معاون پارلمانی روحانی: امیدواریم وزاری پیشنهادی از مجلس رای اعتماد بالا بگیرند

گروه سیاسی الف،   3980605163

حسینعلی امیری معاون امور مجلس رئیس جمهوری، درباره وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و میراث فرهنگی و گردشگری ابراز امیدواری کرد که از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بالا بگیرند.

معاون پارلمانی روحانی: امیدواریم وزاری پیشنهادی از مجلس رای اعتماد بالا بگیرند

به گزارش الف به نقل از روابط عمومی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری، در جلسه شورای معاونین امور مجلس وزارتخانه ها و دستگاههای اجرایی که با حضور حسینعلی امیری معاون امور مجلس رییس جمهور در مرکز همایش های امام علی (ع) وزارت دفاع و پشتیبانی و با میزبانی این وزارتخانه برگزار شد، معرفی وزرای جدید آموزش و پرورش و میراث فرهنگی و گردشگری از سوی رئیس جمهور به مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

امیری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ، از خداوند منان خواستار توفیق حرکت و رهروی در مسیر آرمانها و راه شهدا و خدمتگزاری به مردم صبور و با استقامت و وفادار ایران اسلامی شدند. 

وی از زحمات کارکنان دولت در سراسر کشور که به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که در دیدار اخیر با هیات دولت فرمودند بار ستگین اداره کشور بر عهده قوه مجریه است که باید قدردانی کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بر این مهم تاکید کرد که در شرایط خاص امروز به ویژه شرایط تحریم یکی از مولفه های قدرت ملی ، قدرت نظامی و دفاعی است که امروز به سایستگی در اختراعات و تولید ات صنعت دفاعی متجلی شده است باید سپاس گفت و دست مریزاد تقدیم دست اندرکاران نمایشگله صنایع پدافندب دفاعی نمود.

وی افزود : این اقدامات و تلاشها حاصل پیوند صنعت دفاعی و دانشگاعی کشور و تکیه نظام به نیروهای متخصص و فنی وجدان و اقتصاد دانش بنیان به عنوان عامل پیش برنده در تحقق اهداف دفاعی و نظامی ، نظام جمهوری اسلامی ایران است. به لطف پروردگار مهربان، استقامت و اعتماد مردم عزیز و تلاش مسئولین دولت و نظام هرچند در شرایط تحریم قرار گرفته ایم اما هر روز و هر هفته و هر ماه شاهد افتتاح پروژه ها و واحدهای  توسعه ای کشور هستیم و استقامت مردم و انسجام میان مسئولین و دولتمردان عاملی مهم در کاهش اثرات تحریم و بسترسازی در راستای امیدآفرینی در جامعه است.

امیری در ادامه سخنانش به اهمیت شکل گیری وزارتخانه بازرگانی در راستای رفع مسائل و مشکلات اقتصادی به ویژه بسترسازی برای رفته مردم عزیز اشاره نمود و همراهی کلیه وزارتخانه ها به ویژه معاونین پارلمانی دستگاهها و وزارتخانه ها را در ارائه نظرات کارشناسی برای همراهی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی خواستار شد.

در بخش دوم جلسه ی شورای معاونین پارلمانی وزارتخانه ها و دستگلههای اجرایی، طلایی نیک، معاون پارلمانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ضمن تبریک ایام هفته دولت تاکید نمود که بیش از ۹۰ درصد نیاز تجهیزاتی و تسلیحاتی در حوزه دفاعی و امنیتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از خارج از کشور وارد می شد و ۱۰ درصد بر اساس توان داخل کشور تامین می گردید.

وی افزود : در حال حاضر از منظر قدرت نظامی ، رتبه سیزدهم را در جهان داریم . در تسلیحات صنعت دفاعی جزء ۱۰ کشور اول دنیا و در صنعت پهباد جزء ۵ کشور برتر دنیا هستیم. 

طلایی نیک  تاکید کرد : امروز با همکاری ۱۰۰ دانشگاه ، پیوند موثری میان دانشگاه و صنعت دفاعی کشور ایجاد شده است.

وی افزود : تاکنون ۵ هزار شرکت دانش بنیان ، تایید فنی، صنعتی و امنیتی شدند و در حال انعقاد قرارداد با ۶۰۰ شرکت دانش بنیان هستیم. 

معاون پارلمانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید نمود : امروز در صنعت نوشکی اسراییل به توانمندی فنی و هوشمندانه دانشمندان صنعت علمی و دفاعی کشور اقرار می کند و این رشد ، اعتلاء، عزت و اقتدار کشور امروز در سایه انسجام ، تلاش و استقامت مردم عزیز و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امیری و معاونین پارلمانی وزارتخانه ها و دستگاههای اجرایی پیش از این جلسه، از نمایشگاه دستاوردهای صنعت دفاعی شامل سیستم های رادار مراقبت هوایی شکاری برد بلند معراج، سیستم های پدافندی تلاش ، موشک های پیشرفته صیاد ، سامانه پدافند هوایز برد بلند باور ۳۷۳ و پیشرفته ترین سیستم های رادار ردگیر بدای اهداف بالستیک، اهداف کروز ، اهداف رادار گریز و اهداف پرواز با ارتفاع بالا بازدید کردند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین