از مبل راحتی تا سرویس خواب مدرن در 20دکور

گزارش بازرگانی،   3980516151

مبل راحتی:

مبلمان راحتی از ان دسته کلماتی هستند که به طور عادی در میان مردم رواج پیدا کرده و در سبد خرید های ضروریشان قرار گرفته است.

اما ایا تا به حال به این فکر کرده اید که واقعا مبل راحتی چیست؟

20 دکور در این مقاله قصد داره به این بپردازه که واقعا مبل راحتی چیست؟

مبل در لغت به معنای وسیله ای است برای نشستن که واژه ایست فرانسوی و به تعبیر دیگر چهار پایه ایست کم ارتفاع که پوششی نرم برای نشستن راحت تر دارد.

مبل راحتی نیز همین معنی را میدهد و دقیقا با همیین ساختار تولید و عرضه میشود.حال این سوال به وجود می اید که مگر مبل غیر راحتی هم وجود دارد؟

باید گفت نه به این اسم ولی در کل و در تمام دنیا مبل ها به دو دسته راحتی و کلاسیک وجود داشته که خود به تعداد زیادی زیر مجموعه تقسیم میشوند.البته باید گفت که این دسته بندی در ایران متفاوت بوده و مدل ها به دسته های راحتی و کلاسیک و استیل تقسیم بندی میشوند.اما به خودی خود دسته راحتی ها به کاناپه،لاوسِت،تخت خوابشو،ال و فانتزی تقسیم میشوند که شما برای مشاهده تمامی این مدل ها و اطلاع از قیمت ها میتوانید به سایت 20 دکور مراجعه کنید و حتی میتوانید مدل دلخواه خود را انلاین خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

میز تلویزیون:

میز های تلویزیون یا میز ال سی دی از آن دسته محصولات پرکاربردی هستند که در خانه تمامی افراد وجود دارند و در هر خانه ای حداقل یکی از آنها را میتوان یافت اما این میز ها مدل های مختلفی دارند همچنین طراحی و ظاهر های متفاوت، که این تنوع می تواند خرید را از آن چه تصور میکنید سخت تر کند.

اما یکی از راهکارها میتواند جست و جو قبل از خرید باشد که البته همیشه همینطور است اما اینبار میتواند با کمک 20 دکور باشد،به طوری که شما میتوانید قبل از خرید به انواع سایت ها از جمله 20 دکور سر زده و مدل های مد نظر خود را مشاهده کنید و حتی از قیمت ها اطلاع پیدا کرده و سپس خرید کنید.

پس می توان گفت قبل از خرید دیدن ایده ها و مدل ها می تواند منجر به خرید بهتر شما شود که یکی از این ایده ها میتواند استفاده از تلویزیون و شومینه در کنار یکدیگر باشد. امروزه استفاده از تلویزیون در کنار شومینه به یکی از اتفاقات پر طرفداردرعصر جدید تبدیل شده .در این حالت شما میتوانید از شومینه برقی یا انواع دیگر شومینه در زیر تلویزیون یا در کنار آن استفاده کنید.که در این حالت دیوار شما دارای دو نقطه ی کانونی میشود.

سرویس خواب مدرن:

سرویس خواب یکی از مهم ترین وسایل درخانه هر فرد است زیرا هر فرد تقریبا یک سوم عمر خود را خواب است و نیاز دارد این مدت را با آرامش کامل سپری کند و چون سرويس خواب جزو وسايل بزرگ و گران تلقي ميشود ميبايست در خريد ان بسيار دقت شود.

پس به همين دليل هم نياز است تا براي خريد بهتر دانست كه سرويس خواب چيست و چه انواعي دارد؟

براي اطلاع از قيمت و انواع و اقسام سرويس خواب ميتوانيد به سايت ٢٠ دكور سر زده و انواع سرويس خواب اعم از سرويس خواب عروس تا نوجوان و حتي سرويس خواب كودك را ديده و سپس به خريد بپردازيد.سرويس خواب ها اصولا در انواع مختلفي وجود دارند كه انواع آن هامدرن،كلاسيك و استيل ميباشند كه خود مدل مدرن شامل انواع مختلفي نظير گرد،مستطيل و فانتزي است كه شما ميتوانيد آن را با هر ارتفاعي كه مايل هستيد سفارش دهيد همچنين ميتوانيد انواع مدل هاي تخت خواب را در سايت ٢٠ دكور مشاهده و با انواع مختلفي از سرويس خواب اشنا شويد.اصولا سرويس خواب ها فقط تخت نبوده و ميتواند شامل ميز توالت يا ارايش و كمد،پاتختي و يا پاف نيز باشد.البته لازم به ذكر است كه سرويس هاي خواب در ايران خود شامل اين ملزومات بوده كه به صورت ست ميباشند اما اگر اتاق شما فضاي كافي ندارد ميتوانيد هر يك از اين وسايل را كه مايليد سفارش ندهيد اما شما قبل از خريد ميتوانيد به سايت ٢٠ دكور سر زده و از ابعاد و اندازه ي ست سرويس خواب خود مطلع شويد تا مطمئن شويد كه ايا سرويس خواب شما متناسب با اندازه اتاقتان هست يا خير؟



 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

آخرین عناوین