نوبخت: باد قیمت‌ها را پایین نیاورده/ آنچه مشاهده می‌کنید محصول تدبیر است!

گروه اقتصادی الف،   3980604138 ۱۰۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه باد قیمت‌ها را پایین نیاورده بلکه ثبات در بازار ارز نشان از تدبیر و مدیریت دارد، گفت: آنچه در بازار ارز مشاهده می‌کنید محصول تدبیر است و قیمت‌ها نسبتاً با ثبات شده و کاهنده هم بوده است.

نوبخت: باد قیمت‌ها را پایین نیاورده/ آنچه مشاهده می‌کنید محصول تدبیر است!

به گزارش فارس، محمدباقر نوبخت در مراسم بهره‌برداری رسمی ۸.۵ کیلومتر از بخش شرقی خط ۷ مترو تهران و ورود ۴ رام قطار شهری به ناوگان حمل و ناوگان عمومی اظهار داشت: فضای مجازی گاهی مطالب دروغ و بی‌اساس منتشر می‌شود که همچون کفی می‌ماند که سطح را می‌پوشاند. برخی گمان می‌کنند که ما نمی‌توانیم در شرایط تحریم کشور را به جلو ببریم در حالی که سیاست‌های دولت به صورتی است که همه تلاش‌مان را برای کمک به مردم انجام خواهیم داد.

وی افزود: در حال حاضر در شرایط متفاوت از گذشته قرار داریم و اگر در تحریم‌های قبلی برای برخی از کشور‌ها سیاست نفت مقابل غذا بود اکنون در ایران همین سیاست برای غذا و دارو نیز با مشکل مواجه است چرا که نظام بانکی در این زمینه وجود ندارد.

نوبخت ادامه داد: در حال حاضر در شدیدترین تحریم‌های تاریخ معاصر هستیم که شوک اول این تحریم سبب به صف کشیدن مردم برای خرید ارز و قد کشیدن قیمت‌های ارز‌های خارجی بود و سیاست‌مان آرامش‌دهی و مدیریت این تکانه در نظر گرفته شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: آنچه در بازار ارز مشاهده می‌کنید محصول تدبیر است و قیمت‌ها نسبتاً با ثبات شده و کاهنده هم بوده است.

وی با اشاره به اینکه باد قیمت‌ها را پایین نیاورده است، گفت: علیرغم سختی‌ها و آثار تکانه تحریم بر مردم دولت مشکلات را مدیریت کرده و خدمات بزرگی انجام داده است ما از سختی مردم باخبر هستیم و تلاش کرده‌ایم که مشکلات را مهار کنیم.

نوبخت تصریح کرد: علیرغم فشار‌هایی که دشمنان از لحاظ اقتصادی ایجاد کرده‌اند اقدامات زیادی را انجام داده‌ایم آثار تحریم‌ها بر روی منابع مالی ما محسوس است بودجه ۴۴۸ هزار میلیارد تومانی تقلیل پیدا کرده، ولی با همین منابع محدود از طریق اولویت‌بندی کار‌ها را انجام می‌دهیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: علیرغم وجود مشکلات یارانه ۸۰ میلیون نفر را در رأس زمان پرداخت کرده‌ایم و پرداخت حقوق‌ها نه تنها تأخیر نداشته بلکه با ۲۰ درصد افزایش همراه بوده و حتی زودتر هم پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: سیاست‌های دولت به صورتی بوده که به سفره مردم دقت داریم و تلاش می‌کنیم به آن‌ها کمک کنیم بر همین اساس افزایش حقوق ۵ هزار میلیارد تومانی بین بازنشستگان به عنوان همطرازی از اول سال پرداخت شده است و ۶۵۰۰ میلیارد تومان پاداش بازنشستگان نیز امروز در تلاش هستیم که آن را واریز کنیم.

نوبخت تصریح کرد: سیاست ما برای اعتبارات جاری مشخص است و با همه سختی‌ها آن را تأمین می‌کنیم در مورد منابع اعتباری طرح‌های عمرانی نیز سال گذشته میزان اعتبار آن ۵۴ هزار میلیارد تومان بود، اما امسال ۴۳ هزار میلیارد تومان محدود شده با این وجود با اولویت آن را توزیع می‌کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی پیش می‌رویم گفت: با وجود تحریم‌های دشمنان توسعه خطوط حمل و نقل ریلی درون‌شهری و برون‌شهری انجام گرفته و ادامه خواهد داشت پنج‌شنبه گذشته برای اتصال خط ریلی چهارمحال بختیاری به اصفهان و قبل از آن خط ریلی میانه به تبریز اقداماتی انجام گرفته است. در زیرزمین‌های تبریز نیز مترو خط یک و دو را دنبال می‌کردیم و راه‌آهن رشت و آستارا را نیز اقداماتش را انجام دادیم.

وی گفت:‌دولت همزمان با توسعه حمل و نقل ریلی موضوع اشتغال را دنبال می‌کند بر همین اساس برای تأمین واگن قرارداد‌هایی انجام گرفته که در داخل کشور تولید شود ما به دنبال کاهش آلودگی و اشتغال جوانان از طریق خطوط ریلی و واگن‌سازی هستیم حتی بنا داریم قطعات اتوبوس را وارد و اتوبوس‌ها را در کشور بسازیم.

نوبخت تصریح کرد:‌ شعار تهران برای همه واقعیت است و کار‌های عمرانی را در کشور انجام می‌دهیم به طوریکه در ماه‌های آینده شاهد افتتاح خط ۷ آزادراه تهران ـ. شمال خواهیم بود ۶۴ کیلومتر راه به سمت چالوس را کوتاه می‌کند و فاصله زمانی تهران تا چالوس ۱.۵ ساعت خواهد شد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۶۵۹۹۶۱۵:۰۰:۴۴ ۱۳۹۸/۶/۴
نميشه اين تدبير ها را قبل از بالا رفتن قيمتها بكنيد ! شماها مردم چي فرض مي كنيد!
ناشناس۱۰۶۶۰۴۹۱۵:۲۴:۳۹ ۱۳۹۸/۶/۴
کسانی که در خانه های میلیاردی زندگی میکنند از حال مردم و تدبیری! که برایشان کرده خبر ندارند. ما به تدبیر شما هیچ نیازی نداریم. لطف کنید و دیگر تدبیر نکنید.
ناشناس۱۰۶۶۶۴۷۲۱:۳۸:۵۹ ۱۳۹۸/۶/۴
یکی باید بگه اون موقع که دلار سه تومنی رو کردین بیست تومن ، باد قیمتها رو بالا برده بود یا بی تدبیری یا فساد ؟!
ناشناس۱۰۶۶۸۶۱۰۰:۲۱:۵۸ ۱۳۹۸/۶/۵
تدبیر ! همه چیز با قیمت دلار 3 برابر شده این تدبیر نیست الان دارید بعد از کشتن تطهیر می کنید !
ناشناس۱۰۶۶۸۶۳۰۰:۲۲:۵۲ ۱۳۹۸/۶/۵
چند سخن حکیمانه از نوبخت غرق در رفاه !
ناشناس۱۰۶۶۰۶۰۱۵:۲۹:۵۱ ۱۳۹۸/۶/۴
آهاااای عمو حواست نیست؟ دلار 3500 رو تبدیل کردی به 11500 گوشت 100 پراید 50 از مردم طلبکار هم هستی که دستاوردهای شمارو نمیبینند به نظرم دم انتخابات به جای دم زدن از شاهکارهای اقتصادی تون برید سراغ سرگرم کردن مردم به ورود زنان به ورزشگاه و موتور سواری زنان و گشت ارشاد تا بتونید دوباره مردم کم حافظه رو گول بزنید
ناشناس۱۰۶۶۰۷۲۱۵:۳۷:۴۴ ۱۳۹۸/۶/۴
ایشون کلاً فقط خوب حرف میزنند اما دریغ از یک عمل!
ناشناس۱۰۶۶۱۹۷۱۶:۳۴:۱۵ ۱۳۹۸/۶/۴
کاش لطفا می کرند و جناب نوبخت می فرمودند که چه تدبیری کردند که قیمت دلار 3800 شد18 هزار تومان و حالا که 11 هزار تومان شده دارند پز می دهند
بیگی29۱۰۶۶۲۱۴۱۶:۴۳:۴۰ ۱۳۹۸/۶/۴
باز هم آقای نوبخت خیال بافی میکند.کدام کاهش قیمت؟بدون اسکورت سری به مردمی که برای خرید نیاز هایشان میروند بزنید تا کاهش ادعایی تان را تا مغز استخوان حس کنید.
ناشناس۱۰۶۶۳۴۸۱۷:۵۲:۴۱ ۱۳۹۸/۶/۴
از همون اول مردم فهمیدن که دلار 19 تومانی تدبببببببیری است برای این حرفها، به قول معروف مصداق گرفتن به مرگ تا به تب راضی بشه.
ناشناس۱۰۶۶۳۷۳۱۸:۰۴:۳۱ ۱۳۹۸/۶/۴
تلویحا از عبارت نوبخت میشه این استباط رو کرد که از بی تدبیری بوده که قیمت ها بالا رفته و چون میزان پایین اومدن در مقایسه با بالا رفتن بسیار ناچیزی بازهم نتیجه ای که باقی می مونه بی تدبیری گسترده هست
محمد قاسمی۱۰۶۶۴۵۹۱۹:۰۵:۳۰ ۱۳۹۸/۶/۴
وقتی مردم قدرت خرید ندارند فروشندگان مجبور به کاهش سود هستن مضافا سالی بیست میلیارد دلار رو به باد میدید اونم از جیب‌ ملت منتم میذارین
ناشناس۱۰۶۶۵۱۳۱۹:۴۵:۵۰ ۱۳۹۸/۶/۴
خوب همچین بیراه هم نگفته تدبیرشان با یک نسیم ....الفاتحه
ناشناس۱۰۶۶۰۰۷۱۵:۰۵:۳۳ ۱۳۹۸/۶/۴
الان باید بخندیم یا گریه کنیم به این حرف، دلار سه تومنی رو کردن پونزده تومن و حالا شادن که شده دوازده تومن. عجب رویی !!
ا۱۰۶۶۲۷۶۱۷:۰۹:۵۸ ۱۳۹۸/۶/۴
البته ۱۱ هست الان
ناشناس۱۰۶۶۴۹۷۱۹:۳۵:۴۸ ۱۳۹۸/۶/۴
داداش با همین حرفها...شش سال است فریبمان دادند و به نجومی بگیریشان ادامه میدند....احتمالا باز هم فریب بدن
سیامک۱۰۶۶۰۱۲۱۵:۰۶:۳۷ ۱۳۹۸/۶/۴
آنچه هم که باعثش شده بود، بی تدبیری بود
ناشناس۱۰۶۶۰۱۳۱۵:۰۸:۳۴ ۱۳۹۸/۶/۴
واقعا با این امدن قیمت ها چه کنیم فکر کنم اینها در یک کشور دیگر زندگی میکنند
ناشناس۱۰۶۶۰۱۷۱۵:۱۰:۰۲ ۱۳۹۸/۶/۴
انچه در بازار می بینیم گرانی و گرانی کجا قیمت ها پائین اومده اقای نوبخت؟؟؟!!! نکنه سر کوچتون ارزونی رخ داده تعمیمش میدین به کل ایران؟؟؟!! البته باد قیمت ها رو یکشبه بالا برد اما متاسفانه دیگه پایین نیومد..
محمود۱۰۶۶۰۲۰۱۵:۱۱:۲۵ ۱۳۹۸/۶/۴
نوشدارویی... بعد از مرگ سهراب آمدی......
ناشناس۱۰۶۶۱۷۶۱۶:۱۹:۵۸ ۱۳۹۸/۶/۴
چی پایین آمد مثلا؟
ناشناس۱۰۶۶۰۲۱۱۵:۱۱:۳۴ ۱۳۹۸/۶/۴
قیمت ها پایین که نیامده هیچ با کم فروشی شرکتها هم داستان ادامه داره
ناشناس۱۰۶۶۵۷۳۲۰:۳۵:۵۰ ۱۳۹۸/۶/۴
سر کوچه جناب نوبخت( فرشته! ) قیمت ها پایین اومده.. برید از اونجا خرید کنید البته بیشتر مسکونیه!
ناشناس۱۰۶۶۰۲۶۱۵:۱۴:۱۶ ۱۳۹۸/۶/۴
محصول تدبیر یک چهارم شدن ارزش پول ملی در شش ماه است ...عجب این درخت های پر محصول را ندادند ...خود شیقچفتگی هم حدی دارد ...
ناشناس۱۰۶۶۰۲۷۱۵:۱۴:۳۶ ۱۳۹۸/۶/۴
با گذشت از اوایل سال همیشه رشد قیمت ها کمی تعدیل می شده است. این یک روند در اقتصاد ایران بوده است.
ناشناس۱۰۶۶۰۳۸۱۵:۲۱:۰۴ ۱۳۹۸/۶/۴
بابا تدبیرتون مردم رو بیچاره کرده .
ناشناس۱۰۶۶۰۴۳۱۵:۲۳:۰۵ ۱۳۹۸/۶/۴
کدوم قیمتها پایین آمده . 500 درصد افزایش 4 درصد کاهش
ناشناس۱۰۶۶۰۴۵۱۵:۲۳:۰۸ ۱۳۹۸/۶/۴
ما میدونیم که پایین اومدن قیمتا نه کار باد بوده نه کار شما...
ناشناس۱۰۶۶۰۴۶۱۵:۲۳:۲۱ ۱۳۹۸/۶/۴
جناب نوبخت قیمت هر جنسی از خانه و ماشین تا خوراک و پوشاک تقریبا سه برابر شده، بدون اینکه حقوق ما کارمندها اضافه شود (به صورت اسمی گفتید که حقوق را افزایش می دهیم بعد بخشی از حقوق را کلا حذف کردید). دقیقا بگویید از کدام تدبیر دم می زنید؟!
بی نام۱۰۶۶۰۵۲۱۵:۲۵:۱۷ ۱۳۹۸/۶/۴
پس باید گفت باد قیمتها را بالا نبرده بود بلکه حاصل بی تدبیری بود. لطفا با تدبیر تان وضعیت را به قبل برگردانید
احد۱۰۶۶۰۶۲۱۵:۳۰:۴۹ ۱۳۹۸/۶/۴
تدبیر بود که دلار 4 تومانی شد 18 و حالا شده 11 یعنی تقربیا سه برابر ! خب اگه تدبیر نمیشد که بهتر بود / گشوت شده 120 حالا شده 110 قبلا ازتدبیر بود 40 تومان و... نمردیم و معنای تدبیر را هم فهمیدیم !
ناشناس۱۰۶۶۰۷۶۱۵:۳۹:۴۵ ۱۳۹۸/۶/۴
جنس صد تومنی شد۵۰۰ تومن حالا با تدبیر آقایون شده ۴۵۰ تومن. علی برکت الله.
ناشناس۱۰۶۶۲۵۶۱۷:۰۳:۱۰ ۱۳۹۸/۶/۴
با روحانی تا ۱۴۰۰ خدا بخیر کنه
ناشناس۱۰۶۶۵۴۳۲۰:۱۱:۲۹ ۱۳۹۸/۶/۴
هم فكر شما هستم
ناشناس۱۰۶۶۵۶۹۲۰:۳۱:۳۷ ۱۳۹۸/۶/۴
پراید از 20 میلیون شد 50 میلیون . الان شده 48 میلیون . این دو میلیون را باد که پایین نیاورده ؟خانه در تهران و شهرستان ها 115 درصد گرون شد . الان پنج درصد ارزون شده . این ارزونی را باد که نیاورده.
ناشناس۱۰۶۶۰۷۸۱۵:۴۰:۳۸ ۱۳۹۸/۶/۴
این که بعد از رای دادن برخی رفتارهای بد، تصمیمات بد و هزار چیز دیگه رو باید تحمل کنی و احساس کنی خودت هم به نحوی در اون دخیل هستی خیلی حس بدی هستش ای کاش ........
ناشناس۱۰۶۶۰۸۶۱۵:۴۵:۲۲ ۱۳۹۸/۶/۴
باران می بارد تدبیر دولت امید است، مردم توان گوشت خریدن ندارند قیمت دیگر کشش ندارد بالاتر رود تدبیر دولت امید است. قیمت سرسام آور مسکن بر اثر ناتوانیمردم افت می کند همش تدبیر دولته بله خودگویی و خندی عجب مرد هنرمندی>
ناشناس۱۰۶۶۰۸۹۱۵:۴۵:۵۱ ۱۳۹۸/۶/۴
کدوم قیمت ها پایین امده ؟برق در دو ماه تابستان جهنمی یزد بیشتر شده ، اب هم همینجور ،مگر قرار نبود مناطق گرم مرکزی ایران با در تابستان مساوی قیمت برق خوزستان باشد؟مگر نباید برق بالای 5 درجه مجانی باشد؟ چه چیز پایین امده کدوم اجناس و خوراکی های اصلی مردم ،فقط حقوق ماها است کهته کشیده!یک زمانی اینحقوق 20 روز میرفت اما اکنون روز 10 ماه خلاصه!چه چیزی کم شده اقای با تدبیر.
ناشناس۱۰۶۶۰۹۹۱۵:۴۹:۱۳ ۱۳۹۸/۶/۴
پس معلوم شد که چند برابر شدن قیمت ها و از هم پاشیدگی زندگی مردم را هم باد ایجادنکرده و حاصل بی عرضگی همه مسئولین بوده است .
رسول۱۰۶۶۱۱۳۱۵:۵۵:۴۸ ۱۳۹۸/۶/۴
اقا شما خوبی شما مدبری شما شدیدترین تحریم کل عالمو مدیریت کردی شمااخرشی
امید۱۰۶۶۱۲۰۱۵:۵۷:۲۱ ۱۳۹۸/۶/۴
بابا مدبر!!
ناشناس۱۰۶۶۱۲۴۱۵:۵۷:۴۶ ۱۳۹۸/۶/۴
تاوقتی تو این مملکت تفکر لیبرال سرمایه داری سر کار باشه وضع همینه .بدتر میشه که بهتر نمیشه .برای قشر ضعیف جامعه برای مستاجران برای کارگران و حقوق بگیران پشیزی ارزش قائل نیستن . این دولت حامی ثروتمندان و دشمن فقراست
راه۱۰۶۶۱۳۰۱۵:۵۹:۵۹ ۱۳۹۸/۶/۴
بگو ببینم ؛ دلار ۲۸۰۰ تومنی دوره‌ی دکتر محمود احمدی نژاد رو چجوری ۱۹۰۰۰ تومن کردین؟!!! چطور تونستین همه‌ی تحریم‌ها و دسیسه‌های یانکی‌ها رو عیناً علیه ملت ایران به اجرا بذارین؟!!! چطور تونستین ۸۵۰% تورم خلق کنید و ۳% کم کنین؟!!!
ناشناس۱۰۶۶۱۳۳۱۶:۰۰:۲۹ ۱۳۹۸/۶/۴
تورو بخدا کم تدبیر کنید
محمد۱۰۶۶۱۳۸۱۶:۰۳:۳۱ ۱۳۹۸/۶/۴
پس باد قیمت ها رو بالا برد الان هم داره میاردشون پایین ؟
ناشناس۱۰۶۶۱۴۰۱۶:۰۴:۰۴ ۱۳۹۸/۶/۴
شیر 1000 تومانی 5000 تومان شده کدام کاهش ؟!!!!
هوشیار۱۰۶۶۱۴۲۱۶:۰۵:۰۵ ۱۳۹۸/۶/۴
باد قیمت ها را بالا برده و شما با تدبیر پایین آوردین .مگه نه ؟
ناشناس۱۰۶۶۱۴۹۱۶:۰۸:۲۴ ۱۳۹۸/۶/۴
والله که پررویی و بی حیایی هم حدی داره الان اینن اوضاع با تدبیر شماست
محمود۱۰۶۶۱۶۷۱۶:۱۶:۰۶ ۱۳۹۸/۶/۴
هموجور تدبیراتو ادامه بده ببینیم قیمت ها دوباره بر می گرده سر جای اولش باریکالا پسر خوب
علیرضا۱۰۶۶۱۷۰۱۶:۱۷:۱۸ ۱۳۹۸/۶/۴
باد قیمت ها را بالا نبرده بود ، حاصل بی تدبیری بود! حالا قضاوت با شما تدبیر بیشتر است یا بی تدبیری ؟!
ناشناس۱۰۶۶۱۷۳۱۶:۱۸:۴۷ ۱۳۹۸/۶/۴
میشه بگید قیمت چی اومده پایین بغیر ارز بقه اجناس روند صعودی دارن
ناشناس۱۰۶۶۱۷۵۱۶:۱۹:۰۲ ۱۳۹۸/۶/۴
قیمت اجناس بیشتر از سه برابر شد . الان منت میزاری که قیمت ها کنترل شده است! میخواستی بیشتر هم افزایش پیدا کنه!
ناشناس۱۰۶۶۱۹۱۱۶:۳۱:۳۴ ۱۳۹۸/۶/۴
فقط خدا رو شکر تو کشور رهبری و سپاه و عنایت خدا بر سر ملت بدبخت ایران هست وگرنه دولتتون و تدبیرتون ..........
ناشناس۱۰۶۶۲۰۲۱۶:۳۷:۰۶ ۱۳۹۸/۶/۴
اقتصاد مظفر لایق تدبیر شما است
ناشناس۱۰۶۶۲۰۴۱۶:۳۸:۰۸ ۱۳۹۸/۶/۴
آری قیمت ها را باد پایین نیاورده ،تدبیر پایین آورده!!! باد فقط قیمت ها را بالا برد و تدبیر پایین آورد. لطفا بفرمایید هنگامیکه باد قیمتها را بالا می برد تدبیرتان کجا بود؟؟؟
ناشناس۱۰۶۶۲۵۸۱۷:۰۳:۴۴ ۱۳۹۸/۶/۴
چطور اين تدبيرهم همش به ضرر مردم تمام ميشود برويد بازار ببينيد قيمت كدام كالا پايين امده؟فقط نان وبنزين قيمت ثابت بودنانرا كه گران كرديد مانده بنزين كه اونم براش برنامه داريد،گوشت كه گرانتر شده،مرغ گرانتر شده ،برنج گرانتر شده شما فقط بطور دستوري قيمت دلار را پايين اورديد اقاي نوبخت مردم از شما بهتر مي فهمند
ناشناس۱۰۶۶۲۶۱۱۷:۰۵:۱۴ ۱۳۹۸/۶/۴
نظر آقای نوبخت درباره تقویت دریاچه ارومیه چیه؟!! کار باران و سیله یا تدبیر شما؟!!
ناشناس۱۰۶۶۲۷۱۱۷:۰۸:۱۷ ۱۳۹۸/۶/۴
الان قیمتها پایینه یعنی؟
ناشناس۱۰۶۶۲۷۳۱۷:۰۹:۲۷ ۱۳۹۸/۶/۴
قیمت ارز اندکی پایین آمده ولی جالب که هیچ چیز ارزان نشده است! جناب مشاور و معاون آیا گوشت کیلویی 100 هزار تومن هم حاصل تدبیر است؟!!!
ناشناس۱۰۶۶۳۰۲۱۷:۲۵:۲۵ ۱۳۹۸/۶/۴
بادي بود و راهي داشت به تو كه كاري نداشت !!
محسن۱۰۶۶۳۰۳۱۷:۲۶:۳۲ ۱۳۹۸/۶/۴
آیا کسی پاسخگوی بی تدبیریهای انجام شده توزیع دلار و سکه و عدم نظارت بر آن هست من که امیدی به تدبیر شما ندارم ، بنظر من این کاهش قیمت دلار هم نتیجه طبیعی خالی بودن جیب مردم است
ناشناس۱۰۶۶۳۳۲۱۷:۴۰:۳۹ ۱۳۹۸/۶/۴
من هرچی فکر کردم چیزی پیدا نکردم که ببینم ارزون شده؟
ناشناس۱۰۶۶۳۳۸۱۷:۴۷:۱۲ ۱۳۹۸/۶/۴
واقعا رو دارید هنوز هم ارز 3برابر زمان تحویل گرفتن شماست
علی۱۰۶۶۳۵۷۱۷:۵۷:۲۳ ۱۳۹۸/۶/۴
همان تدبیری که قیمت ها را بالا برد؟ همان تدبیری که هزینه اختلاس را با افزایش نرخ ارز از جیب ملت تامین کرد؟
فلوالله فلویی۱۰۶۶۳۶۰۱۷:۵۹:۲۹ ۱۳۹۸/۶/۴
تدبیر بادی یا باد تدبیری را به فرهنگ واژگان سیاسی دولت اضافه فرمایید .
ناشناس۱۰۶۶۳۹۹۱۸:۲۳:۴۲ ۱۳۹۸/۶/۴
اکه باد پایین نیاورده پس حتما باد هم بالا نبرده بود!
رضا۱۰۶۶۴۳۸۱۸:۴۷:۱۰ ۱۳۹۸/۶/۴
خداوند تقدیر شما را به تدبیرتان واگذارکند.که مردم را بیچاره کردید
ناشناس۱۰۶۶۴۹۹۱۹:۳۶:۱۶ ۱۳۹۸/۶/۴
به نظرم . از لحاظ مدیریتی . کشور به حال خود رها شده است . و بی تدبیری دولت موجب فساد گسترده است .
ناشناس۱۰۶۶۵۲۰۱۹:۵۲:۰۲ ۱۳۹۸/۶/۴
هر وقت دلار شد سه هزارو پونصد بیا افاضه کن طبق !طبق!
ناشناس۱۰۶۶۵۲۵۱۹:۵۹:۴۶ ۱۳۹۸/۶/۴
سلام خلاف به عرضتون رسوندن باد برد بالا شما با تدبیر کشیدین پایین
یطل۱۰۶۶۵۳۳۲۰:۰۳:۲۸ ۱۳۹۸/۶/۴
باد هم قیمتها رو بالا نبرده بود که باد پایین بیاره. شما بالا بردی ولی نتونستی بالا نگه داری . .
ناشناس۱۰۶۶۵۴۲۲۰:۰۹:۴۰ ۱۳۹۸/۶/۴
شما یا قیمتا رو نمیبینی یا نمیدونی تدبیر چیه با این استدلال شما وقتی که قیمتها بالا میره اونهم کار تدبیره
مصطفي۱۰۶۶۵۴۴۲۰:۱۲:۴۲ ۱۳۹۸/۶/۴
ولي طوفان تدبير شما دلار ٣.٥٠٠ رو كرد ١٨،٠٠٠ راستي چه خبر از بچه ها تو امريكا؟!
ناشناس۱۰۶۶۵۵۶۲۰:۲۵:۴۶ ۱۳۹۸/۶/۴
عجب پایین امدنی ؟ خسته نباشی استاد . بتن متر مکعب شده 260هزار تومان . قبلا فوقش 180 بود . سیمان هم با دلاره
ناشناس۱۰۶۶۵۶۱۲۰:۲۸:۱۷ ۱۳۹۸/۶/۴
با كاربر هاى ١٠٦٦٠٥٢ و ١٠٦٦٠ و ١٠٦٦٠٥٢ و ١٠٦٦٠١٢ و ١٠٦٦٠٠٧ هم فكرى و همدردى ميكنم همه گرفتارى ها از بدى تدبير و بيجا اميدوار كردن ما مردم ( حرف شنو ) بوده و ادامه دارد......
ناشناس۱۰۶۶۵۶۲۲۰:۲۸:۱۸ ۱۳۹۸/۶/۴
اینها واقعا در این مملکت زندگی نمی کنند دو صورت دارد : می داند و دروغ می گوید نمی داند و این مصیبتی بزرگتر است
ناشناس۱۰۶۶۵۷۸۲۰:۴۰:۰۲ ۱۳۹۸/۶/۴
راستی ممنون از دولت! من الان مسیرم با مترو بود انگار حجاب هم آزاد شده...
محسن۱۰۶۶۵۸۱۲۰:۴۲:۱۴ ۱۳۹۸/۶/۴
باد هم قیمت ها را بالا نبرده بود افزایش چندین برابری قیمتها حاصل بی تدبیری همین جماعت بود.اندکی کاهش هم دردی از مردم دوا نمیکنه که شما منت میزارید
ناشناس۱۰۶۶۵۸۷۲۰:۴۶:۴۲ ۱۳۹۸/۶/۴
آقای نوبخت دیگه سخنگو نیستید نبودید دل مردم براتون تنگ شده :)
ناشناس۱۰۶۶۶۰۲۲۱:۰۲:۵۵ ۱۳۹۸/۶/۴
هم بادبوده و هم بارون . به قول شاعر ابر وباد و مه خورشید وفلک درکارن تا تو نانی به کف اری و به غفلت نخوری. به خاطر بارون خوب کشاورزی امسال خوب بوده و قیمت محصولات پایین خواهد اومد البته خوب باز اینجا کشاورز ضرر میکنه چون قیمت همه چی بالا رفته و قیمت محصولشو بایدارزون بده به دلال. دولت و مجلس هیچ کاری نکردن
ناشناس۱۰۶۶۶۰۴۲۱:۰۴:۳۱ ۱۳۹۸/۶/۴
احتمالا شما هم از سر کوچه خودتون استعلام میگیرین؟!
ناشناس۱۰۶۶۶۱۴۲۱:۱۲:۳۸ ۱۳۹۸/۶/۴
بی کفایتی در فرهنگ دولت روحانی مترادف است با تدبیر.اگر تدبیر اینه باید .......تو هر چه تدبیره.
ناشناس۱۰۶۶۶۳۴۲۱:۳۰:۱۶ ۱۳۹۸/۶/۴
دوباره گنجینه نظام سخن گفت
معلم۱۰۶۶۷۱۰۲۲:۲۷:۳۳ ۱۳۹۸/۶/۴
با اقتصاد وابسته به فروش نفت و تحریم چه انتظاری از دولت روحانی دارید، انزمان که درامد ۶۰۰ میلیاردی داشتیم باید فکر امروز را میکردیم نه الان،
ناشناس۱۰۶۶۷۱۱۲۲:۲۸:۲۲ ۱۳۹۸/۶/۴
تدبیرت تو حلقم
ناشناس۱۰۶۶۷۴۱۲۳:۰۳:۴۷ ۱۳۹۸/۶/۴
خیلی رو داری شیب ملایم
پررو۱۰۶۶۷۵۱۲۳:۰۹:۰۲ ۱۳۹۸/۶/۴
تورم ۴۲درصد چی میگی آقای...؟
ناشناس۱۰۶۶۷۷۱۲۳:۲۴:۲۵ ۱۳۹۸/۶/۴
باد هم قیمتها را بالا نبرد، افزایش قیمت ناشی از بی تدبیری دولت بود.
ناشناس۱۰۶۶۸۱۸۲۳:۵۸:۵۹ ۱۳۹۸/۶/۴
ننگ به تدبیبرتان
ناشناس۱۰۶۶۸۲۸۰۰:۰۳:۴۹ ۱۳۹۸/۶/۵
این جمله درست است : قیمت ها رو شما بالا بردین و باد پایین آورد
ابوالفضل۱۰۶۶۸۵۸۰۰:۲۰:۴۸ ۱۳۹۸/۶/۵
حیرانم از اینهمه ...! شگفتا! شگفتا! چجوریه وقتی قیمت ۱۰ برابر میشه تقصیر دولت نیست ولی وقتی نیم صدم درصد!!! پایین میاد تدبیر دولته؟!!!
بابک۱۰۶۶۸۶۴۰۰:۲۳:۲۵ ۱۳۹۸/۶/۵
کدوم قیمت ها اومده پایین؟؟؟؟
ناشناس۱۰۶۶۹۱۴۰۱:۰۱:۲۰ ۱۳۹۸/۶/۵
والا خجالت هم خوب چیزیه دلار 3700 شده 12 تومن میگن با تدبیر شده ای ن قیمت
حسین۱۰۶۶۹۲۳۰۱:۱۵:۲۸ ۱۳۹۸/۶/۵
دلار ارزان شد که وارد کننده دلار ارزان بخرد و با دلار ۲۰ تومن به مردم بفروشد؟مرغ از ۶ تومن شد ۱۷ تومن. واقعاً اگراصلاً دولتی نبود چه اتفاق دیگه ای می افتاد؟
پیمان۱۰۶۶۹۳۷۰۱:۵۳:۱۲ ۱۳۹۸/۶/۵
خالی بندیه تنها دلیل کاهش اندک قیمت ها رکودی هست که به بازار حاکم شده. انقدر گرانی شده دیگه کسی چیزی نمیخره واسه همین مجبور شدن مقدار کمی کوتاه بیان!
ناشناس۱۰۶۶۹۳۹۰۱:۵۳:۴۲ ۱۳۹۸/۶/۵
در روایتی نقل شده که: الیس الدین الا الحیا. یعنی آیا دین همان حیا نیست. ولی کو حیا؟
رسول۱۰۶۶۹۴۱۰۱:۵۶:۳۰ ۱۳۹۸/۶/۵
اگه با تدبیر پایین اومد پس با بی تدبیری بالارفته
محمد۱۰۶۶۹۶۳۰۲:۴۵:۴۰ ۱۳۹۸/۶/۵
افزایش قیمت ناشی از تخلیه تورم انباشته دور اول دولت خودتان بود، کاملا طبیعی است که بعد از تخلیه‌ی بار تورم دوره ثبات فرا برسد، پس نمیشه گفت کار باد نبوده
ناشناس۱۰۶۶۹۶۸۰۳:۰۴:۲۸ ۱۳۹۸/۶/۵
جمله بسیار طنزی از آقای نوبخت برای خنداندن ملت .
ناشناس۱۰۶۶۹۸۰۰۳:۳۷:۴۳ ۱۳۹۸/۶/۵
این باد نبود که گران کرد، تند باد بوده و پایین آمدن قیمت ها، نسیم خوش بهاری . تفاوت خیلی است جناب نوبخت و متاسفانه آرزوهای مردم نیز که دل در گرو این دولت و سیاست هایش بسته شده بود؛ با تندباد حوادث فنا شد و فقط حسرت مردم از ندانم کاریشان باقی ماند. این سیاست دولت مردم را بدبین کرده به هرچه آرزو کرده بودند و ای کاش ....
۵۵۵۱۰۶۷۰۸۴۰۷:۵۵:۲۲ ۱۳۹۸/۶/۵
تدبیر اینه که کارهارا بدهیدبه کسانیکه مدبرن ومردم راباینروز فلاکتبار نمیاندازند.
ناشناس۱۰۶۷۳۴۰۰۹:۴۱:۱۰ ۱۳۹۸/۶/۵
ديروز سردست گوسفند خريدم اهواز کيلو120 تومن.تقريبا 2ونيم برابر قيمت دوسال پيش
ناشناس۱۰۶۸۶۲۰۱۹:۴۹:۵۲ ۱۳۹۸/۶/۵
جناب نوبخت،با این حرفا به زخم ما نمک نپاش...بزار به درد خودمون بمیریم حداقل
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  19. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  20. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  21. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  22. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  23. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین