میرباقری: تصمیم «مزدک میرزایی» به صلاح نبود/ اگر برگردد، شرایط کاری برایش مهیاست

گروه فرهنگی الف،   3980516003 ۴۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون سیما گفت: کاری که «مزدک میرزایی» انجام داد یک اشتباه استراتژیک بود و به هیچ وجه به صلاح نبود اما اگر تصمیم به برگشت داشته باشد، شرایط کاری برای او مهیاست.

به گزارش فارس، «سید مرتضی میرباقری» معاون سیما در حاشیه مراسم روز خبرنگار، در جمع خبرنگاران درباره رفتن مزدک میرزایی از کشور و پیوستن وی به شبکه ایران اینترنشنال گفت: کاری که آقای مزدک میرزایی انجام دادند نه اتفاق عام و نه اتفاق حرفه ای است.

وی تاکید کرد: ما متاسفیم که ایشان رفته ولی واقعا رفتن ایشان دلیل نبودن کار اساسی در حوزه ورزش نیست. این یک اشتباه استراتژیک است که آقای میرزایی مرتکب شد و به هیچ وجه به صلاح نبود که ایشان چنین تصمیمی بگیرد آن هم در شبکه ای که عنادش با مردم ایران روشن است. کسی که میخواهد ترویج کند تفکر وهابیت و عربستان سعودی را و در چنین موقعیتی. این از فهم کم سیاسی ایشان است به خاطر اینکه اصلا آدم سیاسی نبوده است.

معاون سیما اظهارداشت: ما علاقه مند به این هستیم که مزدک میرزایی به سر کارش برگردد و شرایط کاری هم کاملا برای ایشان فراهم است.

وی درباره آرشیوی که گفته می شود مزدک میرزایی با خود به خارج از کشور برده نیز توضیح داد: ایشان برنامه ای بنا بود بسازد و اگر آرشیو صداوسیما را هزار بدانیم، یک هزارم از آرشیو را با خود برده است.