بازیگر سریال«نفس»: پس از ۱۵ سال به تلویزیون بازگشتم

گروه فرهنگی الف،   3980607041

ایسنا: ژاله صامتی این روزها در حال بازی به کارگردانی جلیل سامان است. سامان که پیش از این سه‌گانه «پروانه»، «ارمغان تاریکی» و «نفس» را برای تلویزیون ساخته، این بار سراغ تولید یک سریال مفرح رفته است. صامتی در این سریال به گفته خودش در نقشی متفاوت با نام «پریچهر» بازی می‌کند.

این بازیگر در پاسخ به چرایی پذیرفتن پیشنهاد بازی در سریال «زیر خاکی» گفت: من دو سال قبل، با تیم سریال «زیرخاکی» و کارگردان آن یعنی آقای سامان در سریال «نفس» همکاری داشتم. از همان دو سال پیش، تقریباً درباره همکاری در کار بعدی صحبت شد. حدود شش الی هفت ماه پیش نیز درباره نقش‌ها صحبت کردیم. بعد فیلمنامه را دادند و من خواندم.

صامتی درباره تاثیر تجربه سریال «نفس» و بازخوردهای آن اظهار کرد: تجربه مثبت حضور در این سریال و تعامل شکل گفته در آن صدر درصد در پیوستن من به پروژه «زیرخاکی» موثر بوده است. اگر به تعامل با تیم نمی‌رسیدم اینجا نبودم.

وی با تأکید بر هماهنگی با تیم تولید ادامه داد: درباره بازخورد سریال «نفس» نمی‌توانم از اتفاق عجیب و غریبی سخن بگویم. چون وقتی بازخورد یا اتفاق عجیبی می‌افتد که یک بازیگر جوان یا تازه‌کار با پخش یک سریال مشهور شود، اما من پیش از این شناخته شده بودم و بنابراین این سریال برایم بازخورد شهرتی نداشت. جز این که پس از ۱۵ سال با سریال نفس به تلویزیون بازگشتم. از این نظر خیلی تعجب آور بود و بازخوردهای خوبی گرفتم. به ویژه خانم‌ها نقش من را در آن مجموعه دوست داشتند.

این بازیگر درباره نقش خود در سریال «زیرخاکی» نیز گفت: شیوه من این است که وقتی در فیلم یا سریالی بازی می‌کنم درباره نقش، توضیح نمی‌دهم. می‌گویم من بازیگرم و نقش را بازی کردم و تمام شده است. مردم باید بگویند خوب شده یا خیر. در این باره که هنوز سریال پخش نشده اصلا چیزی نمی‌گویم جز این که شخصیتی که من آن را بازی می‌کنم یعنی «پریچهر» نقشی جذاب و متفاوت است.

صامتی در پاسخ به این پرسش که این روزها به جز سریال «زیر خاکی» در چه کار دیگری حضور دارد با تأکید بر اینکه هیچگاه همزمان در دو کار حضور پیدا نمی‌کند، یادآور شد: حتی اگر دو کار یک روز با یکدیگر تداخل داشته باشد من نمی‌پذیرم.

وی درباره اولویت کارهای تلویزیونی یا سینمایی نیز اظهار کرد: من اساساً سال‌هاست که کار تلویزیونی نمی‌کنم. اما چون تیم سازنده این سریال، حرفه‌ای و در حد یک کار معتبر سینمایی است آن را پذیرفتم. علاوه بر این، با گروه تولید و کارگردانی این سریال، قبلا کار کردم و مهم‌تر اینکه این سریال، یک فیلمنامه ۲۵ قسمتی آماده و بازنویسی‌شده دارد. این عوامل باعث شد من این کار تلویزیونی را بپذیرم. در حالی که متاسفانه در ۹۰ درصد کارهای تلویزیونی می‌بینیم که ۵ یا ۱۰ قسمت فیلمنامه دارند و تازه معلوم نیست تولید همان ۵ یا ۱۰ قسمت نیز سرانجامی داشته باشد. بنابراین، چون سریال «زیرخاکی»، کار متفاوتی با کارهای دیگر در تلویزیون است آن را پذیرفتم.

این بازیگر همچنین اعلام کرد: اخیرا دو فیلم سینمایی کار کردم. یکی اواخر سال گذشته به نام «آخرین شب هجده سالگی» کار حامد تهرانی و یکی هم امسال با عنوان «پسرکشی» کار آقای محمد هادی کریمی. فکر می‌کنم تا آخر سال هم درگیر بازی در سریال «زیر خاکی» باشم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین