بازداشت یکی از مدیران متخلف در مازندران

گروه اجتماعی الف،   3980604077 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: یکی از مدیران استانی زیرمجوعه وزارت جهاد کشاورزی عصر دیروز بازداشت و برای فرد مذکور در دادسرای ساری تشکیل پرونده شده است.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان مازندران، سید یونس حسینی عالمی، مواردی  مانند تضییع اموال دولتی به مبلغ ۳۴ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال، اختلاس به مبلغ ۱۴ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال و ارتشاء به مبلغ ۱۸۳ میلیون ریال را از جمله موارد اتهامی فرد مذکور عنوان و خاطرنشان کرد: این مدیر استانی جلب و پرونده وی به یکی از شعبات بازپرسی دادسرای مرکز استان ارجاع شده است.

دادستان مرکز مازندران ادامه داد: پرونده فوق الذکر از سوی سازمان بازرسی استان مورد پیگیری قرار گرفت و پس از ارجاع به مراجع اطلاعاتی و بررسی کارشناسان، با تایید اتهامات عنوان شده، دستور جلب ابتدایی از سوی مقام قضایی صادر شد.

حسینی عالمی خاطرنشان کرد: متهم تا پایان وقت اداری امروز دوشنبه تفهیم اتهام شده و پس از استماع دفاعیات، قرار تامین متناسب صادر خواهد شد.

***

به گزارش فارس، در پی خبری مبنی بر بازداشت یک مدیر حوزه کشاورزی در مازندران یک منبع آگاه با تایید این خبر گفت: این مدیر وابسته به یکی از ادارات جهاد کشاورزی در مازندران بوده است که دستگیر و روانه بازداشتگاه شده است.

این منبع آگاه تاکید کرد: اتهام این فرد مالی بوده و تحقیقات توسط دستگاه قضایی در حال انجام است.