بادیگارد استخدام کنید، سلبریتی شوید! + تصاویر

گروه فرهنگی الف،   3980523038 ۲۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

به بهانه انتشار عکس یک بازیگر ناشناخته با حضور تیم تشریفات و بادیگارد در فضای مجازی سراغ استدلال سلبریتی‌هایی رفتیم که از این طریق سر خط اخبار قرار گرفتند.

بادیگارد استخدام کنید، سلبریتی شوید! + تصاویر

مهر نوشت:‌ دیدن عکس و فیلم های عجیب از سلبریتی ها در مراسم مختلف از یک جایی به بعد برای اهالی دنیای مجازی به یک عادت تبدیل شده است. چهره هایی که هر روز تصمیم می گیرند با یک رفتار متفاوت خوراک صفحات زرد اینستاگرام را برای  کاربرانش تامین کنند. یک روز با پوشیدن لباس های خاص، روزی با عکس انداختن کنار عقاب زنده در اکران خصوصی یک فیلم و گاهی با نشان دادن واکنش هایی که خود به خود به حاشیه ساز شدن و دیده شدن هر چه بیشترشان کمک می کند.

یکی از اتفاقاتی که طی دو سه سال گذشته بارها و بارها در شبکه های اجتماعی به یکی از پدیده‌های داغ فضای  مجازی تبدیل شده و محل بحث قرار گرفته، تصاویر گروه تشریفات و بادیگاردهایی است که در مراسم مختلف به بهانه حفاظت، دور تا دور یک چهره نسبتا شناخته شده حلقه می‌زنند تا او را از میان جمعیت و سیل طرفدارانش به محل مورد نظر برسانند.

محمدرضا گلزار،امیرحسین رستمی،نیوشا ضیغمی،مهران مدیری و... همه جزو چهره های سرشناسی بودند که به خاطر همین موضوع تا مدت‌ها فیلم و تصاویرشان در فضای مجازی دست به دست شد؛ اما این بار نکته جالب توجه اینجاست که انتشار عکس یک بازیگر نه چندان شناخته شده با بادیگاردهایش در فضای مجازی با بازخوردهای زیادی رو به رو بوده،به همین بهانه به سراغ مرور استدلال و توجیه افرادی سرشناس و ناشناسی رفتیم که هر کدام برای به خدمت گرفتن بادیگارد دلایل مخصوص به خودشان را داشتند.

محمدرضا گلزار: اگر این افراد نباشند سر قرارهایمان نمی‌رسیم

محمدرضا گلزار جزو اولین نفراتی بود که ویدیو حضورش با بادیگارد در اکران عمومی یک فیلم سینمایی واکنش های تندی را به همراه داشت، تا جایی که عده ای با این حرکت آقای سوپر استار، مردمی بودن او را مورد نقدهای تند و تیز قرار دادند و اعلام کردند که این موضوع  چیزی جز ایجاد فاصله بین هنرمند و هوادارانش نیست. موضوعی که در نهایت گلزار را به واکنش وادار کرد و او در جواب گفت:«آنهایی که من را دیدند می‌دانند که من چقدر عاشقانه با هوادارانم رفتار می کنم؛اما یک جاهایی هست که ما باید سر یک زمان مشخص خودمان را به یک مراسم برسانیم؛ در این مراسم اصولا تعدادی بادیگارد وجود دارد که کمک می کنند تا ما به موقع در محل حضور پیدا کنیم.اگر این عزیزان نباشند ما سر وقت نمی‌رسیم، وگرنه من در زندگی شخصی ام بادیگاردی ندارم.»

مهران مدیری:بادیگارد ندارم!

یکی از کسانی که عکس‌ها و تصاویرش با حضور تیم حفاظت و بادیگارد در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت مهران مدیری بود.کسی که در مدت زمان کوتاهی در یک گفت و گو  نسبت به آن واکنش نشان داد و گفت که هیچ بادیگاردی ندارد.«ما هر جا که می رویم گروهی تحت عنوان تیم تشریفات حضور دارند که در خود مجموعه هستند این افراد زمانی که هر یک از ما به این مکان‌ها می‌رویم مسئولیت مراقبت از اشخاص را به عهده می گیرند.»

ترس نیوشا ضیغمی از ترور

در کنار همه حواشی مختلفی که حضور بادیگاردها در کنار سلبریتی ها و چهره ها رقم زدند نیوشا ضیغمی نسبت به مدیری و گلزار درباره استفاده از تیم تشریفات استدلال متفاوت‌تری داشت.او وجود این افراد در مکان های پرجمیعت را برای جلوگیری از هجمه مردم لازم دانست و گفت:«وقتی یک هجمه سیصد،چهار صد نفری به سمت آدم می آید بد نیست که در این میان یک نفر حواسش به او باشد. همین چند وقت پیش بود که یکی از مجری ها محبوب ترکیه توسط یک خانمی که دوستش داشت ترور شد.»

شقایق دلشاد:دارندگی و برازندگی!

در بسیاری از موارد وقتی اهالی سینما و تلویزیون فرصتی برای دیده  شدن در آثار هنری را پیدا نمی کنند برای فراموش نشدن دست به کارهای عجیب و غریبی می زنند که ناخودآگا نگاه های زیادی را به سمتشان جلب می کند. آخرین فیلم جنجالی که درباره استفاده از بادیگاردها به انتشار رسید از بازیگر ناشناخته ای بود که حسابی در فضای مجازی سر و صدا به پا کرد. حاشیه ای که جنجال‌های آن بیشتر به این موضوع بر می‌گشت که اصلا مگر چقدر مردم شخصیتی به نام«شقایق دلشاد» را می شناسند که بخواهند برای حضورش در یک مکان عمومی  هجمه و درنهایت آزار و اذیتی ایجاد کنند  که حالا او برای پیشگیری از همه این اتفاقات به استفاده از بادیگارد متوسل شده؟! این در حالی بود که دلشاد حضورش با بادیگار و بنز در یک مراسم را «دارندگی برازندگی» دانست و در جواب به این اتفاق گفت:«وجود بادیگاردها در کنار ما خیلی ملزم است. چه ایرادی دارد تیم تشریفات را دنبال هنرمندان بفرستند؟ چون ما به خاطر شرایطمان خیلی نمی توانیم در محیط  بیرون حضور داشته باشیم.» حتی برخی از اهالی سینما و تلویزیون حضور این افراد با اسم هنرمند را  را چیزی جز مانور تجمل و حاشیه سازی برای جلب توجه و در نهایت دیده شدن بیشتر نداستند. افرادی که با رفتارهایی از این دست به دنبال قرار گرفتن در سر خط اخبار حاشیه ساز و جنجالی اند.

داشتن بادیگارد در ایران قانونی نیست

نکته  جالب توجه اینجاست که در ایران بر اساس متن صریح قانون داشتن بادیگارد در کشور به رسمیت شناخته نمی‌شود؛ حتی  مدت‌ها قبل رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی در این باره گفته:«در جمهوری اسلامی با توجه به امنیت بالایی که وجود دارد برای افراد بادیگارد شخصی و خصوصی نداریم و ما نیز همچنین چیزی نداریم، البته همان‌طور که گفتم ممکن است برای فردی با دستور قضایی یا حکم شورای تأمین یا شورای امنیت کشور برای مدتی محدود فردی به عنوان محافظ فعالیت کند.»

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۴۸۶۹۶۱۰:۰۳:۲۸ ۱۳۹۸/۵/۲۳
بنام خدا اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس۱۰۴۹۴۱۱۱۶:۲۷:۱۱ ۱۳۹۸/۵/۲۳
اصلا بحث ترور نیست مثله اینه چون سرشناس هستن و امکان اینکه ازدحام پیش بیاد و بازیگر بتنهایی نتونه جمعیت رو کنترل کنه و باعث اذیت و آزار بعضی ها قرار بگیره و نمیتونه خودش به مردم بگه یکم فاصله بگیرید مجبور میشه کسی رو استخدام کنه مردم رو یکم با فاصله نگهداره و باعث نمیشه خود بازیگر مردم رو برنجوره.بنظر من اینه مسئله مهم نه ناامنی کشور
ناشناس۱۰۴۸۷۰۰۱۰:۰۷:۴۹ ۱۳۹۸/۵/۲۳
آخه این تحفه ها رو کی ترور میکنه.بازار گرمی درست کردن برای خودشان
حمید بازارگان۱۰۴۹۳۲۰۱۵:۲۳:۳۵ ۱۳۹۸/۵/۲۳
خصوصا مهران مدیری
ناشناس۱۰۴۸۷۰۴۱۰:۰۹:۰۸ ۱۳۹۸/۵/۲۳
تقصیر خودمونه که هر کسی رو باد میکنیم میفرستیمش فضا بعدش میاد واسمون قیافه میگیره. خدا شاهده چند سری بازیگرو و یا افراد مشهورو دیدم تو خیابون و اینور اونور خیلی عادی از کنارشون رد شدم.آخه دنبالشون دویدن یا امضا یا عکس ... با اینا به چه دردی میخوره. همیشه سعی کنیم عزت و غرور خودمونو حفظ کنیم
ناشناس۱۰۴۸۷۱۳۱۰:۱۷:۴۳ ۱۳۹۸/۵/۲۳
اره و اوره و شمسی ..
ناشناس۱۰۴۹۰۰۲۱۲:۱۹:۰۳ ۱۳۹۸/۵/۲۳
حالا راستی اون عکس اولیه کی هست ؟ بادیگارهاش که زیادند حتما معروف میشه البته غیر معروف ها خودشون اینکار رو نمیکنند یه نفر حامی دارند قرار داد میبنده که مشهورش کنه بعدش هرچی از شهرت بدست اومد نصف نصف یا 30 70 و به نفع حامی چند نفری هم ماهی 3 الی 2 میلیون حقوق گیرشون میاد ..
آریابان۱۰۴۸۷۶۳۱۰:۳۶:۳۷ ۱۳۹۸/۵/۲۳
طبیعتا این بادیگارد های ایرانی پهن پیکر !!!! فقط موقع پیاده روی و در شرایط دفاع بهنگام تعرض ها و یا دعوا های حضوری بکار می آیند وگرنه آنچنانکه در سایر جا ها مرسوم است مهم ترین وظیفه یک بادیگارد بهنگام تیراندازی های فرد مهاجم، آنست که شخص محافظ بلافاصله شخصیت مورد حمایت را به زمین انداخته و خودش را روی وی قرار میدهد که در شرایط بدنی این بادیگارد های عمدتا بالای یکصد و دهها کیلو ، قطع تنفس و خفگی در انتظار آن شخصیت خواهد بود !!!!!!!!!.
ناشناس۱۰۴۸۷۷۱۱۰:۳۸:۰۸ ۱۳۹۸/۵/۲۳
ملت بیکار و علاف واقعا ایران یک کار فرهنگی عمیق نیاز داره خوب مثلا بری اویزون گردن گلزار بشی که چی بشه مثلا می خوای بگی یکی از افتخارات من اویزان بودن بر گردن گلزار هست و یا دیگران ؟؟؟!!!!
ناشناس۱۰۴۸۹۰۸۱۱:۳۶:۱۰ ۱۳۹۸/۵/۲۳
با همه چی مردم کارداریم !! خیلی مردمان خوبی هستیم
ناشناس۱۰۴۹۱۷۹۱۴:۰۶:۴۵ ۱۳۹۸/۵/۲۳
با همه چی مردم کار داریم!!! این چه حرفیه؟ طرف بادیگارد راه انداخته اومده داره تبلیغ کارشو می کنه و کلی از خودش عکس تو فضای مجازی منتشر کرده. بعد قراره مردم مثل سیب زمینی بشینن و فقط نگاهش کنن؟!!
سعید۱۰۴۸۹۸۳۱۲:۱۱:۵۲ ۱۳۹۸/۵/۲۳
چند نفری بیکار از این راه نون میخورند مردم بایدحواسشون جمع باشه جدیشون نگیرند بخصوص در اظهار نظرهای سیاسی و اقتصادی و اجتماعی ووو چون عموما کم سواد هستند بجز اندکی که معمولا اظهار نظر هم نمیکنند 6و هفت تا بادیگارد دیدم ازشون پرسیدم بادیگارد کی هستید ؟؟؟ گفتند بادیگارد ایشون هستیم. گفتم کدوم ؟ گفت اون که سرش دستمال بسته اون .گفتم مگه چیکاره است ؟؟؟ گفت خواننده است نه من و نه هیچکس در رستوران ایشان رو نمی شناختش ولی بعد از یک سال بادیگارد بازییشون جواب داد و کمی معروف شد اومد حتی در تلویزیون توی برنامه...البته بشدت منکر داشتن بادیگارد شد..
مدافع حقوق ثروتمندان۱۰۴۹۰۱۴۱۲:۲۶:۱۵ ۱۳۹۸/۵/۲۳
بادیگارد داشتن سبب اشتغال زایی میشه نباید مخالفت بشه ضمن اینکه بادیگارد برای صرفا دفاع دفاع دفاع است نه حمله. پس هیچ قانونی نه در اسلام و نه در عرف چنین چیزی رو منع نکرده است.قانون مملکتی هم باید اصلاح شود اگر مخالفتی دارد.
محافظ سفید برفی = هفت کوتوله !۱۰۴۹۰۵۲۱۲:۳۸:۲۴ ۱۳۹۸/۵/۲۳
خدا به گشت ارشاد رحم کنه !
اسمعیل۱۰۴۹۰۷۸۱۲:۵۸:۱۰ ۱۳۹۸/۵/۲۳
بابا این تحفه ها مگه کی هستن
ناشناس۱۰۴۹۱۵۷۱۳:۵۰:۴۵ ۱۳۹۸/۵/۲۳
مردمان بی هنر و پرادعایی هستیم! انشاالله خدا همه ما را براه راست هدایت نماید
ناشناس۱۰۴۹۲۳۵۱۴:۴۲:۳۹ ۱۳۹۸/۵/۲۳
چه مسخره مردم عادی هم ممکنه دیر سر قرارشون برسند ربطی به آدم معروف و غیرمعروف نداره. یه عذرخواهی از جمع و خارج شدن از آن که این حرفا رو نداره.
ناشناس۱۰۴۹۲۸۴۱۵:۰۰:۲۲ ۱۳۹۸/۵/۲۳
خدا وکیلی دیگه کی این جماعت پروری هنرمندها و ورزشکاران را میتونه تحمل کنه مخصوصا خانومها که هر روز یه جور بزک دوزک میکنن بابا جمع کنید بینیم
ناشناس۱۰۴۹۲۹۴۱۵:۱۰:۳۱ ۱۳۹۸/۵/۲۳
متاسفانه رفتار مردم با سلبریتی ها در اکثر موارد جنبه مزاحمت دارد .
ناشناس۱۰۴۹۴۷۲۱۷:۰۵:۳۵ ۱۳۹۸/۵/۲۳
قدیم شاید اینجوری بود ولی الان مردم دیگه چیکار به اینها دارند؟ کلاسیه که خودشون برای خودشون میزارن. واقعا هم تقصیر خودمون هست.
ناشناس۱۰۴۹۴۴۹۱۶:۴۶:۰۸ ۱۳۹۸/۵/۲۳
پول میداشتم بادیگارد میگرفتم برای خودم اگر میگفت آخه کی کار به تو تحفه داره! میگفتم به تو مربوط نیس برجی ده ملیونتو بگیر و صحبت اضافه ممنوع!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  17. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  18. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  19. قبور لاکچری

  20. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  21. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  22. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  23. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  24. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  25. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

آخرین عناوین