دستگیری سه شرور شمشیری

گروه عکس الف،   3980527138 ۱۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

تعدادی از اراذل و اوباش که با شمشیر و سلاح سرد درمحله مهرآباد تهران اقدام به ضرب و شتم و ایجاد رعب و وحشت کرده بودند ،توسط مأموران پلیس امنیت دستگیر شدند.

دستگیری سه شرور شمشیری دستگیری سه شرور شمشیری دستگیری سه شرور شمشیری دستگیری سه شرور شمشیری دستگیری سه شرور شمشیری دستگیری سه شرور شمشیری دستگیری سه شرور شمشیری دستگیری سه شرور شمشیری دستگیری سه شرور شمشیری دستگیری سه شرور شمشیری دستگیری سه شرور شمشیری دستگیری سه شرور شمشیری دستگیری سه شرور شمشیری دستگیری سه شرور شمشیری دستگیری سه شرور شمشیری دستگیری سه شرور شمشیری

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۵۴۶۵۹۱۶:۰۳:۱۸ ۱۳۹۸/۵/۲۷
استخدامشون کنین تو پلیس.به دردتون میخورن
ناشناس۱۰۵۵۰۹۷۱۹:۳۸:۵۷ ۱۳۹۸/۵/۲۷
تو شهرداری باید استخدامشون کنن
ناشناس۱۰۵۴۶۶۶۱۶:۰۸:۳۸ ۱۳۹۸/۵/۲۷
ممنون از پلیس، اون خندش لج آدمو در میاره جای پلیس بودم یه گلوله تو مغزش خالی میکردم خدا روشکر که جای پلیس نبودم
فرناز۱۰۵۵۷۳۷۰۹:۲۳:۰۶ ۱۳۹۸/۵/۲۸
چرا برای این افراد که بارها و بارها شرارت می کنند، حبس های طویل المدت در زندان های شهرستان های دورافتاده در نظر گرفته نمی شود؟
عدالت۱۰۵۴۶۸۲۱۶:۱۵:۳۵ ۱۳۹۸/۵/۲۷
چنتا از اینا که اعدام شوند یا حسابی کتک خوردن و رفتن حبس ابد با اعمال شاقه بقیه حساب کار دستشون میاد وگرنه اینطور که دائم اینها را میگیرند و آزاد میکنند فقط باعث ریخته شدن ترسشان و یاد گرفتن خلافهای جدید در زندان میشود و زندان برای اینها تبدیل به هتل میشود، چاره کار برای ریشه کنی اوباش گری، برخورد خشن و مشت آهنین است، در این سالها ثابت شده که کار فرهنگی روی این اشرار اثری ندارد.
س.علی۱۰۵۴۷۲۱۱۶:۴۲:۱۷ ۱۳۹۸/۵/۲۷
چه عجب صورت این جنابان اراذل رو شطرنجی نکردین.
ناشناس۱۰۵۴۷۳۲۱۶:۴۶:۰۱ ۱۳۹۸/۵/۲۷
با شمشیر خودشون گردن بزنیدشون
ناشناس۱۰۵۵۰۳۸۱۸:۵۸:۰۵ ۱۳۹۸/۵/۲۷
تنها چیزی که در چهره اینها دیده نمی شود ، خجالت و پشیمانی است، میدانند که در نهایت آزاد میشوند (آنهم بدون مراقبت) و قویتر از قبل محله رو در دست میگیرند
ناشناس۱۰۵۵۰۷۶۱۹:۲۴:۴۶ ۱۳۹۸/۵/۲۷
باید آفتابه بندازن گردنشون
اكبر۱۰۵۵۰۸۶۱۹:۳۴:۱۳ ۱۳۹۸/۵/۲۷
بعد از حكم از يك روانشناس و يك روحاني باهم بخواهيد يكسال براشون كلاس واقعي بذارند و به خانواده هاشان سروسامان بدهند. باوركنيد يكي از مصيبت هاي كساني كه ما بنام اراذل ميناميم همسرانشان است. اينها هميشه احساس ميكنندجز مادرشان كسي آنها را دوست ندارد ، اكثراًدر كودكي از طرف آشنايان آزار ديده و از والدين كتك خورده اند، با فقر و نداري ميسازند اما در برابر طعنه و تمسخر زنانشان خودرا ميبازند و بشدت ناراحت ميشوند. بخاطر عصبي بودن در ارتباطات زناشويي ناموفق هستند و هميشه نسبت به خواهر و همسرانشان شكاك هستند. خلاصه اينقدر درد و غم دارند كه مجبورند عقده هاشان را اينجوري خالي كنند. هميشه دلم براي شخصيت مغفول آنها بشدت ميسوزد و دلم ميخواهد روزي با ياد گرفتن يك مهارت باور كنند كه آنقدرها هم كه در تنهايي فكر ميكنند بي عرضه نيستند و ميتوانند خانواده خودرا اداره كنند.
ناشناس۱۰۵۵۸۰۰۰۹:۵۹:۰۳ ۱۳۹۸/۵/۲۸
میخواهید برای خانواده هاشون خانه هم مجانی دولت اجاره کند؟ با کوپن مجانی؟! مردم هم تشویق میشن با ارازل اوباش بیشتر وصلت کنند. کلاس و فرهنگ سازی باید از کودکی باشه نه برای اوباش 30 40 ساله
ناشناس۱۰۵۵۴۱۴۰۰:۱۸:۴۴ ۱۳۹۸/۵/۲۸
اگر اینگونه برخوردها قانونی و شرعی است پس چرا تا به امروز حتی با یک نفر از محکومان سایر جرایم خصوصاً مفسدین اقتصادی چنین رفتاری نشده است .
ناشناس۱۰۵۵۴۹۷۰۳:۰۳:۵۱ ۱۳۹۸/۵/۲۸
دینامیت ببندید بهشون
ناشناس۱۰۵۵۵۸۷۰۷:۵۶:۳۵ ۱۳۹۸/۵/۲۸
خدایی اعدامشون کنید به چه درد می خورن این جرثومه های فساد؟ پ.ن: الان یه عده کامنت میگذارن اعدام! حقوق بشر! اینها بشر نیستند که حقوقی داشته باشن
ناشناس۱۰۵۵۶۱۱۰۸:۱۳:۴۹ ۱۳۹۸/۵/۲۸
اینها که می خندند به ریش این ملت و پلیس ؟ باید اینها را 20 سال ببرند تونل های ذغال سنگ و معدن و از آنها بیگاری بکشند تا بفهمند که مثل آدم باید زندگی بکنند اما چه فایده که چند روزی دیگر آزاد می شوند و به کارهای خبیثشان ادامه می دهند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۰۵۵۹۹۵۱۱:۲۰:۵۷ ۱۳۹۸/۵/۲۸
با تشکر از پلیس. باید کاری کرد که خنده بر لبانشان خشک شود.
ناشناس۱۰۵۶۰۸۵۱۱:۵۷:۳۸ ۱۳۹۸/۵/۲۸
این اراذل و اوباش بایست جمع آوری و به مدت های طولانی در مکانهایی دور از جامعه نگهداری شوند . اگر اصلاح شدند به جامعه بر گردند والا در همان مکان های پرت و دور از جامعه بقیه عمر خود را سپری کنند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین