پزشکیان: در حق دو نماینده بازداشت‌شده، ظلم شده است!/ چرا هیچ‌کس پاسخی درباره ادعاهای مازیار ابراهیمی ارائه نمی‌کند؟/ رئیسی دستور شفافیت حقوق مدیران قوه قضائیه را صادر کند

گروه سیاسی الف،   3980604153 ۲۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

پزشکیان: در حق دو نماینده بازداشت‌شده، ظلم شده است!/ چرا هیچ‌کس پاسخی درباره ادعاهای مازیار ابراهیمی ارائه نمی‌کند؟/ رئیسی دستور شفافیت حقوق مدیران قوه قضائیه را صادر کند

مطهری: اقلیت کوچکی از مردم با حجاب مخالف‌اند

علی مطهری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: مسئله حجاب احتیاج به قانون ندارد و وقتی می‌گوییم جمهوری اسلامی معنایش آن است که احکام اسلامی باید در کشورمان اجرایی شود.

وی افزود: برای حفظ حجاب در جمهوری اسلامی ایران نیاز به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و قانون حجاب و عفاف نداریم چرا که این موضوع باید در کشور رعایت شود و دولت هم باید به وظایف خود در این زمینه عمل کند.

وی گفت:‌اگر عزمی برای رعایت حجاب در کشور وجود داشته باشد هیچ کسی مشکلی نخواهند داشت و اگر مردم احساس کنند که دولت نسبت به اجرای حجاب و عفاف حساس است آن را رعایت کرده و در این زمینه کوتاهی نخواهد کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: معمولا دولت‌ها نسبت به این گونه موضوعات نظیر حجاب و عفاف بی‌تفاوت هستند. دولت قبلی هم اینگونه بود دولت فعلی هم چنین نگاهی دارد.

بیشتر بخوانید:

مطهری:‌ برای اجرای حجاب نیازمند قانون نیستیم/ آنهایی که با حجاب مخالفت می‌کنند اقلیت کوچکی هستند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: در مجموع در کل کشور مردم نگاهی مثبت به حجاب دارند و آنهایی که اعلام مخالفت می‌کنند نمود بیشتری دارند ولی اقلیت کوچکی به حساب آمده و سر و صدای بیشتر و نمود بالاتری دارند.

***

یار غار لاریجانی، سفیر ایران در روسیه می‌شود؟

مدتی است در برخی رسانه‌ها اخباری درباره احتمال سفیر شدن دو نماینده نزدیک به علی لاریجانی منتشر شده است. این اخبار حاکی از آن بودند که کاظم جلالی و بهروز نعمتی در آینده نزدیک به عنوان سفیر معرفی می‌شوند.

بهروز نعمتی در گفت‌وگویی سفارت خودش را تکذیب کرده اما درباره کاظم جلالی تلویحا تایید کرده است.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آن چه درباره احتمال سفیر شدن من مطرح شده شایعه‌ای بیش نیست چرا که در این باره هیچ صحبت و مذاکره‌ای با من صورت نگرفته است.

نعمتی درباره انتشار خبرهایی مبنی بر احتمال انتصاب کاظم جلالی به عنوان سفیر آینده ایران در روسیه نیز گفت: در اینباره مباحثی مطرح شده است.

در این زمینه این سوال در افکار عمومی مطرح می‌شود که کاظم جلالی چگونه بدون سابقه موثر در وزارت خارجه به یکباره در کشور مهمی مثل روسیه سفیر می‌شود؟ آیا صرفا نزدیکی به رئیس مجلس می‌تواند باعث شود فردی به چنین پست مهمی منصوب شود؟

***

رئیسی دستور شفافیت حقوق مدیران قوه قضائیه را صادر کند

امروز حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی دیداری با نمایندگان کمیسیون اجتماعی مجلس داشته است. رئیسی در این دیدار اظهار داشته است: «ما مجلس و دولت را در مبارزه با فساد کنار خود می بینیم و معتقدیم حساسیت در قوا برای مقابله با فساد باید مضاعف باشد.» اخیرا رئیس سازمان خصوصی‌سازی و مدیرعامل ایران‌خودرو از بدنه دولت و دونماینده مجلس از قوه مجریه بنا به اتهاماتی بازداشت شدند. این سخنان رئیسی با توجه به این زمینه مهم است.

بیشتر بخوانید:

رئیسی: کارگری که به دلیل مشکلات کارگری اعتراض می‌کند، باید مورد تقدیر قرار گیرد

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش درباره نظام پرداخت حقوق در کشو گفته است: «لازم است نظام پرداخت حقوق در کشور، عادلانه شود. ما قائل به یکسان‌سازی حقوق‌ها نیستیم اما اینکه حقوق افراد با مدارک تحصیلی، تجربه و توانمندی یکسان به این میزان متفاوت باشد، برای هیچکس قابل توجیه نیست. لذا عادلانه سازی پرداختها به عدالت در نظام اداری ما کمک می کند.»

یکی از راه‌های عادلانه‌سازی حقوق‌ها، شفاف‌شدن دریافتی مدیران است. در ماده ۲۹ برنامه ششم توسعه، دولت موظف به راه‌اندازی سامانه حقوق مدیران با امکان دسترسی برای عموم مردم شده است. دولت اخیرا مدعی شده است قوه قضائیه حقوق مدیرانش را در این سامانه بارگذاری نکرده است. خوب است جناب رئیسی دستوری در این زمینه صادر کنند تا حقوق مدیران قوه قضائیه در منظر نگاه مردم قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

پاسكاري در انتشار حقوق مدیران / قوه قضاییه تکلیف ماده 29 برنامه توسعه را مشخص کند

چرا نهادهای زیرنظر رهبری، دستور رهبری را اجرا نمی‌کنند؟

***

چرا هیچ‌کس پاسخی درباره ادعاهای مازیار ابراهیمی ارائه نمی‌کند؟

متاسفانه با گذشت چند هفته از طرح ادعاهای مازیار ابراهیمی، هنوز هیچ‌کدام از نهادهای مسئول، هیچ پاسخی به پرسش‌های افکار عمومی نداده‌اند و مدام در حال پاسکاری هستند. امروز علی ربیعی پس از سخنان ابهام‌آمیز هفته گذشته‌اش گفته است: روز گذشته با آقای علوی وزیر اطلاعلات صحبت می‌کردم؛ اجازه بدهید سوال در مورد مازیار ابراهیمی و برخی ادعاهای او، توسط وزیر اطلاعات پاسخ داده شود.

ربیعی با بیان اینکه وزیر اطلاعات برای پاسخ به سوال تعدادی از نمایندگان در مجلس حاضر خواهد شد، گفت: آقای علوی گفت که در جلسه مجلس شخصا همه ابعاد مسئله را باز خواهد کرد و پاسخ لازم را در زمینه ادعاهای مازیار ابراهیمی خواهد داد.

نمونه دیگر عدم پاسخگویی به مصاحبه یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس برمی‌گردد. محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره پیگیری پرونده اعترافات مازیار ابراهیمی متهم ترور دانشمندان هسته‌ای که به اشتباه مورد بازداشت قرار گرفته بود و ورود کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع دستگیری‌ها، احکام صادره برای زندانیان و احکام حقوقی مربوط به کمیسیون قضایی مجلس می‌شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من فکر می‌کنم اگر کمیسیونی هم می‌خواهد به این موضوع (اعترافات مازیار ابراهیمی) ورود کند کمیسیون اصلی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس است.

به نظر می‌رسد آنچه برای مسئولین کشور ما اهمیت ندارد، آبروی نظام است. آیا مسئولین کشور به‌اندازه آبروی خانواده خود برای آبروی جمهوری اسلامی ارزش قائل نیستند؟

بیشتر بخوانید:

نهادهای امنیتی درباره ادعا‌های «مازیار ابراهیمی» متهم ترور دانشمندان هسته‌ای شفاف‌سازی کنند

موضع‌گیری سخنگوی دولت و پرسش‌های بی جواب در پرونده مازیار ابراهیمی

***

دفاع ربیعی از پوری‌حسینی

مدتی پیش، پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی توسط قوه قضائیه بازداشت شد. از حدود یک سال پیش نورافکن رسانه‌ها بر خصوصی‌سازی افتاده بود و مشخص شده بود تخلفات متعددی در واگذاری بنگاه‌ها رخ داده است. تخلفاتی که دیوان محاسبات هم آن را تایید کرد. به نظر می‌رسد بازداشت پوری حسینی بی‌ارتباط با این تخلفات نباشد. اما آنچه جای تعجب دارد دفاع سخنگوی دولت از پوری حسینی است.

علی ربیعی، سخنگوی دولت در نشست خبری امروز خود درباره بازداشت برخی مقامات مستعفی در سازمان خصوصی سازی گفت: در سازمان خصوصی سازی هیچگونه گزارشی درباره تخلف یا نفع شخصی از سوی آقای پوری حسینی دریافت نکردیم، بسیاری معتقد هستند که وی فردی صادق، سالم، متدین و حساس به بیت المال است. از موضوعاتی که درباره ایشان مطرح شده فروش ایران ایرتور و کشت و صنعت مغان بوده است.

در ادامه ربیعی تلاش کرده توضیح دهد نباید یک مدیر به‌دلیل تصمیماتش مورد بازخواست قرار گیرد. ربیعی مدعی شده است: مدیریت چیزی جز تصمیم گیری نیست. از اینکه بهترین تصمیمات اتخاذ شود استقبال می کنیم و اگر هم در این زمینه اطلاعاتی به دولت رسیده بود، مورد بررسی قرار می گرفت اما اطلاعات موجود اعلام می کند که تخلف شخصی از سوی پوری حسینی روی نداده و وظیفه اخلاقی خودم دانستم که بیان کنم ایشان فرد سالمی است.

در این زمینه باید گفت گزارش دیوان محاسبات حاکی از تخلف در واگذاری چند بنگاه در دوره مسئولیت پوری حسینی بوده است. حتی اگر بنا به ادعای ربیعی، پوری‌حسینی شخصا فرد سالمی باشد باید پاسخگوی تخلفاتی باشد که در زیرمحموعه او به وقوع پیوسته است. آنچه قابل تعقیب است نه‌صرفا یک تصمیم مدیریتی بلکه فسادآمیز بودن آن تصمیم است. اگر ثابت شود در خصوصی‌سازی‌ها بیت‌المال حیف و میل شده است، پوری‌حسینی باید در دادگاه پاسخگو باشد، حتی اگر آن مال به جیب پوری حسینی نرفته باشد؛ چون این اتفاق در مجموعه تحت مدیریت او رخ داده است.

***

پزشکیان: در حق دو نماینده بازداشت‌شده، ظلم شده است!

مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با تابناک در خصوص این موضوع اظهار داشت: تا زمانی که شفافیت در روند داده‌ها درست و اصلاح نشود، (منظور از شفافیت، شفافیت، مالی، سیاسی و جناحی است) می‌توان هر کسی را به جرم خودرو و بردن، متهم کرد و افرادی را هم که تخلف و اتفاقا اختلاس کلان کرده اند ـ اما چون روابط دوستانه با برخی افراد دارند ـ مصون نگاه داریم؛ نمونه آن پرونده‌های خصوصی‌سازی است که در آن افرادی را دستگیر کرده اند که غیر قابل انعطاف‌ترین مدیر بودند، ولی چون معامله نکرده، دستگیر شده و الان در زندان هستند و جالب‌تر آنکه محاکمه هم نشده اند!

این نماینده مجلس در ادامه افزود: متأسفانه قانون برای تخلفات نمایندگان مجازات خاصی تعیین نکرده و در حد تذکر و ارجاع به صحن است. دادگاه برای هیچ یک از نمایندگان مجلس هیچ حکم قطعی صادر نکرده و تا زمانی هم که حکم صادر نشده باشد، اسم بردن در حقیقت بازی با آبروی افراد است؛ بنابراین، هر زمان حکم قطعی شد، کسی نمی‌تواند مانع اجرای آن شود، به شرطی که منصفانه و خارج از جو سیاسی و جناحی محاکمه شوند، نه اینکه چون از فلانی خوشمان نمی‌آید، محاکمه می‌کنیم و پدرش را هم درمی‌آوریم. هیأت نظارت نیز تا کنون هیچ دلیلی بر اینکه استنباط شود این افراد این تخلفات را کرده اند، نداشته است.

وی در خصوص پرونده دو نماینده بازداشت شده در روز‌های اخیر نیز یادآور شد: به باور من، در حق این دو نفر ظلم شده است. قوه قضاییه به جای اینکه دستگیر کند و آبروی فرد را ببرد، یک محاکمه علنی تشکیل دهد و اتهامات را مطرح و بعد هم حکم را بر اساس عدالت صادر کند.

دو نکته درباره اظهارات پزشکیان در حمایت از پوری‌‌حسینی و این دو نماینده مطرح است:

نکته اول اینکه بهتر است ایشان اینگونه بی‌محابا از افرادی که در افکار عمومی متهم هستند با چنین استدلال‌هایی دفاع نکنند. آنچه از سخنان پزشکیان برمی‌آید این است که از جزئیات اتهامات اطلاعی ندارد. با توجه به آذری‌زبان بودن پزشکیان و این متهمین، دفاعیات اینچنینی این شائبه را به ذهن متبادر می‌کند که ایشان به سبب همزبانی در حال دفاع کورکورانه هستند. بهتر مشاوران پزشکیان، ایشان را در این زمینه راهنمایی کنند.

نکته دوم به تاکید پزشکیان بر شفافیت برمی‌گردد. ایشان بعد از حدود دوازده سال نمایندگی، در جایگاه مدعی شفافیت نشسته‌اند. بهتر است پزشکیان به‌جای مدعی‌بودن در زمینه شفافیت، پاسخگوی عملکردشان در این زمینه باشند و توضیح دهند در این دوازده سال برای پیشبر شفافیت چه اقداماتی انجام داده‌اند. مثلا دیروز فوریت طرح شفافیت مجلس، در مجلس رای نیاورد. پزشکیان توضیح دهد برای رای‌آوردن این قانون چه تلاشی کرده است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۶۶۵۷۹۲۰:۴۱:۲۱ ۱۳۹۸/۶/۴
خروج جریان غرب‌گرا از مسئولیت‌های مهم کشور یک رحمت الهی خواهد بود. امیدواریم در انتخابات پیش‌رو مقدمات این کار فراهم بشود و در پی آن وضعیت کشور بهبود پیدا کند.
مصطفي۱۰۶۶۵۸۰۲۰:۴۲:۱۳ ۱۳۹۸/۶/۴
جناب پزشكيان شما هم بعله؟!
mostafa.kamali95@yahoo.com۱۰۶۶۷۱۲۲۲:۳۲:۰۳ ۱۳۹۸/۶/۴
چه کسی این پزشکیان را نایب ریس مجلس کرده شما که درس پزشکی خواندی و پزشکی را رها کردی هم به قسم پزشکی خیانت کردی و هم به مملکت هزار نفر هستند که کار شما را در مجلس بکنند ولی اون هزار نفر نمی تونند پزشکی و یا جراحی کنتد چون نه کارشون پزشکی است و نه مملکت برایشون هزینه هنگفت تحصیل پزشکی را کرده
مهدی۱۰۶۶۹۲۵۰۱:۱۷:۲۶ ۱۳۹۸/۶/۵
ایشان از اول هم بعله!!!!!فقط الان آشکارا بعله و قبل تر ها زیر میزی بعله. ننگ بر نماینده ای که ......
ناشناس۱۰۶۷۲۵۰۰۹:۱۰:۵۰ ۱۳۹۸/۶/۵
اینا همشون بعله......... فقط جنگ زرگری راه میاندازند که ملت سرگرم شوند.
ناشناس۱۰۶۶۵۸۲۲۰:۴۲:۱۷ ۱۳۹۸/۶/۴
ولنگاری فرهنگی در مراکز تجاری شهرک اکباتان تهران نیاز به برخورد قانونی دارد. نباید اجازه داد که زنان قانون‌شکن و بدون حجاب اسلامی همراه سگ و گربه‌شان در مراکز عمومی مانور بدهند.
ناشناس۱۰۶۶۶۳۳۲۱:۲۹:۵۱ ۱۳۹۸/۶/۴
واقعا جالبه که اصلاحطلبها و اعتدالیون از افراد فاسد هم حزبی خود دفاع میکنند. دفاع از پور ی حسینی و دونماینده فاسد
ناشناس۱۰۶۶۶۵۵۲۱:۴۱:۰۵ ۱۳۹۸/۶/۴
مردم تبریز به پزشکیان رای ندهید.
ناشناس۱۰۶۶۶۷۰۲۱:۵۶:۲۷ ۱۳۹۸/۶/۴
شما مدعی هستید که حجاب اجباری نیست و اقلیت کمی با ان مخالف هستند پس چه مشکلی در به رای گیری در مورد ان هست ان را به ارا عمومی بگذارید البته اگه جرات دارید چون خودتان بهتر میدانید چه خبر است
علي۱۰۶۶۷۰۲۲۲:۲۲:۱۷ ۱۳۹۸/۶/۴
از جناب پزشكيان توقع نميرفت!!!!
ناشناس۱۰۶۶۷۳۲۲۲:۵۲:۴۶ ۱۳۹۸/۶/۴
حقوق یک قاضی و دادرس بایستی به اندازه ای باشد که مورد تطمیع قرار نگیرد و کرامت خود و اعتبار دستگاه قضایی را حفظ کند.
ناشناس۱۰۶۶۸۴۳۰۰:۰۹:۵۶ ۱۳۹۸/۶/۵
مثلا چقئر باید باش؟
ناشناس۱۰۶۶۷۷۰۲۳:۲۴:۲۰ ۱۳۹۸/۶/۴
دو نماینده متخلف به جرم فساد باید محاکمه بشوند پزشکیان نباید از مفسدین حمایت کند.
ناشناس۱۰۶۶۸۶۸۰۰:۲۵:۳۱ ۱۳۹۸/۶/۵
علیرغم میل باطنی با نظر دکتر پزشکیان موافقم که تا جرمی ثابت نشده،شاخ و برگ دادن به اینگونه مسایل فقط باعث سردرگمی مردم و لاپوشانی جرم ها میشود.
ناشناس۱۰۶۶۸۸۹۰۰:۴۲:۴۹ ۱۳۹۸/۶/۵
آقای پزشگیان چرا نسبت به کسانیکه ماهها استکه زندانی اند و مسئولان هم بر بیگناهی شان توافق دارند کلامی سخن نگفته اید . امان از دست ترس از دست دادن پست و مقام . دفاع از این متهمین ارجحیت داشته .
مهدی۱۰۶۶۹۲۷۰۱:۲۳:۲۳ ۱۳۹۸/۶/۵
نماینده تبهکار اعدام باید گردد حامیان نمایندگان تبهکار هم اعدام باید گردند. وثیقه گذاران برای نمایندگان تبهکار هم اعدام باید گردند. ایکاش قوه قضاییه ما هم مانند همکارانشان در چین نماینگان و وزرای تبهکار را بلافاصه محاکمه و اعدام میکردند.
ناشناس۱۰۶۶۹۳۶۰۱:۵۱:۵۵ ۱۳۹۸/۶/۵
انشالله آنطور نباشد که اینطور شود آقای آملی لاریجانی هم از اکبر طبری حمایت کرد در نتیجه حمایت شما هم الکی می شود
ناشناس۱۰۶۶۹۴۲۰۱:۵۷:۰۸ ۱۳۹۸/۶/۵
اقای پزشکیان یاد نطق خوشگل و انقلابی شما در گذشته نه چندان دور افتادم که فرمایش کرده بودین من اگه دنبال طبابت در رشته خودم رفته بودم ماهی ۴۰۰میلیون درامد داشتم خدا رحمت کنه شهید بهشتی رو که فرمودن ما تشنگان خدمتیم نه شیفتگان قدرت شاد باشید نمایندگان ملت
ناشناس۱۰۶۶۹۵۶۰۲:۲۹:۵۰ ۱۳۹۸/۶/۵
آخی دلم سوخت برای این نمایندگان عزیز... ظلمی بهشون روا شده که به حضرت علی هم نشده بود...
ناشناس۱۰۶۶۹۷۲۰۳:۰۸:۴۶ ۱۳۹۸/۶/۵
شروع شد مخالفت با مبارزه با فساد . پزشکیان خودش فاسد نیست ولی حرفش همراهی با فاسدان است .
ناشناس۱۰۶۷۰۲۲۰۶:۲۶:۵۱ ۱۳۹۸/۶/۵
اگر قاضی زمینه فسادداشته باشد با هیچ حقوقی راضی نمی شود بزشکیان فرا فکنی می کند و منافع ملت برایش مهم نیست
ناشناس۱۰۶۷۰۴۴۰۷:۰۰:۴۲ ۱۳۹۸/۶/۵
نوشتید،آیا صرفا نزدیکی به رئیس مجلس می‌تواند باعث شود فردی به چنین پست مهمی(سفیر) منصوب شود؟ در جواب باید گفت ،بله با این دولت و مجلس همه چیز شدنی است!
پزشکی۱۰۶۷۰۷۷۰۷:۴۸:۳۹ ۱۳۹۸/۶/۵
آقای پزشکیان آیا آقای رئیسی درکار قانونگذاری شمامیتواندنظربدهد؟ شما چطورازهمکارانتان دفاع میکنید بصرف اینکه...‌‌‌.؟ شماواین دوهمکار تان میخواهید درمجلس برای مردم قانونگذاری کنید؟؟
ناشناس۱۰۶۷۱۴۴۰۸:۳۰:۵۵ ۱۳۹۸/۶/۵
آقای پزشکیان آیا درست است که شما از دزدان تروریستهای اقتصادی چون هم حزبیتان هستند دفاع کنید؟این تذهبون؟
ناشناس۱۰۶۷۲۱۸۰۹:۰۰:۴۴ ۱۳۹۸/۶/۵
پزشکیان خیلی وقته که مسیر را اشتباه می رود...
حسام۱۰۶۷۲۲۸۰۹:۰۳:۴۲ ۱۳۹۸/۶/۵
آها آقاي پزشكيان در حق مردم ظلم نشده نه ...... فقط در حق دو نماينده ظلم شده ؟؟؟؟؟ اين نماينده ها بايد بيشتر به مردم ظلم ميكردن ؟؟؟؟؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین