ادعاهای زنی که 4 نفر را با سیانور کشت

گروه حوادث الف،   3980530013
ادعاهای زنی که 4 نفر را با سیانور کشت

شرق: زنی که متهم است چهار نفر را با خوراندن قرص سیانور به قتل رسانده است، بعد از دستگیری ادعا کرد او عامل این جنایت نیست.

کارآگاهان پلیس آگاهی ملایر روز اول مرداد در جریان مرگ زن و مردی در یک خانه قرار گرفتند و وقتی موضوع را بررسی کردند متوجه شدند این زن و مرد قرص سیانور مصرف کرده‌اند. این در حالی بود که همسر مرد کشته‌شده به نام الهام، در منزل حضور نداشت و ردی از او نبود. به همین دلیل کارآگاهان موضوع را مشکوک تشخیص دادند تا اینکه به آنها خبر رسید زنی جوان که جنینی هشت ماهه داشته، بعد از انتقال به بیمارستان جان باخته و معلوم شد او نیز قرص سیانور مصرف کرده است. کارآگاهان با پیگیری موضوع فهمیدند این زن همسر برادر الهام است.

از طرفی معلوم شد زنی که جسدش در خانه پیدا شده از دوستان الهام بود. کشته‌شدن شوهر، زن برادر و دوست الهام نشان می‌داد این زن 38 ساله در ماجرا نقش دارد. این‌گونه بود که او به‌عنوان مظنون اصلی قتل تحت تعقیب قرار گرفت اما بررسی‌ها نشان داد او ملایر را ترک کرده و به مشهد رفته است. کارآگاهان به ردیابی متهم ادامه دادند تا اینکه پی‌بردند او قصد دارد با هواپیما از مشهد به تهران سفر کند. این در حالی بود که نام او در میان مسافران ثبت نشده بود. افسران جنایی که عکس و مشخصات الهام را در اختیار داشتند، با حضور در فرودگاه، او را که از هویت جعلی استفاده کرده بود، شناسایی کردند. این زن همراه خود یک کپسول سیانور داشت اما قبل از اینکه بتواند از آن استفاده کند، دستگیر شد و بعد از انتقال به پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت.

الهام اتهام قتل را رد کرد و گفت: من پسری یک ساله داشتم که بیمار شد. وقتی می‌خواستم او را به بیمارستان ببرم مادرشوهرم مخالفت کرد و گفت بچه را برای هر مریضی کوچکی بیمارستان نمی‌برند. همین ممانعت او از درمان فرزندم باعث شد حال پسرم بدتر شود تا اینکه بالاخره او را به بیمارستانی بردم که زن برادرم در آنجا پرستار بود. در بیمارستان هم بعد از معاینه پسرم او را مرخص کرد اما حالش وخیم‌تر شد و در نهایت 15 روز پیش جان باخت.

متهم در ادامه اعترافاتش گفت: بعد از مرگ پسرم من، زن برادر و شوهرم دچار عذاب وجدان شدیم و تصمیم گرفتیم خودکشی کنیم. به همین‌دلیل من از ملایر با اتوبوس به تهران آمدم و از ناصر‌خسرو چند کپسول سیانور خریدم. سپس به شهر خودمان برگشتم و کپسول‌ها را به زن برادر و شوهرم دادم اما روز حادثه دوستم نیز به‌طور اتفاقی به خانه ما آمد و او هم از همان کپسول به‌اشتباه مصرف کرد و باعث شد او هم جانش را از دست بدهد.

سرهنگ محمد باقر سلگی، فرمانده انتظامی ملایر، درباره این پرونده گفت: تاکنون اعتراف‌ها و ادعاهای این زن ثابت نشده است و علاوه بر عذاب وجدان به خاطر مرگ فرزند، انگیزه مالی نیز در بروز این قتل تأثیر داشته که این فرضیه ازسوی پلیس در دست بررسی است.

سرهنگ سلگی توضیح داد: بازجویی از متهم در پلیس آگاهی ملایر در حال انجام است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین