چرا برای مهاجرت به آمریکا، اگر«دنبال وکیل مهاجرت در لس‌آنجلس» باشیم، ایده آل تر است؟

گزارش بازرگانی،   3980509066

به نا به گزارش سایت وکلای مهاجرت به آمریکا و کانادا (IranianLawyer.info)

خدمات حقوقی در امر مهاجرت یکی از مسائل مهم و حائز اهمیت است. هیچ کس نمی‌تواند منکر نیاز شما به وکیل مهاجرت در لس‌آنجلس آمریکا باشد. چرا که یک موسسۀ حقوقی قطعا راه‌های قانونی و شگردهای لازم برای اخذ اقامت و گرفتن ویزا را بهتر از افراد عادی می‌داند.

آمریکا به دلیل موقعیت‌های شغلی متنوعی که برای مهاجران فراهم می‌کند، همیشه مقصد بسیاری از ایرانیان برای مهاجرت بوده است. شهر لس‌آنجلس در ایالیت کالیفرنیا، به دلیل کثرت حضور ایرانیان، یکی از شهرهای پر مهاجر آمریکا محسوب می‌شود. عده‌ای معتقدند یک ایرانی در شهر لس‌آنجلس، حتی اگر به زبان انگلیسی تسلط نداشته باشد، به راحتی می‌تواند زندگی روزمره‌اش را سپری کند. چرا که اغلب نیازهایش را به زبان فارسی می‌تواند تامین کند.

آمریکا متنوع‌ترین کشور از نظر نژاد و قومیت ساکنین‌اش شناخته می‌شود. اقتصاد پویا و سیاست‌های اقتصادی کارآمد این کشور را به قطب اقتصادی جهات تبدیل کرده است.

وکیل مهاجرت در لس‌آنجلس به شما این امکان را می‌دهد که مسائل حقوقی و قضایی خودتان را بدون درگیری‌های اضافی، با کمترین ضرر و زیان ممکن و در کوتاه‌ترین زمان حل و فصل کنید. متاسفانه بسیاری از افراد به دلیل ناآشنایی به مسائل حقوقی کشور آمریکا گرفتار پرونده‌های قضایی پیچیده و پروسه‌های طولانی رسیدگی به آن می‌شوند و خسارت‌های بسیاری می‌بینند.

اقامت دائم در هر یک از ایالت‌های آمریکا، نیاز به داشتن گرین کارت دارد. کسانی که گرین کارت دارند علاوه بر اقامت دائم خود، می‌توانند مقدمات اقامت همسر و فرزندان زیر بیست و یک سال خودشان را نیز فراهم کنند.

ایالت کالیفرنیا با مرکزیت لس‌آنجلس در غربی‌ترین نقطۀ آمریکا واقع شده است و جزو پر جمعیت‌ترین شهرهای آمریکا محسوب می‌شود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، محل اقامت شما در هر یک از شهرهای آمریکا، یکی از نقاط مورد توجه ادارۀ مهاجرت است. خرید ملک در آمریکا روند گرفتن اقامت شما در این کشور را به مراتب آسان‌تر می‌کند. با تعیین محل اقامت خود، شما این اطمینان را به ادارۀ مهاجرت می‌دهید که به طور قطع و یقین در مهاجرت خود مصر هستید و این امتیاز پروندۀ مهاجرتی شما را افزایش داده و روند رسیدگی به آن را تسهیل می‌کند.

در اغلب کشورهای مهاجر پذیر، کسانی که برای سرمایه‌گذاری اقدام می‌کنند، در اولویت پذیرش قرار می‌گیرند. آمریکا هم از این امر مستثنی نیست. اما طبعا همۀ کسانی که قصد مهاجرت دارند، سرمایه‌دار نیستند. برنامۀ مهاجرت کاری (EB3)  این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بدون در اختیار داشتن سرمایۀ کلان، بتوانید وارد بازار کار آمریکا شوید و اقامت دائم اخذ کنید.

برای استفاده از خدمات این طرح کافی است شما پیشنهاد کاری از طرف یکی از شرکت‌های آمریکایی داشته باشید. شرکت‌های حقوقی بسیاری در این زمینه فعالیت می‌کنند که شما در صورت نیاز به وکلای مهاجرت در لس‌آنجلس می‌توانید به آنها مراجعه کنید و با مجموعه‌ای از شرکت‌های فنی، مهندسی، صنعتی که در حوزۀ این برنامه فعال هستند و مجوز لازم برای جذب نیروی کار خارجی را کسب کرده‌اند را بشناسید. چنین فرصتی این امکان را به شما می‌دهد که بدون داشتن سرمایه یا مدرک معتبر زبان، شانس خود را برای اخذ اقامت در شهرهای مختلف آمریکا، از جمله لس‌آنجلس امتحان کنید.

لس‌آنجلس شاخص‌های معتبری در زمینۀ مهاجرت دارد. از جمله مهمترین شاخص‌ها، امنیت است که این شهر ضریب امنیت بالایی  به نسب شهرهای هم طراز خود کسب کرده است.

آگاهی از شرایط قانونی، حقوقی، شرایط تجارت و کسب و کار از دیگر مسائل مهمی است که در امر مهاجرت باید به طور دقیق مورد ارزیابی قرار بگیرند تا یک اقامت راحت و بدون دردسر را تجربه کنید.

 

 

منبع: سایت وکیل مهاجرت به آمریکا و کانادا (IranianLawyer.info)

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

    4. جلاد، به پایان سلام کن!

    5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    10. انتقام از پوتین؟

    11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    14. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

    15. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    16. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    17. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    18. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

    19. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    20. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    21. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    25. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    آخرین عناوین