هنگامی که فساد می‌بینید، تماشاگر نباشید!

گروه ویدئو الف،   3980603137 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

نزدیک به ۴۰ درصد مفاسد دنیا از طریق گزارش‌ فساد توسط مردم و تحت عنوان قانون «سوت زنی» کشف می‌شود.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۶۴۱۸۵۱۵:۴۲:۲۰ ۱۳۹۸/۶/۳
متاسفانه برخی نهادهای نظارتی به جای حمایت از فردی که فساد را افشا میکند، عامل افشا را محکوم میکنند و یا با معرفی او به مدیران فاسد، باعث انزوا و حتی اخراج او از کار میشوند.
علیرضا۱۰۶۴۲۲۳۱۶:۰۱:۵۸ ۱۳۹۸/۶/۳
این واسه اون ور مرزها هست! تو ایران هرکی فساد دید و افشا کرد، خودش بایکوت شد تا یاد بگیره که دیگه نبینه!
عاشق ایران۱۰۶۴۴۵۸۱۸:۰۴:۵۰ ۱۳۹۸/۶/۳
از آقای رئیسی انتظار این است که ، برای مبارزه با فساد، انگیزه ایجاد کند تا مردم شجاعانه در مقابل فساد ایستادگی کنند دیروز فرزندم به یک خانم کودک آزار که در حال کتک زدن فرزند بیچاره بوده و یک خانم آشغال ریز ، تذکر اخلاقی داد بیایید ما هم بی تفاوت نباشیم
دکتر ج.۱۰۶۴۴۷۶۱۸:۱۴:۴۷ ۱۳۹۸/۶/۳
بارها فسادو گزارش کردم ولی فساد آنقدر گسترده و سیستمی عمل میکنه که بدتر بجای بررسی آن فساد، مفسدین مرا مورد تهاجم قرار دادند. آنها باندن و در سیستمهای اطلاعاتی و امنیتی و قضائی و غیره آدم دارند، آنها اطلاع دهندگان فسادو سرشونو زیر آب میکنن، اول باید بستر مبارزه با فساد آماده کنین بعد چنین درخواستی بنمائید
ناشناس۱۰۶۴۶۶۲۲۰:۲۷:۳۳ ۱۳۹۸/۶/۳
بنده به پزشک مراجعه کردم گفته برو پول نقد بیار، یه شماره شکایت توی سایتها دیدم و زنگ زدم گفتن پیگیری می کنیم. حالا بنده چطور نتیجه را پیگیری کنم؟ آیا نباید سامانه ای طراحی شود؟
ناشناس۱۰۶۴۸۲۵۲۳:۰۱:۳۲ ۱۳۹۸/۶/۳
بهترین راه آزادی رسانه ها و شبکهای اجتماعی است . ممکن است تهمتی هم زده شود اما مفاسد آشکار خواهد شد به همین علت در این دو مورد برخورد شدید است و تنگ نظری آشکار.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین