با شرکت شیائومی بیشتر آشنا شوید

گزارش بازرگانی،   3980505103 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار
با شرکت شیائومی بیشتر آشنا شوید


شیائومی (Xiaomi) یک شرکت چینی است که در سال 2010 در شهر پکن آغاز به فعالیت نمود. این کمپانی چینی به عنوان عاملی مطرح در طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی شناخته شده و در حال حاضر یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان تلفن همراه در جهان می باشد. در واقع می توان گفت بهترین گوشی های شیائومی جزء برترین گوشی های بازار هستند که از کیفیت و کارایی لازم برخوردار بوده و به دلیل قیمت مناسب افراد بسیاری به خرید آن ها گرایش پیدا کرده اند.

محصولات شیائومی سهم بسزایی از بازار موبایل آسیا، اروپا و آمریکا را به خود اختصاص داده اند و با تنوع بسیار بالا مورد پسند اکثر افراد قرار می گیرند. شیائومی یک برند محبوب در سراسر دنیاست که قیمت ارزان و ویژگی های منحصر بفرد دو فاکتور اصلی محبوبیت کالاهای آن می باشد.

از جمله محصولات این شرکت می توان به موبایل، دستنبند سلامت، تلویزیون هوشمند، تبلت، سرویس پیام رسان، سیستم عامل، سرویس ذخیره ابری، پاور بانک و ... اشاره نمود. هر کدام از این محصولات قابلیت های خاص خود را دارند و نیاز مشتریان را برطرف می نمایند. برای مثال دستبند سلامت شیائومی یکی از محبوب ترین لوازمی است که این کمپانی به جوانان و نوجوانان ارائه می دهد و با استفاده از آن می توان تعداد ضربان قلب، تعداد گام ها، میزان کالری مصرفی، کیفیت خواب و ... را اندازه گیری نمود و از وضعیت سلامت خود اطمینان حاصل کرد. در مقایسه با سایر تولید کنندگان تجهیزات الکترونیکی، این شرکت قیمت ارزان تری را برای کالاهای خود در نظر گرفته است، از این رو روز به روز به طرفداران برند شیائومی افزوده می شود.

کمپانی شیائومی برخلاف سایر رقبا از یک شبکه بزرگ فروشگاهی برخوردار نیست بلکه محصولات خود را در بازار الکترونیکی عرضه می نماید. همچنین تبلیغات خود را از طریق شبکه های اجتماعی انجام داده و خود صاحب یک فروشگاه اینترنتی بزرگ با مجموعه ای عظیم از محصولات است که در کشورهای مختلف نیز نمایندگی دارد. یکی از دلایلی که باعث موفقیت شیائومی و مطرح شدن آن در بازار جهانی شده نوآوری در تولید و ارائه طرح های جذاب می باشد.

هر چند شیائومی کالاهای متنوعی را وارد بازار جهانی نموده اما در اصل این برند به دلیل تنوع مدل های گوشی همراه خود مشهور شد. تنوع طراحی این محصول چینی و قیمت ارزان آن هر خریداری را وسوسه می کند تا مدل دلخواه خود را انتخاب نماید.

در شرایط اقتصادی کنونی خرید گوشی های شیائومی راهکاری منطقی است که نه تنها موجب صرفه جویی در هزینه ها می شود، بلکه جذابیت و زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد. از جمله مدل های مطرح گوشی شیائومی در سال 2019 می توان به شیائومی ردمی نوت 7، شیائومی ردمی گو، شیائومی می 9، شیائومی می 9 اس ای، شیائومی می 9 اکسپلورر، شیائومی می میکس 3 5 جی، شیائومی ردمی نوت 7 پرو اشاره نمود.

دارا بودن طراحی مدرن، دوربین دوگانه با حسگر اصلی، سیستم عامل اندروید، کارت حافظه، نمایشگر با وضوح بالا و ... از ویژگی های بارز این محصولات چینی می باشند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین