راز جسد زن مجهول الهویه در بزرگراه صیاد شیرازی کشف شد

گروه حوادث الف،   3980524118 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

جانشین رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که در پوشش مسافربر اقدام به ربودن و قتل یک زن در بزرگراه صیادشیرازی کرده بود، خبر داد.

راز جسد زن مجهول الهویه در بزرگراه صیاد شیرازی کشف شد

به گزارش ایسنا،  سرهنگ داود فرد درباره این پرونده گفت: صبح روز چهارم مردادماه امسال  درپی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ ماموران کلانتری پاسداران پلیس از کشف جسد یک زن در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید صیاد شیرازی با خبرشده و برای رسیدگی به موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با تایید قتل و به دستور مقام قضایی پرونده برای رسیدگی در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت، گفت:  با انتقال جسد به پزشکی قانون و انجام  بررسی اولیه، مشخص شد جسد متعلق به یک زن حدوداً ۴۸ ساله است که با برخورد جسم سنگین به سرش دچار خونریزی شده و همین مسئله به مرگ وی منجر شده است، اما در بررسی صورت گرفته هیچ گونه مدارک شناسایی هویتی از جسد به دست نیامد.

جانشین رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با شروع تحقیقات جنایی، کارآگاهان در بررسی صورت گرفته بین افرادی که فقدان آنها اعلام شده بود با یک مورد شکایت برخورد کردند که در آن مردی ۵۰ ساله اعلام کرده بود همسرش صبح برای انجام کار بانکی از منزل خارج شده و تا کنون به منزل بازنگشته، که بلافاصله وی به اداره دهم پلیس آگاهی دعوت شده و از روی تصاویر موجود، جسد را شناسایی کرد که با به دست آمدن این سرنخ به بانک مذکور اعزام شدند و در بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته بانک، مشخص شد مقتول پس از انجام کار بانکی سوار بر یک خودروی سواری شده و محل را ترک کرده است.

فرد با بیان اینکه کارآگاهان با بهره گیری از روش‌های علمی کشف جرم، مالک خودروی مذکور را شناسایی کردند، گفت: ماموران پس از هماهنگی با بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، این فرد را در تاریخ ۱۶ مردادماه در محله بهارشیراز دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت منتقل کردند که در تحقیقات اولیه صورت گرفته از مظنون، وی منکر هرگونه قتل شد، اما با انجام تحقیقات پلیسی و ارائه دلایل و مدارک موجود و تصاویر دوربین مداربسته نهایتاً لب به اعتراف گشود و ضمن اعتراف به جنایت، به کارآگاهان گفت که روز حادثه در خیابان مولوی در حال تردد بوده که مقتول را به صورت دربستی به مقصد سبلان سوار خودرویش کرده است. متهم در طول مسیر متوجه طلا و جواهرات همراه مقتول شده و همین مساله او را وسوسه کرده که اقدام به سرقت کند.

وی با اشاره به اعترافات متهم گفت: این فرد پس از تغییر مسیر به سمت بزرگراه شهید صیاد شیرازی، با مقتول درگیر شده و در نهایت پس از کشاندن وی به فضای سبز کنار بزرگراه با وارد آوردن چند ضربه به وسیله سنگی بزرگ، او را به قتل رسانده و متواری شده است که کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات قاتل به مخفیگاه متهم واقع در شهرری رفته که در بررسی صورت گرفته، طلاجات، موبایل و شناسنامه مقتول از داخل انباری محل کشف شد که ارزش تقریبی این اموال ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

جانشین رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با توجه به اعتراف صریح متهم به قتل، با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف احتمالی زوایای پنهانی پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

دیدگاه کاربران

شمس۱۰۵۰۶۲۴۱۲:۵۵:۳۸ ۱۳۹۸/۵/۲۴
با سلام و تشکر از اقدام کارشناسانه و سریع پلیس/ خدا قوت
ناشناس۱۰۵۰۶۷۲۱۳:۲۳:۴۸ ۱۳۹۸/۵/۲۴
قابل توجه رئیس پلیس امنیت که در خبر روز گذشته و در رابطه با استخدام بادیگارد توسط افراد مشهور؛ از امنیت بالا سخن گفته بودند . این نموه کوچکی از آن امنیت می باشد ؟
ناشناس۱۰۵۰۶۹۳۱۳:۳۴:۰۲ ۱۳۹۸/۵/۲۴
برای پول؟ خاک بر سر انسانی که بخاطر پول جان انسان یا حیوانی بگیره
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین