وزیر اطلاعات: در کرسی حکومت همه افراد یکی هستند

گروه سیاسی الف،   3980604131

وزیر اطلاعات با تأکید بر اینکه در کرسی حکومت همه افراد یکی هستند، گفت: باید به همه خدمت کرد و دل پر از احساس مهر به مردم باشد، باید به همه مردمی که در ایران زندگی می کنند خدمت کنیم.

وزیر اطلاعات: در کرسی حکومت همه افراد یکی هستند

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سید محمود علوی  در سومین روز از هفته دولت در شورای اداری استان همدان، گفت:  شهادت شهیدان رجایی و باهنر مبداء هفته دولت شد تا ما و کسانی که در کرسی مسئولیت و خدمت تکیه زده ایم، فراموش نکنیم که پایه های این کرسی بر خون شهدا استقرار یافته و ما مدیون شهدا هستیم و روح بزرگ شهدا ناظر بر نوع کارکرد ما است.

وزیر اطلاعات با اشاره به دیدار اعضای هیئت دولت با مقام معظم رهبری، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این جلسه عنوان داشتند هفته دولت فرصتی برای ارزیابی کارها، ارزیابی برای بازسازی و بازنگری و تجدید انرژی و آفریدن فصلی نو در خدمت است.

وی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی برای ارزیابی کارهاست، تصریح کرد: بنا به فرموده امام کاظم(ع) کسی که هر روز خود را محاسبه نکند از ما نیست، بنابراین اگر هر روز خود را ارزیابی نمی‌کنیم لااقل یک روز کاری را ارزیابی و بازنگری کنیم و ببینم از این فرصت و سرمایه عمر خود چطور برای خدمت به مردم استفاده کرده‌ایم و از کوتاهی‌ها طلب مغفرت کنیم.

علوی با بیان اینکه مراقبت و محاسبه شرط موفقیت در زندگی شخصی و کاری است، عنوان کرد: ما به لحاظ سازمانی باید ببینیم در فعال و پویا کردن تشکیلات خود و خدمت به مردم چقدر اهتمام و جدیت خرج کرده ایم.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: هر کسی خود را در رأس مسئولیت قرار می دهد و مسئولیتی را می‌پذیرد ارتباطی با کارکنان خود و آحاد جامعه دارد و باید برای همه آنها الگو باشد.

وی با تأکید بر اینکه عمل ما باید برای مردم و افراد تحت امر سرمشق باشد، ادامه داد: بنا بر فرموده امام علی(ع) کسی که در رأس تشکیلاتی قرار دارد باید به ساخت و ادب کردن خود زودتر از دیگران بپردازد چرا که این ما هستیم که به مجموعه تحت امر خود روح همت، مجاهدت و تلاش تزریق کنیم.

علوی با اشاره به رفتار مسئولان با مردم، افزود: باید خود را به گونه ای بسازیم که در برخورد با مردم خود را به عنوان یک خدمتگذار ببینیم همانطور که مقام معظم رهبری به این موضوع تأکید داشتند که قرار گرفتن در جایگاه یک مسئول را قدر بشناسیم به‌طوریکه فرصتی است که ما را با آن امتحان می‌کنند.

وی با بیان اینکه قرار گرفتن در جایگاهی که گره گشای کار مردم باشید، یک نعمت است، تصریح کرد: این جایگاه‌ها برای مردم است و ما با آن امتحان می‌شویم. امانتی در دست ماست و عایدی و ثمره آن باید به مردم برگردد و ما حقی در این جایگاه ها نداریم.

وزیر اطلاعات با تأکید بر اینکه ما و مدیران امروز در معرض امتحان هستیم و باید در پیشگاه شهدا و خانواده شهدا و در قیامت جوابگو باشیم، اظهار کرد: این مردم شایسته خدمت هستند؛ چرا که هر زمان که نیاز به حضور و جانفشانی و ازخودگذشتگی بوده، مردم حضور داشتند و از هیچ سرمایه گذاری برای حفظ نظام دریغ نکردند.

علوی با بیان اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری هفته دولت فرصتی برای تجدید قوا است، افزود: در هفته دولت باید از لطف و حمایت مردم نیرو بگیرم و تجدید قوا کنیم و فصل دیگری از مجاهدت و تلاش برای خدمت به مردم ایجاد کنیم، دوسالی که از عمر دولت مانده مدت کمی نیست و می توان از آن استفاده کرد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

آخرین عناوین