۰۷۴۸۶۷۱۰:۳۴:۵۷ ۱۳۹۸/۶/۱۰
بهشت همه شان نیز نه صرفا خارج از ایران ، بلکه صرفا آمریکا است .
ناشناس۱۰۷۴۱۹۲۲۰:۴۰:۰۰ ۱۳۹۸/۶/۹
حمایت مسئولان از پوری حسینی مایه تاسف و شرمساری بسیار است .
ناشناس۱۰۷۴۵۴۷۰۳:۵۷:۳۵ ۱۳۹۸/۶/۱۰
کاکو بزار جرمش ثابت بشه بعدا شماتت و قضاوتش کن
ناشناس۱۰۷۶۲۸۳۱۱:۴۳:۴۳ ۱۳۹۸/۶/۱۱
مگه مسئولین صبر کرده اند دادگاه حکم بدهد؟؟؟ شما چرا از آنها سئوال نمی کنی سکوت کنند؟؟
ناشناس۱۰۷۴۱۹۳۲۰:۴۲:۵۶ ۱۳۹۸/۶/۹
اگر تق و توقی بهم بخوره رئیس دولت اصلاحات و سایر خائنین هم به امریکا پناهنده می شوند.
ناشناس۱۰۷۴۶۰۸۰۷:۳۹:۵۹ ۱۳۹۸/۶/۱۰
مخصوصا داماد گل اقای حداد عادل
ناشناس۱۰۷۴۷۰۸۰۹:۰۶:۰۵ ۱۳۹۸/۶/۱۰
دارای گرین کارت بلاد کفر ( آمریکا )
ناشناس۱۰۷۴۱۹۴۲۰:۴۵:۰۷ ۱۳۹۸/۶/۹
عماد خاتمی برای ادامه تحصیل به خارج رفته. پدرش هم مدت ها است که پست و مقامی ندارد. بنابر این نباید این خبر بزرگنمایی شود.
ناشناس۱۰۷۴۳۵۳۲۲:۵۹:۲۳ ۱۳۹۸/۶/۹
آره دیگه تا ماله کشانی مثل شما هستن. این مسئولین هم حکومت می کنن. فقط بیچاره ملت که حافظه تاریخیش ضعیفه
ناشناس۱۰۷۴۳۸۲۲۳:۱۹:۴۴ ۱۳۹۸/۶/۹
لیاقت خاتمی و پسرش برای تفریح و ادامه تحصیل بورکینافاسو است نه آمریکا
ناشناس۱۰۷۴۵۷۷۰۶:۵۳:۴۲ ۱۳۹۸/۶/۱۰
همین ها گفتند با آمریکا مذاکره کنیم و کشور وارد باتلاق برجام کردند
محسن۱۰۷۴۱۹۶۲۰:۴۶:۴۹ ۱۳۹۸/۶/۹
علاوه بر پسر سید محمد خاتمی ، دختر ایشان هم از سالها قبل به آمریکا مهاجرت کرده اند.. . . .. بیراه نیست چرا این جماعت اینقدر زیر علم آمریکا سینه میزنن.
ناشناس۱۰۷۴۱۹۷۲۰:۴۸:۴۳ ۱۳۹۸/۶/۹
این حاشیه‌سازی‌ها و حضور زنان بی‌حجاب آن هم در جلسه رسمی و به اسم بانوان روستایی، توهین آشکار به زنان شریف و عفیف روستایی بود چرا که زنان زحمتکش روستایی بیش از دیگران به حجاب مقیدند.
حمید۱۰۷۴۱۹۹۲۰:۵۳:۴۴ ۱۳۹۸/۶/۹
هیچ نکنه منفی جهت ادامه تحصیل فرزند آقای خاتمی در خارج از کشور نیست حتی اگه اون کشور آمریکا باشه ولی اینکه بعضا برخی از دوستان اصول گرا که الان داری پست و منصب اجرایی هستند و در نگاه اونها آمریکا شیطان بزرگ هست و معمولا مرگ بر آمریکا رو همیشه به زبون دارند اگه فرزند شون بره آمریکا قطعا جای اشکال داره
ناشناس۱۰۷۴۶۴۳۰۸:۱۹:۰۳ ۱۳۹۸/۶/۱۰
الآن که پست و مقام ها دست اصلاح طلباست تو دولت
ناشناس۱۰۷۴۶۵۷۰۸:۳۲:۵۱ ۱۳۹۸/۶/۱۰
مردم بگن : مرگ بر آمریکا مسئولان تیر و طائفه شون رو بفرستن آمریکا
ناشناس۱۰۷۴۲۰۷۲۰:۵۸:۴۶ ۱۳۹۸/۶/۹
خدا لعنت کند اقا زاده ها را که مردم را نابود کردند
ناشناس۱۰۷۴۶۵۹۰۸:۳۳:۴۴ ۱۳۹۸/۶/۱۰
مرگ بر آقازاده های آمریکا نشین
ناشناس۱۰۷۴۲۰۹۲۱:۰۰:۵۲ ۱۳۹۸/۶/۹
مهرداد بذر پاش عالی است .
ناشناس۱۰۷۴۶۲۷۰۸:۰۲:۳۷ ۱۳۹۸/۶/۱۰
ازتون خواهش می کنم این فرد رو بزرگ نکنید چون خیلی خیلی خیلی کوچک است .
ناشناس۱۰۷۴۸۱۵۱۰:۰۲:۳۷ ۱۳۹۸/۶/۱۰
عالی است متعالی بگردان :-))))
ناشناس۱۰۷۴۲۱۰۲۱:۰۱:۲۵ ۱۳۹۸/۶/۹
متاسفانه انقدر افراط و تفریط دارید که حد و قدر ندارد وقتی شخصی متهم هست چرا برای تخریب ، نام پدر او را ذکر می کنید ؟ بین متهم و مجرم تفاوت زیادی هست . متهم شخصی است که جرمش اثبات نشده و تا زمانی که جرمش اثبات نشده مثل انسانهای بی گناه باید با او رفتار شود . نمی دانم این چند کیلو چوب به اسم میز ریاست چقدر ارزش دارد که تمام ارزشهای اخلاقی را باید از بین ببرید .
شکیبا۱۰۷۴۲۲۲۲۱:۰۸:۴۳ ۱۳۹۸/۶/۹
خاتمی با تکرار روحانی خیلی وقت است از چشم‌ من و خانواده ام افتاد پسرش هم‌ مثل خودش است تعجبی ندارد
س.علی۱۰۷۴۲۲۴۲۱:۱۱:۵۹ ۱۳۹۸/۶/۹
عمار صالحی فرزند فرمانده سابق ارتش و خواهرزاده شریعتمداری،ژنهای خوب و خیلی خوب
ناشناس۱۰۷۴۳۱۱۲۲:۳۲:۰۵ ۱۳۹۸/۶/۹
اینا همشون بر اساس شایسته سالاری پست و مقام میگیرن خخخخ
ناشناس۱۰۷۴۳۹۳۲۳:۳۰:۲۱ ۱۳۹۸/۶/۹
جالب قضیه اینجاست که تا وقتی نفس هم میکشن میتونن کار کنن و بازنشسته هم نمیشن خدایا خودت به داد این ایران برس
ناشناس۱۰۷۴۶۶۴۰۸:۳۷:۰۹ ۱۳۹۸/۶/۱۰
90 درصدشون غاصب هستند . غاصب پست و مقام
ناشناس۱۰۷۴۳۸۸۲۳:۲۳:۵۸ ۱۳۹۸/۶/۹
اینا رو باید دسته جمعی انداخت توی قفس و محاکمه شون کرد بچه خواهر شریعتمداری داماد شریعتمداری مگه میشه شریعتمداری بی خبر بوده باشه ؟!
ناشناس۱۰۷۴۴۰۴۲۳:۳۹:۴۳ ۱۳۹۸/۶/۹
ژن های ریا کار ژن های موذی عمرو عاصی
ناشناس۱۰۷۴۲۲۹۲۱:۱۸:۴۶ ۱۳۹۸/۶/۹
سورنا ستاری؟!
ناشناس۱۰۷۴۳۵۴۲۲:۵۹:۴۰ ۱۳۹۸/۶/۹
همشون سر و ته یه کرباس ان
ناشناس۱۰۷۴۶۵۳۰۸:۳۰:۳۲ ۱۳۹۸/۶/۱۰
در پست خودش با تخصص و تعهد کار کرده و کارنامه خوبی داره. یک بزرگ زاده متخصص و متعهد ، روح پدر متخصص و متعهدش شهید ستاری شاد و یادش جاودان باد.
ناشناس۱۰۷۴۲۳۰۲۱:۱۹:۰۰ ۱۳۹۸/۶/۹
أمان از فساد سيستمي ومافيايي
علی۱۰۷۴۲۳۱۲۱:۲۰:۰۳ ۱۳۹۸/۶/۹
هههههه بذرپاش!!!!!!
لادن۱۰۷۴۳۳۴۲۲:۵۰:۲۱ ۱۳۹۸/۶/۹
ههههه سیف و‌ جهانگیری و شریعتمداری و....؟
ناشناس۱۰۷۴۲۳۸۲۱:۲۶:۲۴ ۱۳۹۸/۶/۹
سهم 9 درصدی ایران از دریای خزر در دولت اصلاحات پذیرفته شد و در دولت روحانی قطعی شد خاتمی باید درباره فروختن دریای خزر پاسخگو باشد.
ناشناس۱۰۷۴۳۳۶۲۲:۵۰:۴۸ ۱۳۹۸/۶/۹
هر 2 را باید به دریای خزر انداخت
ناشناس۱۰۷۴۸۱۸۱۰:۰۴:۰۱ ۱۳۹۸/۶/۱۰
دریای خزر کوسه نداره
ناشناس۱۰۷۴۲۴۲۲۱:۳۲:۴۰ ۱۳۹۸/۶/۹
کتاب بهموث هابز را بخوانید تا معنای مردم سالاری خاتمی را ببینید
ناشناس۱۰۷۴۲۴۹۲۱:۳۷:۳۱ ۱۳۹۸/۶/۹
فرزند خاتمی ... وا اسفا چه کسانی بر مردم مستضعف حکومت می کردند!!!!!
ناشناس۱۰۷۴۲۵۰۲۱:۳۸:۳۷ ۱۳۹۸/۶/۹
کسی که جلوی فرزندش رو نمیتونه بگیره چطور میخواد رییس جمهور مردم باشه؟
ناشناس۱۰۷۴۳۱۵۲۲:۳۳:۲۰ ۱۳۹۸/۶/۹
کسی که جلوی فرزندش رو عرزه نداره بگیره چی جوری میخواد جلوی دشمن رو بگیره ؟!!
ناشناس۱۰۷۴۴۵۲۰۰:۵۰:۱۷ ۱۳۹۸/۶/۱۰
اگر غیر قانونی از کشور خارج شده باید جلوش رو گرفت، ولی وقتی قانونی رفته مشکل چیه؟
ناشناس۱۰۷۴۲۶۵۲۱:۵۶:۲۹ ۱۳۹۸/۶/۹
بیان این دیدگاه مغرضانه نمیتونه هیچ کمکی به جریان ورشکسته و ناقابل رفسنجانیسم بکنه روحانی بیش از رفسنجانی ثابت کرد ایده‌های مدیریتی ناسالم سرمایه‌داری و اشرافیت ، اهلیت و قابلیت و لیاقت اداره‌ی مملکت رو ندارند مافیایی‌ها به دلیل افکار و عقاید ناثواب و غیر مردمی و آلوده محکوم به شکست و حذف هستند پاک‌طینتان و پرهیزکاران باسواد برای مدیریت و صدارت سزاوارند
ناشناس۱۰۷۴۲۷۱۲۲:۰۲:۲۴ ۱۳۹۸/۶/۹
این آقای جامعه شناس تو دوتا پاراگراف اینقدر گفت تکنوکرات ، پراگماتیسم،ژئوپلتیک ،تکنوکراسی ... که بگه من خیلی میدونم !!!! نمیخواست اینقدر تو زحمت بیفتی ،آقای جامعه شناس آقایون اصولگرا رو هر فردی به اجماع برسند همون رئیس جمهوره نکنه فکر کردی اونایی که به روحانی رای دادن یکبار دیگه تکرار!!!!! میکنن رای میدن بابای ژن خوب !!!
ناشناس۱۰۷۴۲۸۱۲۲:۱۱:۰۱ ۱۳۹۸/۶/۹
تبریک به فرمانده سابق کل ارتش !!!!
ناشناس۱۰۷۴۳۲۵۲۲:۴۲:۰۳ ۱۳۹۸/۶/۹
تسلیت به ملت
ناشناس۱۰۷۴۳۲۸۲۲:۴۶:۰۷ ۱۳۹۸/۶/۹
تبریک به خاتمی مرد بارانی
ناشناس۱۰۷۴۳۲۹۲۲:۴۶:۱۶ ۱۳۹۸/۶/۹
ای کاش به جای پیکان سوار لکسوس میشدی ولی جلوی بچه ات رو میگرفتی
ناشناس۱۰۷۴۳۴۱۲۲:۵۳:۵۹ ۱۳۹۸/۶/۹
داداش اینا 50 - 50 هستن ما مردم ، ساده ایم
مهدی۱۰۷۴۶۳۴۰۸:۱۰:۳۶ ۱۳۹۸/۶/۱۰
آره یادمه صالحی سوار پیکان میشد نه ماشینای آنچنانی ارتش ولی حالا بچه اش ....
ناشناس۱۰۷۴۶۱۳۰۷:۴۵:۱۲ ۱۳۹۸/۶/۱۰
بدی پسر ربطی به پدر ندارد
ناشناس۱۰۷۴۷۳۲۰۹:۱۵:۰۹ ۱۳۹۸/۶/۱۰
ساده لوح نباش همچون ابوموسی اشعری ! با همین حرفا که : این به اون ربطی نداره و پدر چه ربطی به پسر داره و زن چه ربطی به شوهر مسئول داره و اون از کار دامادش خبر نداشته و ... ؛ دارن مملکت و اموال ملت رو قورت میدن و به تاراج میبرن
ناشناس۱۰۷۴۷۵۲۰۹:۲۹:۴۱ ۱۳۹۸/۶/۱۰
تربیت بچه و اینکه بچه دزد و خلاف کار بار نیار مستقیما به پدر ربط داره
ناشناس۱۰۷۴۲۸۴۲۲:۱۲:۰۹ ۱۳۹۸/۶/۹
آمریکا باید آقازاده های مسئولین ما رو با مغز بیرون بندازه
ناشناس۱۰۷۴۳۳۱۲۲:۴۸:۰۹ ۱۳۹۸/۶/۹
رونوشت : - جناب دونالد جهت استحضار و اقدام مقتضی
رضا۱۰۷۴۶۲۸۰۸:۰۲:۴۷ ۱۳۹۸/۶/۱۰
ترامپ اتفاقا اولش میخواست همین کار رو انجام بدهد و فرزندان مسئولین رو از امریکا اخراج کند ولی بعدش یه حساب کتابهایی کرد پشیمون شد!
محسن۱۰۷۴۶۳۳۰۸:۰۸:۵۲ ۱۳۹۸/۶/۱۰
برعکس آمریکا به گرمی از اونها استقبال میکنه چرا که حضور اونها تو آمریکا منافع متعددی داره که کمترینش جاسوسیه. و الا چرا مردم عادی نمی تونن به راحتی ویزای آمریکا بگیرن در حالیکه آقازاده ها مثل آب خوردن اقامت میگیرن ؟؟؟؟
ناشناس۱۰۷۴۳۰۶۲۲:۲۹:۰۳ ۱۳۹۸/۶/۹
چه کسانی را برای رئیس حمهوری به مردم معرفی می کنید؟ چه کسی نمی داند پشت پرده معرفی جوانهایی که یک شبه پستهای عالی گرفتند چیست؟ مردم دیگر گول شماها را نمی خورند و کسانی را که مدتها در آب و نمک غلطانده اید که بر کرسی ریاست جمهور تکیه بزنند، نمی پذیرند.....رئیس جمهور باید از بطن مردم، بدون ژن خوب و آقازاده ای، بدون پستهای دولتی رانتی، خارج از قشر رفاه زده و اشرافی باشد تا بتواند به همه مردم ایران خدمت کند نه فقط اصحاب رانت!
ناشناس۱۰۷۴۳۱۸۲۲:۳۶:۴۴ ۱۳۹۸/۶/۹
متاسفانه اصلاح طلب ها با تمرکز دادن مردم بر مسائل سیاسی بی حاصل و دوگانه حجاب یا معیشت یا برجام بی فرجام و غیره ۴۰ سال کل مملکت را به نابودی کشانده اند. این دزد ها و مفسدان که یک هزار و صد میلیارد ریال وام گرفته اند و زندگی اشرافی می کنند در همین فضای سیاست زده اصلاح طلب ها رشد کرده اند. واقعا یک نگاه به مردم محروم کشور و آنهایی که درآمد ۱ میلیون تومان در ماه ندارند ویا کارگری که صبح تا شب کار می کند و یک میلیون تومان می گیرد و این آقایی که یک ساعت کار نمی کند و در نهایت اشرافیت زندگی می کند نشان می دهد چقدر راه را به خطا رفته ایم. خوشحالم که جناب رئیسی آمد و نهادهای مردمی و رسانه ها هوشیار شدند.
ناشناس۱۰۷۴۳۲۷۲۲:۴۴:۴۴ ۱۳۹۸/۶/۹
متهم گریخت
ناشناس۱۰۷۴۳۳۵۲۲:۵۰:۲۴ ۱۳۹۸/۶/۹
خارج رفتن مهم نیست خیلی ها به خارج می روند مهم این است که ایا از بیت المال چیزی بردند یا نه
ناشناس۱۰۷۴۳۵۸۲۳:۰۳:۰۷ ۱۳۹۸/۶/۹
فرزند این حضرات را به تیغ بلدوزر بسپارید
ناشناس۱۰۷۴۳۶۴۲۳:۰۵:۵۰ ۱۳۹۸/۶/۹
هر چه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک
ناشناس۱۰۷۴۳۶۶۲۳:۰۶:۲۸ ۱۳۹۸/۶/۹
سوال مهم هزینه ماهیانه تحیصل وزندگی در امریکا بیش از 400 میلیون ماهیانه تحقیق کنید با چه پولی ایشان به امریکا مهاجرت کرده است این پول بیت المال جوانان بیکار ایران معلمان کشاورزان وکارگران ایران است و دختر خاتمی نیز سالهای در خاک دشمن است اینها هم از اخور می خرند هم از توبره
علی اصغر چراغچی - جانباز۱۰۷۴۳۶۷۲۳:۰۷:۱۵ ۱۳۹۸/۶/۹
150هزار مداح رسمي و 300هزار مداح غيررسمي !!!!!!!!!!!!!! يعني تقريبا هر 266نفرايراني يک مداح (بدون احتساب اهل سنت و مذاهب ديگر در ايران و....) !!!!!!!!!!!!! فکر نمي کنم اينقدر پزشک ويا روحاني و.....داشته باشيم!( طبق آمارکمتر از 50 هزار پزشک عمومي و متخصص 130 هزار روحاني در سطح کشور)!!! خدا بدهد برکت به اين جماعت مداح!!!!!!!
ناشناس۱۰۷۴۳۷۲۲۳:۱۰:۳۷ ۱۳۹۸/۶/۹
فساد اخلاقی و اقتصادی در کشور ریشه دوانده و نهادینه گردیده
ناشناس۱۰۷۴۳۷۹۲۳:۱۴:۵۱ ۱۳۹۸/۶/۹
نه کار می دهند و نه امکان زندگی راه چاره ترک وطن است.
ناشناس۱۰۷۴۳۹۴۲۳:۳۲:۲۲ ۱۳۹۸/۶/۹
خدایا هر کسی توی هر لباس و پست و مقامی که هست و داره یواشکی مال مردم رو غارت میکنه به تیر غیب خودت به هلاکت برسان
ناشناس۱۰۷۵۱۸۹۱۳:۳۸:۰۸ ۱۳۹۸/۶/۱۰
تیر غیب کجا بود؟ خدا میگه سرنوشت هر ملتی دست خودشه .
ناشناس۱۰۷۴۳۹۶۲۳:۳۲:۳۹ ۱۳۹۸/۶/۹
خوب شویی راه انداختین مردمو از موضوع اصلی که افت ارزش ریاله منحرف کنین. یک میلیون تا دادگاه هم بر گزارکنین جای برگردوندنه ارزش پولو نمیده اگه صادق بودین ارزش پولو برمیگردوندین.
ناشناس۱۰۷۴۳۹۷۲۳:۳۲:۴۲ ۱۳۹۸/۶/۹
وقتى شش تا از بچه هاى شهردار قم تو امريكا زندگى مى كنندوعلناً با شبكه هاى معاند صحبت مى كنند ومى گويند ما به ايران بر نمى گرديم وسفير هيچ كجا نيستيم چرا پسر يك رييس جمهور نتونه بره امريكا ؟
ناشناس۱۰۷۴۴۱۱۲۳:۴۲:۴۵ ۱۳۹۸/۶/۹
از شش فرزند سقاییان نژاد چه خبر؟؟
ناشناس۱۰۷۴۸۲۰۱۰:۰۵:۰۰ ۱۳۹۸/۶/۱۰
از آقا زاده های شمخانی چه خبر ؟!
ناشناس۱۰۷۴۸۶۳۱۰:۲۹:۵۶ ۱۳۹۸/۶/۱۰
از طفلکی داماد شمخانی چه خبر ؟ کلا چه خبر از لواسون ؟
بیژنگ۱۰۷۴۴۲۴۲۳:۵۸:۲۷ ۱۳۹۸/۶/۹
جناب آقای فیاض هیچ کس همچون شما به شخصیتی مثل هاشمی رفسنجانی در ایران ظلم نکرد. آخر مرد حسابی هاشمی رفسنجانی کجا و مهرداد بذرپاش کجا؟؟؟ درست مثل این است که قطره را با اقیانوس برابر کرده باشید
فضول باشي۱۰۷۴۴۲۹۰۰:۰۹:۲۸ ۱۳۹۸/۶/۱۰
لابد رفته خارج اصلاحات بكنه !!!
ناشناس۱۰۷۴۷۳۷۰۹:۱۹:۴۹ ۱۳۹۸/۶/۱۰
باز خدا رو شكر باباش نگفته فرزندم سفير نظامه
ناشناس۱۰۷۴۴۳۲۰۰:۱۴:۴۵ ۱۳۹۸/۶/۱۰
امثال خاتمی وروحانی میتوانند از حقوق مردم ایران در مقابل دشمنان دفاع کنند؟؟؟!!!!!!!!
ناشناس۱۰۷۴۴۵۵۰۰:۵۷:۳۴ ۱۳۹۸/۶/۱۰
این مملکت برای آقازاده ها مناسب زندگی نیست والی به حال ما مردم عادی که دستمان به جایی بند نیست.
ناشناس۱۰۷۴۴۶۵۰۱:۱۳:۳۰ ۱۳۹۸/۶/۱۰
چطوره که تحریم ها برای مردم عادیه؟ و فرزندان سیاسیون از چپ و راست و اعتدال و با ریش و بی ریش همه در امریکا و انگلیس زندگی و تحصیل می کنند؟
ناشناس۱۰۷۴۴۷۸۰۱:۳۶:۱۴ ۱۳۹۸/۶/۱۰
آقای خاتمی چرا فرزندت رو فراری دادی؟
خاتمی۱۰۷۴۸۳۲۱۰:۱۴:۱۸ ۱۳۹۸/۶/۱۰
تا تورم 180 درصدی هست ، فرار باید کرد
حسین۱۰۷۴۴۸۳۰۱:۴۲:۵۵ ۱۳۹۸/۶/۱۰
اصلاح طلبان چه خوب و بدشان افرادی هستند که نون به نرخ روز میخورند این جریان انحرافی برای حضور در انتخابات با هر نوع وسیله وطرفندمردم ساده و بعضا جوانان بی تجربه روفریب میدهند وافراد مدیر وبااستعداد را از میدان بدر میکنن یادآور سخنان گهربار امام خمینی ره میفرمایند نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد
ناشناس۱۰۷۴۴۸۶۰۱:۴۶:۰۶ ۱۳۹۸/۶/۱۰
خاتمیزاده چرا رفت؟ می ماند و از مواهب تکرار بهرمند می شد
ناشناس۱۰۷۴۵۰۴۰۲:۰۰:۵۹ ۱۳۹۸/۶/۱۰
والا ایشون که نه دیگر سمتی داشته و سالهاست که کنار می باشند . آنوقت چرا فرزند ایشان حتی برای مهاجرت و نه تحصیل به خارج از کشور بروند؟ فعلاً مسئولانی که در صف جلو ایستاده و مرتب بر طبل غرب ستیزی می کوبند و فرزندانشان در خارج از کشور به عیش و نوش مشغولند را دریابید، آنوقت نوبت آقای خاتمی هم می رسد . ببینیند که جز اندکی از مسئولین، که خانواده شان در ایران زندگی کرده و البته دارای پست های بالایی نیز می باشند؛ فردی باقی می ماند؟ البته که مسئولین همه دم از اسلام و مبارزه با غرب میزنند، اما میزان صداقت را می توانید بیابید.
اشی مشی۱۰۷۴۵۶۵۰۵:۲۸:۳۵ ۱۳۹۸/۶/۱۰
آقای خاتمی دردوران ریاست جمهوری خودش باگفتن ازادی برای همه باعث فروریختن بنیاد خانواده دراین کشور شد که الان داریم درجامعه اسلامی مشاهده میکنیم فسادوفحشا دراین سرزمین بیداد میکنه
ناشناس۱۰۷۴۵۸۷۰۷:۰۹:۵۶ ۱۳۹۸/۶/۱۰
فارق از هر گروه دسته و حزب چه اتفاقي قرار است بيافتد كه اكثر آقازاده ها فرار مي كنند
ناشناس۱۰۷۴۶۰۹۰۷:۴۱:۰۲ ۱۳۹۸/۶/۱۰
لعنت بر اصلاحات و امید و تدبیر و سبز و بنفش و هر واژه ای که این ها برای گول زدن مردم و جمع کردن رای بکار بردن
ناشناس۱۰۷۴۶۱۶۰۷:۴۹:۲۰ ۱۳۹۸/۶/۱۰
با چه دلیلی امریکای مستکبر او رو راه داده؟؟
ناشناس۱۰۷۴۶۲۶۰۸:۰۱:۳۴ ۱۳۹۸/۶/۱۰
شش فرزند شهردار قم در آمریکا هستند
ناشناس۱۰۷۴۷۸۷۰۹:۴۳:۵۰ ۱۳۹۸/۶/۱۰
سقف اتاق ایشان در شهرداری قم را باید در اسرع وقت بر سر ایشان تخریب کرد و از تماس با اورژانس 115 نیز تا 24 ساعت خودداری کرد
ناشناس۱۰۷۴۶۳۰۰۸:۰۷:۰۸ ۱۳۹۸/۶/۱۰
باور کردن بعضی حرف ها واقعا سخت ورنج اور است خدا را داریم
ناشناس۱۰۷۴۶۹۴۰۸:۵۷:۴۰ ۱۳۹۸/۶/۱۰
باید بر علیه فرزندان مسئولان که در خفا دله دزدی میکند از موشک باور 373 استفاده کرد . مسئولان مربوطه از مشخصات این موشک به فرزندان خود توضیح دهند .
ناشناس۱۰۷۴۷۲۳۰۹:۱۰:۴۸ ۱۳۹۸/۶/۱۰
چه اشکالی دارد اقازاده ها همراه خانواده و اقاهایشان به خارج بروند و برنگردند
ناشناس۱۰۷۴۸۴۲۱۰:۲۱:۳۸ ۱۳۹۸/۶/۱۰
هیچ اشکالی نداره به شرط اینکه مرتب به مردم نگن که بگید : مرگ بر آمریکا
ناشناس۱۰۷۴۸۵۴۱۰:۲۷:۲۱ ۱۳۹۸/۶/۱۰
۱_آمریکا‌به‌افرادمعمولی‌نه‌ویزای‌اقامت‌میدهد‌نه‌ویزای‌تحصیلی‌مگر‌اینکه‌والدین‌انها‌دارای‌گرین‌کارت‌امریکا‌باشند ۲_پسرآقای‌خاتمی‌چه‌رشته‌ای‌تحصیل‌میکند‌که‌دردانشگاههای‌ایران‌وجود‌ندارد
ناشناس۱۰۷۴۹۲۴۱۱:۰۴:۴۷ ۱۳۹۸/۶/۱۰
غم‌انگیزه که فردی مثل مهرداد بذرپاش به عنوان نمونه تکنوکرات معرفی شده!
ناشناس۱۰۷۵۰۰۳۱۱:۴۵:۵۲ ۱۳۹۸/۶/۱۰
دکتر ابراهیم فیاض، مردم شناس است نه جامعه شناس.
ناشناس۱۰۷۵۰۰۴۱۱:۴۸:۰۸ ۱۳۹۸/۶/۱۰
امیدوارم همگی خانوادگی برن از این کشور و مردم رو رها کنن
ناشناس۱۰۷۵۲۵۲۱۴:۲۵:۳۵ ۱۳۹۸/۶/۱۰
سورنا و آقاي جهرمي چهره هاي زحمتكشي هستند اما بذر پاش رو با زيركي بين اين دو گذاشتيد و ايشون صلاحيت نداره يك جوان نپخته سو استفاده چي هست
ناشناس۱۰۷۵۳۴۹۱۵:۱۵:۳۰ ۱۳۹۸/۶/۱۰
انصاف داشته باشید! میشه بگید چندتا، پست مدیریت و ریاست داشته عضو چنتا هیات مدیره شرکت، سازمان و باشگاه بود فیش حقوق میلیاردی شو رو کنید ایشون آقازاده نیست از حسادت و کینه و بی عرضگی خدتونه به این فرزند خاتمی چیزی می بندید
م۱۰۷۵۸۳۸۰۰:۳۰:۰۱ ۱۳۹۸/۶/۱۱
این آقا هم زمان ریاست جمهوری پدر ش خورده حسابی . شما غصه نخور
ناشناس۱۰۷۶۲۵۷۱۱:۳۱:۵۵ ۱۳۹۸/۶/۱۱
اقايان مسوول احتمالا فرزندان خودرا به خارج از كشور مي فرستند كه زمينه خروج وسكونت خودشان را در خارج از كشور فراهم كنند
پیمان۱۰۷۷۵۳۵۰۸:۳۵:۱۳ ۱۳۹۸/۶/۱۲
منم کلی پول دارم اما راهم نمیدن خارج واسه تحصیل یا کار دیگه ای میدونید چرا؟ چون مثل فرزندان مسئولین اطلاعات جاسوسی ندارم به دشمن بدم.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین