آموزش سئو سایت و تاثیر مستقیم بر افزایش 50 برابری درآمد

گزارش بازرگانی،   3980528103
آموزش سئو سایت و تاثیر مستقیم بر افزایش 50 برابری درآمد

 

سئو سایت در زندگی روزمره ما اهمیت بسیار زیادی دارد و همچنین زندگی اکثر جوامع، مرتبط با دنیای دیجیتال است. بر اساس مطالعات انجام شده متوجه می شویم که حدود 95 درصد از کاربران قبل از هرگونه اقدام برای خرید یا فروش محصولی یا فعالیت در مورد موضوع خاصی، ابتدا در اینترنت شروع به جستجو می کنند.

با توجه به نکته گفته شده، برندهایی که در نتایج جستجو گوگل رتبه بالایی ندارند، در این زمینه در برابر رقبای خود شکست می خورند. اینجاست که متوجه اهمیت و جایگاه سئو سایت در بهبود وضعیت یک کسب و کار پی می بریم.

با توجه به وجود روش های بسیار زیاد جذب کاربر سایت، سؤال پیش می آید که چه گزینه ای برای موفقیت در کسب و کار بهتر است؟

امیر قمصری مدیر و مؤسس تیم قدرتمند نیوسئو، در پاسخ به این مسئله اعلام کرده است که در بین تمامی روش های بازاریابی اینترنتی، سئو سایت بهترین گزینه است؛ چراکه کیفیت بالایی داشته و علاوه بر آن می توانید با یادگیری آن به شکلی صحیح، کلاس هایی تحت عنوان آموزش سئو، برگزار کنید.

استفاده صحیح از استراتژی های سئو باعث می شود تا محتوایی منحصر به فرد و با ارزش داشته باشید. نکات مهم آموزش تولید محتوا باعث می شود تا کیفیت کار شما نسبت به رقبایتان افزایش قابل توجهی پیدا کند.

تعریف کامل و جامع سئو سایت

سئو یا SEO مخفف عبارت انگلیسی Search engine optimization می باشد که در لغت به معنی بهینه سازی موتور جستجو است. روند سئو به این صورت است که مطالب سایت را به صورتی بهینه کنیم که سایت ما از نظر موتورهای جستجو رتبه بالایی گرفته و در صفحات نتایج جستجو جزء رنک های برتر باشد.

سئو سایت را می توان به تیم های حرفه ای و متخصص سئو و بهینه سازی سایت سپرد و همچنین صاحبان وب سایت ها می توانند با استفاده از دوره های آموزش سئو، نکات بسیار کلیدی و مهمی که در جایی پیدا نمی کنند را آموخته و در وب سایت خود پیاده سازی کنند.

نیوسئو هرساله با برگزاری دوره های آموزش سئو سایت، سئوکاران خبره ای را تربیت می کند. در این دوره ها مطالب بسیار زیادی بیان می شود؛ به عنوان مثال آموزش تولید محتوا، آموزش ایمیل مارکتینگ، نکات مهم افزایش بازدید سایت، لینک سازی و ...، از مهمترین فاکتورهای آموزشی این دوره ها هستند.

عملکرد سئو چگونه است؟

گوگل با استفاده از خزنده های خود، سایت های مختلف را بررسی می کند. این خزنده ها به دنبال اطلاعات کلیدی هستند که از سایت دریافت کنند تا به ارزش و اعتبار محتوای تولید شده در سایت رتبه بدهند. بنابراین برای بهینه سازی سایت خود باید از استراتژی های آموزش تولید محتوا به شکلی صحیح استفاده کنید تا محتوایی ارزشمند داشته باشید.

بهینه سازی کلمات کلیدی

کاربرد کلمات کلیدی در متن جزء مهمترین و دشوارترین فعالیت های حوزه بهینه سازی سایت است.کلمات کلیدی به آن دسته از عباراتی گفته می شود که مردم، بیشتر از هر چیزی در گوگل درباره آن جستجو کردند. حال بسته به نوع محتوای سایت شما، عبارات کلیدی نیز تغییر پیدا می کنند.

امیر قمصری به عنوان یک متخصص سئو با تجربه، در اکثر کلاس های آموزش سئو خود می گوید:بسیار مهم است که صاحبان وب سایت های مختلف در کاربرد کلمات کلیدی دقت کافی را داشته باشند. خیلی از افراد هدف اصلی خود که جلب رضایت کاربران است را فراموش کرده و در متن محتوای خود تنها به کلمات کلیدی می پردازند.

بهینه سازی سایت برای تلفن های همراه

در دنیای امروزی تلفن های همراه به عضو جداناپذیری از زندگی افراد تبدیل شده است. بنابراین بهینه سازی سایت بدون در نظر گرفتن نکات مهم سئو برای تلفن همراه مؤثر نخواهد بود. Newseo اعلام کرده است که جستجوهای انجام شده توسط کاربران در چند سال اخیر بیشتر توسط مرورگر تلفن همراه صورت گرفته است. طبق این مطالعات به این نتیجه می رسیم که کابران گوگل، کسب اطلاعات توسط تلفن همراه را بهتر از روش های دیگر می دانند.

آیا گوگل فاکتورهای لازم برای رتبه دادن به سایت هایی که به این موضوع اهمیت می دهند دارد؟

طبق گفته های امیر قمصری، گوگل در ابتدای سال 2015 اولین بروز رسانی خود را با عنوان Mobilegeddon معرفی کرد. بر اساس این بروز رسانی، آن دسته از سایت هایی که توجهی به موبایل فرندلی بودن صفحات خود ندارند، رنک بالایی از گوگل دریافت نمی کنند.

اهمیت سئو در وضعیت کنونی و آینده کسب و کار

بر اساس مقاله های وب سایت نیوسئو، بهینه سازی سایت تاثیر بسیار زیادی در موفقیت آینده شما خواهد داشت. در ادامه چند مورد از این اثرات را برای شما بیان کرده ایم:

1- برندسازی

2- بهبود موقعیت در SERP ها

3- افزایش ترافیک سایت

4- افزایش کمیت و کیفیت مشتری محصولات

5- بهبود نرخ تبدیل کاربر به مشتری

6- رشد کسب و کار شما در خارج از مرزهای کشور

با توجه به تمامی مواردی که برای اهمیت سئو سایت در موفقیت قطعی کسب و کار شما در حال و آینده شد، نتیجه می گیریم که تمام تلاش خود را برای شرکت در دوره های آموزش سئو انجام داده تا علاوه بر موفقیت در کسب و کار، بتوانید فعالیت های مفیدی در زمینه خدمات سئو داشته باشید. حتی اگر برند شما در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد، جای نگرانی نیست؛ چراکه با استفاده از نکات آموزش سئو می توانید آن را نجات دهید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین