اظهارات دختری که از خلوتگاه شیطانی موفق به فرار شد

گروه حوادث الف،   3980517113 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

دختر ۳۰ ساله پریشان از آموزشگاه نقاشی به خانه بازگشت و مشاهدات تکان‌دهنده خود را برای مادرش تعریف کرد.

اظهارات دختری که از خلوتگاه شیطانی موفق به فرار شد

«فریبا» دختر آرام و ساکتی بود. چهره‌اش معصومیت خاصی داشت و لهجه شیرین آذری اش بر جذابیت او می‌افزود، اما به ناگاه در بیست سالگی دچار بیماری عجیبی شد که نه فقط چشمانش که روح و روانش را نیز درگیر کرد.

۱۰ سال قبل «فریبا» به‌دلیل ابتلا به بیماری عفونی چشمی تحت درمان قرار گرفت. بیماری قابل درمان نبود و به‌گفته پزشکان باید سال‌ها دارو مصرف می‌کرد. اما عوارض دارو‌ها هر روز بیشتر زندگی اش را تحت تأثیر قرار می‌داد و کم کم او را به دختری افسرده و غمگین تبدیل کرده بود. اغلب گریه می‌کرد حال آن که گریه کردن هم برای چشم‌هایش ضرر داشت. با گذشت چند سال پزشک معالجش، شرایط روحی دخترک را بحرانی تشخیص داد. در حالی که دارو‌های آرامبخش قوی تری برایش تجویز کرد، از خانواده‌اش خواست تا او را با کار‌های تفریحی و هنری سرگرم کنند بلکه از تمرکز بر بیماری اش رهایی یابد.

رؤیایی که کابوس شد
«فریبا» از همان بچگی علاقه زیادی به موسیقی و نقاشی داشت. گاهی نیز در خلوت و تنهایی‌هایش ویولن می‌نواخت و بعضی وقت‌ها هم طرح‌هایی روی کاغذ می‌کشید.

در آستانه ۳۰ سالگی به پیشنهاد مادرش تصمیم گرفت در آتلیه نقاشی معروفی که نزدیک خانه‌شان بود ثبت‌نام کند. صاحب آتلیه، مردی حدود ۶۰، ۶۵ ساله بود که تجربه سال‌ها آموزش نقاشی در شهر و کلی شاگرد داشت. او غیر از آموزش نقاشی به هنرجویانش در خانه خود که دیوار به دیوار آتلیه بود، پیانو نیز آموزش می‌داد و «فریبا» به پیشنهاد او، برای آموزش پیانو نیز ثبت‌نام کرد. مادرش که می‌خواست حال دخترش خوب شود با او مخالفتی نکرد. چند هفته‌ای از آغاز کلاس‌های موسیقی گذشت، اما یک روز «فریبا» با حالتی پریشان و عصبی و در حالی که گریه می‌کرد زودتر از همیشه به خانه آمد. وضعیتش عادی به نظر نمی‌رسید. مادرش دیگر شک نداشت که اتفاق خاصی برای دخترش افتاده است.

ابتدا دختر جوان از حرف زدن طفره می‌رفت، اما دست آخر با اصرار‌های مادرش لب باز کرد و گفت که مرد نقاش قصد داشته به وی تعرض کند، اما او از دستش فرار کرده است.

جرمی که اثبات نشد
مادر «فریبا» وقتی شنید که مرد نقاش چه رفتاری با دخترش داشته است سراسیمه خود را به آتلیه رساند. مرد میانسال که تصور نمی‌کرد راز سیاهش برملا شده باشد، با لبخندی بر لب به استقبال او رفت، اما زن میانسال در حالی که عصبانیت و نفرت در چهره‌اش موج می‌زد سیلی محکمی به صورتش کوبید. مرد نقاش از این اتفاق شوکه شده بود وقتی مادر فریبا به او گفت به خاطر رفتار غیراخلاقی و آزاردهنده‌اش از او شکایت خواهد کرد با التماس از وی خواست که برای حفظ آبرو و حیثیت حرفه‌ای اش سکوت کند.

اما مگر می‌شد این بی‌آبرویی مسکوت بماند. معلوم نبود تا به حال چند دختر را مانند «فریبا» در خلوتگاه خود آزار داده بود. نمی‌خواست این سریال وحشت ادامه داشته باشد. با وجودی که پای آبروی دخترش در میان بود، اما نتوانست سکوت کند و همزمان با شکایت در دادسرا، برای لغو مجوز آموزشگاه نقاشی نیز اقدام کرد.

پرونده در دادسرا تشکیل شد و برای رسیدگی به دادگاه کیفری انتقال یافت. هر چند زن میانسال فکر می‌کرد در دادگاه با مرد نقاش رو به رو شده و در مقابل قاضی می‌تواند حرف‌هایش را بگوید، اما برایش عجیب بود که چرا در هیچ یک از مراحل رسیدگی وی با متهم رو به رو نشد.

از طرف دیگر «فریبا» که در آخرین لحظات توانسته بود از آن خلوتگاه شیطانی بگریزد، هیچ مدرکی برای اثبات ادعایش نداشت و همین موضوع نیز برگ برنده‌ای در دستان متهم شد و قضات، پرونده را با جرمی که هرگز اثبات نشد، مختومه اعلام کردند.

وضعیت روحی فریبا بعد از این اتفاق رو به وخامت گذاشت. حالا دیگر حتی با دیدن قلم موی نقاشی کابوس آن روز برایش زنده می‌شود. دختر جوان حالا در اوج جوانی، افسرده و غمگین، روز‌های تنهایی اش را با مادر تقسیم می‌کند. درد بیماری از یک سو و شوک آن اتفاق شوم از سوی دیگر لحظه‌ای رهایش نمی‌کند. مادر فریبا که نتوانست از راه قانونی گناه این مرد را اثبات کند، این روز‌ها فقط افسوس می‌خورد که چرا با سهل‌انگاری دخترش را به دخمه وحشت این مرد فرستاد.

منبع:ایران

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۴۰۷۷۰۱۴:۵۹:۱۵ ۱۳۹۸/۵/۱۷
تو شهرستان .. سه نفر از اراذل اوباش به طرز وحشیانه ای به یه نوجوان تعرض کردن و فقط و فقط شش ماه زندان براشون بریدن واین دلیلی است که این مسائل در این شهرستان تکرار میشه نمیدونم چرا قوانین رو اجرا نمی کنن مگر نه اینکه حکم تجاوز اعدامه
ناشناس۱۰۴۰۸۶۲۱۶:۳۳:۴۸ ۱۳۹۸/۵/۱۷
ايا نميشد دادگاه درخواستي براي تحقيقات توسط پليس آگاهي يا سازماني اطلاعاتي و امنيت شهري و اجتماع ميداد دادگاه ها و قضات متوجه باشند بايد كاري كنند كه جرم ها كاهش يابد ، خلافكاران بترسند و جامعه حداقل احساس امن بودن داشته باشد .
ناشناس۱۰۴۰۹۴۸۱۸:۲۳:۵۴ ۱۳۹۸/۵/۱۷
وقتی دادگاه با اون همه سابقه و افراد مجرب نتونسته جرم را اثبات کنه حتما مرد ۶۵ ساله بیگناهه اونوقت در عجبم که چطور این نویسنده گناه رو گردن پیرمرد انداخته
اكبر۱۰۴۰۹۷۷۱۹:۴۴:۲۵ ۱۳۹۸/۵/۱۷
خوبه فاميل اون نقاش هم بره تو يك روزنامه داستان مثلا دوتازن را بنويسد كه آمده بودند مرد مسن را تلكه كنند؟ آقا جان موضوع را نبايد رسانه اي كنيد خوب اعتراض به حكم داريد از كارآكاه خصوصي و وكيل استفاده كنيد.
ناشناس۱۰۴۱۰۶۹۲۱:۴۷:۳۶ ۱۳۹۸/۵/۱۷
تعرض به خاطر اینکه مجازاتش سنگین است، اثباتش هم شواهد محکمی میخواهد بهترین کار رعایت احتیاط است بعضی از خانم ها خیلی بی احتیاطی میکنند و نمیدانم میخواهند چه چیزی را اثبات کنند! این همه پدرها و برادرها و شوهرانشان تاکید میکنند که این مسائل را رعایت کنید، گرگ زیاد است اما باز سوار ماشین غریبه میشوند در ساعات پایانی شب به مکان های خلوت و یا تاریک میروند با مردان غیر محرمشان در محیط های خصوصی و بدور از شخص ثالث‌(مثل کلاس خصوصی) میروند اجازه میدهند که نامحرمانشان با آنها شوخی کنند و آرام آرام حریمشان را نقض کنند و.. و درنهایت خودشان آسیب میبینند آسیبی که شاید هیچ وقت بهبود نیابد بابا ذره ای به مردانی که محرم و دوست دارتان هستند اعتماد کنید لجبازی نکنید نخواهید شجاعتتان را اینگونه اثبات کنید به خدا این حماقت است
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین