حضور متفاوتِ طلبه ها در سواحل گیلان

گروه عکس الف،   3980609061 ۱۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

تعدادی از طلاب جوان حوزه علمیه استان گیلان با حضور در تفرجگاه‌های این استان از جمله سواحل دریا، به گفت‌وگو و ایجاد فضایی شاد برای خانواده ها به ویژه کودکان می‌پردازند. در خلال این گپ و گفت‌ها، تبلیغ چهره به چهره و موثری صورت می‌پذیرد.

حضور متفاوتِ طلبه ها در سواحل گیلانحضور متفاوتِ طلبه ها در سواحل گیلانحضور متفاوتِ طلبه ها در سواحل گیلانحضور متفاوتِ طلبه ها در سواحل گیلانحضور متفاوتِ طلبه ها در سواحل گیلانحضور متفاوتِ طلبه ها در سواحل گیلانحضور متفاوتِ طلبه ها در سواحل گیلانحضور متفاوتِ طلبه ها در سواحل گیلانحضور متفاوتِ طلبه ها در سواحل گیلانحضور متفاوتِ طلبه ها در سواحل گیلانحضور متفاوتِ طلبه ها در سواحل گیلانحضور متفاوتِ طلبه ها در سواحل گیلانحضور متفاوتِ طلبه ها در سواحل گیلانحضور متفاوتِ طلبه ها در سواحل گیلانحضور متفاوتِ طلبه ها در سواحل گیلانحضور متفاوتِ طلبه ها در سواحل گیلانحضور متفاوتِ طلبه ها در سواحل گیلانحضور متفاوتِ طلبه ها در سواحل گیلانحضور متفاوتِ طلبه ها در سواحل گیلانحضور متفاوتِ طلبه ها در سواحل گیلانحضور متفاوتِ طلبه ها در سواحل گیلانحضور متفاوتِ طلبه ها در سواحل گیلانحضور متفاوتِ طلبه ها در سواحل گیلانحضور متفاوتِ طلبه ها در سواحل گیلانحضور متفاوتِ طلبه ها در سواحل گیلانحضور متفاوتِ طلبه ها در سواحل گیلانحضور متفاوتِ طلبه ها در سواحل گیلانحضور متفاوتِ طلبه ها در سواحل گیلانحضور متفاوتِ طلبه ها در سواحل گیلانحضور متفاوتِ طلبه ها در سواحل گیلانحضور متفاوتِ طلبه ها در سواحل گیلانحضور متفاوتِ طلبه ها در سواحل گیلان

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

dayani۱۰۷۳۵۱۷۱۲:۵۲:۵۵ ۱۳۹۸/۶/۹
انشاالله که این طلبه ها بتوانند صداقتی نشان دهند که مردم باور کنند آنها نیز مانند دیگر مردم به سواحل شمال برای بهره بردن از آب، شن و هوا و مصاحبت با مردم عادی این کشور آمده اند و هدفی مشترک با دیگران دارند
ناشناس۱۰۷۳۸۶۰۱۵:۵۵:۲۲ ۱۳۹۸/۶/۹
برای تذکر دادن آمدن
ناشناس۱۰۷۳۷۴۷۱۴:۵۶:۳۵ ۱۳۹۸/۶/۹
بهترین نحوه امربمعروف و نهی از منکر.
ناشناس۱۰۷۳۸۴۱۱۵:۴۶:۴۱ ۱۳۹۸/۶/۹
چه لزومی داره که با پوشیدن لباس رسمی خودشونو متاوت از مردم نشون بدن
ناشناس۱۰۷۳۹۱۸۱۶:۳۵:۳۶ ۱۳۹۸/۶/۹
حجاب اون آقایون مشکلی نداره ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱
ناشناس۱۰۷۳۹۳۹۱۶:۵۱:۲۵ ۱۳۹۸/۶/۹
کار خوبی نیست ، هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد ، کنار ساحل برای تفریح کردن ه نه موعظه
رضا۱۰۷۴۰۱۳۱۸:۱۲:۴۱ ۱۳۹۸/۶/۹
۱. روحانیون هم مانند اقشار دیگر نیاز به تفریح دارند. ۲.حضور روحانیون در مراکز تفریحی نباید اجباری باشد و یا اینکه حالت جلب توجه به خود بگیرد.
ناشناس۱۰۷۴۰۵۳۱۸:۴۲:۱۷ ۱۳۹۸/۶/۹
آیا نشستن یک فرد روحانی در جمع افراد دارای زیر پوش رکابی و شلوارک تایید این نوع پوشش نیست؟؟؟ اصلا چه نیازی به حضور این آقایان روحانی در سواحل است؟؟؟ بازی فوتبال با نعلین و عبا و عمامه یعنی چه؟؟؟
ناشناس۱۰۷۴۰۵۸۱۸:۴۶:۱۲ ۱۳۹۸/۶/۹
واقعیت اینه که آخوندها هم مثل بقیه جامعه ما چندین دهک دارند. اونهایی که مثل ما سوار مترو میشن، نباید رو بهشون ترش کنیم. من در مترو یک قانون برای خودم دارم:‌ همیشه جایم را به افراد مسن می‌دهم. این فرد مهم نیست اخوند باشد یا مکلا.
ناشناس۱۰۷۴۱۲۹۱۹:۴۲:۱۶ ۱۳۹۸/۶/۹
خسته نباشند واقعاً، خیلی زحمت می‌کشند.
ناشناس۱۰۷۴۲۰۴۲۰:۵۶:۱۹ ۱۳۹۸/۶/۹
دمشون گرم عالیی
ناشناس۱۰۷۴۲۵۴۲۱:۴۴:۰۷ ۱۳۹۸/۶/۹
تفاوتش چی بود؟
ناشناس۱۰۷۴۲۵۵۲۱:۴۶:۴۷ ۱۳۹۸/۶/۹
ای کاش برای مفاسد اقتصادی هم اینقدر حساس باشند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین