واکنش‌ها به اظهارات منتسب به آیت‌الله یزدی/ سوال محمود صادقی درباره دلیل آزادی فرمانده عملیات ترور/دفاع یک اصلاح طلب از آیت‌الله مصباح یزدی

گروه سیاسی الف،   3980526169 ۳۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

واکنش‌ها به اظهارات منتسب به آیت‌الله یزدی/ سوال محمود صادقی درباره دلیل آزادی فرمانده عملیات ترور/دفاع یک اصلاح طلب از آیت‌الله مصباح یزدی

سخن اصلاح‌طلبان درباره آیت‌الله مصباح را قبول ندارم

فارس نوشت: صادق خرازی دبیرکل حزب اصلاح‌طلب ندای ایرانیان در کارگاه نقد مستند «آن زمستان؛ برشی از زندگی آیت الله مصباح یزدی» گفت: بنده آیت الله مصباح را فیلسوف صمدانی، مفسر و عالم ربانی می دانم و جایگاه ویژه ای برای این شخصیت بزرگوار قائل بوده و هستم.

خرازی با بیان این که آیت الله مصباح یزدی از ابتدا مبارز واقعی بوده و هست و همواره در برابر تحریف ها و انحرافات ایستاده و شجاعانه برخورد کرده است، گفت: بنده سخنان برخی دوستان اصلاح طلب درباره آیت الله مصباح یزدی را قبول ندارم، چون ایشان بیش از 50 سال است که در میدان واقعی مبارزه قرار دارد و شخصیت هایی همچون ایشان در حوزه بسیار کم هستند.

***

تحلیل اصلاح طلبان درباره دلیل انتقادات اخیر از آیت الله آملی لاریجانی

روزنامه شرق نوشت: ... اواخر تیرماه بود که خبر دستگیری اکبر طبری، معاون اجرایی ریاست سابق قوه قضائیه که همراه او به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفته بود منتشر شد.... اتهامات طبری ارتباطات ناصواب و خلاف موازین قضائی با برخی از اصحاب پرونده و همچنین توصیه و اعمال نفوذ در برخی دستگاه‌های قضائی عنوان شده است...

علی عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفته است: «مدیریت قوه اکنون عملیات پاک‌سازی را از درون دستگاه قضائی آغاز کرده و در پاک‌سازی بیرونی هم هیچ‌وقت توقفی در کار نخواهد بود».

تضعیف موقعیت ریاست سابق قوه قضائیه فقط ماجرای یک فرد نیست، بلکه به‌طورقطع نه‌تنها روی آینده سیاسی صادق لاریجانی، بلکه روی آینده علی لایجانی هم تأثیر خواهد گذاشت؛ فردی که به نظر یکی از محتمل‌ترین گزینه‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ خواهد بود. در طیف اصولگرایی، لاریجانی و جریان نزدیک به او حسنه‌ترین روابط را با دولت فعلی دارند و از همین منظر هم مورد خشم و کینه بخشی از اصولگرایان قرار دارند، آن هم در حالی‌که اصولگرایان روزبه‌روز فاصله خود را با حسن روحانی نه‌تنها بیشتر می‌کنند، بلکه بدل به مخالفان سرسخت او شده‌اند. بخشی از اصولگرایان به‌هیچ‌عنوان تمایلی به قدرت‌گیری علی لاریجانی ندارند و نامزدهای موردنظر خود را برای ۱۴۰۰ دنبال می‌کنند... .

روزنامه اعتماد نیز در این‌باره نوشته است: ... آملی‌لاریجانی قوه‌ قضاییه را ترک کرده و صداوسیما مرتبا از فضای بسته‌ای که او در دستگاه عدلیه ساخته بود، انتقاد می‌کند و این رویداد با یک عینک آینده‌نگر یعنی هشدار نامحسوس به مسئولان فعلی. قاضی‌القضات جدید جمهوری اسلامی از ابتدای حضورش در این قوه، تاکنون رویکردی متفاوت با آملی‌لاریجانی درپیش گرفته و به همین واسطه گاه و بی‌گاه تشویق اصلاح‌طلبان را نیز به همراه داشته است، ولی همزمان برخی ناظران معتقدند که صداوسیما با یادآوری روزگار سپری شده بر این قوه و انتقاد از آن، خواستار چرخش این قوه و روی خوش آنان به انتقادات شده است... رویکرد فعلی صداوسیما اگر با چاشنی فسادستیزی همراه شود و همه دستگاه ها را دربر ‌بگیرد، می‌تواند نوید روزگاری نو در ارتباط رسانه‌ها با دستگاه عدلیه را دهد؛ روزگاری که انتقاد به آنان چون دولت و شخص رییس‌جمهوری عاری از هزینه باشد و ترس توقیف بر جسم و جان ننشیند.

***

ريشه يك برخورد ناصواب

عباس عبدي با بازخوانی انتقاد مجریان صدا و سیما از رئیس سابق قوه قضائیه در روزنامه اعتماد نوشت: ... رسانه آزاد و مستقل اجازه نمي‌دهد كه ديگران از حدود اختيارات و وظايف قانوني خود تخطي كنند. مشكل اصلي متوجه صداوسيما است كه در آن زمان خبر ماجرا را پخش نكرد و در برابر آن تهديدات مقاومت ننمود. بايد مي‌گذاشت آن افراد احضار و حتي محاكمه شوند و سپس از طريق نقد رفتار آن دستگاه بساط اين تخلفات را برمي‌چيد؛ نه اينكه با لابي كردن و مسكوت گذاشتن ماجرا به نهادينه شدن اين رفتار كمك كند و حالا پس از چند سال بايد به صورت شوخي و خنده و حتي تمسخرآميز آن خبر را كه در اصل گريه‌آور است افشا كنند. هنگامي كه صداوسيما خبر به اين مهمي را كه مربوط به خودشان نيز مي‌شود پنهان مي‌دارند و از انتشار آن خودداري مي‌كنند، چه جايي براي انتشار اخبار مشابه ديگر مي‌ماند؟

***

پرسش از امکان و امتناع اصلاح!

احمد زیدآبادی، فعال سیاسی در مطلبی نوشت: ... چرا اصلاح‌طلبان در ایران توفیقی حاصل نکرده‌اند؟ پاسخ من این است که ناکامی اصلاح‌طلبان را باید در ضعف‌های اساسی خود آنها جستجو کرد! البته برخی از اصلاح‌طلبان بر این باورند که نه فقط ناکام نشده‌اند بلکه توفیق‌های مهمی به دست آورده‌اند! وقتی از آنها می‌پرسیم پاره‌ای از این توفیقات را شرح دهید؛ یا به برخی از دستاوردهای انقلاب تکنولوژیک در صنعت ارتباطی اشاره می‌کنند و یا مدعی می‌شوند که اگر آنها نبودند "تندروها" تاکنون کشور را نابود کرده بودند!

به هر حال از نگاه من، اگر یک نظام سیاسی با محوریت یک نیروی درون جوش ملی، قابل اصلاح نباشد، قابل براندازی هم نخواهد بود! و به تعبیر عکس، اگر یک نظام سیاسی توسط یک نیروی خوداتکای ملی قابل براندازی باشد، به طریق اُولی قابل اصلاح نیز خواهد بود! بنابراین، نفسِ اصلاح‌طلبی در صورتِ اصیل آن همچنان حائز اعتبار است، هر چند که به نظر من، جناح موسوم به اصلاح‌طلب در صورت اصیل آن ظاهر نشده است.

***

آیا وزارت اطلاعات شکایت از حسن عباسی را پس می‌گیرد؟

فارس نوشت: حسن عباسی هرچند امروز با شکایت وزارت اطلاعات در زندان به سر می‌برد، اما او از پشت همان میله‌ها نیز به دنبال ترسیم راه صحیح برای جوانان انقلابی است و در همین پیام کوتاه از طرف همسرش، خواستار آرامش و دوری از ایجاد تنش در فضای مجازی و واقعی شده است. روند بررسی دادرسی به پرونده شکایت وزارت اطلاعات از این جانباز جنگ تحمیلی یکی دو روزه نبوده است، اما کمتر کسی از این ماجرا با خبر بود و این نشان از مظلومیت متهم ردیف اول این پرونده دارد...

ادبیات حسن عباسی از خدشه به وزارت اطلاعات تهی است؛ واکاوی سخنان سالیان گذشته وی نیز نشان می‌دهد، این تحلیلگر مسائل سیاسی خط قرمز خود را مسائل امنیتی و منافع ملی می‌داند و سعی کرده همیشه نیز به آن پایبند باشد. بدون در نظر گرفتن وجه مثبت یا منفی اظهارات عباسی، درخواست این است که بهتر بود وزارت اطلاعات با کمی بردباری، خودداری و شکیبایی نسبت به این مسئله وارد می‌شد.

بیشتر بخوانید:

تجویز رویکرد احترام از پشت میله‌های زندان

***

هزینه ۲۵۰ میلیون دلاری برای طراحی صندوق پژو ۲۰۶

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از هزینه ۲۵۰ میلیون دلاری طراحی صندوق خودروی پژو ۲۰۶ خبر داد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تهیه گزارش مربوط به صنعت خودرو در کمیسیون اصل ۹۰ گفت: در جریان تهیه این گزارش آنچه که برای من اثبات شده فساد کلان و عدم نظارت بر خودروسازی و تبدیل خودروسازان به یک مافیای قدرتمند است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: طبق اسناد فقط بابت طراحی صندوق پژو ۲۰۶، ۲۵۰ میلیون دلار هزینه شده که با ارز امروز قیمت آن به ۳ هزار میلیارد تومان می‌رسد. این در حالی است که با این میزان پول می‌شد یک خط کامل تولید خودروی جدید را طراحی کرد.

پارسایی درباره‌ طراحی ۱۲۰ میلیارد تومانی خودروی سمند در دهه ۷۰ نیز اظهار کرد: در آن زمان بزرگترین اختلاس کشور، اختلاس ۱۲۳ میلیارد تومانی بود. در چنین شرایطی این میزان هزینه برای طراحی خودروی سمند آن هم با ارز ۴۰۰ تومانی صورت گرفته در حالی که استاندارد جهانی در این طراحی رعایت نشده و برای مصرف کننده هم جذابیتی نداشت.

بیشتر بخوانید:

هزینه ۳ هزار میلیارد تومانی برای طراحی صندوق پژو ۲۰۶ / طراحی ۱۲۰ میلیارد تومانی سمند!

***

واکنش ها به اظهارات منتسب به آیت‌الله یزدی

صبح امروز خبری از دیدار مسئول و معاونین مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه با آیت الله یزدی منتشر شد که بخشی از بیانات ایشان اهمیت خاصی دارد. آیت الله یزدی صراحتا از ماجرای نگارش نامه‌ی رئیس سابق دستگاه قضا به رهبر معظم انقلاب سخن گفته‌اند و نظرات انتقادی‌شان بیان کرده‌اند.

نامه‌ای که پیش از این توسط رییس مجمع تشخیص مصلحت تکذیب و تنها توسط یک رسانه ضد انقلابی این ادعا مطرح شده بود.

تکذیب شایعه عزیمت آیت الله آملی لاریجانی به نجف اشرف 

حجّت‌الاسلام حمزه قربانی، مسئول روابط عمومی جامعه مدرسین اظهارات منتشر شده از قول آیت‌الله محمد یزدی در انتقاد از آملی لاریجانی را تایید نکرد. وی تصریح کرد: سخنانی که امروز در فضای مجازی به آیت‌الله یزدی منتسب شده است، سندیّت ندارد و تنها مرجع معتبر در این زمینه، پایگاه اطّلاع‌رسانی جامعه مدرسین است.

این خبر گرچه تکذیب شد اما با واکنش هایی همراه شده است.

آیت‌الله مرتضی مقتدایی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با ایرنا درباره انتقاد آیت‌الله محمد یزدی، رئیس جامعه مدرسین از آیت‌الله صادق لاریجانی، رئیس سابق قوه قضاییه توضیح می‌دهد: در مردادماه جلسات جامعه مدرسین تعطیل است. ما از یک هفته قبل از مرداد اصلاً جلسه نداشتیم. آقای یزدی این گونه مطالب را که در ذهنشان بود گاهی در جلسات جامعه مدرسین مطرح می‌کردند و حالا علنی آن را بیان کرده‌اند. اگر با من مشورت می‌شد می‌گفتم طرح علنی این مسائل به مصلحت نیست، ولی حالا خودشان صلاح دیدند. ولی من در این قضیه به‌طورکلی وارد نمی‌شوم.

بیشتر بخوانید:

واکنش آیت‌الله مقتدایی به انتقاد آیت‌الله یزدی از آملی‌لاریجانی

***

 عمده ذخایر طلای کشور به‌دست خودمان بر باد رفته

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای با اشاره به اینکه تنها یک فرد توانسته به‌یک‌بهانه دیگر مقدار زیادی تسهیلات از بانکی بگیرد و با آن بیش از 38 هزار سکه خریداری کند تصریح کرد: برای اینکه واقعاً با چنین پدیده‌ها و مفاسدی برخورد کنیم باید به‌سراغ کسی برویم که پس از پرداخت تسهیلات، بانک هیچ نظارتی بر نحوه هزینه آن نداشته است.

اژه‌ای: ‌فردی توانسته با بهانه‌ای ‌۳۸هزار سکه خریداری کند

وی با بیان اینکه "عمده ذخایر طلای کشور به‌دست خودمان بر باد رفته و حیف‌ومیل شده است" اظهار داشت: وقتی که این تخلفات و جرایم بزرگ رخ می‌دهد همه از دستگاه قضایی توقع دارند که با عوامل و مفاسد اقتصادی و مالی برخورد کند در حالی که در درجه نخست دستگاهی که چنین تسهیلاتی را داده باید مؤاخذه شود.

***

سرانجام پرونده نجفی چه شد؟

یکی از وکلای اولیای‌دم میترا استاد درباره اینکه چه کسانی برای نجات نجفی از قصاص و اخذ رضایت خانواده میترا استاد، پیش‌قدم شدند، توضیح داد...

محمود حاجلوئی یکی از وکلای خانواده مرحوم میترا استاد گفت: در این مهم، نقش بزرگان کرمانشاه، خانواده و برادران و دختر وکلای  آقای نجفی و دولتمردانی در حد وزرا از هیئت دولت فعلی و دولتمردانی از دولت اصلاحات و همکاران سابق نجفی  بی‌تأثیر نبود که به دلیل اینکه شاید رضایتی از اعلام نام آنها در این کار نداشته باشند از اعلام نامشان معذوریم.

بیشتر بخوانید:

کدام مسئولان برای نجات نجفی به خانه اولیای‌دم رفتند؟

***

چند نفر از ما بابت مرگ یک متهم در زندان لرزیدیم؟

روزنامه ایران نوشت: مناظره دوم مهدی نصیری دین پژوه و سردبیر اسبق کیهان و علیرضا شجاعی‌زند استاد جامعه شناسی دانشگاه تربیت مدرس در برنامه «زاویه» چهارشنبه 23مرداد1398 از شبکه چهار سیما پخش شد. این مناظره که ادامه گفت‌و‌گوی هفته گذشته بود، با بحث پیرامون موضوع «ایده نهاد علم برای کارآمدی جمهوری اسلامی در بهبود دین‌داری در ایران» ادامه پیدا کرد. بخش هایی از صحبت های مهدی نصیری در ادامه آمده است:

* دوقطبی کردن جامعه ممنوع است. اما ما امروز با تعابیری همچون انقلابی‌ها و ضدانقلابی‌ها، حزب‌اللهی‌ها و غیر حزب اللهی‌ها و بی‌حجاب‌ها و باحجاب‌ها به دوقطبی دامن می‌زنیم. در مقام تبلیغ دین قطب‌های مختلف و ضعیف و قوی داریم اما برای حکومت دینی قطب بندی ممنوع است. 

* اگر از حرامی که در فرهنگ عامه مردم منکر نشده نهی کنید فایده‌ای ندارد. امر به معروف و نهی از منکر باید مایه وحدت و انسجام جامعه باشد.

* چند وقت پیش جوانی را که مطلبی نوشته بود در زندان فشافویه با فردی جانی و آدم کش همبند می‌کنند و این جوان چون 80 میلیون وثیقه نداشته نمی‌تواند بیرون بیاید و آنجا کشته می‌شود. چند نفر از ما بابت این اتفاق لرزیدیم و دو ساعت خواب از چشمان ما ربوده شد؟ 

سؤال محمود صادقی از وزیر اطلاعات

محمود صادقی نماینده مردم تهران، در حساب توییتری خود نوشت: سؤال از وزیر اطلاعات درباره علت آزادی فردی که قبلا اعترافات او به عنوان فرمانده عملیات ترور دانشمندان هسته‌ای از سیمای جمهوری اسلامی پخش شده بود، به هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۵۳۵۱۴۲۱:۰۴:۴۴ ۱۳۹۸/۵/۲۶
برآیند و خلاصه مطالب بیان شده در بالا، نشان دهنده این است که همه درگیر مناقشه با یکدیگر هستند و مردم هم باید بسوزند و بسازند. پس چه شد آن وحدت کلمه؟؟؟
ناشناس۱۰۵۳۵۸۴۲۲:۲۲:۰۶ ۱۳۹۸/۵/۲۶
کاری به حرف یزدی علیه روحانی و لاریجانی ندارم ولی جالبه همه کسانی که در حق محمود ظلم کردند به نحوی تقاص پس دادند و دارند میدهند من الان فهمیدم محمود بهتر از خیلیاست
ناشناس۱۰۵۳۹۷۶۰۹:۲۵:۳۶ ۱۳۹۸/۵/۲۷
اینا همشون روی هم ؛ یک / هزارم احمدی نژاد نمیشن
ناشناس۱۰۵۳۶۰۵۲۲:۳۹:۵۵ ۱۳۹۸/۵/۲۶
با توجه به مشخص شدن عملکرد این چند سال ؛ بنده با استعفاء و عزیمت و هجرت به نجف اشرف کاملا موافقم
ناشناس۱۰۵۳۵۱۶۲۱:۰۷:۴۳ ۱۳۹۸/۵/۲۶
250 میلیون دلار برای طراحی یک صندوق عقب! این کار در زمان کدام دولت انجام شده ؟ مسئول وقت ایران خودرو چه کسی بوده؟ چرا باز خواست نمی شود؟
ناشناس۱۰۵۳۵۱۸۲۱:۰۹:۵۱ ۱۳۹۸/۵/۲۶
چه همه خبر. به قول احمدی نژاد چه خبرتونه .. چه خبرتونه
ناشناس۱۰۵۳۵۲۰۲۱:۱۱:۲۰ ۱۳۹۸/۵/۲۶
باید اجازه نقد و سوال از سه قوه و همه دستگاه ها وجود داشته شود.
ناشناس۱۰۵۳۵۲۲۲۱:۱۳:۱۱ ۱۳۹۸/۵/۲۶
آقای حسن عباسی باید در نحوه سخن گفتن خود تجدید نظر کند. دوران این نوع ادبیات مدتها است که به سر آمده است.
ناشناس۱۰۵۳۵۲۵۲۱:۱۴:۲۹ ۱۳۹۸/۵/۲۶
نگران سکه ها نباشید باتکون دادن دلار جیب مردم رو خالی می کنند
ناشناس۱۰۵۳۶۰۰۲۲:۳۵:۳۴ ۱۳۹۸/۵/۲۶
آقای آملی استعفا نماید البته این به تقوی نزدیکتر است اگر بدانند
ناشناس۱۰۵۳۶۶۴۲۳:۱۷:۲۸ ۱۳۹۸/۵/۲۶
احمدی نژاد کجایی که یادت بخیر الکی نمیگفتی
ناشناس۱۰۵۳۶۷۳۲۳:۲۳:۰۰ ۱۳۹۸/۵/۲۶
اوضاع کنونی به سامان نیست اقای رئیسی با شدت و قدرت با مفاسد درون قوه برخورد جدی نمائید و مفاسد به جا مانده و به ارث رسیده به شما را سریعا ریشه کن نمائید .
ناشناس۱۰۵۳۷۱۰۲۳:۴۵:۵۸ ۱۳۹۸/۵/۲۶
حالا داره مشخص میشه که عملکرد ایشان بسیار ضعیف بوده
ناشناس۱۰۵۳۹۲۳۰۸:۴۵:۰۵ ۱۳۹۸/۵/۲۷
کلام امیر مومنان علی ( ع ) خطاب به مالک اشتر نخعی ؛ ای مالک ! اگر روزی تو را بر مسند پست و مقامی نهادند در حالی که تو خود میدانی کسی بهتر از تو هست که آن مسئولیت را به سرانجام مقصود برساند ؛ مادامیکه در آن مسئولیت بمانی ، خیانت نموده ای .
ناشناس۱۰۵۳۹۲۷۰۸:۴۷:۲۳ ۱۳۹۸/۵/۲۷
صلاح دنیا و آخرت ایشان در کناره گیری از مسئولیت جدید است
ناشناس۱۰۵۳۶۲۱۲۲:۵۱:۲۲ ۱۳۹۸/۵/۲۶
خر رازی با مدرک دیپلم سفیر کشور ما بود !!!! خوش بحالش !
ناشناس۱۰۵۳۶۸۰۲۳:۲۶:۰۲ ۱۳۹۸/۵/۲۶
صادق خرازی فوق لیسانس از دانشگاه نیویورک و دکترا از دانشگاه دورهام انگلیس دارد. منزل شخصیش را همراه با 300 هزار جلد وقف کرده است. جانباز سلاح شیمیایی است و بارها جراحی شده است. چرا با گذاشتن این نظر قصد تخریبش را داری؟؟؟
ناشناس۱۰۵۳۹۹۰۰۹:۳۳:۲۵ ۱۳۹۸/۵/۲۷
به نظر تو الان مستاجره ؟ :-)
ناشناس۱۰۵۴۰۲۲۰۹:۴۹:۱۶ ۱۳۹۸/۵/۲۷
دانشگاههای آمریکا و انگلیس مدرک قلابی نمیزنن
ناشناس۱۰۵۳۷۲۸۲۳:۵۹:۵۱ ۱۳۹۸/۵/۲۶
توی این مملکت ؛ پارتی داشته باش ، سیکل باش !
ناشناس۱۰۵۳۶۶۸۲۳:۱۸:۵۹ ۱۳۹۸/۵/۲۶
آیا براستی تشخیص مصلحت نظام از عهده ایشان بر می آید ؟!
ناشناس۱۰۵۴۰۰۶۰۹:۳۹:۳۴ ۱۳۹۸/۵/۲۷
با وجود توکلی خیالمون راحته توکلی حواس اش هست که امثال طبری اینجا رشد نکنن
ناشناس۱۰۵۴۰۸۲۱۰:۳۷:۳۹ ۱۳۹۸/۵/۲۷
آیت الله آملی لاریجانی از حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی برای این پست شایسته ترند.
ناشناس۱۰۵۳۶۷۶۲۳:۲۳:۴۳ ۱۳۹۸/۵/۲۶
آقای آملی در موضوع طبری شفاف سازی کند
ناشناس۱۰۵۳۹۶۳۰۹:۱۱:۱۴ ۱۳۹۸/۵/۲۷
و نیز هفت سنگان قزوین
ناشناس۱۰۵۳۷۰۶۲۳:۴۳:۲۴ ۱۳۹۸/۵/۲۶
وظیفه خطیر و سنگین ریاست مجمع از عهده این آقا خارجه آزموده را آزمودن خطاست ایشان نجف اشرف را انتخاب کنند
ناشناس۱۰۵۴۰۰۳۰۹:۳۷:۰۸ ۱۳۹۸/۵/۲۷
خدا رو شکر که مجمع ، بیشتر جنبه تشریفاتی داره
ناشناس۱۰۵۳۷۱۸۲۳:۵۱:۳۶ ۱۳۹۸/۵/۲۶
عزیمت به نجف راهکار نیست ! باید ماند و پاسخگوی عملکرد خود نزد افکار عمومی و دستگاه قضا بود .
ناشناس۱۰۵۳۷۲۶۲۳:۵۸:۲۷ ۱۳۹۸/۵/۲۶
مطهری پیداش نیست ! یادش بخیر یه زمانی صدای ملت ! بود مثلا". نظرش راجع به طبری و عملکرد فامیلشون چیه ؟
ناشناس۱۰۵۳۷۳۹۰۰:۱۰:۵۱ ۱۳۹۸/۵/۲۷
درصورت امکان جناب خررازی فیش حقوقی خودشان را منتشر کنند در جهت کمک به شفاف سازی مواضع و بیانات !
ناشناس۱۰۵۳۸۱۱۰۲:۰۲:۱۶ ۱۳۹۸/۵/۲۷
ده تا نماینده ماننده محمود صادقی بود وضع مجلس این نبود.
فرناز۱۰۵۳۸۵۵۰۷:۱۷:۳۶ ۱۳۹۸/۵/۲۷
تیتر مطلبی که انتخاب کردید خیلی جالب نیست، چون هنوز از عبارت " فرمانده عملیات ترور (مازیار ابراهیمی) " استفاده کرده اید، در حالی که همگان متوجه بیگناهی نامبرده شده اند.
بینام۱۰۵۳۸۷۹۰۸:۰۰:۵۸ ۱۳۹۸/۵/۲۷
اقای املی لاریجانی بجای تمرکزبرحلقه پیرامون‌خود همیشه تحلیل های جهانی ارایه می کرد.بنظربنده باید حوابگوی تخلف معاون خوددرقوه قضاییه باشد
ناشناس۱۰۵۴۰۱۸۰۹:۴۶:۰۶ ۱۳۹۸/۵/۲۷
بیشتر شبیه وزیر امور خارجه بود !
ناشناس۱۰۵۳۹۱۳۰۸:۳۵:۰۰ ۱۳۹۸/۵/۲۷
وای به روزی که بگندد نمک . آن روزی که فلانی در تریبون اعلام که که گر پرده درافتد نه تو مانی و نه من
ناشناس۱۰۵۳۹۴۴۰۸:۵۹:۲۳ ۱۳۹۸/۵/۲۷
سوال محمود صادقی درباره دلیل آزادی فرمانده عملیات ترور این بخش از تیتر درست نیست. مشخص شده که این فرد در عملیات ترور نقشی نداشته.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

پربحث‌های اخیر

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  15. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  16. به تنهایی نمی توانست

  17. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  18. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  19. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  20. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  21. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  22. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  23. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  24. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

  25. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

آخرین عناوین